رستوران های گیشا مقصد بسیاری از علاقه‌مندان به غذا است، اگر شما هم جزو کسانی باشید که مشتاق به کافه گردی و رستوران گردی هستند حتماً سری به رستوران های محدوده گیشا زده‌اید. در این مطلب از مجله گردشگری سفرزون قصدرستوران های گیشا داریم بهترین رستوران‌ها و غذاخوری های گیشا را به همراه آدرس معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

saadatrent

جالب است بدانید که نام منطقه‌ی گیشا از شرکتی به نام کیشا گرفته شده است. کیشا را دو شریک به نام‌های کی‌نژاد و شاپوریان تأسیس کرده و اول نام‌های خانوادگی خود را روی شرکت گذاشته بودند، پس از گذشت زمان نام کیشا بین مردم به گیشا معروف و ماندگار شد. بافت تجاری و مراکز خرید متعدد واقع در این منطقه، باعث شده تا افراد زیادی در تمام ساعات شبانه‌روز سری به این محله بزنند، ازاین‌رو پیداکردن یک رستوران خوب در گیشا که بتواند نیاز مشتریانش را به بهترین نحو پاسخ دهد، مهم است. با لیست بهترین رستوران های گیشا همراه ما باشید.

 

فست فود دهکده گیشا

 

فست فود دهکده از معروف‌ترین رستوران های گیشا است. این فست فود خوش قیمت و شیک با منویی متنوع از غذاها میزبان خوبی برای مشتریان خود است. با فست فود دهکده غذا خوردن در فضایی دنج را تجربه می‌کنید و می‌توانید از اینترنت رایگان مجموعه هم استفاده کنید.

منوی رستوران دهکده تنوع قابل قبولی دارد و انواع پیتزاها، ساندویچ‌ها و برگرها را باکیفیت بسیار خوب به مشتریان ارائه می‌دهد.

آدرس فست فود دهکده گیشا: انتهای کوی نصر (گیشا)، نبش خیابان ۴۱، خیابان شهید مشهوری، فست فود دهکده

تلفن: ۸۸۲۷۷۴۵۳

 

رستوران جوان گیشا

رستوران های گیشااگر اهل غذاهای ایرانی هستید حتماً سری به چلوکباب جوان در منطقه گیشا بزنید. چلوکباب جوان یکی از پرسابقه‌ترین کبابی‌های تهران است و بیش از ۷۰ سال از تأسیس اولین شعبه‌اش می‌گذرد. فضای رستوران نسبتاً بزرگ است و چشم‌انداز زیبایی هم به خیابان دارد.

البته همان‌طور که از اسم رستوران مشخص است برای خوردن یک کباب خوشمزه و قدیمی به این رستوران بروید، در غیر این صورت باید از بین خورشت‌ها و زرشک پلو با مرغ یکی را انتخاب کنید.

 

آدرس رستوران جوان گیشا: زیر پل گیشا، پلاک ۲۹، طبقه دوم

تلفن: ۸۸۲۶۷۵۱۷

پیتزا پرپروک گیشا

رستوران های گیشاپرپروک فست‌فودی زنجیره‌ای است که یکی از بهترین شعبه‌هایش در گیشا قرار دارد. فضای بزرگ و زیبا به همراه قیمت‌های مصوب توسط پرپروک از مزیت‌های این فست فود مشهور است. بسیاری از مشتریان ثابت این فست فود شعبه‌ی گیشا را بهترین شعبه از فست فود زنجیره‌ای پرپروک می‌دانند.

آدرس پرپروک گیشا: گیشا، انتهای پیروزی شرقی، خیابان یاس، روبروی بوستان گفتگو، پلاک ۱

تلفن: ۸۸۲۸۸۰۱۰

 

رستوران شیلا گیشا

رستوران های گیشاشیلا هم جزو رستوران‌های زنجیره‌ای مشهور در تهران است. تنوع غذایی در این فست فود بسیار بالاست و کیفیت همیشه در دستور کار پرسنل این رستوران است. فضای رستوران بسیار زیبا و لوکس ساخته شده که لذت چشیدن غذا را دوچندان می‌کند.

در منوی این فست فود علاوه بر پیتزا و ساندویچ و برگر انواع استرامبولی‌ها، پیده‌ها و سالادها وجود دارد و به‌راحتی می‌توانید غذای مورد خود را سفارش دهید. اگر به شیلا شعبه‌ی گیشا سر زدید حتماً پیتزا کویین و سالاد گاردن را امتحان کنید.

آدرس رستوران شیلا: گیشا، بین خیابان هفتم و نهم، پلاک ۱۱۴

تلفن: ۸۸۲۵۵۲۹۶

 

رستوران باروژ گیشا

رستوران های گیشادکوراسیون داخلی رستوران باروژ گیشا را در هیچ جای دیگری از تهران نمی‌بینید. طراحی داخلی منحصر به فرد این رستوران، باروژ را به یکی از خاص‌ترین رستوران های گیشا تبدیل کرده است. البته کیفیت بالای غذا و قیمت به نسبت مناسب از دیگر ویژگی‌های خوب رستوران باروژ است. اگر علاقه‌مند به پنیر پیتزای زیاد هستید حتماً سری به این رستوران زده و نان سیرش را امتحان کنید، پشیمان نمی‌شوید.

