رزرو تور مشهد یکی از تورهای پرطرفدار در بین مسافران و زائران است. مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران  همه ساله میزبان زائرین زیادی است از سراسر کشور یا کشورهای همسایه برای زیارت به مشهد می‌آیند. علاوه بر وجود بارگاه مطهر رضوی و عشق  و ارادت مسافرین به امام هشتم شیعیان، مشهد دارای جاذبه های گردشگری متنوع و بسیاری است. همچنین توریستی بودن این شهر باعث شده تا روز به روز امکانات رفاهی و گردشگری در این شهر بیشتر شود و نیز همین عامل بر محبوبیت و افزایش رزرو تور مشهد افزوده است. رزرو تور مشهد به صورت هوایی و زمینی ( قطار یا اتوبوس) انجام می‌شود. در سفر و رزرو تور مشهد  شما دغدغه بلیط و اقامت را ندارید اما لازم است که یکسری اطلاعات راجع به مقصد داشته باشید تا بتوانید برنامه سفر خود مانند تفریح و گردش و خریدتان را از قبل مشخص کنید تا خدایی نکرده در حین سفر از لحاظ هزینه و یا مدیریت زمان دچار مشکل نشوید!

saadatrent

 هزینه رزرو تور مشهد

رزرو تور مشهد بسته به اینکه شما در چه زمانی سفر کنید و یا از چه نوع توری (زمینی یا هوایی) استفاده کنید متفاوت است. در رزرو تور مشهد شما بلیط و اقامت خود را مشخص می‌کیند. برای این کار در سایت تاریخ سفر، هتل مورد نظر و تعداد مسافرین را  وارد می‌کنید و اتاق مدنظر خود و بلیط تور خود را خریداری می‌کنید.   آنچه اهمیت دارد تنوع رزرو تور مشهد است  که  میتوانید متناسب با هزینه مد نظر خود  تور مناسب خود را انتخاب کنید. تورهای هوایی و تورهای زمینی مشهد هر کدام مزایا و محاسن خود را دارند که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

رزرو تور هوایی مشهد

 رزرو تور هوایی مشهد یکی از تورهای پر طرفدار است که برای کسانی که حوصله مسیر را ندارند و سریع میخواهند به مقصد برسند مناسب است. در تور مشهد با هواپیما  هزینه نسبت به تور زمینی بیشتر است ولی در مقابل بدون دغدغه و راحت به مقصد می‌رسید. اگر به دنبال تور هوایی ارزان قیمت هستید تورهای لحظه آخری می‌تواند یک گزینه مناسب باشد، تور لحظه آخری توری است که ظرفیت آن تا تا لحظات نزدیک به پرواز تکمیل نشده است. اگر می‌توانید سریعا خود را برای سفر آماده کنید  کافیست از طریق سایت پیگیر تورهای لحظه آخر و آفرها باشید.

 رزرو  زمینی تور مشهد با قطار

یکی ا زتورهای زمینی سفر با قطار است. رزرو تور مشهد با قطار به تبع از هوایی ارزران تر است اما طولانی تر! بسته به اینکه شما از قطارهای معمولی استفاده کنید یا قطارهای سریع سیر هزینه بلیط نیز متفاوت است. اگر اهل سفر زمینی هستید و لذت بردن از مسیر را دوست دارید میتوانید رزرو تور مشهد با قطار را امتحان کنید. در قطار امکاناتی در نظر گرفته دشده که نسبتا مسافر راحت‌تر است و اگر به دنبال تور زمینی هستید،  اما افراد سالمند و ناتوان همرا شما هستند، سفر با قطار را به شما پیشنهاد می‌کنیم

 

رزرو تور زمینی  مشهد با اتوبوس

رزرو تور زمینی مشهد با اتوبوس نیز طرفداران خودش را دارد. این نوع تور نسبت به سایر تورها ارزانتر بوده و قیمت کمتری دارد. البته مدت زمان بیشتری را هم در مسیر خواهید بود. البته  اتوبوس‌های vip از امکانات بیشتری برخوردارند و با رزرو تیهه بلیط این اتوبوس‌ها میتوانید یک سفر آسوده و مقرون به صرفه ای داشته باشید.

 چه زمانی به مشهد برویم؟

زمان سفر در تعیین هزینه های سفرتان خیلی مهم است. اگر در ایام شلوغ سال و روزهای خاص به مشهد بروید، مسلما بایستی هزینه بیشتری برای بلیط،  هتل و…  بپردازید. اگر کودک محصل ندارید زمان امتحانات می‌تواند، زمان خلوت و مناسبی برای سفر باشد و یا در پاییز و زمستان  از تعداد مسافران کم شده و هزینه رزرو تور مشهد به شدت کم می‌شود و تخفیف‌های ویژهای برای آن در نظر گرفته می‌شود. ایام تعطیلات رسمی مانند عید نوروز و یا تابستان و یا ایام مذهبی خاص مانند  ولادت و شهادت امام رضا علیه السلام و اعیاد شعبانیه، مشهد با هجوم زیادی از مسافرین رو به روشده و هزینه رزرو تور مشهد در این ایام رو به افزایش است و سیر صعودی به خود می‌گیرد.

