رزرو هتل با امکانات مناسب و مطابق با بودجه سفر، مهم‌ترین دغدغه ما قبل از آغاز سفر است. جستجو در بین هتل‌های بی‌شمار با قیمت‌های متنوع، زمان زیادی را از ما می‌گیرد. اسنپ تریپ برای حل این مشکل، امکانات مدرنی را فراهم کرده تا به‌راحتی بهترین هتل را مطابق انتظارتان پیدا کنید و سفری امن و راحت در پیش داشته باشید.

saadatrent

این مجموعه انجام رزرو اکثر هتل‌های داخلی را فراهم کرده است. امکان مقایسه قیمت‌ها را به شما می‌دهد، اطلاعات تکمیلی هتل را از طریق محتوا‌های کامل و جذاب برایتان طبقه‌بندی کرده و با درنظرگرفتن بودجه و آنچه ایده‌آل شما است، برترین هتل‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد. قرارداد‌های بلندمدت این مجموعه با هتل‌های معتبر، امکان اعطای تخفیفات ویژه را برای اسنپ تریپ مهیا کرده است.

تهران، مشهد و اصفهان از پرطرف‌دارترین شهر‌های داخلی در بین کاربران اسنپ تریپ هستند. در ادامه محبوب‌ترین هتل‌های این سه مقصد مهم گردشگری ایران‌زمین و آسان‌ترین راه برای رزرو هتل مشهد، رزرو هتل تهران و هتل اصفهان را به شما معرفی کنیم.

رزرو هتل‌های تهران، پایتخت همیشه بیدار

رزرو آنلاین هتل تهران، مشهد و اصفهان به سبک اسنپ تریپ1

تهران به‌عنوان پایتخت ایران همواره موردتوجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است. موزه‌ها، کاخ‌ها، اماکن گردشگری، بوستان‌های مدرن و برج‌های سر به فلک کشیده، بخشی از جاذبه‌های گردشگری این شهر بزرگ و پرجنب‌وجوش است. معماری کلاسیک بازار قدیمی تهران را وقتی در کنار معماری مدرن مناطق بالای شهر قرار می‌دهیم، تنوعی بی‌نظیر از سنت و مدرنیته را به ما نمایش می‌دهد که در کمتر شهری می‌توان آن را پیدا کرد.

تهران هتل‌های بسیاری دارد، با هزینه‌های متفاوت و امکانات متنوع که نقاط مختلف شهر را پوشش داده‌اند. اگر بخواهیم دو مکان محبوب برای رزرو هتل تهران را نام ببریم باید به سراغ هتل اسپیناس و هتل استقلال برویم که با امکانات بی‌نظیر و قیمتی منصفانه شما را شگفت‌زده خواهند کرد.

هتل اسپیناس پالاس از هتل‌های لوکس تهران است که احداث آن به سال ۱۳۹۴ برمی‌گردد و امکانات کامل یک هتل ۵ ستاره را در اختیار شما می‌گذارد. استخر، سونا، جکوزی، رستوران و کافه‌های دنج، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و سالن زیبایی تنها بخشی از امکانات این هتل لاکچری است.

هتل استقلال یا همان هیلتون سابق از نوستالژیک‌ترین بناهای تهران است که امکانات یک هتل ۵ ستاره مدرن را در خود جای‌داده است. اتاق‌های راحت، ۱۱ رستوران با منوی هیجان‌انگیز، تالار‌های مجلل جهت همایش و مراسم خاص، استخر، سونا، جکوزی، کافی‌شاپ و لابی مدرن گوشه‌ای از امکانات این هتل محبوب است.

مشهد پرخاطره

رزرو آنلاین هتل تهران، مشهد و اصفهان به سبک اسنپ تریپ2

پایتخت مذهبی ایران‌زمین از محبوب‌ترین نقاط گردشگری به‌حساب می‌آید. حرم امام رضا (ع) بر جذابیت سفر به این شهر افزوده است. بنا‌های تاریخی، اماکن گردشگری و فرهنگ غنی دلایل دیگر استقبال از این شهر تاریخی است.

