رستوران های دبی میزبان طیف وسیعی از قومیت‌ها و نژادهای مختلفی از سرتاسر جهان هستند. نژادهایی با ذائقه‌های بسیار متفاوت که به بازدید از دبی همگی در یکجا جمع شده‌اند. اما در میان تمامی این تفاوت‌ها شاید یک چیز در نظر همگی یکسان باشد و آن هم این است که همگی از غذاهایی که در این رستوران‌ها میل کرده‌اند راضی هستند. اما رمز رستوران های دبی در راضی نگاه‌‌داشتن تمامی ذائقه‌ها در چیست؟در سفرزون به بررسی بهترین رستوران این شهر از امارات متحده عربی خواهیم پرداخت و سعی خواهیم کرد در کنار صحبت از کیفیت و مدل غذاهایی که در آن‌جا سرو می‌شوند، به موقعیت مکانی و همینطور دکوراسیون و اتمسفر رستوران‌ها نیز بپردازیم. رستوران های دبی تا حد زیادی از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند، اما در این میان شما می‌بایست به‌دنبال ذائقه خود، بهترین انتخاب را داشته‌باشید.

saadatrent

در سفر به شهرهایی که به داشتن رستوران‌های خوب معروف هستند باید بسیار هشیار باشید. درست است که اکثر رستوران‌ها از کیفیت راضی کننده‌ای برخوردار هستند، اما بسیار مهم است در میان انتخاب‌های محدود از میان گزینه‌های نامحدود، به سراغ بهترین انتخاب‌ها بروید.

رستوران Tom & Serg

این رستوران که در Al Quoz1 واقع شده است از نوامبر ۲۰۱۳ تا به امروز مشغول به کار است. طبق ادعای صاحبان این رستوران، هدف از افتتاح این رستوران، ایجاد محیطی صمیمی در عین بالابودن کیفیت غذاها بوده است. تا حد زیادی این رستوران توانسته به این هدف برسد. این کافه رستوران که در زمره محبوب‌ترین رستوران‌ها قرار دارد، به شیوه کافه‌های ملبورن طراحی شده‌است.

این رستوران در سال ۲۰۱۶ برنده گواهیExcellence ( به معنای برتری و ممتازی است) شده است. در دکوراسیون این رستوران از گل‌های بسیاری استفاده شده است که همین امر بر صمیمیت فضای این رستوران افزوده است. صبحانه‌های کافه رستوران Tom&Serg بسیار محبوب هستند و از مواداولیه تازه برای تهیه صبحانه‌ای سالم استفاده می‌شود.

نکته دیگری که شاید برای افراد زیادی حائز اهمیت باشد، این است که این رستوران غذاهایی مخصوص افراد گاه‌خوار دارد و از این بابت، اگر گیاه‌خوار هستید خیالتان راحت باشد که غذای مناسب شما در منوی این رستوران یافت می‌شود.

زمین بازی برای کودکان در کنار رفتار خوب کارکنان، غذای خوشمزه و همینطور قیمت‌های منطقی و منصفانه، همگی موجب شده‌اند که این رستوران به یکی از محبوب‌ترین کافه رستوران های دبی تبدیل شود. پیشنهاد اغلب افرادی که تجربه غذاخوردندر این مکان داشته‌اند این است که برای صبحانه و میان‌وعده به سراغ این مافه رستوران رفته و قبل یا بعد از میل وعده غذایی خود می‌توانید از فروشگا‌ه‌های اطراف دیدن نمایید.

رستوران  La Petite Maison

این رستوران فرانسوی که در سرتاسر جهان شعبه دارد، شعبه‌ای نیز در دبی افتتاح کرده است که از قضا با استقبال خوبی مواجه شده و توریست‌های زیادی را به خود جذب کرده است. رستوران دارای یک اتاق غذاخوری مجلل و با شکوه است. این سالن به وضوح یادآور حال و هوای سواحل جنوب فرانسه یا Cote d’Azur است که حال در دبی تجسم یافته است.

