آنتالیا به عنوان یک شهر ساحلی، هتل های متنوعی دارد. اما تفاوت و فرق هتل های all و uall در آنتالیا چیست؟ در این مطلب به بررسی انواع خدمات هتل ها در آنتالیا می پردازیم.

saadatrent

در هنگام رزرو هتل به احتمال زیاد به کلماتی مانند BB، All و UAll و… برخواهید خورد. این عبارات، در واقع تفاوت خدمات هتل ها را نشان می دهد. همچنین هزینه رزرو هتل ها نیز بستگی به سطح خدمات آن ها دارد. اگر نمی دانید تفاوت هتل های all و uall در آنتالیا چیست در این مطلب با ما همراه باشید.

هتل ALL چیست؟

هتل های all که به طور کامل تر all inclusive نامیده می شوند هتل هایی هستند که از امکانات تفریحی بالایی برخوردارند. شما در این هتل ها می توانید از طریق رستوران های با کیفیت هتل وعده های غذایی خود را سفارش دهید.

با رزرو این هتل ها ۳ وعده غذایی شامل صبحانه، ناهار و شام به همراه میان وعده نوشیدنی به شما به صورت رایگان ارائه می شود. اما در نظر داشته باشید که این خدمات رایگان در هتل های آل تا ساعت ۱۱ یا ۱۲ شب ارائه می شود و پس از آن باید هزینه های وعده های غذایی را بپردازید. همچنین تفریحات آبی و ماساژ درمانی در این هتل ها تا یک بار رایگان خواهد بود و برخی میان وعده های گران قیمت همچنان با هزینه ارائه می شوند.

بنابراین در این هتل ها می توانید بدون خروج از هتل به وعده های غذایی، تفریحات، استخر و سواحل اختصاصی دسترسی داشته باشید. به صورت کلی هزینه رزرو این هتل ها بسیار به صرفه است. زیرا نسبت به رستوران های معمولی به صرفه تر هستند و از طرف دیگر آسودگی خاطر بیشتری در سفر خود از بابت غذا خواهید داشت.

هتل UALL چیست؟

هتل های UALL که نام Ultra All Inclusive نیز شناخته می شوند که کامل ترین هتل ها از نظر خدمات هستند. ۳ وعده غذایی صبحانه، ناهار، شام و تمامی میان وعده ها و نوشیدنی ها در این هتل ها به صورت ۲۴ ساعته رایگان هستند. بنابراین محدودیت زمانی برای سفارش غذا ندارید.

البته رایگان بودن به این معنا نیست که هزینه ای برای آن پرداخت نمی کنید. هزینه رزرو این هتل ها نسبت به سایر هتل های بالاتر است. اما اگر هزینه وعده های غذایی، نوشیدنی ها و همه امکانات تفریحی را در نظر بگیرید، هزینه رزرو این هتل ها بسیار مناسب و به صرفه خواهند بود.

اگر به دنبال استراحت در هتل ها و سواحل آنتالیا هستید و قصد گردش به اطراف آنتالیا را ندارید، انتخاب هتل های UALL بسیار به صرفه خواهد بود. زیرا با رزرو این هتل ها به تمامی امکانات تفریحی، ساحل اختصاصی، باشگاه تناسب اندام، ماساژ، استخر، پارک آبی و رستوران های متنوع در خود هتل بدون هزینه اضافی دسترسی خواهید داشت.

پیشنهاد ما به شما رزرو هتل های UALL در آنتالیا است. زیرا در این هتل ها با داشتن بهترین امکانات، تجربه بسیار خوبی از سفر خود خواهید داشت و همه امکانات در دسترس شما است. به همین دلیل است که اکثر مسافران، با توجه به بودجه خود هتل های UALL در آنتالیا را رزرو می کنند. این هتل ها با تنوع زیادی در تور آنتالیا مهرپرواز ارائه می شوند.

 

تفاوت و فرق هتل ALL و UALL در آنتالیا چیست؟1هتل ویند آف لارا آنتالیا

 

فرق هتل ALL و UALL در آنتالیا

فرق هتل ALL و UALL در آنتالیا در ساعت ارائه وعده های غذایی، میان وعده و نوشیدنی است. در هتل های All میان وعده و وعده های غذایی تا ساعت ۱۲ شب یا ۱۱ شب ارائه می شود و پس از آن باید هزینه های آن را پرداخت کنید. همچنین در این هتل ها همه میان وعده ها رایگان نیستند و اگر میان وعده خاص و گرانی را انتخاب کنید باید هزینه آن را بپردازید.

اما در هتل های UAll می توانید به صورت ۲۴ ساعته از تمامی وعده های غذایی و میان وعده ها استفاده کنید. همچنین در انتخاب میان وعده ها محدودیتی ندارید و می توانید هر کدام را برای خود انتخاب کنید، بدون اینکه هزینه اضافه ای را بپردازید. شما می توانید تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ و تورهای فصول دیگر با قیمت های مناسب در مهرپرواز رزرو کنید.

 

تفاوت و فرق هتل ALL و UALL در آنتالیا چیست؟2هتل رویال وینگز آنتالیا

 

درباره دیگر سرویس های هتل ها

سرویس های دیگر نیز در هتل ها وجود دارد که معمولا در هتل های کوچک و یا در شهرهای غیر ساحلی ارائه می شوند.

  • خدمات OR: این خدمات در هتل ها فقط شامل اتاق می شود و مسافران از خدمات دیگر هتل ها نمی توانند استفاده کنند. (Only Room)
  • خدمات BB: این خدمات در هتل ها شامل صبحانه و اتاق می شود و می توانید از منوی صبحانه و بوفه آن استفاده کنید. (Bed & Breakfast)
  • خدمات HB: این خدمات به این معنی است که گردشگران می توانند به همراه رزرو اتا، علاوه بر صبحانه از یک وعده غذایی رایگان دیگر نیز برای ناهار یا شام به انتخاب خود استفاده کنند. (Half Board)
  • خدمات FB: این خدمات شامل اتاق به همراه ۳ وعده غذایی اصلی است. یعنی شامل میان وعده و نوشیدنی های هتل نمی شود. (Full board)

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آنتالیا هتل های بسیار متنوعی دارد که همه بودجه ها را پوشش می دهد. اما اگر می خواهید بهترین سفر را تجربه کنید بهتر است از هتل های UALL با وعده های غذایی و نوشیدنی ۲۴ ساعته استفاده کنید تا دیگر دغدغه ای در این مورد در سفر خود نداشته باشید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تور ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۸۸۵۰۷۱۹۰ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com