آوازه و محبوبیت پیتزا به قدری بالاست که شاید بتوان این غذای ایتالیایی را مشهور‌ترین غذای جهان دانست. در هر شهر کوچک و بزرگی در هر نقطه از جهان که باشید، می‌توانید این غذای خوشمزه را پیدا کنید و از گاز‌های کشدارتان به تکه‌های پیتزا لذت ببرید. در ایران هم این غذا از اقبال عمومی بالایی برخوردار است و یکی از گزینه‌های اصلی برای گردش‌های شبانه و روز‌های تعطیل به حساب می‌آید. در تهران میزان محبوبیت این غذا به حدی است که تقریباً در تمامی خیابان‌های اصلی و فرعی شهر، ردی از بوی خوش پیتزا به مشام می‌رسد. تعداد فست‌فود‌هایی که در پایتخت پیتزا سرو می‌کنند به حدی بالاست، که اگر مشتری پیتزایی خاصی نباشیم، برای پیدا کردن یک پیتزای خوب، سردرگم می‌شویم. به همین خاطر سفرزون تصمیم گرفته تا در مطلبی، تعدادی از بهترین پیتزاهای تهران را به شما معرفی کند. پس اگر از مشتری‌های پر‌و‌پا قرص پیتزا هستید، حتماً این مطلب را تا انتها بخوانید.

saadatrent

پیتزا استریت آرت ؛ پیتزا ایتالیایی واقعی

فست‌فود‌های زیادی در تهران هستند که ادعا می‌کنند پیتزا را به ایتالیایی ترین سبک ممکن ارائه می‌کنند! در این بین فست فود استریت آرت شاید جزو معدود گزینه‌هایی باشد که فاصله‌ای بین ادعا تا عمل ندارد. فقط کافی است تا سری به آن در خیابان تجریش بزنید و پیتزا ایتالیایی واقعی بخورید. در استریت آرت تمام پنیر‌ها و خمیر پیتزا‌ها را مستقیماً از ایتالیا وارد می‌کنند و به هیچ وجه از نمونه فرعی استفاده نمی‌شود. در منوی این فست فود، انواع آفر‌های ایتالیایی در طعم‌ها و مزه‌های لذیذ و دلچسب به چشم می‌خورد. پیتزا‌ها در دو دسته کلی قرمز و سفید جا می‌گیرند و انواع مختلفی دارند که عمدتاً با اسامی ایتالیایی نامگذاری شده‌اند. انواع سوخاری، سالاد و دسر هم در منو برای رنگین کردن میز سفارش شما وجود دارد. فر رستوران در سالن اصلی قرار دارد و غذا روبه روی خود مشتری سرو می‌شود. می‌توانید در راحتی‌های چرمی انتهای سالن ولو شوید و با خیال راحت از منوی تمام ایتالیایی استریت آرت که از بهترین پیتزاهای تهران است پیتزای مورد علاقه‌ خود را سفارش دهید.

آدرس:  تجریش، خیابان غلام جعفری، پلاک ۴۱

پیتزا استریت آرت

بلامونیکا ؛ رستورانی برای سلیقههای خاص

رستوران ایتالیایی بلامونیکا، یک رستوران فوق العاده دیگر برای کسانی است که دوست دارند لذت طعم واقعی پیتزا و انواع غذاهای ایتالیایی را حس کنند. این رستوران از اواسط سال ۱۳۹۲ شروع به کار کرد. منوی غذایی متنوع این رستوران شامل غذاهای ایتالیایی و ارگانیک بوده و در عین احترام به ذائقه ایرانی توجه ویژه‌ای به سلیقه‌های خاص غذایی داشته است. طراحی داخل رستوران، محیطی آرام و لذت‌بخش را برای میهمانان فراهم کرده و با رعایت استاندارد‌ها، موفق به کسب نشان برگزیده جشنواره بهترین رستوران‌های تهران در سال ۹۴ شده است. بلامونیکا هم‌چنین میزبان سفیران کشورهای آلمان، روسیه، رومانی، بلغارستان، چین و کره جنوبی بوده است.