تور مشهد هتل قصر طلایی

 

تور مشهد هتل قصر طلایی

 

اقامت یکی از گزینه های مهم سفر است. اگر هتل خوبی را برای اقامت انتخاب کنید، لذت سفر را برای خود چندیدن برابر می‌کیند. یک اقامت خوب همراه با امکانات کافی میتونه به شما احساس راحتی بدهد، به حدی که حس کنید در خانه‌ی خود هستید! هتل قصر طلایی مشهد یکی از بهترین هتل‌های مشهد بوده که از لحاظ امکانات و خدمات در نوع خود بینظیر است. این هتل از لحاظ امکاناتی آنقدر کامل است که به ندرت ممکن است شما به به خارج از هتل نیاز پیدا کنید. این هتل در خیابان امام رضا قرار دارد و فاصله زیادی هم تا حرم مطهر امام رضا ندارید. هتل قصر طلایی، اتاقهای متفاوتی دارد که هر کدام  امکانات خاص و ویژه‌ای دارند. منظره بعضی از اتاق‌ها رو به حرم است و که یکی فضای دل انگیز و معنوی  را ایجاد کرده است. قیمت اتاق‌ها بر حسب نوع و امکانات متفاوت است. همچنین در این هتل امکاناتی از قبیل بانک، صرافی، خشکشویی، سالن زیبایی، تفریحات آبی، سالنهای ورزشی، بازی های رایانه ای، تاکسی سرویس، کتابخانه و…. است. این هتل مجهز به چندین رستوران است که هر کدام فضا  و منوهای متفاوتی دارند که هرکسی متناسب با سلیقه خود میتواند غذای خود را سفارش دهد.. غذاها در رستوران‌های رزرو تور مشهد هتل قصر طلایی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و توسط بهترین و ماهرتیذی آشپزها طبخ می‌شوند.

در مشهد از کجاها دیدن کنیم؟

مشهد جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد از بناهای تاریخی و قدیمی گرفته تا مناطق ییلاقی و خوش آب وهوایی چون طرقبه و شاندیز! پارک‌ها و باغ های متنوع وخوش آب و هوا مانند کوهسنگی، پارک ملت، باغ وکیل آباد و باغ ملی مشهد از دیگر مراکز تفریحی مشهد هستند. مراکز خرید نیز با امکانات کاملی چون کافیشاپ و رستوران تبدیل به مراکز تفریحی شدند که میتوانید یک روز خود را کامل به یکی از این مراکز اختصاص دهد و در کنار خرید از شهر بازی این مراکز نیز دیدن کنید و لحظات هیجان انگیزی را با فرزندان خود تجربه کنید. مرکز خرید الماس شرقریال پرما،آرمیتاژ، کیان سنتر و… از جمله مراکز خرید در مشهد هستند.

 

 سرزمین موج های آبی مشهد

 

سرزمین موج های آبی مشهد

سرزمین موجهای آبی یکی از جاذبه ها و مراکز تفریحی در مشهد است. اگر میخواهید برای رزرو تور مشهد اقدام کنید، حتما سرزمین موج ‌های آبی مشهد را در برنامه خود قرار دهید! انواع و اقسام تفریحات آبی با جدید ترین وسایل، محیطی شاد و مفرح و رستوران وکافیشاپ‌های عالی، به شما این امکان را می‌دهد تا یک روز به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

غذاها سنتی مشهد را فراموش نکنید؟

اگر به مشهد سفر می‌کیند، غذاهای سنتی مشهد را فراموش نکنید! هرچند گستره غذاهای سنتی این شهر زیاد است اما از شله مشهدی و امتحان شیشلیک آن نمی‌شود به راحتی گذشت! شیشلیک یک نوع کباب است که  از گوشت بره تهیه می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم این غذای خوشمزه را در یکی از رستوران‎های شاندیز امتحان کنید.

رزو تورهای مشهد بسته به اینکه شما چه زمانی را برای سفر انتخاب کنید میتواند قیمت متفاوتی داشته باشد اما آنچه که اهمیت دارد شما میتوانید از طریق سایت بهترین نوع تور را برای خود انتخاب کنید و با انتخاب یک اقامت مناسب از سفر خود لذت ببرید. آشنایی لازم با مقصد با عث می‌شود که شما از قبل یک برنامه کامل داشته باشید و بهترین مقاصد را برای گردش و تفریح با توجه به سلیقه و  بودجه خود انتخاب کنید.