لازم به یادآوری نیست که گل‌ها نقش مهمی در زندگی انسان‌های امروز بازی می‌کنند؛ حتی اگر چندان به چشم نیایند. برای ابراز علاقه به کسانی که دوستشان دارید، برای رنگ و بو بخشیدن به مراسم‌های مختلف و از همه مهم‌تر برای زیباتر کردن زندگی‌تان به گل‌ها نیاز دارید. اگر از دسته کسانی هستید که معتقدند باید از گل‌های طبیعی در محیط زندگی و کار استفاده کرد، پس باید چندتا از گل‌فروشی‌های مهم شهر خود را بشناسید و گاه و بی‌گاه سری به آن‌ها بزنید. سفرزون قصد دارد تا در مطلب پیش رو چندتا از مهمترین و بهترین گل فروشی های تهران را معرفی کند. پس تا انتها با ما باشید.

saadatrent

گل فروشی خوشه ؛ از بهترین گل فروشی های تهران

گل فروشی خوشه از سال ۱۳۵۸ در خیابان جردن تاسیس شد و با کیفیت بالا و سرویس‌دهی عالی، نامی معتبر در میان گل فروشی‌ های معروف تهران دارد. البته چند سالی است که از جردن به خیابان الهیه انتقال پیدا کرده است. گلفروشی خوشه با ارائه دیزاین های جدید در زمینه دسته گل عروس و گل‌آرایی ماشین عروس معروف است. علاوه بر آن برای مشتریان خود سرویس ویژه دارد و اگر برای یک ایونت و یا مراسم قصد گل‌آرایی داشته باشید یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

 آدرس: الهیه، روبروی خیابان گلنار، پاساژ مدرن الهیه، گل خوشه

گل فروشی خوشه
گل فروشی خوشه
گل فروشی خوشه | بهترین گل فروشی های تهران
خوشه الهیه

گل فروشی هوشنگ ؛ از لوکسترین گل فروشی های تهران

گل فروشی هوشنگ یکی از لوکس‌ترین و معروف‌ترین گل‌فروشی‌های جردن و تهران است و همینطور از بهترین گل فروشی های تهران. به‌خاطر انرژی و روحیه مضاعفی که گل‌ها به محیط کار و زندگی می‌دهند، از آن‌ها برای سفره عقد میزهای پذیرایی، حنابندان، جهیزیه، و خانه عروس و داماد استفاده می‌کنند. گل‌فروشی هوشنگ برای همه این موارد پیشنهاد‌های خوبی برای شما دارد؛ حتی برای دیزاین و گل آرایی ماشین عروس. مدیریت گل هوشنگ انواع مختلفی از ماشین‌های مازراتی ، پورشه، مرسدس بنز، بی ام دبلیو، تویوتا، و هیوندای را برای اجاره در اختیار عروس و داماد‌ها قرار می‌دهد. پرسنل این گل‌فروشی برخورد خیلی خوبی با مشتریان‌شان دارند و اگر لازم باشد برای انتخاب نوع گل و دیزاین آن مشاوره هم می‌دهند. برای قرارداد با این گل فروشی بعد از انتخاب مدل دسته گل عروس و مدل گل‌ آرایی ماشین عروس ، یک سوم از همه هزینه‌ها بابت بیعانه گرفته می‌شود. گل‌فروشی هوشنگ، یکی از آن قدیمی‌های خوش‌نام است.

آدرس: خیابان جردن، بالاتر از پمپ بنزین، نبش عاطفی غربى، گلفروشی هوشنگ

گل فروشی هوشنگ
گل فروشی هوشنگ
گل فروشی هوشنگ
گل هوشنگ جردن
گل فروشی هوشنگ | بهترین گل فروشی های تهران
گل فروشی هوشنگ

گل فروشی کلاسیک تهران

در زندگی هرکسی پیش می‌آید، که وقایع ناگهانی تلخ و شیرین، امکان برنامه‌ریزی مناسب و آماده‌سازی مراسم را سخت می‌کند. در این مواقع با شناخت افراد کاربلد در زمینه‌های خاص می‌توان مشکل را حل کرد. گل‌فروشی کلاسیک یکی از بهترین گل فروشی های تهران است که امکان سفارش گل در هر زمینه‌ای را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

این گل‌فروشی آماده ارائه خدمات گل آرایی مجالس عروسی و مراسم ترحیم از جمله دسته گل عروس، ماشین عروس، سبدگل شادی، سبد گل ترحیم، سبد گل رومیزی، سبدگل پایه‌دار، دسته گل، سبد گل میوه، تزئین میوه، تزئین پارچه، سینی حلقه و گل سینه (کرساژ) است. اگر سراغ یک گل فروشی آنلاین خوب در تهران می‌گردید، گل فروشی کلاسیک امکان خرید اینترنتی گل را برای شما فراهم کرده است و با خیال راحت می‌توانید گل مورد نظرتان را از این گل فروشی سفارش دهید.