این رستوران در کنار انواع غذاهای ایتالیایی ارائه دهنده خدمات باریستای حرفه‌ای به همراه انواع میان وعده‌ها بوده و سلیقه‌های خاص را دور هم جمع می‌کند.

آدرس: میدان آرژانتین، خیابان وزرا، نبش کوچه یازدهم، پلاک ۳۲

بهترین پیتزاهای تهران | بلامونیکا
بلامونیکا

جو گریل فود ؛ از بهترین پیتزاهای تهران

جو گریل فود همان‌طور که از نامش پیداست دو ویژگی بارز دارد: یکی اینکه نان‌های پیتزا و برگر‌هایش نان جو هستند؛ و دیگری آن‌که استیک‌های گریل شده حرفه‌‌ای برایتان سرو می‌کنند. علاوه‌ بر این جو گریل به سرویس‌دهی خوب و مشتری‌مداری نیز شهرت دارد. یکی از دلایل پر‌طرفدار بودن این رستوران استفاده از مواد غذایى تازه و به‌روز در غذاهاست. رستوران جو گریل سه شعبه در تهران دارد؛ شعبه شهرک غرب، زعفرانیه و باملند که شعبه زعفرانیه آن از بقیه معروف‌تر است.  وقتی به طبقه اول مجتمع بامیک زعفرانیه می‌روید از همان لحظه که چشمتان به این رستوران می‌افتد ورودی سبز رنگ و جذابش توجه‌تان را جلب خواهد کرد. ویترینی که طراحی آن با خیلی از رستوران‌ها فرق دارد. رستوران جو گریل هم میز‌های دو نفره دارد و هم میز‌ و صندلی‌های چند نفره. پس هم برای گپ‌های دونفره مناسب است و هم قرارهای دورهمی و دوستانه. منوى رستوران شامل انواع پیش‌غذا، سالاد، پیتزا، ساندویچ، یک نوع برگر و دو نوع بشقاب استیک است. پیتزا‌ها دو سایز کوچک و بزرگ دارند که به دلیل نازک بودن ممکن است سایز دونفره‌ آن هم برای یک نفر مناسب باشد. جو گریل فود که از بهترین پیتزاهای تهران است از پرسنل خوبی برخوردار بوده و اگر در انتخاب غذا شک دارید، می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید.

آدرس (شعبه زعفرانیه) : زعفرانیه، بالاتر از سه راه آصف، روبروی خ طاهری، مجتمع بامیک زعفرانیه

بهترین پیتزاهای تهران | جو گریل فود
جو گریل فود

پیتزا میخوش ؛ پیتزایی حجیم و خوشمزه!

اگر اهل نوستالژی و پیتزاهایی هستید که تا یک دهه پیش تنها مدل پیتزا در ایران بود، باید به میخوش بروید. این پیتزاهای قطور که شبیه پیتزاهای آمریکایی هستند از انواع محبوب پیتزا در ایران به شمار می‌روند. میخوش یکی از بهترین پیتزاهای تهران است که پنج شعبه دارد. پیتزاهای میخوش حجیم و پر‌ملات هستند و در عین حال بسیار خوشمزه. ساندویچ‌ها و برگر‌ها هم عالی هستند و با سس مخصوص رستوران سرو می‌شوند. قیمت مناسب غذا‌ها را نیز به لیست امتیازات میخوش که از بهترین پیتزاهای تهران است، اضافه کنید. شعبه‌های میخوش در فرمانیه، سهروردی، یوسف آباد، شهرآرا و بلوار فردوس شرق قرار دارند.

