امروز قصد داریم در مورد بهترین کتاب فروشی های تهران با شما صحبت کنیم. کتاب خواندن، پیش از آن که یک عمل فردی باشد، کنشی اجتماعی است که سبب فهم بهتر رفتار دیگران، تحلیل جامع‌تر پدیده‌های اجتماعی و درک صحیح تر وظیفه اجتماعی هر فرد می‌شود؛ به همین علت است که کشورهای پیشرفته دنیا، جایگاه ویژه‌ای برای کتاب و کتاب‌خوانی در نظر گرفته‌اند. ادبیات خواندن، انسان‌ها را اخلاق‌مدار می‌کند و فلسفه به زندگی آن‌ها عمق می‌بخشد. اگر کسی تاریخ بخواند، همزمان فهم سیاسی خود را بالا می‌برد و اگر در زمینه علوم سیاسی مطالعه کند، به کشورش خدمت خواهد کرد.

saadatrent

کتاب خواندن یک عادت است که به مرور در انسان‌ها شکل می‌گیرد. بهتر است شب‌ها، برای کودکان قصه بخوانیم و در کنار آن‌ها مطالعه کنیم تا عادت کتاب خواندن، از کودکی در فرزندان عزیزمان شکل بگیرد.

این روزها، اگر سری به کتاب‌ فروشی‌ها بزنید، متوجه خلوت بودن آن‌ها، خواهید شد. مشغله‌ روزمره، گران بودن کتاب، کمبود وقت و نداشتن اطلاعات کافی درباره کتاب‌ها، از علت‌های اصلی دوری جوانان از کتاب است. خوشبختانه، در کلان‌شهر تهران، فروشگاه‌های کتابی وجود دارند که با استخدام کارکنان باسواد، زیباسازی محیط کتاب‌فروشی، اضافه کردن کافه به فروشگاه خود و تغییر ندادن قیمت روی جلد کتاب‌ها، سعی در تشویق مردم به کتاب‌خوانی دارند. در این گزارش، سفرزون قصد دارد بهترین کتاب ‌فروشی‌های تهران را به شما معرفی کند؛ با دنبال کردن این گزارش، شما مشتاق بازدید از لیست منتخب سفرزون از بهترین کتاب فروشی های تهران خواهید شد.

معرفی بهترین کتاب فروشی های تهران  ، لذت خرید کتاب‌های منحصر به فرد و استثنائی

همانطور که اشاره کردیم، در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین کتاب فروشی های تهران آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید تا بتوانید کتاب‌های مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کنید!

آدینه بوک؛ لذت خرید از کتاب فروشی مرجع

بهترین کتاب فروشی های تهران - آدینه بوک
آدینه بوک

آدینه بوک، یکی از کامل‌ترین کتاب‌فروشی‌های مرکز تهران است؛ این کتاب‌فروشی، شامل مجموعه‌ای غنی از کتاب‌های تخصصی، در زمینه‌ ادبیات، هنر، علوم کاربردی، خانه و خانواده و دین است. فضای آدینه بوک، ساکت و صمیمی است؛ این کتاب‌فروشی شکل سنتی و قدیمی خود را حفظ کرده است. قفسه‌های کتاب فروشگاه آدینه بوک، منظم و به ترتیب موضوع، چیده شده است. کارکنان مسئولیت‌پذیر این فروشگاه، در صورت نیاز، شما را در انتخاب کتاب راهنمایی می‌کنند. آدینه بوک، بعد از غنی بودن آرشیو کتاب‌، برای فروش آنلاین و تحویل سریع کتاب‌های سفارشی، محبوب است؛ اگر دسترسی به مرکز شهر، برای شما سخت است، این کتاب فروشی، امکان سفارش و خرید آنلاین کتاب را در دنیای ماشین و رایانه، فراهم کرده است. حداکثر، یک هفته بعد از ثبت سفارش، آدینه بوک، کتاب‌های سفارشی شما را تحویل می‌دهد.

