هاستل‌ها فقط جای مناسب برای استراحت مسافرانی با کوله‌­پشتی نیست ؛ بلکه برای سفرهای خانوادگی هم رزرو هاستل گزینه‌ی مناسبی هستند؛ می‌توانید در یک هاستل شیک و زیبا اقامت کنید و در عین‌حال هزینه‌ی زیادی هم برای‌تان نداشته باشد. برای رزرو هاستل مناسب ابتدا باید آن‌ها را بشناسید. پس در این مطلب با سفرزون همراه باشید تا چند تا از بهترین هاستل‌های جهان را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

saadatrent

رزرو هاستل فان کافه در بانکوک تایلند

Fun Cafe هاستل در تایلند برای اقامتی آسان و ارزان
Fun Cafe هاستل در تایلند برای اقامتی آسان و ارزان

هاستل «فان کافه» در بانکوک تایلند ترکیبی‌ست از زیبایی‌­شناسی اسکاندیناوی و تزیینات و طراحی داخلی انگلیسی و تایلندی؛ جایی که گلچینی است از تمامی فرهنگ­‌ها. ترکیب طراحی داخلی این هاستل به شکلی است که خانواده‌ها از سرتاسر دنیا در این هاستل احساس راحتی داشته باشند. فضای داخلی این هاستل صمیمی، آرامش‌بخش و دوستانه است. این ترکیب دوستانه با تعداد کم مبلمان و استفاده از پارچه‌ی کتان شطرنجی در طراحی آن‌ها و در سالن استراحت هاستل به‌وجود آمده است. برای رزرو هاستل فان می‌توانید به سایت آن سر بزنید.

گِست هاوس روکو در هیروشیمای ژاپن

Roku Hostel Hiroshima, Japan این هاستل به دنجی و فضای صمیمیش معروف است
Roku Hostel Hiroshima, Japan این هاستل به دنجی و فضای صمیمیش معروف است

اگر به‌دنبال جایی ارزان برای اقامت خود در سفر به ژاپن هستید این هاستل یکی از آن جاهایی است که همواره به مسافران در ژاپن معرفی می‌شود. یکی از بهترین بخش‌های این هاستل کلوپ و باشگاه بی‌نظیر آن است که حتی مردم بومی هم برای خوردن نوشیدنی‌های عجیب‌وغریب ژاپنی به این‌جا می‌آیند؛ به همین دلیل امکان معاشرت و آشنایی با مردمان ژاپنی هم در این هاستل وجود دارد. «روکو» همچنین به مسافران خود دوچرخه کرایه می‌دهد؛ می‎توانید فرصت مناسبی را برای بازدید از نواحی اطراف این هاستل داشته باشید. در مجموع این هاستل مکان بسیار محبوب در بین مردم بومی و همچنین مسافران است. پس اگر قصد سفر به ژاپن دارید همین حالا برای رزرو هاستل روکو اقدام کنید.

هاستل «نتیزن» در سن پترزبورگ روسیه

رزرو هاستل در روسیه را با NETIZEN امتحان کنید
رزرو هاستل در روسیه را با NETIZEN امتحان کنید

نتیزن، هاستلی است در سن پترزبورگ روسیه با تعداد زیادی اتاق­ کوچک و هنرمندانه­ برای مهمانان. هاستلی که فضای بسیار راحت و دنجی دارد. در این هاستل رنگ‌های روشن با وسایلی که رنگ خنثی دارند در تضاد هستند و این موضوع کمک می‌کند که فضاهای متفاوتی در یک اتاق ایجاد شود. در عین‌حال هم شاید وسوسه‌ی دست زدن به مجموعه میزهای قهوه‌خوری دست از سرتان برندارد. سفر به روسیه در سال‌های اخیر بسیار در میان ایرانی‌ها رواج پیدا کرده است. سفر به سن پترزبورگ روسیه با رزرو هاستل نتیزن، حتما جذاب‌تر می‌شود.

آدرس هاستل: Pereulok Grivtsova, 4, корп ۲, лит. А, Sankt-Peterburg, Russia, 190000

شماره‌ی تماس هاستل: ۸۱۲۶۰۳۴۰۴۴ ۷+

ناماسته ، هاستلی ایده‌آل برای گردشگران در تفلیس

Namaste Hostel این هاستل در تفلیس حس آزادی به شما می‌دهد
Namaste Hostel این هاستل در تفلیس حس آزادی به شما می‌دهد

تفلیس در میان گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است. هاستل «ناماسته» را به خانواده‌هایی پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به تفلیس گرجستان علاقه‌مند به اقامت جاهای بومی و محلی هستند. به‌دنبال رستورانی هستید که وعده غذایی بدون گلوتن سرو کند؟ یا در پی برنامه‌ریزی برای بازدید از قلعه ناریکالا هستید؟ شاید هم فقط می‌خواهید یک مکان آرام برای استراحت بعد از غذای عصر خود داشته باشید. هر چه که هست این هاستل جدید بهترین نقطه برای شروع گشت‌و‌گذار در پایتخت گرجستان است. بعد از یک روز کامل گشت‌و‌گذار در تفلیس می‌توانید با کتاب خود در تراس آفتابی این هاستل نشسته و تنقلات بخورید، کتاب بخوانید و لذت ببرید.