آدرس:

شعبه فرمانیه: بلوار اندرزگو، کامرانیه شمالی، خیابان لواسانی(فرمانیه) خیابان صالحی

شعبه سهروردی: سهروردی شمالی، نرسیده به میدان پالیزی، پلاک ۷۰۵

شعبه یوسف آباد: میدان گلها، کاج شمال ، میدان سلماس ، جنب بانک ملت

شعبه شهر آرا: جلال ال احمد، خیابان شهرارا (ارش مهر) ، روبروی پارک شهرآرا ، پلاک ۷۰

شعبه بلوار فردوس: صادقیه، بلوار فردوس شرق نبش رامین شمالی پلاک ۲۵۷

میخوش

پیتزا سیب ۳۶۰ ؛ از بهترین پیتزاهای تهران

اما بشنوید از مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای پیتزا سیب ٣۶٠ که بیش از ۱۰ شعبه در تهران دارد. این مجموعه هم اکنون به عنوان بزرگترین مجموعه رستوران زنجیره ای در حوزه پیتزا به نام و نشانی معتبر شناخته شده است. این برند با تکیه بر شعار تجلی مهندسی صنایع غذایی در هنر آشپزی توانسته تا حد قابل قبولی اعتماد مردم پایتخت را به خود جلب کند . پیتزا سیب ٣۶٠ انواع پیتزا، ساندویچ ، سالاد و پیش غذا را با رعایت استانداردها و اصول بهداشتی طبق دستورالعمل‌های ویژه پخت و ارائه محصول به مشتریان عرضه می دارد. پیتزا سیب  در راستای سلامت مشتریان بر استفاده از مواد اولیه استاندارد و به حداقل رساندن استفاده از سوسیس و کالباس و سایر فر‌آورده‌های گوشتی تأکید بالایی دارد. منوی پیتزا سیب همواره با تنوع بالا و نوآوری فصلی مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. پیتزا‌های آمریکایی با ظاهر متفاوت مثلثی شکل، پیتزاهای ایتالیایی، انواع سالاد و ساندویچ‌های سیب همواره طرفداران ویژه‌ای دارند. این مجموعه از مراکز خرید شلوغ گرفته تا مغازه‌های محلی، مناطق لوکس تا مناطق عادی مرکز شهر و حتی از تهران تا شهرستان‌ها، امکان سرویس‌دهی دارد.

بهترین پیتزاهای تهران | پیتزا سیب ۳۶۰
پیتزا سیب ۳۶۰

پیتزا سورن ؛ پیتزای نوستالژیبازها

امروزه اغلب رستوران‌ها پیتزا را به دو سبک ایتالیایی و آمریکایی در داخل منوهایشان قرار می‌دهند. البته در ابتدای ورود پیتزا به ایران، سبک پخت و ارائه‌ آن کاملاً متفاوت بوده و با سلیقه‌ و ذائقه‌ مردم سازگار شده بوده. پیتزا سورن یکی از آن رستوران‌های قدیمی تهران است که بیش از ۵۰ سال پیش تأسیس شده و پیتزا را به سبک همان سال‌های قدیم ارائه می‌دهد. در منوی این رستوران که از بهترین پیتزاهای تهران است، انواع پیتزا مثل پیتزا مخصوص سورن و پیتزا استیک دیده می‌شود که در دو سایز به دلخواه مشتری سرو می‌شوند. علاوه بر پیتزا، انواع ساندویچ سرد مثل ژامبون‌ها، انواع ساندویچ گرم و همین‌طور استیک پرسی هم سرو می‌شود.

پیتزا سورن شامل دو طبقه‌ست که در هر طبقه یک پیشخوان بلند با صندلی‌های تک نفره و در طبقه بالا میزهای چهار یا شش نفره با صندلی‌ و نیمکت‌ چرمی قرار داده شده است. دکوراسیون رستوران ساده‌ است و دیوارها با کاشی‌های رنگی و کف با کاشی‌های ساده پوشیده شده. روی دیوارها تابلوهایی از طبیعت، کودکان و غذاها برای تزئین دکوراسیون به چشم می‌خورد. در طبقه‌ بالا ریسه‌های ستاره‌دار نقره‌ای جلوی پنجره کشیده شده تا فضای شب را زیباتر کند.

