چمخاله نام یک روستا است که در شهرستان لنگرود استان گیلان قرار دارد. جالب است بدانید که مردم این شهر به زبان کردی صحبت می‌کنند. جمعیت این شهر ترکیبی از مردم کرد و گیلکی است. به همین خاطر فرهنگی بسیار خاص و منحصر‌به‌فرد دارند. هر جا که فرهنگ ادغامی خاص وجود داشته باشد، می‌توانید منتظر غذاهای بسیار خوشمزه و منحصر‌به‌فرد باشید. اگر عازم چمخاله و شمال ایران هستید، حتماً دلتان می‌خواهد تا کمی در این روستا شکم‌گردی کنید. اگر اینطور است با ما همراه باشید تا بهترین رستوران های چمخاله را بشناسید.

saadatrent

۱. رستوران گلشاهی دستک چمخاله

رستوران های چمخاله

رستوران گلشاهی دستک در جاده ساحلی چمخاله قرار دارد. این رستوران فضایی بسیار زیبا دارد. البته نباید انتظار دکوراسیون لاکچری را از این رستوران داشته باشید. اگر شما هم مثل بسیاری از مشتریان دیگر به‌دنبال غذای خوب و نه فقط فضای شیک هستید، رستوران گلشاهی دستک برای شما بهترین گزینه خواهد بود. کیفیت غذاهای رستوران گلشاهی دستک در سطح بسیار بالایی قرار دارد. در این رستوران از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کنند. اگر رستوران گلشاهی دستک را برای صرف نهار یا شام انتخاب کردید، حتماً کباب ترش و البته چنجه آن را سفارش دهید. کباب این رستوران آنقدر تازه و آبدار است که با گذاشتن آن‌ها در دهان، بدون نیاز به جویدن آب می‌شوند. حجم غذاهای این رستوران در مقایسه با قیمت آن بسیار مناسب است.

شاید از نظر شما با دیدن قیمت‌ها تصور کنید که این رستوران قیمت بالایی را برای غذاهای خود دریافت می‌کند؛ اما قطعاً بعد سرو غذا و دریافت سفارش متوجه می‌شوید که حجم غذا فراتر از انتظار شما است. در این رستوران می‌توانید از ساعت ۱۲ تا ۱۹ غذاهای خوشمزه سفارش دهید. جالب است بدانید که انواع جگر نیز در منوی رستوران گلشاهی دستک وجود دارد. برای دسترسی به این رستوران باید به سمت شمال‌شرق چمخاله حرکت کنید. از هر کس درباره جاده ساحلی چمخاله بپرسید، قطعاً شما را راهنمایی خواهد کرد. این رستوران بعد مشاورین املاک اسپرلوس قرار دارد.

آدرس: جاده ساحلی چمخاله، بعد مشاورین املاک اسپرلوس

شماره تماس: ۴۲۸۵۹۵۶۵-۰۱۳

۲. رستوران بشیر چمخاله

رستوران های چمخاله

اگر از مردم محلی درباره بهترین رستوران های چمخاله سؤال کنید، حتماً چند باری نام رستوران بشیر به گوشتان می‌خورد. این رستوران در فاصله بین دستک و چاف قرار دارد. رستوران بشیر پارکینگ اختصاص داشته و نیازی نیست که نگران جای پارک خودرو خودتان باشید. رستوران بشیر نیز در مسیر جاده ساحلی واقع شده است. پس همین موضوع دسترسی به آن را بسیار ساده می‌کند. برای دسترسی به رستوران بشیر باید ابتدا خودتان را به بخش شمال‌شرقی چمخاله برسانید. سپس از نانوایی به سمت جاده ساحلی حرکت کنید. این رستوران فضایی بسیار ساده دارد.

حتی شاید به محض ورود به رستوران و دیدن میز و صندلی‌های قدیمی آن، تصورتان از آن تغییر کند؛ اما اصلاً گول ظاهر آن را نخورید. هیچ کتابی را قرار نیست از روی جلد قضاوت کنید! این رستوران پلو کباب‌های بسیار خوشمزه‌ای را ارائه می‌دهد. غذاهایی خوشمزه و تازه که کیفیت بسیار مطلوبی هم دارند. کباب‌های این رستوران همگی از گوشت تازه گوسفندی هستند. قیمت غذاهای این رستوران منصفانه است و غذاها کیفیت بسیار بالایی دارند. پرسنل این رستوران رفتاری بسیار مودبانه دارند و احترام مشتریان را نگه می‌دارند. در منوی این رستوران انواع غذاهای سنتی، ایرانی، کبابی و گیلکی را می‌توانید سفارش دهید.

