بلوار نلسون ماندلا جدید و رستوران های جردن همیشه جزو پرطرف‌دارترین مناطق و غذاخوری‌های شهر تهران بوده‌اند. اگر اهل رستوران گردی و کافه گردی باشید، قطعاً خیابان جردن مقصد درستی برای این کار است. در ادامه لیست ده رستوران برتر جردن را معرفی و آدرس و راه‌های ارتباطی با آن رستوران‌ها را در اختیار شما می‌گذاریم تا در حین لذت بردن از جاذبه‌های این خیابان قدیمی تهران، به‌راحتی بتوانید سری هم به بهترین رستوران‌های جردن بزنید و از غذاهای خوشمزه و بی‌نظیر آن‌ها استفاده کنید. با ما در مجله سفرزون همراه باشید.

saadatrent

 

رستوران شاندیز جردن

رستوران های جردناسم رستوران شاندیز برای همه عاشقان کباب مخصوصاً ششلیک اسمی آشناست. این رستوران یکی از شلوغ‌ترین رستوران‌های منطقه جردن است و با ارائه غذاهایی باکیفیت عالی و منویی قابل‌قبول توانسته مشتری‌های زیادی را به سمت خود بکشاند.

رستوران شاندیز جردن در دسته‌ی رستوران‌های نسبتاً گران طبقه‌بندی می‌شود اما کیفیت بالای غذای رستوران، قطعاً خاطره‌ی خوشی را از این رستوران در ذهن شما ثبت می‌کند.

اگر اصلاً اهل کباب نیستید، پیشنهاد می‌کنیم از بین خوراک ماهیچه، خوراک گردن و خوراک کتف یکی را انتخاب کنید اما فراموش نکنید که رستوران شاندیز به ششلیک معروف است.

آدرس رستوران شاندیز جردن: بلوار آفریقا (جردن)، بلوار صبا، پلاک ۳۴

تلفن: ۲۲۰۴۳۷۵۵

 

رستوران گشت

رستوران های جردناگر گیاه‌خوار هستید، این رستوران مخصوص شماست. البته رستوران گشت فقط غذای گیاهی ندارد و منوی نسبتاً جذابی را به مشتری ارائه می‌دهد. در این رستوران انواع ساندویچ‌های مرغ و گوساله و غذاهای سنتی مثل کله‌جوش را می‌توانید سفارش داده و میل کنید.

از دیگر مزایای این رستوران جذاب نوشیدنی‌های متنوع آن است که انتخاب را برای مشتری سخت می‌کند. این تنوع نوشیدنی در تهران واقعاً کم‌نظیر است، حتماً نوشیدنی را در لیست غذای خود قرار دهید.

آدرس رستوران گشت: جردن، خیابان گل‌فام، مجتمع امیر، طبقه زیر همکف.

تلفن: ۲۲۰۵۹۳۲۴

 

رستوران گیلانه

رستوران های جردنخوشمزگی و تنوع غذاهای گیلانی در سطح کشور معروف است. رستوران گیلانه جردن یکی از بهترین رستوران‌های شمالی در تهران است و فقط برای طرف‌داران غذای شمالی فعالیت می‌کند.

در این رستوران می‌توانید انواع غذاها، خورشت‌های شمالی و انواع پلوها و کته‌های جذاب شمالی را سفارش دهید. کباب ترش، جوجه ترش، و ماهی قزل‌آلا تنها گوشه‌ای از تنوع غذایی جذاب در این رستوران است.

آدرس رستوران گیلانه: جردن، بلوار صبا، پاساژ مدیترانه.

تلفن: ۲۲۰۴۰۳۲۴

 

رستوران کوبابا

رستوران های جردناگر اهل غذای ملل و غذاهای مدیترانه‌ای باشید، کوبابا بهترین رستوران جردن است. فضای جذاب داخلی این رستوران به همراه منو متنوع و غذاهای خوشمزه و باکیفیت از ویژگی‌های این رستوران است.

کوبابا جزو رستوران‌های نسبتاً گران است اما کیفیت غذا و غذای خوشمزه‌ی آن قطعاً شما را راضی خواهد کرد. منوی رستوران تنوع قابل قبولی دارد و در کنار تنوع در منو نوشیدنی‌های سردوگرم جذابی که در این رستوران سرو می‌شوند به جذابیت‌های کوبابا کمک شایانی کرده‌اند.

آدرس رستوران کوبابا: بلوار آفریقا (جردن)، نبش کوچه‌ی گلخانه، پلاک ۱

تلفن: ۲۶۲۰۸۸۹۴

 

رستوران ریحون

رستوران های جردنیکی از معروف‌ترین رستوران‌ های جردن ریحون است. طرف‌داران این رستوران سنتی همیشه از بابت کیفیت بالای غذا راضی بوده و آن را تایید می‌کنند.