اطلاعات کتاب فروشی:

آدرس: خیابان بهشتی، نرسیده به بزرگراه مدرس،  پلاک ۲۵۱، واحد همکف شرقی

ساعت کار کتاب فروشی:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۶:۳۰ بعد از ظهر ، پنج‌شنبه‌ از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر

سطح قیمت: متوسط

 

فروشگاه فرهنگان؛ فروشگاهی که کودکان را عاشق خرید کتاب می‌کند

بهترین کتاب فروشی های تهران - فرهنگانفروشگاه فرهنگان، شامل کتاب‌های غنی در حوزه‌ ادبیات کلاسیک، ادبیات ملل، ادبیات پایدار، تاریخ، فلسفه، روان‌شناسی، علوم اجتماعی، مذهب و خانواده است. این کتاب‌ها، در دکور چوبی فروشگاه فرهنگان که دور تا دور کتاب فروشی است، به تفکیک موضوع و رده سنی، گذاشته شده‌اند تا دسترسی به آن‌‌ها راحت‌تر باشد. کارکنان خوش‌ اخلاق و با حوصله مجموعه، در بین قفسه‌ها قدم ‌می‌زنند تا در صورت نیاز، مراجعه‌کنندگان را راهنمایی کنند.

اگر کتاب مورد نظر خود را انتخاب کردید و مایل بودید قسمتی از کتاب را در فروشگاه بخوانید، می‌توانید از مبل‌هایی که در فضای میانی فروشگاه قرار دارد، استفاده کنید و اگر دوست داشتید پس از خرید کتاب، کمی بیشتر در مجموعه بمانید، می‌توانید از کافه فروشگاه فرهنگان استفاده کنید. فروشگاه فرهنگان، به منظور سرگرم شدن کودک دلبند شما، فضای کوچکی برای بازی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، در این کتاب فروشی به جز کتاب، می‌توانید بازی‌های فکری جدید، نوشت‌افزار رنگارنگ و لوازم تزئینی هنری هم پیدا کنید. بسیاری از محصولات هنری این قسمت، دست‌ساز و ساخت جوانان ایرانی است؛ به همین علت، با خرید این محصولات، کمک زیادی به امرارمعاش جوانان سازنده این محصولات خواهید کرد.

اگر از جست و جو میان قفسه‌ها خسته شدید، می‌توانید از چایی رایگانی که این مجموعه برای همه مراجعه‌کنندگان تدارک دیده است؛ لذت ببرید.

فروشگاه فرهنگان، یک مجموعه فرهنگی است که گاه به گاه، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی خوبی برای کودکان و بزرگسالان، تدارک می‌بیند. اگر می‌خواهید کودک عزیزتان، عاشق این مکان شود، کافی است که او را به طبقه بالای مجموعه ببرید. البته، این تمام ماجرا نیست! از سال ۹۵، شعبه دوم موزه ملی علوم و فناوری در طبقه دوم فروشگاه فرهنگان، تاسیس شد؛ این موزه جذاب و دیدنی، از بخش‌های مکانیک، الکترومغناطیس، ریاضی، زکریای رازی، هم‌زیستی با زلزله، هوافضا و فناوری‌های بومی تشکیل شده است. این موزه، از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۱۴:۰۰ ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است و علاوه بر آن که  سرگرمی خوبی برای کودکان شماستو می‌تواند زمینه‌ساز علاقمند کردن آن‌ها به کتاب‌های علمی کودکانه باشد. اگر فروشگاه فرهنگان را یکی از بهترین کتاب فروشی های تهران بدانید، حق با شماست.

اگر قصد بازدید از این مجموعه را دارید، پیشنهاد سفرزون به شما استفاده از ایستگاه میدان رازی بی‌آر‌تی است.

