صنعت گردشگری ترکیه چند سالی است که بسیار رونق گرفته و از همه جای جهان توریست و گردشگر دارد. استانبول که یکی از شهرهای مهم و بزرگ این کشور به شمار می‌رود تقریباً نصف گردشگران را جذب خود کرده و آمار سالیانه بالایی دارد. البته از حق نگذریم که تور مسافرتی و بلیط هواپیما استانبول برای این مقصد گردشگری، بسیار زیاد است اما باید گفت که شهر استانبول با جاذبه‌های فوق‌العاده‌ و وجود تفریحات متعدد، سبب جذب این مقدار از توریست شده است. قطعاً با ورود این حجم از گردشگر، شهر استانبول امکانات رفاهی و تمهیداتی برای اقامت آن‌ها در نظر گرفته تا در کنار زیبایی این شهر، مسافران بتوانند استراحت خوبی داشته باشند. شاید با خود فکر کنید که رزرو هتل استانبول هزینه زیادی روی دستتان می‌گذارد یا کیفیتی که دنبالش هستید را ندارد؛ ما در این قسمت قصد داریم تا دوازده مورد از بهترین هتل‌های چهار ستاره این شهر را بررسی کرده و به شما معرفی کنیم. میزان رضایتمندی افراد از این هتل‌ها بالا بوده و با هزینه‌ای معقول در دسترس شما قرار گرفته است.

saadatrent

 

کلاریون گلدن هورن (The Clarion Golden Horn Hotel)

اولین هتلی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم هتل کلاریون گلدن هورن است. این هتل امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای را در اختیار مسافران قرار داده و موقعیت مکانی بسیار مناسبی در شهر دارد. با رزرو اتاق در هتل کلارین گلدن هورن می‌توانید از امکاناتی چون استخر، باشگاه بدن‌سازی، رستوران و کافه، اینترنت رایگان نامحدود و … بهره‌مند شوید. ناگفته نماند اتاق‌های این هتل به تلویزیون‌های بزرگ ۴۲ اینچی، حمام خصوصی، تخت خواب با کیفیت و نرم و تمام امکانات رفاهی اقامتی مجهز هستند.

نشانی: استانبول، در فاصله ۷ کیلومتری تا میدان تکسیم

 

بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول 1

 

هتل گرند هیلاریوم (Grand Hilarium)

یکی دیگر از بهترین هتل‌های استانبول با امتیاز بالای کاربران هتل گرند هیلاریوم است. امکاناتی که اقامت در این هتل در اختیار شما قرار می‌گیرد عبارت است از: حمام ترکی، سالن بدن‌سازی، اینترنت نامحدود رایگان، استخر سر پوشیده، استخر رو باز، مینی بار و.. . اگر فکر سفری چند روزه به خارج از کشور هستید می‌توانید رزرو آنلاین بلیط هواپیما و رزرو سوئیت در هتل مورد علاقه‌تان، مسافرتی سراسر شادی و تفریح را به خود هدیه دهید. هتل گرند هیلاریوم انتخابی مناسب برای کسانی است که معماری لوکس و مینیمال را می‌پسندند.

نشانی: استانبول، محله کاتیپ کاسیم

 

هتل سیتی لافت (CityLoft Hotel Atasehir)

هتل سیتی لافت از هتل‌های چهار ستاره استانبول است که با نمایی با شکوه و امکانات رفاهی بسیاری در دسترس مسافرین و گردشگران است. این هتل در موقعیت جغرافیایی خوبی از نظر نزدیکی به مراکز تفریحی و مهم شهر واقع شده و اتاق‌های لوکس از جذابیت زیادی میان توریست‌ها برخوردار است. سیتی لافت امکاناتی همچون سرو انواع غذاهای لذیذ و بین المللی، شنا در استخر، باشگاه ورزشی و بدن‌سازی، سونا و جکوزی و… را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در اتاق‌های این هتل می‌توانید از کتری برقی، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و شوینده‌ها، حوله، دمپایی و … استفاده کنید.

