بشر در عصر امروز بیش از هر زمان دیگری درگیر تکنولوژی و مدرنیته شده‌ است. هر چند زندگی ماشینی در راستای رفع نیاز بشر توسعه یافته، اما به همان اندازه که نیازهای بشر را مرتفع می‌سازد، بر دغدغه‌های او نیز افزوده‌است. همه ما گاهی نیاز داریم از تمام شلوغی‌ها رها شده و در جایی دور از هیاهو به آرامش برسیم. مسئله اینجاست که زندگی ماشینی این آرامش روانی را از بشر سلب کرده‌است؛ بنابراین نمی‌توانید در جایی که المان‌های تکنولوژی شما را احاطه کرده‌اند، به این آرامش دست پیدا کنید. خرید ویلا در شمال بهترین تصمیم برای افرادی است که به دنبال یک تجربه متفاوت در زندگی روزمره خود هستند.‌ زندگی در طبیعت همان زندگی رویایی و سرشار از انرژی مثبت است که شما را به آرامش می‌رساند. برای تحقق این هدف تنها کافی است یک منطقه مناسب برای خرید ویلا در شمال پیدا کنید.

saadatrent

خرید ویلا در چمستان

خطه شمال کشور وسعت و گستردگی بسیار زیادی دارد و هر گوشه از این خطه با طبیعت بکر و ویژگی‌های ملموس آن شناخته می‌شود. در واقع هر بخش از این خطه پهناور، از موقعیت جغرافیایی خاصی برخوردار است. هر چند اکثر مناطق شمال در برخورداری از امکانات لازم برای زندگی با یک دیگر مشابه هستند، اما اگر افراد به دنبال بهترین موقعیت جغرافیایی برای خرید ویلا در شمال باشند، چندان هم عجیب نیست. اگر به دنبال یک منطقه ایده‌آل برای خرید ویلا هستید، چمستان می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. احتمالا نام این منطقه در شمال به گوشتان خورده‌است. اگر کمی با منطقه چمستان آشنا شوید، مزایای خرید ویلا در چمستان را درک خواهید کرد. شهر چمستان از توابع شهرستان نور، جزو معروف‌ترین و زیباترین شهرهای مازندران دسته‌بندی می‌شود. زیبایی چمستان در جنگل‌های بکر و روستاهای دیدنی آن خلاصه می‌شود.

این شهر علاوه بر جنبه‌های توریستی، از پتانسیل بالایی در ساخت و ساز و سرمایه‌گذاری برخوردار است. مسلما شما نیز هنگام سفر به شمال نزدیک‌ترین و راحت‌ترین مسیر دسترسی را انتخاب می‌کنید. اگر تهران را به عنوان مبدأ و نقطه ورود به‌ استان‌های شمالی در نظر بگیریم، جاده هراز می‌تواند بهترین مسیر دسترسی به چمستان باشد. برای خرید ویلا در شمال گزینه‌های متعددی پیش روی شما قرار می‌گیرد. اگر چمستان را برای خرید ویلا انتخاب کرده‌اید ولی هنوز با مناطق مختلف آن آشنایی ندارید، لازم است که با معروف‌ترین مناطق آن آشنا شوید.

یکی از دلایل عمده افراد در خرید ویلا در چمستان همین ویژگی آب و هوایی است. وجود مناظر بی‌نظیری از جمله: جنگل‌های وازتنگه، پارک جنگلی کشپل، دهکده لاویج و غیره، سبب شده این منطقه از موقعیت جغرافیایی بی‌نظیری برخوردار باشد. از جذابیت‌ها، طبیعت بکر و موقعیت جغرافیایی چمستان که بگذریم، مهم‌ترین فاکتور برای خرید ویلا در شمال، شرایط خرید و فروش آن است. اگر از لحاظ هزینه محدودیتی ندارید، ویلاهای جنگلی چمستان فرصت ایده‌آلی را برای بهره‌مندی مادام‌العمر از طبیعت ناب فراهم می‌سازند‌؛ اما اگر به دنبال خرید ویلاهای ارزان قیمت هستید، می‌توانید از ویلاهای نیم پیلوت در بهترین موقعیت‌های این منطقه دیدن کنید. در کل قیمت خرید ویلا در این منطقه را مالکین آن تعیین می‌کنند‌. شما می‌توانید مطابق با شرایط فروشنده، با پرداخت نقدی یا اقساطی صاحب یک ویلای جنگلی لوکس شوید.

معرفی بهترین مناطق برای خرید ویلا در شمال1
برای این که بتوانید از شرایط فروش ویلاهای مختلف در شهر زیبای چمستان مطلع شوید، می‌توانید از خدمات یک وبسایت تخصصی خرید ویلا در این زمینه بهره‌مند شوید. مشاورین املاک در چنین وبسایت‌هایی دغدغه شما را از بابت سنددار بودن ویلا و نبود مشکلات حقوقی مرتفع می‌سازند.

