دبی، این امیرنشین ثروتمند، یکی از مقصدهای محبوب گردشگران سراسر جهان و همین‌طور ایرانی‌هاست. دلایل شهرت دبی کم نیستند، یکی از این موارد، بهترین هتل های دبی هستند و مهم‌ترینش برج‌های بی‌شمار با معماری مدرن و منحصر‌به‌فردشان و مراکز خرید وسیع‌اند. بزرگ‌ترین این مراکز خرید دبی مال است که هزار و ۲۰۰ بوتیک، ۲ سوپر‌مارکت عظیم‌ و ۱۰۰‌ها رستوران در مساحتی به بزرگی ۲۰۰ زمین فوتبال، یکی از مقصدهای گردشگری دبی به‌حساب می‌آید. در این مطلب بهترین هتل های نزدیک دبی مال را برای‌تان ردیف کرده‌ایم تا در کنار لذت تفریح، طعم خرید خوب را هم بچشید.

saadatrent

بهترین هتل های دبی مال : راحتی خانه خود را تجربه کنید

dubia mall
dubia mall

خیلی از بهترین هتل‌های دبی هم در حوالی دبی مال قرار دارند. هتل‌هایی که اقامت در آن‌ها سفر به دبی را برای شما به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند. هتل‌هایی که گردشگران با هر بودجه‌ای می‌توانند با قیمت‌هایی مقرون به‌صرفه و حتی ارزان در آن‌ها اقامت کنید و از گردش و تفریح در این منطقه لذت ببرند. در این مطلب سفرزون از بهترین هتل‌های دبی برای‌تان می‌گوییم.

موقعیت دبی مال روی نقشه

در چند قدمی مرکز خرید لوکس دبی مال، چند هتل آپارتمان وجود دارند که طوری طراحی شده‌اند که راحتی و آسایش خانه را برای گردشگران تداعی کنند. در ادامه ۴‌تا از بهترین هتل های دبی نزدیک دبی‌مال را به شما معرفی می‌کنیم.

مجموعه آپارتمان‌های دریم این ، لذت لمیدن روی کاناپه و نوشیدن چای در تراس

Dream Inn Dubai Apartments بهترین هتل های نزدیک دبی مال
Dream Inn Dubai Apartments از بهترین هتل های دبی نزدیک دبی‌مال

مبل‌ها و تخت‌خواب‌های شیک و راحت مجموعه آپارتمان‌های Dream Inn حس راحتی لوکسی را برای مهمان‌های‌ش ایجاد می‌کند در حالی‌که رنگ‌های آبی و لیمویی فضا را سرشار از نور و روشنایی کرده‌اند. در تراس وسیع اتاق که به دستگاه تلویزیون بزرگ پلاسما مجهز است، می‌توانید در ضمن نوشیدن چای  از منظره آسمان‌خراش‌ها در پیش‌روی‌تان لذت ببرید.

موقعیت مجموعه آپارتمان‌های دریم این روی نقشه

اگر قصد دارید سفر به دبی را به همراه دوستان یا اعضای خانواده‌تان برنامه‌ریزی کنید، Dream Inn با اتاق‌های که ظرفیت پذیرش تا ۶ نفر را دارند، یکی از بهترین هتل‌های دبی برای اقامت است. فاصله Dream Inn تا دبی مال با پای پیاده حدود ۳۰ دقیقه است؛ بنابراین Dream Inn یکی از بهترین هتل های نزدیک دبی مال به‌حساب می‌آید. آن‌قدر نزدیک به رفت و برگشت به دبی مال را کاملا فراموش کنید و روی خریدهای‌تان تمرکز کنید.