هنگام ورود به این رستوران که برخلاف معنای نامش ( به معنای خانه کوچک) حس خواهید کرد که وارد یک مهمانی مجلل شده‌اید. کارکنان خوش برخورد و کارکشته و فضای گرم و صمیمی این رستوران این حس و حال را برای شما تداعی خواهند کرد. غذاهای این رستوران پیروی سنت قدیمی رستوران‌های فرانسوی است. رستوران‌هایی که سادگی را می‌ستایند. در عین سادگی غذایی خوشمزه خواهید خورد. شاید یکی از دلایل محبوبیت این رستوران در میان دیگر رستوران های دبی همین سادگی و در عین‌حال خوشمزگی غذاهای این رستوران است.


در سفرزون بخوانید: بهترین هتل های دبی ؛ از دبی مال تا تفریح در R&H


غذاهای این رستوران سبک و طعم مدیترانه‌ای دارند و مواداولیه مخصوص این غذاها نظیر زیتون و لیمو و دیگر مواد نشانه‌دار این سبک غذاها را در تمامی موارد منو به‌خوبی مشاهده خواهید کرد. این رستوران در نزدیکی مرکز بین‌المللی اقتصادی دبی و در گیت ویلیج واقع شده است. از ساعت ۱۱:۳۰ صبح کار خود را آغاز کرده و تا ۱۲ شب از میهمانان خود پذیرایی خواهد کرد.

رستوران TOMO

این رستوران از جمله رستوران‌های منحصر به‌فردی است که سبک و سیاق خاص خود را دارند. این گونه رستوران‌ها همواره می‌توانند وسوسه کننده باشند. این رستوران ژاپنی در سال ۲۰۱۳ توانست جایزه بهترین رستوران تازه تأسیس را از «دوبی تایم اوت» دریافت نماید. تیمی از آشپزهای کاربلد ژاپنی وظیفه تهیه منو و طبخ غذا در این رستوران را بر عهده دارند.

ژاپنی بودن سرآشپز و دستیارانش به ژاپنی بودن منو محدود نمی‌شود. این خصلت در وقت شناسی رستوران نیز وجود دارد. پس بهتر محتاط باشید و پس از ۱۱ شب وارد این رستوران نشوید، چرا که آخرین اردر در ساعت ۱۱ اخذ شده و تا ساعت ۱۱:۳۰ سرو می‌شود.

لباس مناسب برای ورود به این رستوران قاعده سفت و سختی ندارد اما با لباس‌هایی نظیر لباس ساحل مثل آستین حلقه‌ای یا شلوارک اجازه ورود به این رستوران را نخواهید داشت. این رستوران در پشت بام هتل رافلز قرار دارد و از دو فضای داخلی و بیرونی تشکیل میشود و شما در بازه ۱۲ تا ۱:۳۰ بامداد می‌توانید از فضای تراس رستوران برای سرو نوشیدنی استفاده کنید. علی رغم مقرراتی و تا حدی لوکس بودن رستوران، این رستوران بین رستوران های دبی زمره رستوران‌های اقتصادی قرار می‌گیرد.

رستوران  Aprons And Hammers

یکی از مشکلات شهرهای ساحلی این است که تعداد بی‌شماری رستوران با غذای دریای وجود دارد و انتخاب میان این بی‌شمار اندکی دشوار است. این رستوران در ساحل جومیراه واقع شده است. تخصص این رستوران طبخ غذاهای دریای نظیر لابستر، میگو، صدف و ماهی است. با نمای رو به دریایی که این رستوران دارد، مطمئنا طعم غذاهایی که میل کرده‌اید تنها خاطره شما از این رستوران نخواهد بود.

فضای دلنشین و دوست داشتنی و آرامش‌بخش این رستوران یکی از دلایل جذب مشتریان بسیار توسط این رستوران دریایی است. برخورد کارکنان این رستوران بسیار دوستانه و صمیمی است و این رستوران گزینه بسیار خوبی برای زوج‌ها است. برای استفاده از امکانات این رستوران و همین‌طور تلف نشدن وقت خودتان شاید بهتر باشد قبل از مراجعه یک میز به نام خودتان رزرو نمایید.

مواداولیه بکار رفته در طبخ غذاهای این رستوران همگی تازه و همگی مرغوب هستند. اما با این‌حال قیمت‌های این رستوران بسیار منصفانه است. دلیل محبوبیت این رستوران در میان رستوران های دبی همین است.