آدرس:  خیابان نجات اللهی (ویلا)، نبش خیابان ورشو، پلاک ۱

پیتزا سورن

پیتزا چارچیز ؛ از بهترین پیتزاهای تهران

فست فود چارچیز با سبک جذاب دکوراسیون داخلی، غذاهای خوشمزه، ظروف خاص و صد البته کیفیت غذاهایش، یکی از فست فودهای محبوب تهران است. در بدو ورود به چارچیز محو تماشای دکوراسیون مدرن و خودمانی آن می‌شوید. ۱۲  آباژور به جای لوستر از سقف آویزان است و روى دیوار آجرى رستوران با چراغ‌های نئون جملات بامزه‌اى نوشته شده؛ مثل: «گوشیتو بزار کنار» و «با عشق بخور»! میزهاى چوبی، صندلى‌های فلزی و فقط یک مبل کوچک که شبیه بخشی از یک ماشین است، انتخاب‌های شما برای نشستن در فست فود چارچیز هستند.  روى میز‌ها منویى پر از پیتزا‌ها و برگر‌های مختلف است که انتخاب را سخت مى‌کند. از قضا پیتزا‌های چارچیز از هر چیز دیگری جذاب‌تر و خوشمزه‌تر هستند. از پیتزا بوقلمون و چیکن بلانش و چیکن اسموتی گرفته تا تردیلا و سالامی و کاپری، همه پیتزا‌های خوشمزه‌‌ای هستند که با وجود سس‌های مختلف روی میز خوش‌طعم‌تر هم می‌شوند. از قابلیت‌های جالب پیتزا چارچیز استفاده از رنگ‌های منحصر به فرد برای خمیر پیتزاست. مثلاً در روز‌های پنجشنبه و جمعه‌ خمیر صورتی وجود دارد که به گفته‌ی خودشان با استفاده از آب لبو یا آب کلم قرمز، خمیر به این رنگ در می‌آید. اگر یک بار به پیتزا چارچیز بروید، مطمئن می‌شوید که واقعاً از بهترین پیتزاهای تهران است.

آدرس: خیابان نیاوران، خیابان مقدسی، خیابان عرفانی، خیابان همایون، خیابان مریم،‌ کوچه صادقی، کوچه افتخاری، پلاک ۴٠

بهترین پیتزاهای تهران | پیتزا چارچیز
پیتزا چارچیز

 

سنسو ؛ رستورانی محبوب در غرب تهران

یک رستوران ایتالیایی دیگر که برای پیتزا‌هایش صف می‌کشند و از قبل میز رزرو می‌کنند. رستوران سنسو در غرب تهران یکی از رستوران‌های ایتالیایی ست که همه غذاهای آن طرفداران مخصوص به خود را دارد. از سالاد سزار محبوبش گرفته تا فیله سوخاری‌ها. اگرچه شاید معروفترین غذای رستوران سنسو استیک‌های آن باشد ولی در این رستوران پیتزا‌های بسیار جذابی سرو می‌شود که حسابی دلتان را می‌برد. لازم است قبل از رفتن به رستوران سنسو میز رزرو کنید، در غیر این صورت باید حدود ۴۰ دقیقه منتظر خالی شدن یک میز بمانید؛ چون اینجا یکی از بهترین پیتزاهای تهران است.