آپارتمان‌های الیت : چشم انداز زیبای بزرگ‌ترین فواره‌ی رقصان جهان

Elite Three Bedroom Apartment با نمایی جاودانی در قلب دبی
Elite Three Bedroom Apartment با نمایی جاودانی در قلب دبی

اگر بخواهیم لیستی از بهترین محل‌های اقامت در دبی تهیه کنیم، نام آپارتمان Elite قطعا در میان آن‌هاست. این آپارتمان تا بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان، دبی مال، با پای پیاده حدود ۲۵ دقیقه و با فرودگاه فقط ۱۵ دقیقه فاصله دارد. بر این اساس یکی از بهترین هتل های نزدیک به دبی مال است.

موقعیت آپارتمان‌های الیت روی نقشه

Elite منزلی فوق‌العاده در موقعیتی عالی را به مهمان‌ ارائه می‌دهد؛ نشیمن پرنور همراه با مبلمان کلاسیک و میزناهاخوری شیشه‌ای و کابیت‌های مشکی آشپزخانه، می‌توانید بعد از یک روز تفریح و گشت‌وگذار زیر ملافه‌های تخت‌خواب بسیار بزرگ سر بخورید و از خوابیدن در خنکای اتاق لذت ببرید و یا در تراس خصوصی اتاق در حالی‌که منظره زیبا و سحرآمیز برج الخلیفه و بزرگ‌ترین فواره رقصان جهان در مقابل‌ چشم‌تان است، استراحت کنید.

آر اند اچ  : هر چه دیگران دارند دبی اپرا یک‌جا دارد

 

در شهری مانند دبی که بی‌شمار هتل خوب دارد، قرار گرفتن در لیست بهترین هتل های دبی چندان آسان نیست، اما R&H با قدرت تمام در این لیست جاخوش کرده است. این هتل که در منطقه تجاری دبی قرار گرفته است و بهترین محل برای اقامت گروه‌های ۴نفره است. وجود دو اتاق دو نفره، چشم‌انداز برج خلیفه، نشمین دل‌باز و روشن که مبلمان آلبالوئی رنگ و آثار هنری درخشان به آن جاذبه‌ی خاصی بخشیده‌اند.

از ویژگی‌های این هتل است. از این هتل آپارتمان تا آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب و فروشگاه‌های اوت‌لت برندهای معروف دبی مال فقط ۲۰ دقیقه راه است. R&H را هم جزو بهترین های لیست هتل های نزدیک دبی مال قرار دهید.

فانتاستِی : اقامت در قلب دبی

در سفر به دبی، برای گردشگران هیچ‌چیز به اندازه اقامت در نزدیکی مرکز شهر دلپذیر نیست. اگر موقعیت جغرافیایی هتل طوری باشد که در قلب شهر قرار گرفته باشد و فضایی دلنشین و جذاب هم داشته باشد، مانند زدن دو نشان با یک تیر است. یکی از بهترین هتل های دبی که چنین امکانی را به گردشگران می‌دهد، هتل آپارتمان فانتاستی‌ست که در چند قدمی اپرا و فواره دبی و برج الخلیفه و دبی مال است و در یکی از زنده‌ترین میدان‌های مرکز شهر دبی قرار دارد.


 موقعیت مجموعه‌ی فانتاستی‌ دبی روی نقشه

با قدم گذاشتن در آپارتمان‌های شیک این هتل، آرامش را به‌معنای دقیق کلمه، احساس خواهید کرد؛ آپارتمان هایی با دیوارها، روتختی‌ها و کاناپه‌هایی به رنگ‌ سفید درخشان که در تضاد با رنگ سبز تیره‌ی پرده‌هاست. گیاهانی که در جای‌جای اتاق‌ها به چشم می‌خورند و قاب‌های چوبی تخت‌خواب‌ها فضای طبیعت را برای مهمان‌ها تداعی می‌کند. حمام و آشپزخانه هم کاملا بازسازی شده است. استخر روباز مشترک و پارکینگ خصوصی و وای‌فای رایگان از دیگر امکاناتی است که این هتل آپارتمان منحصر‌به‌فرد به مهمان‌هایش ارائه می‌دهد.