اطلاعات کتاب فروشی:

آدرس: خیابان هلال‌احمر، نرسیده به میدان رازی، نبش مرادی

ساعت کار کتاب فروشی: از ۹:۰۰ صبح تا ۲۱:۰۰ شب

سطح قیمت: ارزان

 

 

فروشگاه کتاب فرهنگ؛ دربرگیرنده همه سن‌ها و سلیقه‌ها

فروشگاه کتاب فرهنگ تهران
فروشگاه کتاب فرهنگ تهران

این فروشگاه از سال ۹۲ افتتاح شده است. فروشگاه کتاب فرهنگ، فروشگاهی، در دو طبقه است که می‌توانید در آن کتاب‌هایی مناسب کودک، نوجوان و بزرگسال پیدا کنید. در طبقه اول این فروشگاه، بخش کودک و نوجوان، بخش محصولات هنری و بخش صنایع دستی قرار دارد. بخش کودک و نوجوان، شامل مجموعه‌های آموزشی‌ متنوع، بازی‌های فکری برای سنین مختلف، فیلم‌های مخصوص نوجوانان و کتاب داستان است. در گوشه سمت چپ این طبقه، مجموعه‌ای از محصولات هنری چیده شده که توجه هر آدم خوش‌سلیقه‌ای را جلب می‌کند؛ امکان ندارد سری به آن قسمت بزنید و نخواهید یکی از محصولات هنری و دستی مثل تابلو عکس، زیورآلات، ماگ‌، کیف، ظروف قلمکاری شده، ظروف سفالی، ظروف چینی موجود در این کناب‌فروشی را بخرید.

طبقه پایین و بزرگترین قسمت این فروشگاه، بخش کتاب‌ و محصولات شنیداری این مجموعه است؛ در این قسمت، می‌توانید کتاب‌‌های کامل و متنوعی در حوزه ادبیات، تئاتر، روانشناسی، جامعه شناسی، علوم سیاسی، تاریخ و فلسفه، هنر و معماری، آموزش زبان و عکاسی پیدا کنید. بخش شنیداری این طبقه هم به سی‌دی آلبوم‌های سنتی، کلاسیک، پاپ، راک و جاز داخلی و خارجی اختصاص یافته است.

فضای این طبقه، برخلاف طبقه بالا، به شدت آرام و ساکت است. در این محیط دوست‌داشتنی، کارکنان با اطلاعات فروشگاه در انتخاب کتاب، از جان و دل به شما کمک می‌کنند. در قسمت میانی و بین قفسه‌های فروشگاه، تعدادی میز و صندلی گذاشته شده است و می‌توانید از کافه فروشگاه کتاب فرهنگ، یک نوشیدنی گرم سفارش دهید و کتاب جدیدتان را مطالعه کنید. کمی آن طرف‌تر هم یک پیانو قرار گرفته که در زیباتر کردن محیط بسیار موثر بوده است.

اگر فروشگاه کتاب فرهنگ را تز نزدیک دیده‌اید، می‌توانید طمئن باشید که فروشگاه کتاب فرهنگ، یکی از بهترین کتاب فروشی های تهران است. این کتاب‌فروشی در محدوده طرح ترافیک قرار دارد بنابراین، بهترین راه رسیدن به آن ایستگاه مترو و بی‌آر‌تی میدان ولی‌عصر (عج) است.

 

اطلاعات فروشگاه:

آدرس:

میدان ولی‌عصر (عج)، ابتدای بلوار کشاورز، نبش خیابان برادران مظفر

ساعت کار:

شنبه تا پنج‌شنبه از ۸:۳۰۰ صبح تا ۲۱:۳۰ شب، جمعه‌ها و روزهای تعطیل:  ۱۰:۳۰ صبح تا ۲۱:۰۰ شب

سطح قیمت: متوسط

 

