با نزدیک شدن به بازه زمانی تعطیلات، بیشتر ما کم کم به این فکر می افتیم که بهترین مقصد برای سفر کجاست؟ و یا این که به کدام شهر یا کشور سفر کنیم که بیشتر از تفریحات آن بتوانیم لذت ببریم و البته ارزان هم برای ما تمام شود! خوب برای جواب این سوال در این مطلب قصد داریم ۲ مقصد عالی و پرطرفدار برای سفر که البته با هر نوع سلیقه ای هم هماهنگی داشته باشد را به شما علاقه مندان سفر پیشنهاد کنیم، پس این دعوت آژانس مسافرتی نامی گشت را قبول کنید و با این ما همراه باشید تا محبوب ترین و ارزانترین تورهای خارجی برای سفر تفریحی را بشما معرفی کنیم.

saadatrent

به طور قطع اولین گزینه برای هر فردی مقصدی است که در آن بتواند از تفریحات بی نظیری لذت ببرد به خصوص در این بازه زمانی که هوا کم کم رو به گرما هم می رود و کم کم باید برای تعطیلات تابستانی برنامه ریزی کنیم و البته در این میان افرادی هم هستند که تمایل دارند علاوه بر تفریحات لذت بخش از تماشای جاذبه ها و مناطق تاریخی و باستانی هم به وجد بیایند و از این بخش هم نهایت لذت را ببرند و برای این موضوع هم آژانس مسافرتی نامی گشت با برنامه ویژه و منحصر به فرد خود برای سفرهای شما تصمیم دارد متنوع ترین تورهای خارجی خود را بشما ارائه میکند و بهترین و به یادماندنی ترین سفرها را با قیمت های باورنکردنی در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید با هر نوع بودجه و سلیقه ای که دارید از تورهای مختلف این آژانس نهایت لذت را ببرند و سفری سراسر لذت را سپری کنید.

تور وان، ارزانترین شهر کشور ترکیه

تور وان، پرطرفدارترین تور گردشگری ترکیه برای مسافران ایرانی شناخته می شود و اینکه وان شهری با نام کوتاه، تاریخ طولانی و جاذبه های جذاب بسیار متنوعی برای دیدن است به خصوص اگر علاقه مند تاریخ، طبیعت بکر و گربه های بامزه هستید، این مقصد بی نظیر و دوست داشتنی برای سفر است. شهر وان با دارا بودن دریاچه ها و صخره ها و آثار باستانی با توجه به برنامه ریزی های شهری مناسب رشد قابل توجهی کرد. از آنجاییکه دارای بهترین هتل ها، رستوران ها، حمل و نقل و سایر خدمات و تفریحات جذاب است، وان بهترین گزینه برای سفرهای ارزان محسوب می شود. خوشبختانه وان با توجه به اینکه شهر مرزی ترکیه است و به ایران هم نزدیک می باشد، می تواند مقصدی ایده آل و عالی مخصوصا برای اولین سفر به خارج از کشور شما در بازه زمانی های خوش آب و هوا باشد. اگر وان را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های به یادماندنی با آب و هوای دلپذیر را همراه با ارزان ترین تور وان آژانس مسافرتی نامی گشت تجربه خواهید کرد.

 

آشنایی با ارزانترین تورهای خارجی برای سفر تفریحی1

 

در بیشتر مواقع تور وان ترکیه از ایران به صورت زمینی برگزار می شود و برای تور وان بصورت زمینی، چند مسیر وجود دارد: جهت سفر از تهران به وان ترکیه باید از شهرهای قزوین، زنجان، تبریز عبور کرد و سپس با توجه به انتخاب یکی از ‏سه مرز خروجی زمینی بازرگان، رازی و سرو  که به ترتیب از شهرهای ماکو، خوی و ارومیه می گذرند، ادامه مسیر داد و اینکه ‏فاصله شهر ارومیه تا وان نیز حدودا ۲۹۰ کیلومتر و ۴ ساعت می باشد.‏

مسیر دیگر سفر زمینی به وان ترکیه استفاده از قطار تهران – وان می باشد که هر هفته یک بار بین این دو شهر رفت و آمد ‏می کند و سفر با قطار علیرغم امکان استراحت و راحتی در طی مسیر، ‏ملی هم معطلی در مرز به علت بازرسی های زیاد توسط گمرک ترکیه، دارند. بنابراین اگر قصد دارید که با هزینه کمتری تور وان خود را خریداری کنید، باید به فکر راه‌ های زمینی باشید. توجه داشته باشید که استان آذربایجان غربی، تنها استان کشور است که با ترکیه مرز مشترک دارد و سه گذرگاه مرزی، راه‌های ارتباطی این دو کشور را به هم متصل می ‌کنند:

  • مرز رازی – کاپیکوی
  • مرز سرو – اسندره
  • مرز بازرگان – گورباغ

برای رسیدن به مرز رازی از تهران شما باید ابتدا از شهرهای کرج، قزوین، زنجان، تبریز، مرند و خوی عبور کنید. مرز رازی در فاصله ۸۵۰ کیلومتری از تهران، ۲۹۰ کیلومتری از تبریز، ۲۰۰ کیلومتری از ارومیه و ۶۵ کیلومتری از شهر خوی قرار دارد و نیز فاصله مرز رازی تا شهر وان نیز، ۹۰ کیلومتر و در حدود ۱/۵ ساعت است. ساعت کاری پایانه مرزی رازی در نیمه نخست سال از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰ و در نیمه دوم سال از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۶:۳۰ خواهد بود.