برای آنکه از تحویل به موقع سفارش خود به ویژه در روزهای خاص (مثل ایام عید یا عزاداری) اطمینان داشته باشید، بهتر است سفارشات خود را یک روز قبل و برای برگزاری مراسم عروسی یک هفته قبل از مراسم با گل‌فروشی هماهنگ کنید. گل‌فروشی کلاسیک همه روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

آدرس:  چهار‌راه پاسداران، خیابان شهید کلاهدوز، بعد از چهار راه اختیاریه، پلاک ۱۰۸، گل‌فروشی کلاسیک

گل فروشی کلاسیک
گل فروشی کلاسیک
گل فروشی کلاسیک
گل فروشی کلاسیک

گل فروشی ترنج ؛ از معروفترین گل فروشی های تهران

ترنج از بهترین گل فروشی های تهران در منطقه پونک است که با سابقه طولانی کلیه خدمات گل آرایی مجالس، اتومبیل‌ها و تهیه انواع دسته گل و تاج گل مراسم و جشن‌های مختلف را ارائه می‌کند. این گل‌فروشی از نظر تنوع  مدل‌ها، تازه بودن گل‌ها و کیفیت تزئینات درجه یک است و برای مراسم عروسی به شدت پیشنهاد می‌شود.

ساخت تل سر عروس با گل، ست بله‌برون، تهیه سبد حنا، امکان گل‌آرایی سالن و خدمات میوه‌آرایی از جمله سرویس‌های این گل فروشی در مراسم عروسی است. گل‌فروشی ترنج همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب باز است؛ حتی در جمعه‌ها و اعیاد مذهبی، اما در مناسبت‌های وفات تعطیل است.

آدرس: بلوار سردار جنگل، بالاتر از تقاطع ۳۵ متری گلستان (مخبری)، نبش کوچه گل تپه پلاک ۲، گل‌سرای ترنج

گل فروشی ترنج | بهترین گل فروشی های تهران
گل فروشی ترنج

گل فروشی باختر ؛ از بزرگترین و بهترین گل فروشی های تهران

اما اگر به دنبال یک مجموعه فروشگاهی و نمایشگاهی بزرگ از گل و گیاه با چندین نمایندگی رسمی در شهر‌ها و کشور‌های مختلف هستید، باید به سراغ مجموعه فروشگاه‌های گل باختر بروید. این گلفروشی از سال ۱۳۸۱ افتتاح شده و در ارائه کیفیت و مشتری‌مداری فوق‌العاده است؛ به ‌گونه‌ای که برای سه بار موفق به اخذ لوح تقدیر بهترین شرکت کننده در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران شده است.

گل‌فروشی باختر با مجموعه‌ای شامل دو فروشگاه بزرگ به مساحت بیش از ۴۵۰ مترمربع در سطح تهران و نیز ده‌ها نمایندگی در شهرستان‌ها و سایر نقاط جهان آماده سرویس‌دهی به مشتریان است. به علاوه باختر یک فروشگاه اینترنتی بزرگ به نام BFC دارد و تمام سفارش‌های شما را قبول می‌کند. جالب است بدانید که نزدیک به سه هزار محصول در این سایت وجود دارد که قیمت آن‌ها بعضاً از فروشگاه‌ها هم کمتر بوده و تخفیف‌ها و جوایز بیشتری هم برای اعضا به همراه دارد. شما می‌توانید با خرید اینترنتی گل و گیاه، در وقت خود صرفه‌جویی کرده و از ترافیک تهران هم در امان باشید. گل‌فروشی باختر توانایی ارسال گل به سراسر ایران و جهان را دارد و در ارائه محصولات، از کیفیت بالایی برخوردار است.