خرید ویلا در نوشهر

اگر بخواهیم شهرهای مختلف خطه شمال را از لحاظ زیبایی و شگفتی ارزیابی کنیم، به یک گزینه برتر نمی‌توانیم اکتفا کنیم، چون هر بخش از شهرهای شمالی زیبایی و ارزش خاص خود را دارد؛ اما وقتی به دنبال خرید ویلا در شمال هستیم، می‌توانیم این تفاوت در مناطق شمالی را از لحاظ قیمت و ارزش مادی بررسی کنیم. در این راستا شهرهای غربی برای خرید ویلا مناسبترند. و اما نوشهر منطقه‌ای با موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر و قیمت مناسب، یک انتخاب ایده‌آل برای خرید ویلاست. از آنجا که این شهر هنوز از جمعیت زیاد پر نشده‌است، از لحاظ قیمت خرید و فروش ویلا در سطح مناسبی قرار دارد؛ بنابراین علاوه بر جنبه‌های مثبت در سرمایه‌گذاری، یک منطقه زیبا، بکر و آرامش‌بخش برای داشتن یک زندگی دور از هیاهو است. بندر نوشهر که به تازگی به منطقه آزاد تجاری تبدیل شده در کنار طبیعت دست نخورده آن، خود یک آپشن مهم برای خرید ویلا در نوشهر محسوب میشود.

معرفی بهترین مناطق برای خرید ویلا در شمال3

خرید ویلا در رویان

شهر رویان به عنوان یک شهر ساحلی در غرب مازندران، بهترین گزینه برای خرید ویلا در شمال است. رویان بین دو شهر نور و نوشهر واقع شده‌است و ضلع شمالی و جنوبی آن به دریا و جنگل ختم می‌شود. این شهر کوچک خود از چند روستا و ییلاقات باشکوه تشکیل شده‌است و جاذبه‌های توریستی بی‌نظیری دارد. رویان به عنوان یک شهر توریستی و تفریحی شناخته می‌شود. از آنجا که هدف ما از شناخت این شهر، خرید ویلاست، می‌توانیم نقاط قوت آن را در این زمینه بررسی کنیم. همان‌طور که در بندهای قبل اشاره کردیم، شهرهای غربی استان مازندران برای خرید ویلا و سرمایه‌گذاری، انتخاب ایده‌آل‌تری به نظر می‌رسند. رویان نیز مانند نوشهر و شهر نور، در غرب این استان واقع شده‌است. رویان به عنوان یک شهر محبوب برای خرید ویلا در شمال شناخته می‌شود؛ بنابراین وقتی خرید ویلا در یک شهر شمالی از چنین رونقی برخوردار است، می‌توان از کیفیت ساخت و استانداردهای لازم آن اطمینان داشت.

شما می‌توانید مقاوم‌ترین، استانداردترین و زیباترین ویلاهای ساحلی و جنگلی را در رویان مشاهده کنید. تمامی ویلاهای این منطقه از سند مالکیت و مجوز ساخت و پایان و کار برخوردارند؛ بنابراین در خرید ویلا در رویان با مشکلات حقوقی مواجه نخواهید شد.

خرید ویلا در نور

شهر نور نیز به عنوان معروف‌ترین شهر ساحلی در کنار دریای مازندران جای گرفته و نزدیکی این شهر با تهران، محبوبیت بیشتری به آن بخشیده‌است. شهر نور بین دریای مازندران و جنگل‌های هیرکانی قرار گرفته‌است. به همین خاطر موقعیت گردشگری بی‌نظیری دارد. نزدیکی نور به چمستان، بر زیبایی و طبیعت بکر این منطقه بی‌تأثیر نبوده‌است. اگر موقعیت جغرافیایی و ویژگی‌های شهر نور را بررسی کنید، قطعا اولین انتخاب شما برای خرید ویلا در شمال همین شهر خواهد بود. شما می‌توانید با خرید ویلا در این منطقه، زندگی مدرن و شهری خود را در کنار طبیعت زیبا داشته‌باشید.‌ آنچه بیشتر از هر چیزی در خرید ویلا در نور جلب توجه می‌کند، قیمت مناسب ویلا در این منطقه‌ است. هر چند انتظار می‌رود که با وجود امکانات عالی و بافت شهری این منطقه، قیمت ویلا در آن گران باشد، اما شما می‌توانید انواع ویلا با ویو و متراژ مورد نظر را با بهترین قیمت در شهر نور خرید کنید.

جمع‌بندی

برای خرید ویلا در شمال، موقعیت‌های جغرافیایی بی‌نظیری از جمله چمستان، نور، رویان و نوشهر به عنوان شهرهای غربی مازندران پیش روی شما قرار دارد. خرید ویلا در هر یک از این مناطق مزایای خاص خود را دارد. نکته اینجاست برای این که بتوانید به انتخاب ایده‌آلی در خرید ویلا در این مناطق برسید، لازم است با یک مشاور املاک حرفه‌ای و معتبر مشورت کنید. برای این منظور می‌توانید به وبسایت تخصصی خرید ویلا در شمال ( www.kharidvila.com ) مراجعه کنید تا ضمن شناخت بهترین ویلا، از قیمت واقعی ویلا و املاک در شمال مطلع شوید.