اردبیل، شهری تاریخی با طبیعتی مسحورکننده و مردمانی مهربان و باصفاست. این شهر مقصد دوست‌داشتنی بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی در فصل تابستان است. غذاهای خوشمزه یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا محسوب می‌شود. کسی را می‌شناسید که دلش برای کباب‌های تازه اردبیلی نرود؟ برای چلو‌های خوشمزه‌ای که با کره محلی فراوان سرو می‌شود چطور؟ خوردن پیچاق قیمه اردبیل که عطر هل و دارچینش هوش از سر آدم می‌برد را امتحان کرده‌اید؟ کسی را می‌شناسید که اسم آش دوغ اردبیل را بشنود و هوس آش‌های اردبیل نکند؟ غذاهای درجه یک اردبیل یک طرف رستوران های اردبیل به خوش‌قیمت و باانصاف بودن شهره‌اند. می‌توانید با قیمتی باورنکردنی در اردبیل غذایی با مواد اولیه درجه یک و تازه و عطر و بویی بی‌نظیر نوش جان کنید. اکثر رستوران های اردبیل غذا را با حجم زیاد سرو می‌کنند و شما می‌توانید دو نفری با یک پرس غذا کاملا سیر بشوید. همین ویژگی‌هاست که غذا خوردن در این رستوران‌ها را لذت‌بخش‌تر هم می‌کند. حالا که همگی عاشق غذاهای اردبیل و خوردن غذا در رستوران‌های این شهر هستیم با سفرزون همراه باشید تا بهترین رستوران های اردبیل را به شما معرفی کنیم.

saadatrent

کبابی حاج مالک، یکی از خاص‌ترین رستوران های اردبیل

رستوران های اردبیل
کبابی حاج مالک

یکی از قدیمی‌ترین رستوران های اردبیل را می‌خواهید؟ کبابی حاج مالک را از دست ندهید. در کبابی حاج مالک تازه‌ترین کباب عمرتان را خواهید خورد. کافی است وارد کبابی شوید و انتخاب کنید که چه می‌خواهید. راسته گوسفندی میل دارید یا کوبیده؟ دل و جگر یا جوجه کباب؟ هر چه که بخواهید همان لحظه برایتان از گوشت تازه کشتار روز جدا می‌کنند، به سیخ می‌کشند و با نان داغی که همان لحظه پخته‌اند برایتان سرو می‌کنند. در واقع در کبابی حاج مالک طبق یک سنت قدیمی در اردبیل عمل می‌کنند که ابتدا، شما انگار که به قصابی رفته‌اید، گوشت مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید و پولش را می‌پردازید و بعد آن‌ها برایتان همان گوشتی که انتخاب کرده‌اید کباب می‌کنند. کبابی حاج مالک سابقه‌ای ۵۰ ساله دارد و برای اینکه قدمت خود را نشان دهد تغییر ظاهر نداده است و همان سر و شکل کبابی خود در دو طبقه را حفظ کرده است. شما هم اگر فقط به طعم و کیفیت غذا اهمیت می‌دهید، راسته‌های گوسفندی کبابی حاج مالک را از دست ندهید. این رستوران پارکینگ هم دارد.