رستوران Teatro

این رستوران که به سرو غذاهای آسیایی و بیشتر ژاپنی شهرت دارد، محبوبیت بسیاری به دلیل سرو متبحرانه سوشی دارد. اگر هوس سوشی به سرتان زده است، شاید بهتر باشد سری به این رستوران بزنید. این رستوران در خیابان «شیخ زاید» واقع شده است. این رستوران در سال‌های ۲۰۱۵ و سال۲۰۱۸ برنده گواهی «ممتازی» یا همان Excellence گشته است. این رستوران در عین اینکه به طبخ معرکه سوشی شهرت دارد، در منوی خود بخشی ویژه افراد گیاه‌خوار دارد و از این نظر حتی در میان گیاه‌خواران نیز رستوران محبوبی به شمار می‌آید.

بار این رستوران با نوشیدنی‌های مختل پذیرای شما خواهد بود و جالب است بدانید که این قسمت از رستوران سیگارآزاد است. رفتار و خدمات رسانی کارکنان رستوران بسیار حرفه‌ای و در عین حال دوستانه است. این رستوران در زمره رستوران‌های مجلل قرار گرفته و تنها از ساعت ۶ عصر پذیرای شما خواهد بود.

این رستوران داری دو سالن مجزای سرپوشیده و روباز است. استفاده از پارکینگ این رستوران رایگان است. اینترنت بیسیم رایگان در تمام فضای رستوران وجود دارد و استفاده از آن رایگان است. هرچند که این رستوران به غذای عربی و تا حدی غذای دریایی شهرت دارد، اما در منو غذاهای اصیل عربی نیز یافت می شود.

رستورن Mythos Kouzina And Grill

این رستوران از ۱۲:۳۰ ظهر آغاز به کار کرده و تا ۱۲ شب به مشتریان خود سرویس می دهد. این رستوران که از محبوب‌ترین رستوران های دبی به شمار می رود در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ ، گواهی «ممتازی» را دریافت کرده است. این رستوران که در هتل armada blubay  قرار دارد، انواع غذاهای کلاسیک و مدرن یونانی را سرو می‌کند. منوی این رستوران از غذاهای ساده اما اصیل یونانی تشکیل شده که بسیار وسوسه کننده هستند. علاوه بر خوشمزگی و دیزاین جذاب، مواد اولیه این غذاها از مواد تازه و مرغوب تهیه شده‌است.

این رستوران که در JLT واقع شده است تنها ۶ کیلومتر از ساحل جومیلا فاصله دارد.. دکور این رستوران در عین مدرن بودن تماما بازنمایاننده قلعه‌های قدیمی یونانی است و در این راستا تلاش طراح کاملا موفق بوده‌است. شما با سفارش انواع غذاهای مدیترانه‌ای و محلی یونانی می‌توانید از غذای خود داخل فضای رستوران لذت ببرید یا اگر که دوست داشتید می‌توانید غذای خود را به شکل بیرون‌بر دریافت نمایید. این رستوران دارای منوی مخصوص گیاه‌خواران است و از این بابت خیال شما را راحت می‌کند. در منوی این رستوران انواع نوشیدنی ها قابل سرو هستند.


در سفرزون بخوانید:  مکان های دیدنی دبی ؛ شلوغ ترین جاذبه های گردشگری دبی


قیمت‌های این رستوران منصفانه بوده و رفتار کارکنان بسیار دوستانه و محترمانه است. این رستوران برای قرارهای کاری شما نیز مناسب است. رستوران  Mythos kouzina and Grill تمام خواسته‌های شما از یک رستوران را براورده می‌کند. غذای خوب، فضای جذاب و دلنشین، کارکنان حرفه‌ای و قیمت منصفانه ویژگی‌های اساسی این رستوران را شکل می‌دهند.

رستوران ۱۰۱ Dining Loung And Bar

این رستوران که در ساحل جومیلا واقع شده‌است، به سرو غذای دریایی شهرت دارد و از بهترین رستوران های دبی برای سرو غذای دریایی است. در منوی این رستوران می‌توان غذاهای گیاهی را انتخاب کرد. غذاهای گیاهی این رستوران نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. اگرچه این رستوران به شکل تخصصی به غذای دریایی می‌پردازد اما در منو غذاهای غیردریایی نیز می‌توان یافت. غذاهایی بین‌المللی نظیر استیک که باب‌طبع اکثر ایرانیان است. این رستوران دارای پارکینگ است و استفاده از آن برای مشتریان رایگان است. شما می‌توانید میز خود را از پیش رزرو نمایید تا وقتتان را بهینه استفاده کنید.