آدرس: بلوار فردوس شرق، رامین جنوبی، پلاک ۲۱

سنسو

پیتزا در ب در ؛ از مدرنترین و بهترین پیتزاهای تهران

در ب در به عنوان یکی از اولین پیتزا‌فروشی‌های مدرن در تهران، شناخته شده است و با سابقه‌ای ۱۰ ساله جزو بهترین گزینه‌ها برای صرف پیتزا به سبک آمریکایی است. پیتزا کاری مرغ، پیتزا استیک و پیتزا کلزوانه از جمله پیتزا‌های خاصی است که در کنار پپرونی، مارگریتا و پیتزا چهارفصل در این فست فود سرو می‌شود. نکته جالب در مورد پیتزا در ب در این است که بیشتر پیتزا‌هایش را در سه سایز تک نفره، دو نفره و چهار نفره ارائه می‌دهد. در این رستوران، علاوه بر پیتزا، انواع ساندویچ هم در لیست غذاها دیده می‌شود که کیفیت آن‌ها نیز مثل پیتزا‌هایش، بالاست. این رستوران درست روبروی پارک شریعتی قرار گرفته و به دلیل دسترسی خوبش همیشه شلوغ است. پیتزا در ب در در دو طبقه ساخته شده و دیزاین به روز و قشنگی دارد.

آدرس: خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، روبه‌روی پارک شریعتی

پیتزا در ب در

پیتزا خاتون ؛ از بهترین پیتزاهای تهران

یکی دیگر از فست‌فود‌های خوب خیابان شریعتی، پیتزا خاتون است که با تنوع زیاد و کیفیت بالای پیتزاها و ساندویچ‌هایش توانسته برای خود اسم و رسمی در تهران دست و پا کند. سیب زمینی تنوری و پیتزا استیک خاتون از جذاب‌ترین آیتم‌های منوی رستوران است که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. این پیتزا فروشی خوب، به دلیل کیفیت بالایی که دارد، در سطح شهر سه شعبه مختلف افتتاح کرده تا دسترسی تمامی نقاط تهران به یکی از شعبه‌های این رستوران راحت‌تر شود.

آدرس:

شعبه زعفرانیه: زعفرانیه، بالاتر از میدان الف

شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، انتهای خیابان بوستان چهارم، خیابان پایدارفرد، نبش کوچه لنکران

شعبه مجتمع کوروش: اتوبان ستاری، خیابان پیامبر، مجتمع تجاری کورش، طبقه پنجم

بهترین پیتزاهای تهران | پیتزا خاتون
پیتزا خاتون

فودکورت فودلند ؛ مجموعهای از بهترین پیتزاهای تهران

اما اگر به دنبال یک فود کورت آرام با تنوع پیتزای بالا می‌گردید، فودلند می‌تواند انتخاب خوبی باشد؛ فود‌کورتی بسیار بزرگ که در فضایی بالغ بر ۲۰۰۰ مترمربع قرار دارد. بیست برند مطرح غذایی شامل غذاهای ایرانی، بین المللی، فست فود و میان وعده در این فود کورت مشغول سرویس دهی هستند. از میان آن‌ها می‌توان به رستوران‌های کیدزلند که مخصوص استفاده کودکان است، و رستوران‌های بن لاک که عرضه کننده انواع ساندویچ است، اشاره کرد. فودکورت فودلند یک مجموعه تازه تاسیس است که هرگونه پیتزایی که نام آن را شنیده یا نشنیده باشید در رستوران‌های آن یافت می‌شود.

 آدرس: شهرک غرب، خیابان دادمان شرقی، ساختمان طوبی، طبقه چهارم

بهترین پیتزاهای تهران | فود‌کورت فود‌لند
فود‌کورت فود‌لند

پیتزا ادبرت ؛ از نوستالژیکترین و بهترین پیتزاهای تهران

ادبرت یک پیتزا‌فروشی با دکوری لهستانی است که حال و هوایی نوستالژیک دارد. مغازه‌ای کوچک با در و پنجره‌های شیشه‌ای که اغلب اوقات تعدادی از مشتریان جلوی در آن به انتظار میز خالی ایستاده‌اند. حدود ۲۰ نوع پیتزا در منوی ادبرت دیده می‌شود. مواد تشکیل‌دهنده هرکدام نیز نوشته شده است. چند نوع پیتزای سبزیجاتی مانند پیتزای پنیر،‌ پیتزای قارچ و پیتزای سبزیجات سرو می‌شود. پیتزاهای متنوع دیگری نیز متشکل از ژامبون مرغ، ژامبون گوشت، ژامبون بوقلمون، سالامی و بیکن نیز در منو وجود دارد. در ضمن می‌توانید پیتزاهایی با گوشت (مانند پیتزای رست‌بیف) یا مرغ (مانند پیتزا مکزیکی) هم سفارش دهید. شکل و نحوه پخت پیتزاهای ادبرت، یادآور قدیمی‌ترین و بهترین پیتزاهای تهران است. اندازه هر پیتزا به نوعی است که برای فردی با اشتهای متوسط، کافی است.