آدرس کبابی حاج مالک : اردبیل، خیابان ساحلی، روبروی پل سیدآباد

شماره تلفن : ۰۴۵۳۳۶۲۰۰۰۷

رستوران حاجی قربان ، تجربه لذتبخش خوردن بهترین کباب کاسه‌ای اردبیل

رستوران حاجی قربان اردبیل
رستوران حاجی قربان اردبیل

یک رستوران قدیمی و با سابقه دیگر در بین رستوران های اردبیل که البته ظاهر خود را نو و نوار کرده است و از مشتری‌ها دل می‌برد. رستوران قربان یا حاجی قربان سه طبقه است و با میز و صندلی‌های کافی و دکوراسیونی تر و تمیز و زیبا از شما پذیرایی می‌کند. خدمه رستوران با خوش‌رفتاری، کباب‌های درجه یک این رستوران را برای شما سرو می‌کنند. یکی از بهترین رستوران‌ های اردبیل برای نوش جان کردن کباب کاسه‌ای رستوران حاجی قربان است. کاسه کباب، سه سیخ کباب است که در کنار گوجه کبابی و فلفل در کاسه‌ای گل‌سرخی می‌ریزند و رویش را کره محلی آب شده می‌دهند. حسابش را بکنید. کباب خوشمزه اردبیل را که با گوشت تازه گوسفند همین چند ثانیه پیش پخته‌اند، خوب در کره محلی آب شده که ته کاسه جمع شده است می‌غلتانید و به دهان می‌گذارید. انواع کاسه کباب از کاسه کباب کوبیده، گوشت، جوجه کباب و یا کاسه کباب میکس به همراه انواع غذاهای رسمی ایرانی که در همه رستوران‌ها پیدا می‌شود در منوی رستوران حاجی قربان وجود دارد. کاسه کباب کوبیده حاج قربان را به شدت توصیه می‌کنند. راستی، وقتی حسابی کباب چرب و چیلی خوردید و کیف کردید، برایتان به صورت رایگان چای خوشمزه‌ای در کاسه‌های کوچک گلسرخی می‌آورند تا عیش‌تان تکمیل شود و بعد از خوردن این همه غذای سنگین احساس راحتی کنید. این رستوران پارکینگ هم دارد.

آدرس رستوران حاجی قربان : خیابان سعدی، چهارراه باغمیشه، رسیده به پل سعدی

شماره تلفن : ۰۴۵۳۳۴۴۱۸۷۴


برای دریافت راهنمای سفر به اردبیل کلیک کنید.


رستوران ضیافت ، پیشنهاد محلی‌ها

رستوران های اردبیل رستوران ضیافت
رستوران ضیافت

یک رستوران دیگر با غذاهای خوشمزه و خوش‌عطر و بو. رستوران ضیافت یکی از آن رستوران‌ های اردبیل است که بین محلی‌ها و گردشگران طرفداران زیادی دارد. منوی متنوع این رستوران برای کسانی که می‌خواهند در اردبیل به جای کباب چیز دیگری میل کنند خیلی مناسب است. پیچاق قیمه درجه یک رستوارن ضیافت و باسترما پلو با ماهیچه این رستوران دو تا از خوشمزه‌ترین غذاهای منوی رستوران ضیافت است. در این رستوران شیشلیک را هم از دست ندهید. رستوران ضیافت در دو طبقه با دکوراسیونی ساده و زیبا منتظر شماست تا در فضایی دلنشین غذایی دلچسب میل کنید. رفتار صمیمانه کارکنان حرفه‌ای این رستوران هم حس خوبی به شما القا می‌کند.

رستوران های اردبیل رستوران ضیافت اردبیل
رستوران ضیافت اردبیل

آدرس رستوران ضیافت : اردبیل، خیابان امام خمینی، کنار سینما انقلاب

تلفن : ۰۴۵۲۲۴۵۱۶۴

رستوران گل سرخ ، مدرن و شیک

رستوران گل سرخ اردبیل
رستوران گل سرخ اردبیل

رستوران گل سرخ از بهترین رستوران های اردبیل است که تقریبا همه مشتری‌هایش، غذا خوردن در آن را به یکدیگر توصیه می‌کنند. رستوران گل سرخ، دکوراسیونی دلنشین و میز و صندلی هایی زیبا و راحت دارد که غذا خوردن در این مکان را برایتان جذاب‌تر می‌کند. همین طور رفتار پرسنل کارآزموده این رستوران دلتان را حسابی به دست می‌آورد. این رستوران منوی متنوعی دارد که افراد با سلیقه‌های متفاوت را راضی نگه می‌دارد و یکی از بهترین غذاها را در این شهر تقدیمتان می‌کند. پیشنهاد ما خوردن کباب دنده خوشمزه اردبیل یا قابرقا در رستوران گل سرخ است. رستوران گل سرخ در بین دیگر رستوران های اردبیل کمی گران‌تر است اما گردشگران قیمت‌ها را به نسبت کیفیت خوب غذاها منصفانه می‌دانند. خیالتان از بابت جای پارک ماشین هم راحت باشد.