فروشگاه کتاب پرهام؛ تهیه کتاب‌های تخصصی در انقلاب

فروشگاه کتاب پرهام تهران
فروشگاه کتاب پرهام تهران

فروشگاه کتاب پرهام، یکی از اولین انتخاب‌های دانشجویان رشته معماری، شهرسازی و هنر برای خرید کتاب‌های تخصصی است. این کتاب فروشی، علاوه بر کتاب‌های تخصصی این رشته‌ها، شامل کتاب‌‌های عمومی و ساده در حوزه علوم اجتماعی، ادبیات، خانواده، تئاتر و روان‌شناسی است. طبقه‌بندی منظم فروشگاه کتاب پرهام، باعث تسریع فرآیند جست و جوی شما می‌شود؛ همچنین، کارکنان این فروشگاه، اطلاعات بسیار بالایی در زمینه کتاب‌هایی که می‌فروشند دارند و همین، کتاب‌فروشی پرهام را به یکی از بهترین کتاب‌ فروشی‌ های تهران تبدیل می‌کند. این کتاب‌ فروشی، فرم سنتی قفسه‌های خود را حفظ کرده و یادآور کتاب فروشی‌های قدیمی دهه ۶۰ است. دسترسی به این کتاب فروشی آسان است و بهترین گزینه رسیدن به آن، ایستگاه مترو انقلاب است.

اطلاعات کتاب فروشی:

آدرس: خیابان انقلاب، ابتدای خیابان ۱۲ فروردین،  پلاک ۲۹۷

ساعت کار: از ۹:۰۰ صبح تا ۲۰:۴۵ شب

 

کتاب فروشی فردا؛ خانه کتاب

کتاب فروشی فردا تهران
کتاب فروشی فردا تهران

کتاب‌فروشی فردا یکی از کامل‌ترین کتاب‌فروشی‌های تهران است که کتاب‌های خود را به صورت حضوری و غیرحضوری، به فروش می‌رساند. این کتاب‌فروشی، بیشتر شهرت خود را مدیون مجموعه کامل کتاب‌ها و امکان خرید آنلاینش است. بیشتر ناشران، کتاب‌های خود را برای فروش آنلاین و غیرحضوری، به این کتاب فروشی می‌فرستند؛ بنابراین، آرشیو کتاب فروشی فردا، برای فروش حضوری هم بسیار کامل است و همین مزیت این کتاب‌فروشی نسبت به بقیه کتاب‌فروشی‌های خیابان انقلاب است. بهترین راه رسیدن به کتاب فروشی فردا، استفاده از خط ۴ مترو و توقف در ایستگاه میدان انقلاب اسلامی است.

 

اطلاعات کتاب فروشی:

آدرس: خیابان انقلاب، خیابان فدس، خیابان بزرگمهر، پلاک ۸۷

ساعت کار: از ۹:۰۰ صبح تا ۱۹:۰۰ بعد از ظهر

سطح قیمت: ارزان

 

کتاب فروشی شهر کتاب؛ لذت عمیق خرید کتاب در بزرگترین کتاب فروشی تهران

بهترین کتاب فروشی های تهران - شهر کتاب
کتاب فروشی شهر کتاب

شعبه‌های شهرکتاب، یکی از بهترین گزینه‌های خرید کتاب، صنایع دستی، وسایل هنری و محصولات فرهنگی در تهران هستند. شعبه‌های مختلف کتاب فروشی شهر کتاب به قدری غنی و کامل هستند که حتی می‌توانید مجلات و رمان‌های خارجی به زبان اصل را هم در آن‌ها کنید. شهر کتاب‌ها، عمدتا دنج و زیبا هستند؛ این کتاب فروشی‌ها حداقل دو طبقه دارند و به جز کتاب‌های گوناگون در زمینه  ادبیات، ادبیات نمایشی، ادبیات کلاسیک، تئاتر، روان‌شناسی، فلسفه، اقتصاد، علوم اجتماعی و علوم سیاسی، شامل انواع لوازم تزئینی، وسایل هنری و صنایع دستی نیز می‌فروشند.

