شهر شیراز را می‌توان یکی از مهم‌ترین و بهترین شهرهای ایران دانست. گذشته غرورانگیز و زیبای این شهر می‌تواند هر ایرانی علاقه‌مند به تاریخ را تحت تاثیر خودش قرار دهد. همچنین آرامگاه‎‎‎‌های دو تن از بزرگان شعر و ادب فارسی در این شهر قرار دارند و همین موضوع باعث علاقه دوستداران ادبیات به این شهر شده است.

saadatrent

بنابراین شهر شیراز را می‌توان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان در نظر گرفت. این شهر، هر ساله مسافران زیادی را در خود جای می‌دهد. یکی از موضوعاتی که ممکن است دغدغه بسیاری از مسافران باشد، رزرو هتل در شیراز است. به همین علت، در ادامه این مطلب، یکی از بهترین هتل‌های این شهر یعنی هتل بین‌ الحرمین شیراز را معرفی خواهیم کرد.

معرفی هتل بین ‌الحرمین شیراز

اگر قصد سفر به شهر بهار نارنج را دارید و به دنبال یک هتل عالی با امکانات مناسب در این شهر هستید، ما به شما هتل بین‌الحرمین شیراز را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است و مسئولیت میزبانی از مهمانان و مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند را بر عهده گرفته است.

این هتل شیراز از نظر موقعیت مکانی، در نزدیکی حرم شاه چراغ قرار دارد و این امر را می‌توان به عنوان یکی از نقاط قوت این هتل دانست. علت نام‌گذاری این هتل نیز قرار گرفتن آن در میان دو حرم زیارتی حضرت شاه‌چراغ و آستان مقدس سید علا‌الدین حسین است. همچنین اگر شما این هتل را به عنوان محل اقامت‌ خود در شهر شیراز انتخاب کنید، به مکان‌هایی مانند نارجستان قوامن، خانه زینت‌الملوک، مسجد نصیرالملک و مسجد جامع عتیق نزدیک خواهید بود.

در هتل بین‌الحرمین، ۵۷ اتاق وجود دارد. اتاق‌‍‌های این هتل شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سوئیت‌های یک خوابه دو تخته و کانکت چهارتخته می‌شوند. اگر می‌خواهید به صورت دست جمعی به شهر شیراز سفر کنید، سوئیت‌ها و اتاق‌های کانکت چهار تخته، بهترین گزینه برای شما هستند. اتاق‌های کانکت به واحدهایی گفته می‌شوند که دو اتاق را در درون خود جای داده‌اند و دو اتاق توسط یک راهرو به یکدیگر متصل می‌شوند.

امکانات هتل بین الحرمین شیراز

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که لازم است هنگام رزرو هتل به آن توجه کرد، امکانات و خدماتی است که هتل به مهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل بین الحرمین خدمات ویژه‌ای را در قسمت‌های مختلف به مهمانان خود ارائه می‌کند که در ادامه، به برخی از این امکانات اشاره خواهیم کرد:

  • یکی از مشخصه‌های این هتل سه ستاره وجود مبلمان، دراور، چایی‌ساز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و سیستم سرمایش و گرمایش مناسب در تمامی واحدهای اقامتی آن است.
  • رستوران هتل بین‌الحرمین با انواع غذاهای خوشمزه و متنوع آماده پذیرایی از مهمانان خود است. ظرفیت رستوران این هتل شیراز ۴۵۰ نفر است.
  • این هتل دارای فضا سبز بسیار زیبایی است و شما می‌توانید در فصل بهار با استشمام عطر بهار نارنج‌های شیراز، لذت سفرتان را چندین برابر کنید.
  • هتل بین‌الحرمین دارای اتاق بازی و کارگاه صنایع دستی است.

چگونه از قیمت و نحوه رزرو هتل بین‌الحرمین آگاهی پیدا کنیم؟

برای آگاه شدن از قیمت‌ها و تخفیف‌های هتل بین ‌الحرمین شیراز می‌توانید از طریق سایت اسنپ‌تریپ اقدام کنید. برای این کار لازم است در ابتدا وارد این سایت شوید و قیمت رزرو این هتل را در تاریخ موردنظرتان بررسی کنید.

همچنین می‌توانید در صورت نیاز، هزینه آن را با سایر هتل‌‍‌های شیراز موجود در سایت مقایسه فرمایید. در مرحله پایانی، در صورتی که شما این هتل را به عنوان اقامتگاه خود در شهر شیراز شیراز انتخاب کنید، می‌توانید از طریق همین سایت به راحتی رزرو آن را انجام دهید.\

رزرو هتل بین ‌الحرمین شیراز1

جمع‌بندی

هتل بین‌الحرمین که در این مقاله به معرفی آن پرداختیم، از نظر بسیاری از مسافران و گردشگران بهترین هتل شیراز است. این هتل ویژگی‌های خوبی مانند نزدیک بودن به حرم حضرت شاهچراغ و برخورداری از رستوران، کافی‌شاپ و خانه بازی دارد. شما می‌توانید از طریق سایت اسنپ‌تریپ هتل بین‌ الحرمین شیراز را برای تمام طول مدت اقامت‌تان در شهر شیراز رزرو فرمایید.