اهواز سرزمین با اصالت ایران است که ردپای خصوصیات اقلیم جنوب در روش زندگی و ذائقه‌ی مردمان خونگرم این شهر به زیبایی مشهود است. سفر به اهواز بدون تجربه‌ی لذت غذاهای آن کامل نیست. در این شهر رستوران‌های متنوعی وجود دارند که برای همه‌ی سلیقه‌ها مناسب است و رنگ‌و لعاب غذاهای خوش‌عطرشان هوش از سرتان می‌برد. با سفرزون همراه شوید تا با هم، یک سفر خوشمزه را با رستوران های اهواز تجربه کنیم.

saadatrent

بهترین رستوران های اهواز در یک نگاه

هرچند که شهر اهواز پر از رستوران‌های متنوع است، اما فرصت تجربه‌ی غذا خوردن در همه‌ی آن‌ها وجود ندارد. پس بهتر است نگاهی به لیست زیر بیندازید و بهترین رستوران را بر حسب ذائقه‌ی خود انتخاب کنید.

رستوران گردان امپراطور ، یک شام لاکچری

رستوران امپراطور | رستوران های اهواز
رستوران امپراطور

اگر در اهواز به دنبال یک رستوران با فضای لوکس هستید رستوران گردان امپراطور بهترین پیشنهاد به شما است. این رستوران یکی از بهترین رستوران های اهواز است که در بلوار معروف پاسداران و در طبقه‌ی هشتم برج IT قرار گرفته است. از خدمات این رستوران می‌توان به پارکینگ اختصاصی، منوی کامل با غذاهای داخلی و بین المللی و سالاد بار است. علاوه بر این دلایل شگفت انگیز می‌توانید به همراه صرف غذا از دیدن چشم انداز زیبای شهر اهواز نهایت لذت را ببرید. رستوران امپراطور در دسته‌ی رستوران‌های گران قیمت شهر به حساب می‌آید و بسیاری از اهوازی‌ها مراسم‌های خاص و رسمی خود را در آن برگزار می‌کنند. اگر می‌خواهید یک وعده را در این رستوران صرف کنید غذاهای دریایی آن را از دست ندهید.رستوران امپراطور

آدرس: اهواز، بلوار پاسداران، برج (آی تی) ، طبقه‌ی ۸

آدرس رستوران امپراطور روی نقشه گوگل

رستوران نارین ، رستورانی با کادر حرفه‌ای

رستوران نارین | رستوران های اهواز
رستوران نارین

یکی از معروف‌ترین رستوران‌های شهر اهواز است که علاوه بر کیفیت غذا به دلیل رفتار حرفه‌ای و برخورد بسیار خوب کارکنان آن باعث می‌شود تنها به یک بار رفتن اکتفا نکنید. قیمت غذاهای این رستوران متوسط است و با توجه به کیفیت آن تجربه‌ی شگفت انگیزی از گذران وقت در رستوران نارین خواهید داشت.

آدرس: گلستان، خیابان آبان (بوستان)، بین اردیبهشت و خرداد

کبابسرای درویش خان ، طعم کباب اهوازی

کبابسرای درویش خان | رستوران های اهواز
کبابسرای درویش خان

اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که سنتی پسندید، این رستوران جای شماست. فضای سنتی رستوران می‌تواند محیطی ساده و صمیمی برای شما بسازد. علاوه بر آن کباب‌های این رستوران در میان دیگر رستوران‌های سنتی معروف است . اگر می‌خواهید با کباب اهوازی دلی از عزا دربیاورید و غذا خوردن در فضای باز را دوست دارید، حتما سری به کبابسرای درویش خان بزنید. سطح قیمت‌های این رستوران سنتی بسیار مناسب است.

آدرس: اهواز، جنب پارک هجرت

رستوران خیمه ، صرف غذا با آهنگ جنوبی

رستوران خیمهاز همان ابتدای ورود به محوطه‌ی رستوران خیمه متوجه تفاوت آن با دیگر رستوران های اهواز می‌شوید. پس از گذر از فضای سبز وارد سالن رستوران خواهید شد و اگر طرفدار رستوران‌هایی با محیط ساده و صمیمی هستید حتما رستوران خیمه را دوست خواهید داشت. فضای جنوبی، غذای جنوبی و موسیقی زنده‌ی جنوبی دست به دست هم می‌دهند تا یکی از بهترین شب‌های خود را در رستوران خیمه سپری کنید. مشتزیان همیشگی این رستوران معتقدند که با کیفیت‌ترین غذاهای سنتی را می‌توانید در خیمه صرف کنید.رستوران خیمه