در بیشتر شعبه‌های کتاب‌‌فروشی شهر کتاب، علاوه بر کافه، قسمت‌های مخصوصی برای بازی‌های برد گیم آماده شده است که در آن اوقات خوشی را با دوستانتان، تجربه خواهید کرد؛ به همین سبب، این مجموعه از نظر بیشتر جوانان، یکی از بهترین کتاب فروشی های تهران است.

اگر تا به حال به کتاب فروشی شهر کتاب سر نزدید، پیشنهاد سفرزون به شما، شعبه مرکزی، شعبه فرشته و شعبه شهرک غرب است که از بقیه شعبه‌ها، دنج‌ترند.

اطلاعات کتاب فروشی:

آدرس شعبه مرکزی: خیابان شریعتی، بالاتر از استاد مطهری، نبش کوچه کلاته، پلاک ۷۴۳

ساعت کار: شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۲:۰۰ شب، روزهای تعطیل از ساعت ۱۶:۰۰ بعد از ظهر تا ۲۲:۰۰ شب

سطح قیمت: متوسط

 

بوک لند؛ ترکیب عطر خوش گیاه و کاغذ

بوک لند تهران
بوک لند تهران

یکی دیگر از بهترین کتاب فروشی های تهران ، بوک لند است. در این کتاب فروشی، کتاب‌های خوبی درباره تاریخ، ادبیات، شعر، هنر، فلسفه، علوم سیاسی و علوم اجتماعی پیدا می‌کنید. بخش کودک و نوجوان بوک لند، بسیار غنی است؛ بنابراین، با خیال راحت، دست کودکتان را بگیرید و به این کتاب فروشی بروید. فضای این کتاب فروشی بسیار گرم و صمیمی است؛ قفسه کتاب‌ها در قسمت میانی بوک لند قرار گرفته است و روی یکی از دیوارها، جملات آغازین کتاب مسخ با امضای خاص بوک لند طراحی شده است. گیاهان زیبای آپارتمانی، زیبنده قسمت دیگری از دیوار اینکتاب فروشی است.

ترکیب طراحی داخلی بوک لند با نورپردازی ماهرانه آن، فضای دلچسبی خلق کرده‌ که به سختی می‌توان از آن چشم برداشت. منوی کافه بوک لند، نشانه اوج ظرافت و توجه بوک لند به کتاب است؛ در این کافه غذا سرو نمی‌شود و شما می‌توانید در هنگام مطالعه، با آرامش و به دور از سر و صدای اضافه، کیک و یا نوشیدنی خود را میل کنید. ترکیب دلچسب گیاهان آپارتمانی، نورپردازی ماهرانه و بوی کتاب نو، بوک لند را تبدیل به یکی از بهترین کتاب فروشی های تهران  می‌کند.

اگر قصد خرید از بوک لند را دارید، پیشنهاد سفرزونی ما به شما، استفاده از ماشین شخصی است.

 

اطلاعات کتاب فروشی:

آدرس: اقدسیه، مرکز خرید آواسنتر، طبقه ۱-

ساعت کار: از ۱۰:۰۰ صبح تا ۲۲:۳۰ شب

سطح قیمت: ارزان

 

 

انتشارات جنگل؛ کیمیاترین کتاب‌های زبان اصلی با کمترین قیمت

انتشارات جنگل تهران
انتشارات جنگل تهران

اگر از دانشجویان و استادهای زبان‌های خارجی سراغ تخصصی‌ترین مرجع کتاب‌های رشته‌شان را بگیریم، قطعا از انتشارات جنگل می‌گویند. انتشارات جنگل، فروشگاهی در خیابان انقلاب است که شامل مجموعه غنی از نایاب‌ترین کتاب‌‌های خارجی با قیمتی استثنایی است‌. امکان ندارد به کتابی نیاز داشته باشید و دست خالی از انتشارات جنگل بیرون بیاید. با تلاش‌ مدیران این مجموعه، حتی مجله‌ها و کتاب‌ داستان‌های پر طرفدار انگلیسی هم برای علاقمندان، قابل دسترسی است.