آدرس: خیابان کریمخان زند، خیابان حسینی

پیتزا ادبرت

 

پیتزا داوود ؛ قدیمیترین پیتزایی تهران

پیتزا داوود نام یک فست فود کوچک است که به اولین و قدیمی‌ترین پیتزافروشی تهران مشهور است. نکته‌ای که باعث جلب توجه مشتریان به این پیتزافروشی شده است، همین قدیمی بودن و قرار گرفتن در کوچه لولاگر است که خانه و بناهای آن به صورت قرینه ساخته شده‌اند. اگر اهل زرق‌وبرق و تجملات باشید، این مکان پاتوق دلچسبی برای شما نخواهد بود؛ ولی اگر دنبال آرامش و حس خاطره‌انگیز می‌گردید، جای درستی را انتخاب کرده‌اید. در پیتزافروشی داوود بیشتر از هشت یا ۹ پیتزا ارائه نمی‌شود که همگی پیتزا‌های مرسوم در بازار‌اند. بعد از سفارش غذا، روی یک فویل آلومینیومی مقدار زیادی کالباس مارتادلا به همراه سس قرمز به عنوان دسر برای‌تان می‌آورند تا در زمان آماده شدن پیتزا مشغول باشید.

مواد اولیه ثابت در همه پیتزاها آب گوجه‌فرنگی و فلفل سیاه است. با دریافت سفارش‌تان متوجه تفاوت پیتزاهای این‌جا با پیتزافروشی‌های دیگر خواهید شد. پیتزاهای قطور روی ظرفی چوبی ارائه می‌شوند که زیر آن‌ها کاغذی چهارگوش قرار دارد. نکته‌ مهم در رابطه‌ با پیتزاها، نحوه‌ چینش مواد روی خمیر پیتزا است. برخلاف پیتزافروشی‌های دیگر، اینجا لایه‌های پهن کالباس روی خمیر پیتزا گذاشته شده است و روی آن با پنیر پیتزا پوشانده می‌شود. اگر مایل به خوردن پیتزای تندتر هستید، به‌مقدار دلخواه از ترشی فلفل روی پیشخوان بردارید و در ظرف بریزید.

آدرس: خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر

بهترین پیتزاهای تهران | پیتزا داوود
پیتزا داوود

پیتزا گیو ؛ از بهترین پیتزاهای تهران

پیتزا گیو یک رستوران با دکوراسیون و طعم متفاوت است که انواع و اقسام پیتزا را برای وعده‌های ناهار و شام ارائه می‌دهد. این رستوران با طراحی داخلی و تأکید بر المان‌های هندسی، فضای کوچکش را به محیطی جذاب و صمیمی تبدیل کرده است. انواع پیتزا با خمیر ضخیم (دیپ دیش) و خمیر نازک در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ ارائه در پیتزا گیو ارائه می‌شود. سوخاری و لازانیا هم از غذاهایی است که در منوی این رستوران پیدا می‌شود. از جالب‌ترین ویژگی‌های این رستوران، وسواس و دقت پرسنل به جزئیات است. طراحی منوی این رستوران متناسب با طراحی داخلی فضاست؛ همین‌طور طعم‌هایی که با دقت کنار هم چیده شده‌اند و حتی سس مخصوص و تندی که در اینجا سرو می‌شود، همه و همه از مواردی هستند که این رستوران را به یکی از بهترین پیتزاهای تهران تبدیل کرده است.