رستوران های اردبیل رستوران گل سرخ
رستوران گل سرخ

آدرس رستوران گل سرخ : اردبیل، خیابان عطایی، نرسیده به میدان جانبازان

تلفن : ۰۴۵۳۵۵۱۱۳۲۸

کبابی حاجی بیوک آقا ، کباب تازه و نان داغ

رستوران های اردبیل کبابی حاجی بیوک آقا
کبابی حاجی بیوک آقا

یک کبابی درجه یک دیگر در شهر کباب‌ها. در کبابی حاجی بیوک آقا می‌توانید کباب‌های تازه و بسیار خوشمزه را در کنار نان داغ که همان لحظه پخته شده است نوش جان کنید و لذت ببرید. همان ‌طور که از اسمش پیداست قرار نیست به یک رستوران با دکوراسیون مدرن وارد شوید. اینجا یک کبابی ساده است که البته در خوشمزگی غذاها دست رستوران‌های خیلی لوکس را هم از پشت بسته. به کبابی حاجی بیوک آقا که می‌روید کباب دنده گوسفندی را حتما امتحان کنید.

آدرس کبابی حاجی بیوک آقا : اردبیل، خیابان قیام، پایین‌تر از خیابان اعتماد

تلفن : ۰۴۵۳۳۳۳۱۴۷۰

رستوران سید آقا ، یکی از باسابقه‌ترین رستوران های اردبیل

رستوران سید آقا
رستوران سید آقا

یک رستوران دیگر در کنار بازار اردبیل که همه مشتری‌های خودش را راضی نگه داشته است. رستوران سید آقا با غذاهای خیلی خوشمزه‌اش تبدیل به یکی از بهترین رستوران های اردبیل شده است. این رستوران باسابقه، هنوز سنت‌های کبابی‌های قدیمی در اردبیل را حفظ کرده است و غذاهایش هم از نظر کیفیت، هم کمیت و هم قیمت همه را راضی نگه می‌دارد. پس حواستان باشد که اگر کم‌غذا هستید در رستوران سید آقا یک پرس چلو با کره خوشمزه محلی، برای دو نفر کاملا کافی است. پیچاق قیمه و انواع کباب‌های اردبیلی را در این رستوران، در خوشمزه‌ترین حالت، میل می‌کند. مدیریت و پرسنل رستوران سید آقا رفتاری صمیمی و حرفه‌ای دارند و حس آرامش و راحتی را به شما هدیه می‌دهند. درباره پارک ماشین هم نگران نباشید چرا که می‌توانید در کنار رستوران به راحتی جای پارک پیدا کنید.

رستوران های اردبیل رستوران سید آقا
رستوران سید آقا

آدرس رستوران سید آقا : اردبیل، پیرعبدالملک

تلفن : ۰۴۵۳۳۳۶۵۶۹۸

رستوران معین دربار ، کیفیت عالی، قیمت مناسب

رستوران معین درباری اردبیل
رستوران معین درباری اردبیل

دنبال رستورانی با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستید؟ در بین رستوران های اردبیل ، رستوران معین دربار انتخاب خوبی است. یک رستوران جمع و جور با میز و صندلی‌های تر و تمیز و راحت و دکوراسیونی که به دل‌تان می‌نشیند. در رستوران معین دربار همه از طعم غذاها راضی‌اند. طعم کباب‌های این رستوران در یادتان خواهد ماند و یکی از بهترین غذاهای محلی اردبیل را در این رستوران خواهید خورد. رفتار خوب و صمیمانه پرسنل را هم در کنار همه این‌ها بگذارید و برای داشتن لحظاتی آرام و خوشمزه در اردبیل به رستوران معین دربار بروید.

رستوران معین درباری اردبیل
رستوران معین درباری اردبیل

آدرس رستوران معین دربار : اردبیل، خیابان حافظ، روبروی اداره اوقاف

تلفن : ۰۴۵۳۷۷۲۳۹۲۰

رستوران خوانسالار ، با غذاهای خوشمزه

غذاخوری خوانسالار
غذاخوری خوانسالار

رستوران خوانسالار یکی از رستوران های اردبیل است که پیچاق قیمه، غذای محلی این استان را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. رستوران خوانسالار در دو طبقه، دکوراسیونی زیبا و محیطی تر و  تمیز و دلنشین دارد که خوردن غذا را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کند. منوی متنوع رستوران خوانسالار که ترکیبی از غذاهای رسمی ایرانی و غذاهای اردبیلی است حتما راضی‌تان خواهد کرد. وقتی وارد رستوران خوانسالار می‌شوید، برای شما یک کاسه سوپ تازه رایگان هم می‌آورند تا در زمان انتظار برای غذا، مشغول باشید. پارکینگ خیابانی رایگان و محیط بزرگ و دلباز از دیگر مشخصه‌های خوب این رستوران است.