این رستوران دارای دو سالن با فضای سرپوشیده و روباز است که شما می‌توانید از هرکدام که خواستید استفاده کنید. برای انتهاب راحت‌تر پیشنهاد ما به شما ای است که قبل از مراجعه به رستوران میز خود را رزرو نمایید. این رستوران مجهز به اینترنت بیسیم رایگان است. انواع نوشیدنی‌ها در بار سرو می‌شوند.

منظره رستوران رو به دریا و شهر است و برخورد کارکنان بسیار حرفه‌ای، موبانه و صمیمی است. روزهای جمعه این رستوران برای شما سورپرایز ویژه‌ای دارد و شما هنگام میل غذا می‌توانید به موسیقی زنده گوش کنید. جالب است بدانید که یکی از راه‌های رسیدن به ورودی این رستوران از طریق قایق است. همه این ویژگی‌ها در کنار هم باعث شده این رستوران در بین دیگر رستوران های دبی رستورانی منحصر‌به‌فرد به شمار آید.

رستوران Biryani Pot

یکی از جذاب‌ترین تجربه‌ها در سفر به شهری که میزبان اقوام و ملیت‌های مختلف است، امکان دسترسی به غذاهای گوناگون است. رستوران Biryani Pot از جمله رستوران‌های وسوسه کننده‌ای است که غذای هندی سرو می‌کند. این رستوران در منوی خود به فکر افراد گیاه‌خوار نیز بوده است. علاوه‌براین در منو قید شده که تمامی غذاها حلال هستند و از این بابت خیال شما کاملا راحت باشد.

این رستوران از انعطاف بالایی برای سرو غذا برخوردار است. شما علاوه‌براین که می‌توانید غذای خود را داخل رستوران میل نمایید. این امکان وجود دارد که غذا را بصورت بیرون‌بر دریافت نمایید. امکان سفارش تلفنی و تحویل در محل نیز وجود دارد. غذای این رستوران کیفیت بسیار خوبی دارد و علاوه‌بر خوشمزگی، همواره از مواداولیه تازه تهیه می‌شوند. این رستوران که در خیابان «جومیراه» واقع شده است تنها ۳٫۲ کیلومتر با «برج العرب» فاصله دارد. وعده‌های غذایی نهار و شام در این رستوران سرو می‌شوند. این رستوران از ۱۱ صبح کار خود را آغاز می‌کند و تا ۱۱ شب نیز پذیرای میهمانان خود است.

رستوران Ravi

رستوران راوی یکی از بهترین رستوران های دبی به‌شمار می‌آید. این رستوران در سرو غذاهای هندی و پاکستانی شهرت دارد. این رستوران از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ برنده گواهی «ممتازی» بوده است. غذاهای این رستوران علاوه بر حفظ سنت غذاهای محلی پاکستان و هند شامل غذاهای گیاهی مخصوص گیاه‌خواران نیز می‌شود. در منو نیز از حلال بودن غذاها یاد شده است که این رستوران را گزینه بسیار مناسبی برای ایرانیان می‌سازد.

این رستوران از دو فضای مجزای داخلی و فضای باز تشکیل شده‌است که به انتخاب خودتان می‌توانید یکی را انتخاب کنید. می‌توانید غذای خود را به شکل بیرون‌بر دریافت نمایید. امکان سفارش تلفنی غذا نیز وجود دارد. وعده‌های غذایی که در این رستوران سرو می‌شوند، نهار، شام بوده که شام را تا پاسی از نیمه‌شب نیز می‌توانید سفارش دهید.

تحویل غذا در این رستوران بسیار سریع است و یکی از دلایل محبوبیت این رستوران به‌شمار می‌آید. این رستوران در زمره رستوران‌های اقتصادی قرار می‌گیرد. رفتار کارکنان این رستوران بسیار دوستانه و صمیمی است. غذای خوشمزه، رفتار حرفه‌ای و قیمت مناسب باعث این رستوران تبدیل به یکی از شلوغ‌ترین رستوران های دبی شود.