آدرس رستوران باروژ گیشا: گیشا، کوی نصر، خیابان ناظریان قمی، بین خیابان ۱۵ و ۱۷، رستوران باروژ

تلفن: ۸۸۲۴۲۷۲۹

در سفرزون بخوانید :
رستوران های مرزداران: جوان اما پرطرف‌دار

رستوران شب‌های گیشا

رستوران های گیشاامکان ندارد در مورد غذاخوری های گیشا حرف زد و اسمی از رستوران شب‌های گیشا نیاورد. شب‌های گیشا پیش از ظهر و در وعده صبحانه هم پذیرای مشتریانش است و سرویس ویژه‌ای را برای صبحانه‌ها دارد. اما برای دیگر وعده‌ها می‌توانید از انواع کباب‌ها و غذاهای ایرانی رستوران استفاده کنید.

قیمت رستوران شب‌های گیشا مناسب بوده و علاوه بر غذاهای ایرانی برنجی، دیزی، کشک و بادمجان و میرزاقاسمی را هم در منو دارد. هروقت از روز که در منطقه گیشا بودید و گرسنه شدید شب‌های گیشا خوراکی‌ها و غذاهای مختلفی را برای شما آماده کرده است، حتماً به آنجا سر بزنید.

آدرس رستوران شب های گیشا: گیشا، بین خیابان یکم و سوم، پلاک ۳۴

تلفن: ۸۸۲۶۶۸۸۰

 

فست فود سفیر

رستوران های گیشااگر هوس مرغ بریان کرده‌اید، فست فود سفیر را فراموش نکنید. سفیر انواع ساندویچ و برگر را در منوی خود دارد اما معروف‌ترین غذای این رستوران مرغ بریان‌های کامل و تکه‌ای آن است. قیمت این فست فود بسیار مناسب بوده و فضای کاملی را برای مشتریان خود مهیا کرده است. برای تنوع در برنامه‌ی غذایی خودتان می‌توانید از فست فود سفیر غذا سفارش دهید.

آدرس فست فود سفیر: زیر پل گیشا، ضلع شمال غربی پل، روبروی بانک کشاورزی مرکزی، بلوار فروزانفر، پلاک ۶۳

تلفن: ۸۸۲۷۷۵۶۲

 

رستوران دیس پر گیشا

رستوران های گیشارستوران دیس پر سرشار از نوستالژی و خاطره است، از محیط رستوران گرفته تا ظروفی که غذا در آن سرو می‌شود و کاغذی که زیر بشقابتان می‌گذارند. در رستوران دیس پر می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را سفارش داده و در محیط دوستانه و خاطره‌انگیز رستوران میل کنید. قیمت‌های رستوران کمی بالا است ولی تجربه‌ی متفاوت، رفتار پرسنل و کیفیت بالای غذاهای ارائه شده قطعاً شما را راضی خواهد کرد.

اگر به رستوران دیس پر رفتید، ته‌چین ویژه با مرغ و جوجه کباب ترش را فراموش نکنید. دیس پر اپلیکیشن و سایت اختصاصی برای سفارش آنلاین غذا دارد و می‌توانید به‌صورت غیرحضوری سفارش خودتان را ثبت و در منزل یا محل کار دریافت کنید.

آدرس رستوران دیس پر: گیشا، پایین‌تر از خیابان ۲۳، پلاک ۳۰۶

تلفن: ۸۸۲۸۸۰۵۰

در سفرزون بخوانید :
رستوران های یوسف آباد: رستوران گردی در منطقه یوسف آباد

فست فود پاپیون گیشا

رستوران های گیشاپاپیون با ۱۵ سال سابقه یکی از مشهورترین و پرفروش‌ترین فست فودهای گیشا است. تنوع منوی پاپیون بسیار زیاد است و می‌توانید انواع پیتزاها، برگرها، ساندویچ تنوری، سادلادها و سوخاری را از این رستوران سفارش دهید. قیمت پاپیون مناسب بوده و کیفیت غذای مطلوبی هم دارد، همین دو ویژگی باعث شده تا این فست فود همواره شلوغ باشد و شاید برای آماده‌شدن سفارش خود کمی منتظر شوید.

ساندویچ رست‌بیف تنوری و سیب‌زمینی تنوری پاپیون جزو غذاهای پرطرف‌دار و محبوب این رستوران هستند، اگر به پاپیون رفتید از پیتزاهای جذاب و خوشمزه‌ی آنجا غافل نشوید.

آدرس فست فود پاپیون: گیشا، نبش خیابان ۳۱

تلفن: ۸۸۲۴۷۴۳۶

 

جمع‌بندی

در یکی دیگر از مطالب سفرزون با معرفی بهترین رستوران های گیشا همراه شما بودیم. منطقه‌ی گیشا به واسطه‌ی وجود پاساژها و مراکز خرید بسیار زیاد یکی از پر رفت و آمدترین مناطق تهران است. داشتن لیستی از بهترین رستوران‌های این منطقه به کمک افرادی که در گیشا تردد دارند می‌آید تا تصمیم بهتری در انتخاب رستوران بگیرند. شما به گیشا رفت‌وآمد دارید؟ تابه‌حال در رستوران‌های معرفی شده غذا خورده‌اید؟ چه رستوران دیگری را در منطقه گیشا می‌شناسید که از لیست جامانده بود؟

نظرات و سؤالات خودتان را در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید. تمامی نظرات به‌دقت خوانده و پاسخ داده خواهد شد.