در سفرزون بخوانید: ۷ نکته‌ی مهم درمورد هتل‌ها که نباید فراموش کنید

مقدار تقریبی انعام به خدمتکاران، در هتل سه ستاره ۵ دلار، در هتل چهار ستاره ۱۰ دلار و در هتل پنج ستاره ۲۰ دلار… بیش‌تر بخوانید نکته‌ی مهم راجع به هتل‌ها | احتمالاً این 7 نکته را نمی‌دانید.

آکوآرِلا دولِمِه ریودوژانیرو؛ هاستلی با منظره‌ی دریا و کوهستان

ریودوژانیرو از روی بام Aquarela do Leme
ریودوژانیرو از روی بام Aquarela do Leme

منظره‌ی دریا و نزدیکی آن با کوه شوگرلف هر گردشگری را مجاب می‌کند تا در این هاستل فوق‌العاده با چشم‌اندازی زیبا اقامت کند. در این هاستل، گویی مناظر اطراف بخشی از روح آن می‌شوند و با معماری آن پیوند برقرار می‌کنند. لوسترهای ساده، با نورهایی که بر رنگ‌های خنثی داخلی غلبه می‌کند، مبلمان ساده و تمیز همراه با الگوهای هندسی ایجاد شده، فضایی آرامش‌بخش در کل هاستل و تراس پشت‌بام آن ایجاد کرده است.

خانه ماوِریسک سیتی ، دیواری پُر از خاطره در مجارستان

Maverick City Lodge یکی از بهترین هاستل‌های مجارستان است
Maverick City Lodge یکی از بهترین هاستل‌های مجارستان است

به تازگی «ماوِریسک سیتی» در طراحی داخلی خود تغییری را ایجاد کرده و یک دیوار را به‌طور کامل به یادداشت مهمانان قدیمی اختصاص داده است. دیواری برای ارائه‌ی نظرات و پیشنهادات بسیار جالب درباره‌ی آدم‌های محلی و به‌طور کلی اولین سفر به بوداپست. اگر به سراغ خواندن این یادداشت‌ها بروید شما هم خواهید دید که پر از مهر و محبت به این هاستل و کارکنان آن است. این‌جا به‌قدری شیک و زیباست که در عین راحتی به شما حس خوب خانه را منتقل می‌کند.

زیژو گاردن در چنگدوی چین با یک میزبان نرم و مهربان

اگر به حیوانات خانگی علاقه دارید به سراغ Xizhu Garden Inn بروید
اگر به حیوانات خانگی علاقه دارید به سراغ Xizhu Garden Inn بروید

اگر شما هم از علاقه‌مندان به حیوانات خانگی هستید و دیدن حیوانات زیبای خانگی به شما حس خوبی منتقل می‌کند باید این مژده را به شما بدهیم که هاستل زیژو گاردن یک سگ نرم، سفید و مهربان دارد که تنها سگ سفید منطقه بوده و بسیار دوست‌داشتنی است. برای کسانی که قبل از رزرو این هاستل نیاز به اطلاعاتی بیش‌تری درباره‌ی آن دارند باید بگوییم که باغ مهمانخانه‌ی زیژو یک تراس بزرگ و سرسبز دارد و دکورهای پانداشکل، میز بیلیارد و فضاهایی با نورهای کم از جذابیت‌های دیگر این مجموعه است.

هاستل «یاه» در بارسلون اسپانیا

Yeah Barcelona هاستلی زیبا در بارسلون
Yeah Barcelona هاستلی زیبا در بارسلون

موقعیت فوق‌العاده‌ی هاستل «یاه» اصلی‌ترین دلیل برای معرفی به خانواده‌هایی است که قصد گشت‌و‌گذار در بارسلون را دارند. فقط با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از لاساگرادا فامیلا به این هاستل شیک می‌رسید. این هاستل برای کسانی که بچه دارند یک محل اقامت فوق‌العاده است. جایی بسیار آرام برای استراحت و چرت عصرگاهی با غذاهایی بسیار خوشمزه و کم‌نظیر برای مهمانان بارسلون.