آدرس: چمخاله، جاده ساحلی

شماره تماس: ۴۲۸۵۹۶۱۳-۰۱۳.

۳. رستوران و سنتی نشین دریا بانو چمخاله

رستوران و سنتی نشین دریا بانو در خیابان پردیس چمخاله قرار دارد. نکته جالبی که درباره رستوران و سنتی نشین دریا بانو باید بدانید این است که رستوران و سنتی نشین دریا بانو به‌صورت ۲۴ساعته و شبانه‌روزی می‌کند! در سفر حتماً برای شما هم پیش آمده است که ساعات پایانی شب ناگهان گرسنگی به سراغتان بیایید. یا حتی ممکن است تازه ساعت ۱۲ از خواب بیدار شوید، ۱ صبحانه بخورید و ۶ بعد از ظهر دلتان نهار بخواهد و تمامی رستوران‌ها بسته باشند. رستوران و سنتی نشین دریا بانو به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند. منوی این رستوران نیز بسیار متنوع و خاص است. پس هر کس با هر سلیقه‌ای می‌تواند غذایی باب میل خود را سفارش دهد. منوی این رستوران از انواع خورشت تا غذاهای گیلکی و بومی را شامل می‌شود.

غذاهای محلی این رستوران کیفیت بسیار بالایی دارند. آشپزهای این رستوران آشپزهای قدیمی محلی هستند که دستپختی بسیار عالی دارند. مالاته و باقلا قاتوق جزو غذایی هستند که حتماً در این رستوران باید سفارش دهید. وقتی که غذای خود را میل کردید و فیش میز خود را می‌بینید، متوجه می‌شوید که در مقایسه با حجم غذا و کیفیتی که رستوران و سنتی نشین دریا بانو به شما ارائه داده است، هزینه منصفانه و نسبتاً کمی را از شما دریافت می‌کند. این رستوان فضای سنتی بسیار زیبایی دارد و شامل بخش رستوران و سرای سنتی می‌شود. در بخش سرای سنتی می‌توانید قلیان و چای هم سفارش دهید. بخش سنتی شامل آلاچیق‌های جداگانه و بسیار زیبا می‌شود. قطعاً رستوران و سنتی نشین دریا بانو را باید در فهرست بهترین رستوران های چمخاله قرار داد.

آدرس: چمخاله، جاده ساحلی

شماره تماس: ۴۲۵۰۳۸۷۹-۰۱۳

۴. رستوران هتل ستاره دریا چمخاله

رستوران هتل ستاره دریا یکی دیگر از بهترین رستوران های چمخاله است که درهتل ستاره دریا این روستا قرار دارد. این رستوران دارای ویو بسیار بی‌نظیری است. این ویو و چشم‌انداز زیبا، مهم‌ترین امتیاز رستوران هتل ستاره دریا به حساب می‌آید. فضای این رستوران را بسیار گرم و دلنشین طراحی کرده‌اند. فضای داخلی رستوران هتل ستاره دریا بر اساس سبک سنتی و مدرن طراحی شده است. این رستوران در سه وعده صبحانه، نهار و شام فعالیت می‌کند. ساکنین هتل ستاره دریا به‌صورت رایگان از منوی صبحانه استفاده می‌کنند. همچنین در منوی نهار و شام نیز تخفیفات متعدد شامل حال آن‌ها می‌شود. در وعده صبحانه می‌توانید املت سالامی را در کنار انواع مربای خوشمزه محلی سفارش دهید.

منوی نهار و شام این رستوران نیز بسیار متنوع است. از انواع کباب تا ماهی و غذاهای محلی در این رستوران سرو می‌شود. کیفیت غذاهای این رستوران در سطح بسیار بالایی قرار دارد. در این رستوران از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود. قیمت منوی رستوران هتل ستاره دریا در مقایسه با سایر هتل های چمخاله شاید کمی بیشتر باشد؛ اما قطعاً کیفیت بسیار بالایی دارد. فضای داخل رستوران بسیار آرام است و معمولاً موسیقی زنده در فضای رستوران پخش می‌شود.

آدرس: چمخاله، جاده ساحلی، هتل ستاره دریا

شماره تماس: ۴۲۵۰۲۲۳۳-۰۱۳

۵. رستوران میلاد چمخاله

رستوران میلاد از دیگر بهترین رستوران های چمخاله است. این رستوران در ۷کیلومتری جاده چمخاله قرار دارد. در این رستوران می‌توانید از طعم غذاهای باکیفیت سنتی و محلی لذت ببرید. وقتی که سردر ورودی این رستوران را می‌بینید، تصور می‌کنید که رستوران میلاد یک رستوران بسیار ساده و معمولی است. البته چند آلاچیق در جلوی درب ورودی آن قرار دارد. این در حالی است که بخش اصلی رستوران، فضای باز و سرسبز پشت آن است. بعد عبور از سالن، به بخش حیاط و فضای سبز رستوران دسترسی پیدا می‌کنید. در این بخش می‌توانید روی آلاچیق‌های سنتی بنشینید و از میل کردن غذا در هوای آزاد لذت ببرید. در ایام تابستان، بهتر است هنگام غروب و برای صرف شامل به رستوران میلاد بروید. این رستوران تا ساعت ۱۱ شب به مشتراین خود سرویس می‌دهد.