کافه رستوران Betawi

این رستوران که betawi  نام دارد به سرو غذاهای محلی اندونزی معروف است. بتاوی در گذشته نام پایتخت کشور اندونزی بوده است که امروزه به آن شهر «جاکارتا» می‌گوییم. این رستوران توسط یک خانواده اداره می‌شود. آشپزهای این رستوران همگی از اندونزی بوده و مواداولیه هر غذا را خودشان انتخاب می‌کنند تا بالاترین کیفیت و تازگی برای مشتریان رستوران به ارمغان آید. سعی این رستوران بر طبخ غذاهای سالم و طبیعی و خلق طعم‌های متنوع و طبیعی است. دکور کافه به شکلی  از سنت‌های تزئین اندونزی وام گرفته است و این امر موجب خلق فضایی بسیار دلنشین و دنج و صمیمی برای مشتریان شده است. این رستوران در سال ۲۰۰۷ در دبی افتتاح گردیده است.


در سفرزون بخوانید: قیمت غذا در دبی ، یک شکم‌گردی دلپذیر برای توریست‌ها


رفتار کارکنان این رستوران بسیار حرفه‌ای و در عین‌حال دوستانه است. این رستوران نامزد و برنده جایزه‌های بسیاری بوده است و یکی از مطرح‌ترین رستوران های دبی به‌شمار می‌آید. این رستوران امکان سفارش آنلاین را به شما می‌دهد. اگر گیاه‌خوار هستید، از منوی این رستوران می‌توانید ، غذاهای مختص افراد گیاه‌خوار را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که این رستوران در منوی خود قید کرده‌است که غذاهای طبخ شده همگی حلال هستند.

رستوران ایرانی شایان در میان رستوران های دبی

شاید شما تصمیم بگیرید پس از چشیدن طعم غذاهای مختلف از ملیت‌های مختلف به ذائقه اصلی خود یعنی غذای ایرانی بازگردید. بنابراین ضروری است که در دبی نیز بهترین رستوران‌های ایرانی را بشناسید. رستوران شایان که از معروف‌ترین رستوران های دبی به شمار می‌رود در خیابان Omar Bin Al Khattab واقع شده است.

این رستوران در کنار سرو غذاهای ایرانی، به سرو غذاهای لبنانی هم می‌پردازد. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این رستوران که احتمالا شما را به یاد اغلب رستوران‌های قدیمی ایران و درعین حال مجلل‌ترین رستوران‌های جهان می‌اندازد، آشپزی زنده آشپزان این رستوران است. شما می‌توانید روند طبخ غذای خود یا میزهای کناری را مشاهده کنید.

شما می‌توانید غذای خود را به شکل بیرون‌بر تحویل بگیرید. این رستوران از ۱۲:۳۰ ظهر تا ۱۲ شب پذیرای میهمانان خود است. طبق معمول اولین غذایی که در رستوران‌های ایرانی نظرها را جلب می‌کند کباب است ولی در منوی این رستوران طیف وسیعی از انواع غذاهای ایرانی وجود دارد. از قورمه سبزی تا نرگسی اسفناج در این رستوران طبخ می شوند. این رستوران در دسته بندی اقتصادی قرار می‌گیرد. در این رستوران شما می‌توانید غذاهای گیاهی مخصوص گیاه‌خواران را سفارش داده و از حلال بودن لیست غذاهای منو اطمینان داشته باشید. دکوراسیون این رستوران تلفیقی از معمار ایرانی و سبک مدرن است که اتمسفری دلنشین را به وجود می‌آورد. تزئینات داخل رستوران رنگ و بویی خاورمیانه‌ای دارد.

رستوران ایرانی شبستان

رستوران ایرانی شبستان که بی‌شک یکی از بهترین رستوران‌های کل دبی است شما را به ایران باستان می‌برد. دکوراسیون هتل به شکلی صورت گرفته که تمامی هنر ایرانی را بازتاب دهد. این رستوران ایرانی در طبقه بالای هتل رادیسون بلو دبی قرار داد. این رستوران دارای منوی غذاهای ایرانی است. جذاب ترین نکته در رابطه با منوی این رستوران، سرو دسره و پیش غذاهای ایرانی است.

این رستوران ایرانی که یکی از بهترین رستوران های دبی است، دارای پارکینگ برای مشتریان است. شما می‌توانید از اینترنت بیسیم رایگان موجود در رستوران استفاده کنید. منوی رستوران غذای مخصوص گیاهخواران را نیز شامل می‌شود. تمامی غذاهای موجود در منو حلال هستند. همان‌طور که انتظار می‌رود دکوراسیون این رستوران کاملا ایرانی است.