 

آشنایی با ارزانترین تورهای خارجی برای سفر تفریحی2

تور ارمنستان ارزان قیمت بهترین انتخاب برای سفر

تور ارمنستان در تمام فصول سال برای ما ایرانی ها که ذاتا اهل سفر و گشت و گذار و تفریحات هیجان انگیز هستیم، بهترین فرصت برای تجربه یک تور خارجی فوق العاده و ارزان قیمت در کشوری بسیار زیبا همچون ارمنستان است. ارمنستان یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین مقاصد گردشگری خارجی بشمار می رود که جذابیت های زیادی برای گردشگرها و مسافران کشورهای مختلف دارد. مسافران ایرانی‌ بسیار زیادی هم برای گذراندن تعطیلات این مقصد را انتخاب میکنند؛ به خصوص در بازه زمانی تعطیلات نوروز و تابستان که می توانند تورهای این مقصد را رزرو نمایند و برای تماشای جشن ها، فستیوال ها و جشنواره های موسیقی که در این بازه زمانی برگزار میشود، نهایت لذت را ببرند.

سفر به ارمنستان طی سال ‌های اخیر افزایش داشته است، خصوصا پس از گران شدن ارز و سفر خارجی! ارمنستان کشور بزرگی نیست اما در همین وسعت کمی که دارد، جاذبه ها و دیدنی ‌های متنوع و زیادی را در خود جای داده است. آثار تاریخی و معماری داخل ایروان و زیبایی ‌های طبیعی خارج از ایروان، شما را از انتخاب تان برای سفر با تور خارجی راضی می ‌کند. خوشبختانه برای سفر به ارمنستان نیازی نیست برای اخذ ویزا توریستی خودتان را به زحمت بیندازید و اینکه ویزای ارمنستان در فرودگاه برای مسافران صادر می ‌شود. قیمت تور ارمنستان (تور ایروان) نسبت به دیگر مقاصد خارجی بسیار ارزان می باشد و به همین دلیل هم طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و شما عزیزان اگر خواهان سفر طولانی ‌تر، هتل بهتر یا سفری لوکس ‌تر هستید، طبیعتا باید بیشتری هزینه کنید. از سوی دیگر ممکن است تور ایروان ارزان قیمت تر هم براحتی پیدا کنید و در تورهای ارزانتر حواستان باشد که امکانات مناسبی را دریافت کنید.

 

آشنایی با ارزانترین تورهای خارجی برای سفر تفریحی3

 

خوب شاید این سوال هم برایتان پیش بیاید که آیا برای سفر به ارمنستان نیاز به ویزا دارید؟ باید بگوییم که در گذشته افرادی که قصد سفر به ارمنستان را داشتند باید ویزای این کشور را دریافت می ‌کردند. اما از سال ۱۳۹۵ به بعد، دو کشور ایران و ارمنستان برای بهبود روابط و توسعه صنعت گردشگری، توافق ‌نامه ‌ای را امضا کرده اند که براساس آن، شهروندان این دو کشور برای سفرهای توریستی خود بدون نیاز به اخذ ویزا می توانند سفر کنند. البته حداکثر اجازه اقامت شما در کشور مقصد ۹۰ روز است و گذرنامه شما در هنگام ورود به ارمنستان باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.

توجه داشته باشید که تورهای نوروزی ارمنستان، هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی برگزار می شود. آژانس مسافرتی نامی گشت هم به شما علاقه مندان کمک می کند تا تور ارمنستان را خیلی ارزان تر و مقرون به صرفه رزرو یا خریداری کنید. به جرات می توانیم به شما عزیزان این قول را بدهیم که یک سفر پر هیجان و جذاب و هیجان انگیزی را پیش روی خواهید داشت. لذت بردن از مکان های دیدنی و تفریحی شهرهای توریستی ارمنستان مثل ایروان در فصل بهار، طبیعت زیبا و بکرش، چشمه های آب گرم، خرید کردن، تماشای کوهستان ها، پوشش جنگلی و… همگی میتوانند طبیعت گردی منحصر به فردی را در این مقصد برایتان به ارمغان بیاورد.

شما می ‌توانید خرید تور خود را به صورت آنلاین از آژانس‌ مسافرتی نامی گشت انجام دهید. تور ارمنستان لحظه آخری از جمله آفرهایی است که بعد از تخفیف لحظه آخری، ظرفیت آن سریعا پر می ‌شود؛ بنابراین اگر به دنبال این آفرهای هیجان انگیز هستید باید دائما به سایت نامی گشت و کانال تلگرام این مجموعه سر بزنید و بهترین و ارزرانترین این تورها را تهیه نمایید.

نتیجه گیری نهایی

در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای تورهای وان، ارمنستان و… از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای خارجی به مقصد ارمنستان و وان هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com، مراجعه کنند و نرخ تورهای خارجی با را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای خارجی در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید

لازم به ذکر است که آژانس نامی گشت در حال حاضر تنوع بی نظیری را در تورهای وان و ارمنستان ارائه کرده است که شامل تورهای ۳ شب و ۴ روز، ۴ شب و ۵ روز، ۷ شب و ۸ روزه و … می باشد که شما عزیزان این امکان را دارید کیفیت و آرامش در سفر را در بالاترین سطح آن تجربه کنید و البته نا گفته نماند که شما مسافران در خصوص اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان با تجربه این مجموعه با شماره تلفن ۵ رقمی ما بشماره ۴۹۳۹۸-۰۲۱ هم تماس بگیرند و در خصوص تور مورد علاقه خود هر سوالی دارید بپرسید و با خیال راحت سفری آرامش بخش و عالی را تجربه کنید.