پرسنل این رستوران رفتاری بسیار محترمانه و حرفه‌ای دارند. منوی رستوران میلاد انواع غذاهای ایرانی، کبابی و محلی گیلکی را شامل می‌شود. کباب ترش این رستوران از نظر مشتریان طعمی بسیار عالی دارد. گوش کباب بره این رستوران نیز همانند پنبه نرم است. در ضمن از بهترین برنج ایرانی در طبخ چلوی این رستوران استفاده می‌شود. پس حتی میل کردن چلوی خالی نیز می‌تواند لذت‌بخش باشد!

آدرس: ۷کیلومتری جاده چمخاله

شماره تماس: ۰۹۱۱۲۴۱۴۹۳۷

۶. رستوران عطر سیب چمخاله

رستوران عطر سیب از جمله رستوران‌های معروف چمخاله به حساب می‌آید. رستوران عطر سیب چمخاله علاوه بر رستوران، یک سفره‌خانه سنتی نیز به شمار می‌رود. در این رستوران می‌توانید هم روی میز و صندلی‌های ساده بنشینید و از میل کردن غذای خود لذت ببرید و هم اینکه در بخش سفره‌خانه سنتی از تخت‌های راحت استفاده کنید. البته این رستوران فضای باز بسیار زیبا و دلنواز هم دارد. در این فضا آلاچیق‌های باصفا با پشتی و فرش سنتی قرار داده‌اند. در ایام بهار، مشتریان عاشق حضور در این آلاچیق‌های فضای باز هستند. پس اگر در ایام نوروز به چمخاله سفر کردید، باید کمی منتظر بمانید تا آلاچیق خالی برای شما پیدا شود.

این رستوران منویی بسیار متنوع دارد. از انواع کباب تا غذاهای ایرانی و محلی را می‌توانید در این رستوران سفارش دهید. البته که از نظر مشتریان قدیمی رستوران عطر سیب، جوجه کباب با استخوان این رستوران بسیار خوشمزه و تعریفی است. پس اگر گذرتان به این رستوران خورد، حتماً طعم جوجه کباب زعفرانی آن را بچشید. رستوران عطر سیب غذاهایی بسیار باکیفیت را همراه با قیمت منصفانه و مناسب ارائه می‌کند.

آدرس: جاده چمخاله

شماره تماس: ۰۹۳۵۳۳۹۴۰۷۴

۷. رستوران بزرگ مسلمی چمخاله

رستوران های چمخاله

رستوران بزرگ مسلمی از جمله قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های چمخاله است. این رستوران در خیابان جمهوری چمخاله قرار دارد. رستوران بزرگ مسلمی در فضای زیرزمین واقع شده است؛ اما فضایی بسیار شیک و دوست‌داشتنی دارد. طراحی دکوراسیون این رستوران را به شکلی شیک انجام داده‌اند؛ اما نمی‌توان گفت که رستوران بزرگ مسلمی یک رستوران لاکچری محسوب می‌شود. این رستوران در ابتدای شهر چمخاله قرار دارد. به همین خاطر بسیاری از مسافران آن را برای میل کردن غذای خود انتخاب می‌کنند. در این رستوران خبری از آلاچیق، سرگرمی، ویو به دریا یا موسیقی زنده نیست؛ اما می‌توانید از کیفیت عالی غذا حسابی لذت ببرید.

پرسنل این رستوران کاملاً حرفه‌ای هستند. به همین خاطر در اسرع وقت غذای شما را آماده می‌کنند. با توجه به تعداد سفارش غذا، اصلاً نمی‌توان تصور کرد که مواد اولیه این رستوران تاریخ گذشته باشند! کیفیت مواد اولیه رستوران بزرگ مسلمی در سطح مطلوبی قرار دارد. اگر گذرتان به رستوران بزرگ مسلمی خورد، کباب کوبیده، کته کباب و کباب ترش حتماً سفارش دهید. قیمت منوی این رستوران نسبتاً مناسب است و حجم غذای مناسبی هم دارد.