رستوران های اردبیل
غذاخوری خوانسالار

آدرس رستوران خوانسالار : اردبیل، بلوار استقلال، بین میدان ارتش و بسیج

تلفن : ۰۴۵۳۳۷۲۳۰۹۰

رستوران خانه صادقی ، لذت غذا خوردن در خانه‌ای تاریخی

رستوران خانه صادقی
رستوران خانه صادقی

رستوران خانه صادقی یا مطبخ ختایی یکی از زیباترین رستوران های اردبیل است. وقتی وارد حیاط خانه تاریخی صادق می‌شوید، دیدن زیبایی دل‌انگیز فضا شما را به دنیای بهشتی قدیم می‌برد. پنجره‌های چوبی و شیشه‌های رنگی در کنار دکوراسیون سنتی، این مجموعه را به یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های اردبیل تبدیل می‌کند. اینکه بتوانی در خانه‌ای تاریخی متعلق به دوران قاجار غذایی محلی نوش جان کنی، خیلی وسوسه‌کننده است. در کنار محیط دلنشین، غذای مطبخ ختایی هم به نظر بیشتر مشتری‌ها خوشمزه و دلچسب است. رستوران خانه صادقی منویی ترکیبی از غذاهای محلی اردبیل و غذاهای رسمی ایرانی دارد. این خانه تاریخی کافی شاپ خوبی هم دارد که می‌تواند با دمنوش‌های خوش‌عطر و بو و خوراکی‌های خوشمزه ایرانی عیشتان را کامل کند. صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به این هتل رستوران زیبا با کارکنان خوش‌برخورد و صمیمی بروید و غذایی درجه یک نوش جان کنید. ماشین‌تان را می‌توانید در نزدیکی این خانه تاریخی زیبا پارک کنید.

آدرس رستوران خانه صادقی : اردبیل، محله اوچدکان

تلفن : ۰۴۵۳۳۲۴۶۱۳۱

رستوران خانه صادقی
رستوران خانه صادقی
رستوران خانه صادقی
رستوران خانه صادقی

رستوران شاه عباس ، یک رستوران همه چیز تمام

رستوران شاه عباس
رستوران شاه عباس

دلتان می‌خواهد در شهر تاریخی اردبیل، در یک رستوران سنتی غذا نوش جان کنید؟ در بین رستوران های اردبیل یکی از بهترین گزینه‌ها، رستوران شاه عباس است. رستوران شاه عباس، در حمام تاریخی ابراهیم‌آباد قرار دارد که مربوط به دوران صفویه است. این رستوران علاوه بر رستوران سنتی داخل حمام که با نهایت سلیقه به صورت سنتی چیده شده است، تالاری هم دارد. تالار با میز و صندلی تجهیز شده است که اگر اهل میز و صندلی بودید در آنجا احساس راحتی کنید. همین طور در فضای باز این رستوران در کنار حوض فیروزه کوچک و گلدان‌های باصفایش، می‌توانید حسابی خوش بگذرانید. در این رستوران که در بافت تاریخی شهر قرار گرفته است می‌توانید انواع غذاهای سنتی و محلی اردبیل را نوش جان کنید. پیشنهاد ما این است که پیچاق قیمه رستوران شاه عباس را از دست ندهید. همین طور رستوران شاه عباس قلیان‌سرایی هم دارد که می‌تواند برای گذراندن عصری دلپذیر مناسب باشد. موسیقی زنده سنتی که گاه فضای رستوران را دل‌انگیزتر می‌کند از دیگر مزایای این رستوران است. پس حتما در سفرتان به اردبیل سری به این رستوران درجه یک بزنید. رفتار حرفه‌ای کارکنان و وجود پارکینگ از دیگر دلایلی است که در رستوران سنتی شاه عباس احساس آرامش می‌کنید.