آدرس شعبه پونک: انتهای اشرفی اصفهانی، نرسیده به سه راه فرحزاد، ضلع غربی، جنب بانک پارسیان، پلاک ۳۰۶، واحد ۱

آدرس شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، نرسیده به میدان قیصر امین پور، پلاک ۱۶

گل فروشی باختر
گل فروشی باختر

گل فروشی زعیم ؛ از قدیمیترین گل فروشی های تهران

گل‌فروشی زعیم یکی از بهترین گل‌فروشی‌ های تهران در مرکز شهر است. فعالیت این گل‌فروشی از سال ۱۳۳۴ به طور رسمی شروع شد و در سال ۱۳۳۷ در منطقه ورامین باغ گل‌کاری این مجموعه احداث شد. احداث گل فروشی بزرگ واقع در میدان پاستور در سال ۱۳۴۷ رقم خورد و نیم قرن از ساخت آن می‌گذرد. گل‌ فروشی زعیم در این مدت افتخارات زیادی در زمینه پرورش گل در نمایشگاه‌های متعدد داخلی و خارجی کسب کرده است. این مجموعه در دو دسته گل و گیاه تخصص بالایی دارد؛ به‌طوری‌که کیفیت گل در این مجموعه زبان زد خاص و عام است.

وقتی برای خرید گل وارد این گل‌فروشی می‌شوید، راهرو‌ها و بخش‌های مجزایی وجود دارد که هر کدام به گل و گیاهی خاص اختصاص یافته است. گل‌‌های شاخه‌ای، سبد‌های گل و گلدان‌ها، انواع کاکتوس و گیاهان آپارتمانی و غیر آپارتمانی، بخش‌هایی از این گل‌فروشی بزرگ و باسابقه‌اند. فروشگاه اینترنتی گل فروشی زعیم این امکان را فراهم کرده است تا اگر تمایلی به خرید حضوری گل ندارید بتوانید به‌صورت اینترنتی سبد گل محبوب خود را سفارش دهید.

فروش اینترنتی زعیم از طریق سایت این گل فروشی است و شما می‌توانید بعد از انتخاب گل و پرداخت هزینه آن، در زمانی که مشخص می‌کنید سفارش خود را دریافت کنید.

این گل فروشی همه روزه و حتی در تمامی تعطیلات رسمی دایر و فعال است؛ از ۸ صبح تا ۲۱:۳۰ شب.

آدرس:  خیابان کارگر جنوبی، ضلع شمال شرقی میدان پاستور، پلاک ۱، گل‌های زعیم

گل فروشی زعیم
عکس گل فروشی زعیم تهران
گل فروشی زعیم | بهترین گل فروشی های تهران
گل فروشی زعیم

گل فروشی پوژان ؛ از بهترین گل فروشی های تهران

یکی از بهترین گل فروشی‌های تهران که خدمات زیادی را با سلیقه و زیبایی هرچه تمام‌تر ارائه می‌دهد، گلفروشی پوژان است. این گل فروشی لوکس به گل‌های ارکیده معروفش و طراحی‌های مدرنی که برای گل‌آرایی دارد شناخته می‌شود. این مجموعه زیبا با نمونه کارهای متنوع و با سلیقه، انتخاب خیلی از زوج‌های جوان برای سفارش دسه گل عروس است و به جرأت می توان گفت که نمونه‌های تکراری به ندرت در بین کار‌ها وجود دارد. گلفروشی پوژان کلکسیونی از ماشین‌های کلاسیک و مدرن دارد و آن ها را برای شب عروسی اجاره می‌دهند. یک بنز ۱۷۰ قرمز رنگ مدل ۱۹۵۰ میلادی از معروف‌ترین این ماشین‌هاست.

آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، حدفاصل بلوار کاوه و خیابان قیطریه، پلاک ۱۳۰، موسسه پوژان

گل فروشی پوژان
گل فروشی پوژان | سفارش دسته گل عروس
گل فروشی پوژان | بهترین گل فروشی های تهران
سفارش جعبه گل در گل فروشی پوژان
گل فروشی پوژان
گل فروشی پوژان

گل فروشی بهرام ؛ از بهنامترین گل فروشی های تهران

موسسه گل و گیاه بهرام در سال ۱۳۴۵ توسط بهرام جعفری پایه گذاری شده است و از قدیمی‌ترین و خوش‌نام‌ترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان گل و گیاه در سطح کشور است. این موسسه دارای مزرعه ای به مساحت ۳۲ هکتار و دارای ۵ هکتار گلخانه شیشه‌ای تمام‌ اتوماتیک است که محصولاتش را در فروشگاهی در خیابان جردن ارائه می‌دهد.