نشانی: استانبول، منطقه آتاشهیر

 

هتل آیکون استانبول (Icon Istanbul Hotel)

هتل ۴ ستاره‌ای که در این قسمت می‌خواهیم به شما معرفی کنیم هتل آیکون استانبول است. نظرات و میزان رضایتمندی این هتل بسیار بالا بوده و احساس می‌کنیم این رتبه بالا به علت رنگ‌آمیزی بی‌نظیر و پر انرژی اتاق‌های هتل آیکون استانبول است. با اقامت در این هتل از امکانات رفاهی زیادی نظیر سونا، ماساژ، اسپا، اینترنت رایگان نامحدود، استخر، سالن بدن‌سازی و … بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است این هتل توجه ویژه‌ای به کودکان داشته و در واحدهای خود کتاب، موسیقی و دی‌وی‌دی کودکانه نیز قرار داده است. هتل آیکون استانبول کارکنانی مهربان و خوش برخورد دارد که همین موضوع حس راحتی زیادی در حین سفر در روحیه شما ایجاد می‌کند.

نشانی: استانبول، منطقه دولاپدره

 

هتل لیون استانبول (Lion Hotel)

یکی دیگر از هتل‌های معروف چهار ستاره استانبول، هتل لیون است. هتل لیون در نزدیکی میدان تکسیم یکی از پر ترددترین مناطق استانبول واقع شده و به همین دلیل موقعیت بسیار مناسبی برای دسترسی به مراکز گردشگری و تفریحی شهر دارد. اگر در این هتل اقامت داشتید امکانات ویژه‌ای است که می‌توانید در طول سفر از آن‌ها استفاده کنید. این امکانات شامل رستوران و کافه، استخر، پارکینگ، حمام اختصاصی، خدمات افراد کم توان، فروشگاه سوغاتی، اتاق سیگار و … می‌شود. ناگفته نماند پرسنل مجرب هتل لیون قادرند به سه زبان زنده جهان؛ ترکی، عربی و انگلیسی صحبت کنند. به علت نزدیکی زبان فارسی به زبان عربی و ترکی، تا حدودی برای برقراری ارتباط با کارکنان مشکلی ندارید.

نشانی: استانبول، در فاصله پنج دقیقه‌ای تا میدان تکسیم

 

هتل ماربل استانبول (Marble Hotel)

در سفر به استانبول می‌توانید اقامت خود را در یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره این شهر بگذرانید. هتل ماربل استانبول هتلی با امکانات رفاهی و موقعیت جغرافیایی کم نظیر است که در ۱۵۰ متری میدان معروف تکسیم واقع شده و مسافران زیادی را از سراسر جهان جذب خود می‌کند. این هتل همانند هتل‌های چهار ستاره دیگر مجهز به سونا، استخر، جکوزی، سرو صبحانه، وجود رستوران و کافی شاپ، اینترنت رایگان نامحدود و اتاق‌هایی راحت با اقلام رفاهی مورد نیاز است.

نشانی: استانبول، میدان بیوغلو

 

هتل میدتاون استانبول (Midtown Hotel)

از حالا می‌توانید هتل میدتاون را رزرو کنید و اقامتی عالی را در آن تجربه کنید. این هتل ۴ ستاره از دیگر هتل‌های موجود در استانبول است که با معماری تقریباً کلاسیک در دسترس گردشگران قرار می‌گیرد. امکانات رفاهی موجود در این هتل عبارت‌اند از: لوازم بهداشتی، حوله، انواع شوینده‌ها، رستوران و بوفه باز، سرو صبحانه، حمام اختصاصی و موارد دیگر. نکته قابل توجه در این هتل آن است که می‌توانید به جز غذاهای ترکی، طعم غذاهای مکزیکی، ایتالیایی و سوئدی را نیز امتحان کنید.