آدرس رستوران شاه عباس: اردبیل، خیابان ساحلی، بعد از پل یاقوت

رستوران شاه عباس
رستوران شاه عباس

رستوران اعیان ، فضای زیبا و غذاهای عالی

رستوران اعیان
رستوران اعیان

یکی از باکیفیت‌ترین و مدرن‌ترین رستوران های اردبیل را می‌خواهید؟ رستوران اعیان در خدمت شماست. یک رستوران شیک با دکوراسیونی دیدنی در دو طبقه که روزتان را خواهد ساخت. در رستوران اعیان انواع غذاهای ایرانی و کباب‌های درجه یک اردبیل را می‌توانید با بهترین کیفیت نوش جان کنید. پیچاق قیمه این رستوران را نباید از دست بدهید. در رستوران اعیان رفتار حرفه‌ای و صمیمانه پرسنل، لبخند به لبتان می‌آورد و دیزاین زیبای غذاها اشتهایتان را بیشتر باز می‌کند. پس اگر دنبال یک رستوران عالی می‌گردید و قیمت هم زیاد برایتان مهم نیست، رستوران اعیان بهترین گزینه است. در کنار رستوران اعیان، می‌توانید ماشین‌تان را در خیابان پارک کنید.

آدرس رستوران اعیان : اردبیل، خیابان شهدا، بلوار حافظ

رستوران اعیان
رستوران اعیان

کبابی و تالار مدینه منوره ، مزه واقعی شیشلیک و چلو کره

کبابی و تالار مدینه منوره
کبابی و تالار مدینه منوره

در بین رستوران های اردبیل ، کبابی مدینه منوره به غذاهای زیاد و خوشمزه‌اش معروف است. در کبابی مدینه منوره پرس‌های تک نفره غذا حداقل کفاف سیر شدن دو نفر را می‌دهد. در این رستوران غذاهای ایرانی و کباب‌های خوشمزه اردبیل سرو می‌شود. پیشنهاد ویژه مشتری‌های پر و پا قرص کبابی مدینه منوره، شیشلیک و کباب برگ این رستوران است به همراه چلوهای خوش پختی که با کره محلی زیاد، حسابی لذیذ و خوش‌عطر و بو شده است. تالار مدینه منوره فقط ناهار سرو می‌کند و به همراه هر پرس، سوپ خوشمزه‌ای هم به صورت رایگان به شما هدیه می‌کنند. کبابی مدینه منوره، دکوراسیون ساده‌ای دارد و شکل و ظاهر قدیمی خود را حفظ کرده است. در کنار تالار مدینه منوره، در خیابان به راحتی جای پارک ماشین پیدا می‌شود.

آدرس کبابی و تالار مدینه منوره : اردبیل، میدان وحدت، اتوبان بسیج، بعد از بیمارستان سبلان

تلفن : ۰۴۵۴۴۷۳۷۴۹

کبابی و تالار مدینه منوره
کبابی و تالار مدینه منوره

فست‌فود پدر خوب ، برای آن‌ها که فست‌فود را ترجیح می‌دهند.

فست‌ فود پدر خوب اردبیل
فست‌ فود پدر خوب اردبیل

بعد از این همه رستوران و کبابی که انواع کباب‌های خوشمزه اردبیل را با بهترین کیفیت به شما عرضه می‌کنند، حالا نوبت یکی از بهترین فست‌فودهای اردبیل است. ممکن است بعد از اینکه چند روزی در این شهر کباب و غذاهای محلی را در بهترین رستوران های اردبیل نوش جان کردید، هوس یک تنوع حسابی بکنید. آن وقت است که باید به فست فود پدر خوب اردبیل بروید و از منوی شلوغ و خوشمزه‌اش، پیتزا، ساندویچ یا برگر مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. فست فود پدر خوب دکوراسیونی زیبا دارد و غذاهای درجه یکش به دلتان می‌نشیند. جالب است بدانید مدیریت این شعبه فست فود پدر خوب را افتخار اردبیلی‌ها، علی دایی بر عهده دارد.

آدرس فست فود پدر خوب : اردبیل، ابتدای خیابان حافظ

تلفن: ۰۴۵۷۷۲۶۴۴۴

در این مطلب، چند تا از بهترین رستوران های اردبیل را به شما معرفی کردیم. شما تا به حال در کدامیک از رستوران های اردبیل غذا نوش جان کرده‌اید؟ کدامیک از این رستوران‌ها را بیشتر می‌پسندید؟ مطمئنا رستوران‌های خوب دیگری در اردبیل وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را به مخاطبان سفرزون معرفی کنید؟ خاطرات، نظرات و تجربیات‌تان را با مخاطبان سفرزون به اشتراک بگذارید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های اردبیل کلیک کنید.