سفارش آنلاین غذا در مواقعی که به هر دلیلی وقت یا توان آماده‌کردن غذا را نداریم بسیار کارگشاست. در مدت همه‌گیری ویروس کرونا، سفارش انلاین غذا طرفداران بیشتری هم پیدا کرده است. ثبت درخواست غذا کار ساده‌ای است ولی خیلی از ما اشتباهات رایجی هم در هنگام انجام این کار مرتکب می‌شویم که شاید از آنها آگاه نباشیم. همچنین، ترفندهایی وجود دارد که اگر رعایت‌شان کنیم، تجربه لذت‌بخش‌تری از سفارش آنلاین خواهیم داشت. در این مقاله درباره ترفندهای مفید برای سفارش اینترنتی غذا و اشتباهاتی که ممکن است در این هنگام مرتکب شوید صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

saadatrent

۱.  از تخفیف‌های مشتریان جدید استفاده کنید

بسیاری از برنامه‌های سفارش آنلاین غذا مانند اسنپ فود، تخفیف‌های خوبی برای مشتریان جدیدشان دارند. اگر هنوز استفاده از این تخفیف‌ها را امتحان نکرده‌اید، اکنون زمان آن است که مشتری‌شان شوید و از تحویل رایگان یا هر تخفیف دیگری که ممکن است ارائه کنند، استفاده کنید.

‌۲. در شبکه‌های اجتماعی برنامه سفارش غذا عضو شوید

عضوشدن در شبکه‌های اجتماعی برنامه‌های سفارش آنلاین غذا، روش خوبی برای کسب اطلاعات مفید درباره آن است. معمولا برنامه‌های سفارش غذا مرتبا خدماتی مانند افزودن رستوران جدید به لیست یا تخفیف‌های ویژه را در شبکه‌های اجتماعی‌شان به روز می‌کنند.

‎۳. قبل از سفارش غذا، نظرات کاربران دیگر را بررسی کنید

بررسی نظرات قبل از سفارش غذا اطلاعات خوبی درباره کیفیت غذاها یا هر چیز دیگری که نیاز است بدانید، به شما می‌دهد. علاوه بر این، متوجه خواهید شد که کدام غذاها پرطرفدارتر هستند و کدام کمتر توصیه می‌شوند.

۴. اعتباری خرید کنید

اگر برنامه فشرده‌ای دارید یا انتقال به صفحه بانک برای هر خرید اینترنتی و واردکردن رمز دوم برایتان وقت‌گیر یا مشکل است، از قابلیت خرید اعتباری استفاده کنید. یک اپلیکیشن سفارش غذا مثل اسنپ فود را برای سفارش آنلاین غذا انتخاب کنید تا بتوانید از امکان خرید اعتباری استفاده کنید. با این روش، شما در طول ماه، تا سقف مبلغ مشخصی، فقط با فشردن یک دکمه خرید خود را انجام می‌دهید و در پایان ماه، حسابتان را تسویه می‌کنید.

۵. غذا را زودتر سفارش بدهید

سفارش آنلاین غذا

بسیاری از ما زمانی که گرسنه هستیم یا بعد از کار خسته به خانه می‌رسیم، تصمیم می‌گیریم غذا سفارش بدهیم. با این کار تا زمانی که پیک غذا را به ما برساند کلافه می‌شویم و ممکن است ترکیب گرسنگی و کلافگی عصبانی‌مان می‌کند. این در حالی است که اگر از قبل برای سفارش غذا برنامه‌‌ریزی کنید، دیگر منتظر نخواهید ماند.

۶. به اندازه نیازتان غذا سفارش دهید

اگر می‌خواهید از هدررفتن و اسراف غذا جلوگیری کنید، به اندازه نیازتان غذا سفارش دهید. البته اگر میزان غذایی که سفارش داده‌اید بیش از نیازتان است، باقی‌مانده غذایتان را در صورت امکان برای وعده بعدی در یخچال بگذارید و مطمئن شوید که از بهترین تکنیک‌ها برای گرم‌کردن مجدد آن استفاده می‌کنید.

۷. چیزهایی سفارش بدهید که در صورت باقی‌ماندن، قابل‌تبدیل به غذای جدیدی باشند

سفارش‌دادن غذای اصلی یا غذاهای جانبی اضافی که می‌توانید بعدا آنها را به غذای جدیدی تبدیل کنید، یک راه عالی برای صرفه‌جویی در هزینه و راحت‌تر‌کردن فرایند پخت‌وپز در روزهای بعد است. غذاهایی مانند برنج، حبوبات یا گوشت‌های کبابی بافتشان را به‌خوبی حفظ می‌کنند و می‌توان بعدا آنها را با سس‌های جدید مخلوط کرد یا به سوپ و سالاد اضافه کرد.

۸. با برنج باقی‌مانده خلاقیت به خرج دهید

اگر بعد از اتمام غذایتان دیدید برنج سفید باقی مانده، هرگز آن را دور نریزید. می‌توانید با مواد غذایی دیگری مانند گوشت چرخ‌کرده، لوبیاسبز یا هر چیز دیگر، سس دلچسبی درست کنید و با برنج سفید سرو کنید و لذت ببرید.

۹. ساندویچ پیتزا درست کنید!

سفارش ساندویچ

اگر دیروز پیتزا سفارش داده‌اید و چند برش آن باقی مانده، برای جلوگیری از چشیدن طعمی تکراری، آن را به یک ساندویچ داغ تبدیل کنید! دو برش پیتزا را بردارید، آنها را با افزودنی‌هایی مانند مرغ یا پنیر تکمیل کنید، مانند ساندویچ بپیچید و در نهایت درون فر برشته کنید. این وعده غذایی کاملا جدید و بسیار لذیذ است.

سخن پایانی

سفارش غذا یکی از محبوب‌ترین خدماتی است که در اختیار ما قرار گرفته است. سفارش غذا از اسنپ فود علاوه بر تنوع زیادی که دارد، سریع هم هست. پس با رعایت مواردی که در این مقاله گفتیم می‌توانید خودتان و عزیزانتان را به خوردن یک وعده غذایی لذیذ و خوشمزه و در عین حال، سالم، دعوت کنید.

https://snapp.ir/online-food-delivery/