اگر طرفدار کتاب‌های فنی و مهندسی، روان‌شناسی، اقتصاد، رمان و یا شعر هستید هم جنگل می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند. قفسه کتاب‌های این کتاب فروشی، بسیار منظم چیده شده؛ کافی است زبان و موضوع مورد نظر خود را که با پلاک های شیشه‌ای جدا شدند، پیدا کنید. کارکنان انتشارات جنگل، در حوزه مربوط به خود بسیار باسواد هستند و در صورت نیاز می‌توانند به خوبی شما را راهنمایی کنند. بهترین راه دسترسی به انتشارات جنگل، استفاده از مترو میدان انقلاب است‌.

اطلاعات کتاب فروشی:

میدان انقلاب، خیابان ۱۲ فروردین، خیابان لبافی‌نژاد، نرسیده به خیابان منیری جاوید( اردیبهشت)، شماره ۱۸۵

ساعت کار: از ۹:۰۰ صبح تا ۲۱:۰۰ شب

سطح قیمت: بسیار ارزان

 

کافه کتاب نشر ثالث؛ یک کتاب فروشی تمام و کمال

کافه کتاب نشر ثالث تهران
کافه کتاب نشر ثالث تهران

کافه کتاب نشر ثالث، در سه طبقه ساخته شده است؛ طبقه همکف، شامل کتاب‌های گوناگون در زمینه‌های مختلف است. آرشیو کتاب‌های بعضی ناشران مانند بیدگل، نگاه، ققنوس، نیلوفر، چشمه و به خصوص خود نشر ثالث، در کافه کتاب نشر ثالث کامل است. کارکنان خوش‌اخلاق و با معلومات این طبقه، با راهنمایی و مشاوره خوب خود، انتخاب کتاب را راحت می‌کنند.

طبقه دوم این فروشگاه، شامل محصولات دیداری و شنیداری، صنایع دستی و وسایل تزئینی کافه کتاب نشر ثالث است. در این قسمت، می‌توانید مجموعه کاملی از نمایش‌نامه خوانی، اجرای تئاتر، آلبوم‌های موسیقی داخلی و خارجی و رمان‌های صوتی را پیدا کنید. صنایع دستی و وسایل تزئینی این طبقه، بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند. مزیت دیگر این طبقه نسبت به طبقه‌های دیگر، کافه فروشگاه است که مکان مناسبی برای تورق کتاب‌های خریداری شده است.

طبقه سوم کافه کتاب نشر ثالث، مخصوص به روادیدهای هنری این مجموعه است. جشن امضای کتاب، گالری عکس، گالری نقاشی، نمایش‌نامه خوانی و بقیه فعالیت‌های فرهنگی این مجموعه، در طبقه سوم دنبال می‌شود.

اگر قصد بازدید از این مجموعه فرهنگی هیجان‌انگیز را دارید، پیشنهاد سفرزون به شما استفاده از ایستگاه هفت تیر در خط ۱ مترو است.

 

اطلاعات کتاب فروشی:

آدرس: کریمخان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک ۱۴۸

ساعت کار: از ۹:۰۰ صبح تا ۲۱:۰۰ شب

سطح قیمت: ارزان

 

نشر هنوز؛ چایی قند پهلو و کتاب

نشر هنوز تهران
نشر هنوز تهران

نشر هنوز در ساختمانی ساخته شده که از اولین لحظه ورود به آن طراحی خاص و دکور زیبایش، چشم‌های شما را خیره می‌کند. پوستر برنامه‌های فرهنگی مانند تئاتر، نمایش‌خوانی و کنسرت گروه‌های کوچک موسیقی فضای نشر هنوز را دلچسب‌تر می‌کند. رفتار فروشندگان این مجموعه، آرام و متین است؛ آن‌ها به خوبی شما را راهنمایی می‌کنند. اگر کتاب مورد نظر خود را پیدا کردید، می‌توانید یک استکان چایی رایگان برای خود بریزید، روی صندلی‌هایی که در حیاط تعبیه شده بنشینید و مشغول خواندن کتاب شوید. به طور کلی، نشر هنوز، از امن‌ترین مکان‌های تهران، برای کتاب خواندن در آرامش است.

