چکیده : برای دریافت شهروندی دومینیکا و داشتن پاسپورت این کشور میتوانید از روش سرمایه گذاری اقدام کنید تا در کوتاه ترین زمان تابعیت دومینیکا را دریافت کنید.

saadatrent

کشور دومینیکا یکی از بهترین مقاصد برای سرمایه‌گذاری و در ادامه‌ی آن دریافت شهروندی و اقامت است. مزیت دیگر آن کوتاه بودن پروسه‌ی دریافت اقامت و شهروندی دومینیکا است که می‌توان در زمانی کوتاه و به صورت میانگین ۴ ماهه امور مرتبط به آن را به انجام رساند.

بدیهی است برای طی این روند برخورداری از اطلاعات کامل و درست درمورد شرایط و بایدها و نباید‌ها می‌تواند تا حد بسیاری از هدر رفتن وقت و هزینه شما جلوگیری نماید. گروه مهاجرتی شریف تریپ با برخورداری از سابقه‌ای درخشان و تخصص در امر دریافت اقامت و پاسپورت دومینیکا، می‌تواند پایه‌گذار مسیری مطمئن برای رسیدن به مقصد رویاهایتان باشد.

بهترین کشور برای دریافت پاسپورت دوم

شاید تابحال درمورد پاسپورت دوم شنیده باشید. اگر اطلاعی از آن ندارید، بهتر است بدانید که کشورهای بسیاری برای جذب افراد سرمایه‌دار و فعال در زمینه‌های گوناگون اقدام به اخذ پاسپورت دوم می‌کنند. در واقع داشتن آن به معنای برخورداری از تابعیت کشوری دیگر به جز کشور خودتان است. همچنین با برخورداری از این پاسپورت شما همانند شهروند آن کشور محسوب می‌شوید و از امتیازات آن‌‌ها برخوردار خواهید بود.

کشور دومینیکا یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان به راحتی و در مدت زمانی کوتاه اقدام به دریافت پاسپورت دوم از آن کرد. شما می‌توانید با اقدام به سرمایه‌گذاری، فرآیند دریافت شهروندی دومینیکا و پاسپورت دوم را به راحتی طی نمایید.

رتبه‌بندی پاسپورت دومینیکا

با توجه به میزان اعتبار پاسپورت‌های ایرانی، این امکان وجود دارد تا با سرمایه‌گذاری در دومینیکا نسبت به دریافت پاسپورت و شهورندی این کشور اقدام نمایید.

اعتبار پاسپورت یک کشور بر اساس تعداد کشورهایی مشخص می‌شود که با برخورداری از آن امکان مسافرت برای شخص وجود دارد. به طور مثال پاسپورت کشوری با اعتبار ۱۹۰، امکان سفر کردن بدون ویزا را به ۱۹۰ کشور از جهان به شما می‌دهد. در این رتبه‌بندی اعتبار پاسپورت برای کشور دومینیکا طبق آخرین آمار ۱۴۷ است.

روش های سرمایه گذاری و اخذ اقامت دومینیکا

برنامه‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری در کشور دومینیکا از سال ۱۹۹۳ میلادی آغاز و بناگذاری شده است. برای دریافت اقامت این کشور راه‌های گوناگونی وجود دارد اما در حال حاضر به عنوان سریع‌ترین و بهترین روش می‌توان به سرمایه‌گذاری در این جزیره‌ی زیبا اشاره داشت.
سرمایه‌گذاری و اخذ شهروندی دومینیکا را می‌توان هم از طریق خرید ملک و هم از طریق اهدای پول به دولت این کشور انجام داد. این مبلغ غیرقابل برگشت بوده و برای امور مرتبط با توسعه این کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد نحوه انجام این دو روش و ضوابط آن می‌توانید به وب‌سایت موسسه مهاجرتی شریف تریپ به آدرس https://shariftrip.com مراجعه نمایید.

دریافت شهروندی دومینیکا با شریف تریپ

شریف تریپ از سال ۱۳۵۹ فعالیت‌های خود را به صورت قانونی و رسمی و با هدف ارائه مشاوره و کمک‌های لازم برای دریافت شهروندی و پاسپورت دومینیکا آغاز کرده است. این مجموعه با وجود بیش از ۳۰۰ پرونده‌ی موفق در این زمینه توانسته است افراد بسیاری را به مقصود موردنظر برساند.

پاسپورت دومینیکا و دریافت آن فرصتی طلایی برای افرادی است که تمایل به اخذ پاسپورت دوم دارند. توجه به سابقه‌ و کارنامه‌ی درخشان موسسه شریف تریپ می‌تواند تضمینی بر ارائه‌ بهترین خدمات در عالی‌ترین سطح به متقاضیان دریافت این پاسپورت باشد.

دریافت شهروندی و پاسپورت دومینیکا در 4 ماه با شریف‌تریپ1

پروژه هتل هیلتون دومینیکا

هتل‌های هیلتون، مجموعه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای هستند که توسط کنراد هیلتون در سال ۱۹۱۹ تاسیس شدند. این هتل‌ها در حال حاضر توسط شرکت مربوطه در کالیفرنیا اداره می‌شود. هتل هیلتون از معروف‌ترین برندهای هتل در میان هتل‌‌های ۵ ستاره در سراسر جهان می‌باشد که در بیشتر از ۱۱۰ کشور شعبه دارد.

امروزه امکان سرمایه‌گذاری در هتل هیلتون دومینیکا، به عنوان یکی از پروژه‌های رسمی دولت دومینیکا می‌تواند راهی برای دریافت تابعیت و پاسپورت این کشور باشد. این پروژه شامل سوئیت‌های فول امکانات به صورت تک و دو خوابه، ویلاهای یک، دو و سه‌ خوابه و با امکان مالکیت مشترک است.

خدمات متنوعی از جمله برخورداری از مراکز سلامتی و درمانی، اسپا، سالن‌‌‌های بدنسازی، رستوران‌های متنوع، استخر، فروشگاه و … نیز در دسته خدمات و امکانات هتل هیلتون دومینیکا است. برای دریافت پاسپورت و شهروندی دومینیکا این امکان وجود دارد که سهامدار و یا مالک بخشی از پروژه هتل هیلتون در کشور زیبای دومینیکا باشید. با اقدام به این امر این امکان برای متقاضیان وجود دارد که بعد از ۵ سال اقدام به فروش سهام خود به سایر متقاضیان دریافت اقامت دومینیکا نمایند.

این امر از آن لحاظ مورد توجه و استقبال است که با انجام این کار و اقدام به سرمایه‌‌گذاری در این پروژه، هم موفق به دریافت اقامت و شهروندی دومینیکا شده‌اید و هم توانسته‌اید از سود حاصل از سهام خود در این مدت زمان به خوبی بهره‌مند شوید.