مشهد پر است از اقامتگاه، مسافرخانه، هتل‌آپارتمان و هتل‌های لوکس و پنج‌ستاره. اگر به بهترین آن‌ها بخواهیم اشاره کنیم باید سراغ رزرو هتل مشهد در هتل مجلل درویشی برویم که با معماری خاص خود در ۲۱ طبقه بنا شده و تنها اتریوم شرق کشور است. این هتل دارای اتاق‌های ویژه‌ای است که بافرهنگ کشور‌های مختلف همچون چین، مصر، کشور‌های عربی و همچنین دیزاین ایرانی اسلامی و ایران سنتی چیدمان شده‌اند.

همین دلیلی است تا هتل درویشی همواره موردتوجه گردشگران خارجی قرار بگیرد. در این هتل امکاناتی همچون حمام سنتی، سالن ماساژ، رستوران و کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی و غیره در اختیار شما است. منوی غذایی متنوع و نمایی بی‌نظیر از حرم امام هشتم شیعیان، درویشی را به یکی از برترین هتل‌های خاورمیانه تبدیل کرده است.

اصفهان نصف جهان

رزرو آنلاین هتل تهران، مشهد و اصفهان به سبک اسنپ تریپ3

سفر به اصفهان همواره جذاب و پرهیجان بوده است. کاملا درست است که با سفر به این شهر نیمی از جهان را به تماشا می‌نشینید. از سی و سه پل گرفته تا بنا‌های تاریخی، از مسجد امام تا کاخ عالی‌قاپو و البته بریانی و خوشمزه‌های اصفهانی. از سفر شهری با کالسکه تا قدم‌زدن در میدان نقش‌جهان.

هتل اصفهان همواره پر از گردشگران داخلی و خارجی است. اگر بخواهیم نگاهی به برترین آن‌ها بیندازیم باید به هتل عباسی و هتل کوثر اشاره کنیم. هتل عباسی یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های جهان است که در گذشته با نام مهمان‌سرای عباسی شناخته می‌شد. احداث این هتل به سال ۱۱۰۶ قمری بازمی‌گردد و در سال ۱۳۵۱ با سبکی مدرن بازسازی شده است. امروزه امکانات این هتل تا جایی پیشرفته که به‌عنوان یکی از برترین هتل‌های پنج‌ستاره ایران شناخته می‌شود. اقامتگاهی که طرف‌داران بسیاری در بین گردشگران خارجی دارد. کافه‌رستوران‌های سنتی، معماری کلاسیک و غنی ایرانی، سوییت‌های قاجاری و صفویه که به سبک این دوران چیدمان شده‌اند در کنار ویوی چشم‌نواز، شما را از روزمرگی جدا کرده و به تاریخ ایران‌زمین می‌فرستد.

دیگر هتل اصفهان، هتل بین‌المللی کوثر است که در سال ۱۳۵۰ در زمینی بالغ بر ۱۱۰۰۰ مترمربع بنا شد. این هتل پنج‌ستاره در کنار زاینده‌رود واقع شده و چشم‌اندازی از سی و سه پل را به شما نمایش می‌دهد. انواع رستوران‌های سنتی و مدرن با منویی متنوع، کافی‌شاپ، باغ رستوران، تالار‌های مجلل، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، استخر و هر امکانات رفاهی دیگری که از یک هتل ۵ ستاره انتظار دارید در اینجا فراهم است.

رزرو آسان هتل تهران، مشهد و اصفهان در اسنپ تریپ

اطلاعات تکمیلی در مورد رزرو هتل مشهد، رزرو هتل تهران و هتل اصفهان را در وب‌سایت اسنپ تریپ جستجو کنید. اسنپ تریپ با عقد قرارداد‌های طولانی‌مدت با برترین هتل‌های ایران، مناسب‌ترین قیمت رزرو را به شما پیشنهاد می‌دهد. این مجموعه هزینه‌ای بابت کنسلی از شما دریافت نکرده و آنچه موظف به انجام آن هستید، هزینه هتل است. اسنپ تریپ با گردآوری مجموعه‌ای بی‌نظیر از هتل و پرواز‌های داخلی امکان جستجوی راحت را به شما داده و با نگاهی به امکانات موردنظر و بودجه سفر، شما را در کمترین زمان به انتخاب دلخواهتان می‌رساند. مانند همیشه سفری خوش و دلنشین را برای شما آرزومندیم.