میدونستین هتل های ساحلی بندر انزلی چه خوبی هایی دارن؟

saadatrent

‌دوری از آلودگی ها و شلوغی ها و استفاده از هوای پاک و سالم انتخاب بیشتر مسافراییه که تو شهر های شلوغ زندگی میکنن

‌انتخاب اتاق با پنجره رو به دریا شاید بهترین گزینه برای اونایی باشه که عاشق طبیعتن و دنبال آرامش.

‌از خوبی های این اتاق ها میشه به تماشای طلوع و غروب بی نظیر خورشید همراه با رنگ های دلفریبش اشاره کرد .

‌میشه بارش زیبای بارون و از پشت شیشه ها نگاه کرد و صدای آرامبخش امواج دریا را شنید .

تماشای پرواز مرغهای دریایی برفراز نیلگون دریای خزر یکی از لذت بخش ترین و آرامبخش ترین مناظر شمال به حساب میاد.

میشه حرکت کشتی ها را دید.

بهترین هتل ساحلی بندرانزلی + معرفی و امکانات رفاهی1

صیادهایی که قبل از طلوع آفتاب دل به دریا میزنن

تو شب های صاف و پاک شمال میشه آسمون پرستاره و صورت های فلکی زیبا رو تماشا کرد.

‌لذت گرم شدن کنار آتیش تو ساحل و تماشای دریا تو شب رو به شدت پیشنهاد میکنم ،‌میشه بازی های مفرح از جمله پیاده روی صبحگاهی ، اسب سواری ، والیبال ، فوتبال ساحلی و موتورسواری تو ساحل انجام داد.

بهترین هتل ساحلی بندرانزلی + معرفی و امکانات رفاهی2

گل سرسبد این هتل ها هم ورزش های آبیه مثل موج سواری ، قایق سواری و…

‌درکنار این همه زیبایی و تفریحات مفرح و سالم امکانات هتل هم مهمه . کافی شاپ و آلاچیق تو ساحل و رستوران با انواع غذاهای محلی ، ایرانی و خارجی همراه موسیقی زنده میتونه سفر خوب و خاطره عالی رو براتون رقم بزنه، دوستان عزیز هتل بلوگا تمام این شرایط را برای یک اقامت به یاد ماندنی برای شما فراهم کرده است برای رزرو سوئیت های رو به دریا میتوانید از طریق رزرو هتل با مشاوران هتل بلوگا در ارتباط باشید.

بهترین هتل ساحلی بندرانزلی کجاست؟

بهترین هتل ساحلی بندرانزلی + معرفی و امکانات رفاهی3

بدون شک بهترین هتل ساحلی بندر انزلی هتل رویال بلوگا است . که بهترین امکانات یک هتل ساحلی ۵ ستاره را در اختیار شما مسافران گرامی میگذارد.

چگونه در بندرانزلی هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل در بندرانزلی برای تجربه ی یک سفر رویایی در گیلان یک انتخاب هوشمندانه به شمار می رود. بندرانزلی به عنوان یکی از شهرستان هایی دریایی و توریست پذیر گیلان از جذابیت های طبیعی بسیاری برخوردار است که می تواند سفری جذاب و عالی را برای مسافران رقم بزند. البته رزرو هتل بندرانزلی برای مسافران یکی از دغدغه های مهم محسوب می شود؛ چرا که مسافران مایلند در سفر خود بهترین و رویایی ترین هتل را برای اقامت خود برگزینند.