این رستوران سنتی منوی کاملی از انواع و اقسام غذاهای ایرانی و کباب دارد که دل هر گرسنه‌ای را می‌برد. اگر به این رستوران سر زدید حتماً از کباب آن امتحان کنید، مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد.

آدرس رستوران ریحون: جردن، خیابان کاج آبادی، پلاک ۱۸

تلفن: ۲۲۰۳۷۹۶۵

 

رستوران مانسون لانژ

رستوران های جردناهل غذاهای آسیایی هستید؟ اگر جوابتان مثبت است حتماً باید مانسون لانژ را امتحان کنید. این رستوران شیک با انواع و اقسام غذاهای چینی، ژاپنی، تایلندی و دریایی میزبان مناسبی برای مشتریانش است. امکان استفاده از دو محوطه روباز و سرپوشیده و منوی بی‌نظیر و کیفیت بالای این رستوران، مانسون لانژ را به یکی از بهترین رستوران‌های جردن تبدیل کرده است. فیله مینیون و سوشی جزو محبوب‌ترین غذاهای این مکان هستند.

آدرس رستوران مانسون لانژ: خیابان جردن، نبش خیابان گلدان، پلاک ۲ طبقه ۱

تلفن: ۲۲۰۴۴۸۱۳

 

رستوران سنتی بخارا

رستوران های جردنرستوران سنتی بخارا با فضای بسیار دلنشین خودش جایگاه ویژه‌ای در قلب طرف‌داران معماری سنتی ایرانی دارد. حوض کاشی‌کاری شده وسط سالن و شیشه‌های رنگی پنجره‌هایش شما را به اعماق تاریخ می‌برد و لذت غذا خوردن را چندین برابر می‌کند. در منوی رستوران بخارا انواع غذاهای ایرانی به چشم می‌خورد و قیمه نثار و پلو شاهی جزو پرطرف‌دارترین غذاهای این رستوران هستند.

آدرس رستوران بخارا: خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک ۱۳

تلفن: ۲۲۰۱۲۱۰۶

در سفرزون بخوانید :
کافه های جردن: گشتی در زیباترین خیابان تهران

رستوران نایب

رستوران های جردناگر اهل رستوران گردی باشید حتماً نام رستوران نایب به گوشتان خورده است. در جردن یکی از شعبه‌های این رستوران زنجیره‌ای معروف واقع شده و توانسته مشتریان زیادی را جلب کند. توجه داشته باشید که رستوران نایب همیشه شلوغ است و ممکن است کمی برای خالی شدن میز منتظر بمانید.

در منوی رستوران نایب جردن انواع چلوکباب که غذای اصلی رستوران نایب است به همراه دیگر غذاهای اصیل ایرانی وجود دارد و می‌تواند سلیقه‌ی مشتری را راضی کند.

آدرس رستوران نایب: خیابان جردن، خیابان گل‌فام، پاساژ امیر.

تلفن: ۲۲۲۳۲۰۶۲

 

رستوران خاقان

رستوران های جردنرستوران خاقان جزو لوکس‌ترین رستوران های جردن دسته‌بندی می‌شود. دکوراسیون زیبا و خارق‌العاده آن نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند. از دیگر ویژگی‌های معروف این مکان موسیقی زنده‌ی آن است که طرف‌داران مخصوص خود را دارد.

منوی رستوران بین‌المللی خاقان تنوع زیادی دارد و کیفیت غذاهای سرو شده بسیار بالاست، اما در نظر داشته باشید که قیمت غذاهای این رستوران به نسبت گران است اما غذای با کیفیتی که میل می‌کنید قطعاً شما را راضی خواهد کرد.

آدرس رستوران خاقان: خیابان جردن، بلوار گلستان، بلوار گیتی، چهارراه دوماً، پلاک ۲

تلفن: ۲۲۰۵۰۱۱۹

 

رستوران ورسای

رستوران های جردنورسای جزو شیک‌ترین و لوکس‌ترین رستوران های جردن محسوب می‌شود. ورسای با دکوراسیون مجلل و رومی خاص خودش در همان لحظه‌ی ورود نظر مشتری را جلب می‌کند. معروف‌ترین غذای این مکان خارق‌العاده استیک است و مشتری‌های زیادی فقط برای خوردن استیک به این رستوران می‌آیند.

آدرس: خیابان جردن، پایین‌تر از پل میرداماد، نرسیده به چهارراه جهان کودک، خیابان شریفی، پلاک ۱۱

تلفن: ۸۸۸۸۸۱۵۰

 

جمع‌بندی

در این مطلب از سفرزون درمورد بهترین رستوران های جردن صحبت کردیم و لیست ده مورد برتر در این منطقه که از کیفیت و شهرت بالایی دارند را مرور کردیم. شما در منطقه جردن چه رستوران دیگری می‌شناسید؟ تجربه غذا خوردن در کدام‌یک از رستوران‌های بالا را دارید؟

نظرات و سؤالات خودتان را در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید. تمامی نظرات به‌دقت خوانده و پاسخ داده خواهد شد.