نشانی: استانبول، در فاصله سه دقیقه‌ای تا میدان تکسیم

 

بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول 2

 

هتل تایتانیک سیتی استانبول (Titanic City Taksim)

نام زیبای این هتل یکی از مواردی است که توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. هتل تایتانیک استانبول هتلی ۴ ستاره با امکانات رفاهی بی‌شماری است که می‌تواند اقامتی راحت و خاطره‌انگیز را برایتان رقم بزند. این هتل مجهز به استخر، سالن اسپا، رستوران، سالن همایش، اتاق‌های بزرگ با اقلام رفاهی، ترانسفر، اتاق ماساژ، صرافی، سالن آمفی تئاتر، باشگاه بدن‌سازی و… است.

نشانی: استانبول، در فاصله ۷ دقیقه‌ای تا میدان تکسیم

 

هتل تکسیم گونن (Taksim Gonen)

هتل تکسیم گونن یکی دیگر از هتل‌هایی است که می‌توانید با خیال راحت اقامتتان را در آن رزرو کنید. این هتل با بهره‌گیری از امکانات رفاهی همچون امکانات ویژه افراد معلول و کم توان، خدمات نظافتی اتاق، اتاق چمدان، سالن ماساژ و اسپا، استخر، لابی لوکس و … یکی از بهترین هتل‌ها در شهر استانبول به شمار می‌رود.

نشانی: استانبول، در فاصله ۳ دقیقه‌ای تا میدان تکسیم

 

هتل ریوا تکسیم (Hotel Riva Taksim)

در نزدیکی میدان تکسیم هتل‌های با کیفیت زیادی وجود دارد که یکی از آن‌ها هتل ریوا است. هتل ریوا تمام امکاناتی که برای یک اقامت خوب نیاز دارید را در اختیار شمار قرار می‌دهد. امکانات رفاهی و تفریحی در این هتل اینترنت رایگان نامحدود، حمام شخصی مدرن، رستوران و کافی شاپ، سرو انواع غذای ترکی و بین المللی، استخر و سالن اسپا، تهویه مطبوع، سیستم نظافتی روزانه و… را در بر می‌گیرد.

نشانی: استانبول، در فاصله ۳ دقیقه‌ای تا میدان تکسیم

 

بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول 3

 

هتل فرونیا (Feronya Hotel)

یکی از هتل‌هایی که به صورت بین المللی فعالیت می‌کند هتل چهار ستاره فرونیا است. این هتل با معماری چشم نواز خود روحیه گردشگران را عوض می‌کند. البته وجود امکاناتی نظیر سالن زیبایی، کتابخانه، خدمات پزشکی، اتاق بازی، زمین بسکتبال و… در میزان محبوبیت این هتل بی‌تأثیر نبوده است.

نشانی: استانبول، در فاصله ۵ دقیقه‌ای تا میدان تکسیم

 

هتل کارتون (Cartoon Hotel)

کارتون هتلی است که به عنوان یک هتل چهار ستاره اقتصادی شناخته شده و فضای درون آن به صورت خیلی خاصی ساخته شده است. سرو غذاهای ترکی و خاورمیانه از ویژگی‌های این هتل به شمار می‌رود. البته امکانات هتل کارتون به همین‌جا محدود نشده و با خدماتی همانند سرو صبحانه، اتاق سیگار، اینترنت رایگان، ماهواره، مینی بار، پارکینگ اختصاصی، صرافی، امکانات ویژه افراد کم توان، اتاق چمدان و… در دسترس گردشگران قرار گرفته است. خوب است بدانید این هتل تا میدان تکسیم حدود ۲۰۰ متر فاصله دارد و برای بازدید از مراکز خرید و مناطق گردشگری استانبول مسیر راحت‌تری را پیش رو دارید.

نشانی: استانبول، ۲۰۰ متری میدان تکسیم