آدرس: خیابان شریعتی، خیابان ظفر، نبش اطلسی

بهترین پیتزاهای تهران | پیتزا گیو
پیتزا گیو

پیتزا پرپروک ؛ اولین پیتزا پنجرهای در ایران

تا چند سال قبل تقریبن همه پیتزاها دایره‌ای شکل بودند، روی آن‌ها سس کچاپ می‌زدند و پنیرشان هرچه بیشتر کِش می‌آمد، طرفداران بیشتری داشتند. رستوران‌ها، سوسیس و کالباس و قارچ را خُرد می‌کردند و روی خمیر می‌ریختند و این برای سال‌های زیادی ادامه داشت. اما پیتزا پرپروک با تغییر دادن شکل پیتزا به مربعی یا همان پنجره‌ای، این رسم دیرینه را تا اندازه‌ای تغییر داد. پای ثابت تمام شعبه‌های پیتزا پرپروک، پیتزاهای پنجره‌ای خوشمزه‌شان است که تنوع بسیار بالایی دارند. پیتزاهای دیگری هم به نام پیتزاهای سیسیلی دارند که خمیر آن‌ها بیضی شکل است و بسیار شبیه لهمجون یا پیده ترکیه‌ای است. کسانی که مشتری پروپاقرص پیتزاهای پرپروک هستند پیتزا آروستو و آروستوپینو پرپروک که شامل روست‌بیف، قارچ، زیتون سیاه و سس خامه است را پیشنهاد می‌کنند. در آروستوپینو فلفل هالوپینو به مواد بالا اضافه می‌شود تا کسانی که ذائقه‌ی تند دارند از این پیتزا لذت ببرند. کسانی که دنبال ماجراجویی و خوردن غذاهای جدید هستند می‌توانند پیتزا پاستا مرغ را سفارش دهند که روی خمیر، پاستا و مرغ خامه‌ای به همراه پنیر مخصوص ریخته‌اند که شاید طعم عجیب و جالبی داشته باشد. پیتزا میت‌بال سیسیلی هم برای آن‌ها که عاشق گوشت از نوع چرخ‌کرده هستند، می‌تواند شگفت‌انگیز باشد. چون گوشت‌قلقلی‌های خوشمزه‌ای روی این پیتزا وجود دارد که شبیه دانه‌های زمرد بر روی خمیر هستند. شکی نیست که  این روز‌ها پرپروک از بهترین پیتزاهای تهران است.

آدرس:

شعبه سعادت‌آباد: خیابان سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، پلاک ۱۸.

شعبه ولنجک: بلوار دانشجو، روبه‌روی مرکز خرید ولنجک، نبش گلستان سوم.

شعبه پاسداران: خیابان داوود اسلامی، نبش گلستان پنجم، پلاک ۶۰.

شعبه گیشا: انتهای خیابان ۲۲، خیابان یاس، پلاک ۱(روبروی بوستان گفتگو).

شعبه سهروردی: خیابان سهروردی شمالی، نرسیده به میدان پالیزی، پلاک ۷۰۵.

شعبه قیطریه: روبه‌روی پارک قیطریه، نبش کوچه شب‌افروز، پلاک ۹۷، طبقه همکف.

شعبه هفت‌حوض: خیابان آیت، بالاتر از میدان هفت‌حوض، خیابان شهید مهران پور(بهمن غربی)، پلاک ۶.

شعبه آریاشهر: آریاشهر، خسرو شمالی، پلاک ۱۲( روبه‌روی شهروند صادقیه).

شعبه تهرانپارس: خیابان ۱۴۲ غربی، بین رشید و ۱۱۳، پلاک ۱۰۸.

شعبه کوروش: اتوبان شهید ستاری، مجتمع تجاری کوروش، طبقه هفتم، فودکورت بام کوروش

بهترین پیتزاهای تهران | پیتزا پرپروک
پیتزا پرپروک

برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.