رستوران ایرانی انار

این رستوران شما را با انواع غذاهای ایرانی و خاورمیانه‌ای شگفت‌زده خواهد کرد. این رستوران که در ساحل جمیرا قرار دارد منظره‌ای چشمگیر به سمت برج‌العرب دارد. دکوراسیون این رستوران تداعی کننده فضای سنتی ایران است و کارکنان خوش برخورد آن اغل لباس سنتی ایرانی به تن دارند. اغلب کارکنان این رستوران به فارسی مسلط هستند و این کار شما را آسان خواهد کرد.

این رستوران شب‌ها تا ساعت ۱۱:۳۰ پذیرای مهمانان خود است. انواع کباب‌ها و خورش‌های ایرانی در این رستوران سرو می‌شود. این رستوران در زمره رستوران‌های گران طبقه‌بندی می‌شود. در منوی این رستوران گزینه‌هایی مخصوص گیاه‌خواران در نظر گرفته شده و تمامی غذاهای این رستوران حلال هستند.

این رستوران دارای اینترنت بیسیم رایگان است. به دلیل شلوغی این رستوران در راستای بهینه سازی زمان خود، بهتر است قبل از مراجعه به رستوران برای خود میز رزرو کنید. انواع نوشیدنی‌ها را می‌توانید در این رستوران سفارش دهید. رستوران انار یکی از مجلل‌ترین رستوران های دبی است. وعده‌های غذایی سرو شده در این رستوران، نهار و شام است که البته شام تا دیروقت نیز سرو می‌شود.

رستوران ایرانی ایران زمین

دکوری ساده اما شیک و کارکنانی حرفه‌ای رمز موفقیت این رستوران هستند. انواع غذاهای ایرانی،عربی و خاورمیانه ای در این رستوران سرو می‌شوند. این رستوران در طبقه‌بندی اقتصادی قرار می‌گیرد. شما می‌توانید غذای خود را به صورت بیرون‌بر تحویل بگیرید. امکان ارسال غذا نیز وجود دارد.

در منوی این رستوران غذاهایی مخصوص گیاهخواران در نظر گرفته شده است. تمامی غذاهای این رستوران حلال هستند. از آنجایی که این رستوران مشتریان زیادی دارد، شاید بهتر باشد از قبل برای خود میز رزرو کنید. تمامی وعده‌های غذایی از صبحانه تا شام دیروقت در این رستوران سرو می‌شود. منوی این رستوران طیف وسیعی از غذاهای ایرانی را دربر می‌گیرد. در روزهای مختلف خورش‌ها و غذاهای ایرانی مختلفی سرو می‌شوند. برای مشاهده منوی رستوران یا رزرو میز می‌توانید به وبسایت رستوران مراجعه کنید.

این رستوران از دو بخش مجزا تشکیل شده است. در یک بخش غذا سرو می‌شود و در بخش دیگر تنها چای و قلیان سرو می‌شوند. این رستوران کار خود را از صبح آغاز کرده و تا ساعت ۲ بامداد ادامه می‌دهد. سطح قیمت این رستوران اقتصادی به‌شمار می‌آید. این رستوران یکی از جذاب‌ترین رستوران های دبی است.

رستوران تری فایل جمیرا

این رستوران که در بندر ماهیگیری جمیر واقع شده، به سرو غذاهای دریایی شهرت دارد. این رستوران با بهره‌گیری از سرآشپز‌های ماهر و تاحدی بین‌المللی شهرت خود را از طریق کیفیت غذاهایش به ثبت رسانده است. طی اندک مدتی که این رستوران افتتاح شده است، اعتبار خوبی برای خود کسب کرده است. این رستوران یکی از بهترین گزینه‌ها در میان رستوران های دبی برای انتخاب غذای دریایی است. این رستوران کوچک و دنج به‌دلیل موقعیت قرارگیری‌‌اش بسیار منحصربه‌فرد است. میزهای این رستوران مشرف به بندر و قایق‌های ماهیگیری است. دو آشپز در کنار شما بر روی تراس این رستوران قرار دارند و سفارشات شما را به از ابتدا آماده می‌کنند.