فضای داخلی این گل‌فروشی بسیار شیک و بزرگ است و داخل آن نمونه کار‌های آماده خاص و زیبای این مجموعه قرار دارد. ارائه انواع باکس و دسته گل با ماندگاری بالا و گل‌های تازه روز به همراه ارائه خدمات در زمینه تهیه و ارسال تاج گل برای مراسم ختم و ترحیم، از جمله خدمات این گل‌فروشی است. برای هرگونه مراسمی اعم از: نامزدی، عقد، حنابندان، عروسی و … طراحی و دیزاین مخصوص مراسم انجام می‌شود.

یکی از مزیت‌های این گل فروشی، امکان خرید اینترنتی گل است. شما می‌توانید برای سفارش آنلاین گل و گیاه آپارتمان ، سفارش جعبه گل ، خرید دسته گل عروس و هرنوع گل و گیاه دیگری می‌توانید به سایت گل فروشی بهرام بروید و سفارش خود را ثبت کنید.

برای انتخاب بهتر می‌توانید با پرسنل با سابقه مشورت کنید تا متناسب با چیزی که می‌خواهید و هزینه‌ای که می‌پردازید، مشاوره و راهنمایی بگیرید.

آدرس: خیابان جردن، نرسیده به چهارراه جهان کودک، نبش کوچه کمان، پلاک ۲۵، گل سرای بهرام

گل فروشی بهرام | بهترین گل فروشی های تهران
گل فروشی بهرام

گل فروشی مینیاتور از بهترین گل فروشی های تهران

گل‌فروشی مینیاتور یکی از گل‌فروشی‌های مطرح غرب تهران است که انواع مختلف گل‌ها را در فصل‌های خاص خود دراختیار دارد. این گل‌فروشی به‌صورت کاملا تخصصی خدمات متنوعی در زمینه خرید اینترنتی گل از جمله دسته گل عروس، سبد گل، دسته گل خواستگاری، تاج گل، سبد گل رز، جعبه گل رز و… فعالیت دارد. گل فروشی آنلاین مینیاتور مدعی است که به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی گل، تازگی، مرغوبیت، لطافت و زیبایی گل ها را تضمین می‌کند.

کاربران می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز با فراغ بال و آسودگی خیال به صورت اینترنتی خرید کنند و آن را در هر نقطه‌ای از کشور دریافت نمایند. حساسیت خاص گل به گرما و نحوه بسته‌بندی در ارسال، از آن دسته مسائلی است که در ارسال گل می‌تواند مشکل‌ساز شود. به علاوه، در روز‌های مشخصی از سال خرید گل بسیار بیشتر از روز‌های دیگر است. در چنین روز‌هایی بهتر است بدون مراجعه حضوری و از طریق سایت گل‌فروشی مد نظرتان، اینترنتی خرید کنید.

آدرس: خیابان آیت الله کاشانی، تقاطع ستاری، ضلع جنوب غربی میدان نور، پلاک ۴۳۶، گلفروشی مینیاتور

گل فروشی مینیاتور
گل فروشی مینیاتور

گل فروشی آیریس ؛ از باسابقهترین گل فروشی های تهران

گل‌فروشی آیریس از سال ۱۳۲۰ تا کنون خدمات مربوط به گل و گیاه اماکن، مجالس و مناسبت‌ها را به نحو شایسته انجام می‌دهد. خدماتی از قبیل انواع سبد گل تفت و پایه‌دار جهت ابراز همدردی در مراسم ترحیم یا به منظور ابراز شادباش در جشن‌ها و میهمانی‌ها توسط این گل‌فروشی ارائه می‌شود. همچنین خدمات مربوط به مراسم ازدواج از جمله گل آرایی ماشین عروس و دسته گل عروس، و همین‌طور گل آرایی مراسم رسمی و اداری نیز توسط این گل‌فروشی ارائه می‌شود.

آدرس: خیابان انقلاب اسلامی، خیابان وصال شیرازی، نرسیده به آیت الله طالقانی پلاک ۳۸

گل فروشی آیریس | بهترین گل فروشی های تهران
گل فروشی آیریس
گل فروشی
گل فروشی

اگر در تهران زندگی می‌کنید، مشتری کدام یک از گل‌ فروشی های تهران هستید؟ آن را به سفرزون معرفی کنید تا آن را در لیست بهترین گل فروشی های تهران قرار دهیم.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.