آدرس: چمخاله، خیابان جمهوری اسلامی

شماره تماس: ۴۴۸۷۳۳۵۰-۰۱۳

۸. کافه رستوران جزیره ارشیا ۲ چمخاله

کافه رستوران برای خانواده‌های پرجمعیتی که تنوع سلیقه بسیاری دارند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. منوی کافه رستوران از انواع غذاهای فرنگی و تا غذاهای ایرونی و کبابی را شامل می‌شود. کافه رستوران جزیره ارشیا ۲ در کنار دریا و ساحل دریای خزر قرار دارد. به همین خاطر دارای چشم‌اندازی بسیار زیبا و دوست‌داشتنی است. این رستوران در بین مردم محلی نیز شهرت بسیاری دارد. کافه رستوران جزیره ارشیا ۲ در اکثر روزهای سال شلوغ است. به همین خاطر مواد اولیه غذاهای این رستوران تازگی بسیار عالی دارند. این کافه رستوران انواع قلیان نیز سرو می‌کند. به این ترتیب کافه رستوران جزیره ارشیا ۲ برای وقت‌گذرانی و تفریح بعد از ظهر نیز مناسب خواهد بود.

منوی کافه رستوران جزیره ارشیا ۲ بسیار متنوع است. شما می‌توانید یک سرویس چای و قلیان در کنار کیک شکلاتی سفارش دهید یا اینکه برای صرف نهار و شام به کافه رستوران جزیره ارشیا ۲ بروید. از ساعت ۸ شب اجرای موسیقی زنده انجام می‌شود. البته همان طور که انتظار دارید، در ایام سوگواری خبری از موسیقی زنده نیست.

آدرس: مسیر جاده ساحلی چمخاله

شماره تماس: ۴۲۵۰۴۰۳۴-۰۱۳

۹. رستوران گل نرگس چمخاله

رستوران گل نرگس در کنار مجتمع رفاهی سردار جنگل جا خوش کرده است. به همین خاطر همیشه مشتریان زیادی در رستوران گل نرگس چمخاله حضور دارند. این رستوران با ویوی زیای خود یکی از بهترین رستوران های چمخاله به حساب می‌آید. رستوران گل نرگس با وجود آنکه دارای غذای بیرون‌بر است؛ اما اصلاً کسی دلش نمی‌خواهد تا ویوی زیبای این رستوران را از دست دهد. فضای داخلی رستوران بسیار شیک و دوست‌داشتنی طراحی شده است. فضای رستوران کاملاً تمیز و مرتب بوده و این نشان دهنده رفتار حرفه‌ای پرسنل رستوران است. غذاها به شکلی زیبا و خلاقانه سرو می‌شوند. اگر گذرتان به این رستوران افتاد، حتماً طعم جوجه کباب آن را بچشید. جوجه کباب این رستوران همراه با کته کباب قالبی، دورچین کامل و کره محلی سرو می‌شود.

آدرس: جاده چمخاله

شماره تماس: ۴۲۵۰۲۳۱۸-۰۱۳

۱۰. کافه رستوران می جان چمخاله

چند تیتر قبل یک کافه رستوران بسیار عالی را به شما معرفی کردیم؛ اما آن کافه رستوران تنها کافه رستوران چمخاله نیست. کافه رستوران می جان از دیگر بهترین رستوران های چمخاله محسوب می‌شود. این کافه رستوران فضایی بسیار دنج و دوست‌داشتنی دارد. این کافه رستوران بخش‌های مختلفی دارد. شما می‌توانید روی تخت‌های سنتی یا میز و صندلی‌های مدرن و مبلمان شیک بنشینید. فضای داخل کافه رستوران می جان بسیار شیک و امروزی است. نظافت در آن به‌خوبی رعایت می‌شود. غذاها کیفیت بسیار مناسبی دارند. همچنین منوی کافه رستوران می جان تنوع بسیاری دارد. پس می‌توانید انواع غذاهای سنتی، فرنگی، کبابی و گیلکی را سفارش دهید. در تمامی اوقات موسیقی در فضای این کافه رستوران پخش می‌شود. منوی این رستوران قیمت مناسبی دارد. پس می‌تواند گزینه مناسبی برای وقت‌گذرانی جوانان باشد.

آدرس: جاده چمخاله

شماره تماس: ۰۹۱۲۲۸۶۵۱۵۹

خب دوستان عزیز، با بهترین رستوران های چمخاله به‌خوبی آشنا شدید. به نظرتان بهترین رستوران چمخاله کدام است؟ آیا تا کنون تجربه حضور در هیچ یک از این رستوران‌ها را داشته‌اید؟ اگر اینطور است نظر خود را درباره کیفیت غذا و خدمات این رستوران‌ها در همین بخش با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید. به این ترتیب تمامی دوستان می‌توانند از تجربیات شما استفاده کنند.