بهترین هتل بندرانزلی چه ویژگی هایی دارد؟

برای اقامت در شهر جذاب و زیبای انزلی معیارهای متعددی برای رزرو هتل وجود دارد، اما اگر به دنبال یافتن بهترین و برترین هتل این شهر هستید لازم است بدانید، که برجسته ترین هتل این شهر دریایی ویژگی های منحصر به فرد زیر را خواهد داشت:

  • داشتن اتاق های با ظرفیت های متناسب
  • تمیزی و پاکیزگی فضای اقامت خانواده ها
  • وجود رستوران، کافه، لابی، محوطه سرسبز
  • رو به دریا بودن اتاق های هتل
  • دریافت قیمت های متعارف در مقایسه با کیفیت خدمات رسانی
  • دسترسی آسان به فروشگاه ها و مناطق گردشگری

تمامی موارد فوق برای رزرو یک هتل تمام عیار حائز اهمیت است و بخشی از ویژگی های یک هتل لوکس و چند ستاره به شمار می رود، اما هتل رو به دریا در بندرانزلی از نظر مسافران جذابیت بیشتری دارد. به عبارت دیگر مهم ترین معیار افراد و خانواده ها رزرو هتل رو به دریا در بندرانزلی برای تجربه ی روزهای رویایی در گیلان محسوب می شود.

با اقامت در بهترین هتل انزلی از جذابیت این شهر لذت ببرید!

انتخاب و رزرو هتل در بندر انزلی علاوه بر امکان سکونت در نزدیکی دریا شرایطی را مهیا می کند که مسافران بتوانند از جذابیت های توریستی این شهر لذت ببرند. پارک های جنگلی، اسکله ی معروف بندر انزلی، بازارهای روسی، رستوران های دریایی و… همگی موجب می شوند که طرفداران اقامت در انزلی افزایش یابد.

هتل رویال بلوگا، انتخابی برای لحظات رویایی

یکی از جدیدترین هتل های رو به دریا در انزلی هتل رویال بلوگا است که در قرن جدید افتتاح و مشغول به کار می باشد. هتل رویال بلوگا با کادری مجرب و حرفه ای آماده میزبانی از مسافران و شهروندان استان های کشور می باشد. این مجموعه با طراحی فضای طبیعی و جذاب در کنار دریا اتاق هایی با ظریف ۲ الی ۴ نفره بهترین فضا را برای استراحت و تفریح به صورت خانوادگی یا دوستانه دارد. این هتل با امکانات رفاهی کامل در تمامی ایام سال آماده جذب مسافران بوده و مزایای متعددی دارد که رزرو هتل در بندرانزلی را بسیار جذاب می کند. از جمله مزایای این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتاق ها و سوئیت های تمیز و دلباز، که امکان ظرفیت اضافه را نیز دارد.
  • تمامی اتاق های هتل رویال بلوگا رو به دریا بوده و مسافران از این زیبایی بهره مند خواهند شد.
  • دسترسی به تالاب گل لاله، موزه، بلوار انزلی، منطقه آزاد و… از هتل رویال بلوگا بسیار سریع و راحت است.
  • هتل برای اقامت های خانوادگی یا کاری کاملاً مناسب می باشد.

بنابراین اگر قصد رزرو هتل در بندر انزلی را دارید، فقط و فقط هتل رویال بلوگا را انتخاب کنید تا از تمامی امکانات و مزیت های حضور در شهرستان انزلی برخوردار شوید. بدون تردید میزبانی پرسنل آموزش دیده ی این مجموعه موجب جلب رضایت مسافران شده و شما را برای مراجعه مجدد مشتاق خواهد کرد.

برای رزرو اتاق در رویال بلوگا تنها کافی است روی این لینک کلیک کنید تا به صفحه ی اختصاصی این مجموعه وارد شوید. سپس به راحتی می توانید با وارد کردن اطلاعات و تاریخ مورد نظر برای اقامتی خوش در انزلی هتل رزرو کنید. البته ناگفته نماند که امکان دریافت پاسخ سوالات از طریق تماس تلفنی با کارشناسان این مجموعه نیز فراهم است. شما می توانید از طریق واتس آپ نیز به صورت غیرحضوری مشاوره بگیرید تا با رزرو بهترین اتاق با خیالی آسوده برای سفر خود برنامه ریزی کنید. اقامت در رویال بلوگا حسی شبیه به بهشت طبیعی خدا را برای شما تداعی خواهد کرد.

خوش بگذره