آدرس: اهواز، امانیه، بین فلکه سه گوش و فلکه ساعت، روبروی دادگستری

کافه رستوران لئو ، فضایی آرام و رمانتیک

کافه رستوران لئوکافه رستوران لئو یکی از بهترین رستوران های اهواز است که با فضایی مدرن و زیبا در میان مشتریان محبوب شده است. این کافه بهترین مکان برای قرارهای رمانتیک است و فضای آرام و دنج آن می‌تواند خاطره‌ای بی نظیر و خوش طعم برای شما بسازد. اگر برای صرف عصرانه به این کافه رستوران می‌روید قهوه‌های خوش عطر و بی نظیر آن را از دست ندهید.کافه رستوران لئو

آدرس: اهواز، کیانپارس، فلکه اول، روبروی هاکوپیان، ساختمان بیمه سامان، طبقه زیر زمین

کافه رستوران کنجد ، کافه دنج دوست داشتنی

کافه رستوران کنجد | رستوران های اهواز
کافه رستوران کنجد

صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی است که تنوع در آن بسیار هیجان انگیز است. اگر می‌خواهید صبحانه‌ای متفاوت و خوشمزه را امتحان کنید کافه رستوران کنجد انتخاب مناسبی برای شما است. این رستوران یکی از از بهترین رستوران های اهواز است که اگرچه محیط آن چندان بزرگ نیست اما به دل می‌نشیند.کافه رستوران کنجد

آدرس: کیانپارس، خیابان اسفند غربی، نبش خیابان وهابی

رستوران فست فود رادین ،  جایی برای همه سلیقه‌ها

رستوران فست فود رادین | رستوران های اهواز
رستوران فست فود رادین

یکی از مشکلات سفرهای دسته جمعه ذائقه و سلیقه‌های متفاوت در انتخاب غذا است. اما اگر انتخاب شما رادین باشد می‌توانید همه‌ی سبک‌های غذایی را در آن انتخاب کنید. غذاهای سنتی، غذاهای جنوبی، غذاهای بین المللی و انواع فست فود در این رستوران سرو می‌شود تا همه‌ی سلیقه‌ها با لبخند رضایت از آن بیرون بروند. سطح قیمت غذاهای رستوران رادین متوسط و کیفیت غذاها با توجه به قیمت بسیار مناسب است. این رستوران را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین رستوران های اهواز دانست.

آدرس: اهواز، گلستان، خیابان فروردین، نبش دی

رستوران سنتی قصر ضیافت ، صرف یک وعده غذایی مجلل

رستوران های اهواز
رستوران های اهواز

می‌توان گفت این رستوران همه‌ی استانداردهای محبوبیت را دارد. از طراحی فضا گرفته تا کیفیت غذا و برخورد کارکنان دست به دست هم می‌دهند تا بهترین خاطره از صرف یک وعده غذا در اهواز را برای شما بسازند. غذای محلی جنوبی با بهترین کیفیت در این سرای سنتی سرو می‌شود. سینی‌های مخصوص این رستوران را از دست ندهید.

آدرس: اهواز، بزرگراه آیت ا… بهبهانی، رو به روی پارک شهر بازی

کبابسرای حاج رحیم ، طعم خوش جنوب

رستوران حاج رحیم | رستوران های اهواز
رستوران حاج رحیم

یکی از قدیمی‌ترین رستوران های اهواز است که با وجود قدمت هنوز کیفیت بسیار بالایی دارد. این رستوران پاتوق قدیمی‌های شهر اهواز است و اصیل‌ترین طعم غذاهای جنوبی را می‌توانید در آن تجربه کنید. با وجود اینکه محیط رستوران بسیار ساده است و غذاها تزئین ویژه‌ای ندارد، محیط دوست داشتنی آن شما را بارها به این رستوران می‌کشاند.

آدرس: اهواز، گلستان، اتوبان کارگر شرقی، بین دی و اذر، روبروی ورودی شهرک برق

این‌ها تنها بخشی از رستوران‌های خوب اهوازی هستند. شما چه تجربه‌ای از رستوران گردی در شهر زیبای اهواز دارید؟ اگر در این رستوران‌ها بوده‌اید کیفیت آن‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟ سفرزون را شریک خاطرات خوش رنگ و طعم خود از سفر به اهواز کنید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های اهواز کلیک کنید.