نشر هنوز هم مانند اکثر کتاب فروشی‌های کریم‌ خان، گنجینه کتاب کاملی دارد. محصولات دیداری و شنیداری، در کنار کتاب به غنای محیط کمک بسیاری می‌کند؛ به همین علت، نشر هنوز پر از آلبوم‌های موسیقی و سی‌دی‌های نمایش‌نامه خوانی و اجرای تئاتر است. نشر هنوز، یک مجموعه فرهنگی‌ است که در آن روادیدهای جذابی مانند نمایش‌نامه خوانی، اجرای زنده موسیقی و جشن امضای کتاب‌های تازه به چاپ رسیده نیز اجرا می‌شود. اگر قصد خرید یا بازدید از نشر هنوز را دارید، بهتر است از خط ۱ مترو استفاده کنید، در ایستگاه هفت تیر پیاده شوید و حدود ده دقیقه تا نشر هنوز، یکی از بهترین کتاب‌ فروشی‌‌ های تهران ، قدم بزنید.

 

اطلاعات کتاب فروشی:

خیابان کریمخان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک ۱۳۴، طبقه دوم

ساعت کار: از ۱۰:۰۰ صبح تا ۲۲:۰۰ شب

سطح قیمت: متوسط

 

کافه کتاب فراموشی؛ کافه‌ای کوچک و صمیمی

کافه کتاب فراموشی تهران
کافه کتاب فراموشی تهران

کافه کتاب فراموشی، یک کتاب فروشی و کافه کوچک است که جدیدترین کتاب‌های ناشران مختلف در آن پیدا می‌شود. اگر به شعرهای مدرن ایرانی و خارجی علاقه دارید، سفرزون، کافه کتاب فراموشی را به شما پیشنهاد می‌کند. فضای کتاب فروشی گرم و صمیمی است و کارکنان آن اطلاعات بالایی از کتاب‌ها دارند. آثار دستی، وسایل تزئینی و زیورآلات، از دیگر محصولاتی است که در کافه کتاب فراموشی به فروش می‌رسد. این کافه کتاب، یکی از پاتوق‌های شاعران و نویسندگان، برای برگزاری جشن امضای کتاب جدیدشان است. کافه این مجموعه منوی متنوع و ارزان قیمتی دارد که شامل غذاهای گرم نیز می‌شود. اگر با خواندن این گزارش، دلتان برای ترکیب پاستا آلفردو و کتاب لک زد، پیشنهاد سفرزون به شما پیاده شدن در ایستگاه هفت تیر مترو و کمی راه رفتن تا کافه کتاب فراموشی است.

اطلاعات کتاب فروشی:

آدرس: کریمخان زند، خیابان خردمند جنوبی، نبش یگانه

ساعت کار: از ۸:۰۰ صبح تا ۲۲:۰۰ شب

سطح قیمت: متوسط

همراه سفرزونی عزیز؛

حالا که خواندن این گزارش را تمام کردید، از تجربه‌های کتاب خواندن در فروشگاه کتاب برای ما بنویسید! بگویید کدام کتاب‌فروشی آرشیو غنی‌تری داشت؟ از نظر شما، بهترین کتاب فروشی های تهران کدام‌‌ها هستند؟ آیا از کیفیت منوی کافه‌ در کتاب‌فروشی راضی بودید؟ اگر به این کتاب‌فروشی‌ها رفتید نظر خود را با ما در میان بگذارید. فراموش نکنید که سفرزون، برای تکمیل اطلاعات خود به کمک شما نیاز دارد.