یزد سرزمین تاریخی و کویری ایران است که در گوشه‌به‌گوشه‌ی آن، نمادی از اصالت و فرهنگ ایرانی یافت می‌شود. گذر زمان در یزد اثری نداشته و وقتی که پا در این دیار می‌گذارید، روز و زمان را فراموش می‌کنید و خود را در دل تاریخ پر رمز و راز این شهر حس می‌کنید. معماری یزد یکی از به‌نام‌ترین سبک طراحی سازه‌ها را دارد و این شهر به بادگیرهای خلاقانه‌اش که گرمای پر سوز و گداز کویر را به هوایی خنک تبدیل می‌کند، معروف است. این سرزمین کویری نیز مثل سایر شهرهای ایران، بنابر نوع اقلیم خود، غذاهای خوش‌عطر و طعمی دارد که رستوران‌های شهر را رنگ بخشیده‌اند. برای آشنایی با بهترین رستوران های یزد با سفرزون همراه شوید و خودتان را برای یک شکم‌گردی مهیج آماده کنید.

saadatrent

 

۱. رستوران هتل ملک تجار، انتخابی خاص در بین رستوران های یزد

رستوران هتل ملک تجار | از بهترین هتل‌ های یزد
رستوران هتل ملک تجار | از بهترین هتل‌ های یزد

یزد مملو از هتل‌هایی است که به سبک و سیاق خانه‌های سنتی بنا شده‌اند و با قدمتی طولانی، ویژگی‌های مطلوب یک هتل را دارند. هتل چهار ستاره ملک تجار یزد، هتلی سنتی است که در خانه‌ی تاریخی ملک تجار که متعلق یه یکی از تاجران معروف شهر بوده بنا شده و زیبایی‌های یک خانه‌ی سنتی و در عین حال امتیازهای یک هتل به‌روز چهار ستاره دارد. حیاط و زیرزمین هتل، با طراحی چشم‌نواز و دلنشینی، رستوران سنتی ملک تجار است که در منوی آن خوشمزگی‌های فراوانی یافت می‌شود. رستوران هتل ملک تجار یزد یکی از بهترین تجربه‌های رستوران‌گردی در شهر تاریخی یزد است که در کنار کیفیت مطلوب غذا، فضای دل‌انگیز و صمیمی این خانه‌ی قدیمی، اشتها را دو چندان می‌کند.

آدرس رستوران هتل ملک تجار: یزد، خیابان قیام، بازارچه‌ی پنجه علی

تلفن : ۰۳۵۳۶۳۰۳۰۳۰

آدرس رستوران هتل ملک تجار یزد روی نقشه گوگل

۲. تالار یزد، رستورانی به سبک حاجی آشپز

تالار یزد | از بهترین رستوران های یزد
تالار یزد | از بهترین رستوران های یزد

تالار یزد یکی از رستوران‌های مجلل و مشهور یزد است که با نام حاجی آشپز یا آقای قهوه‌چی هم شناخته شده است. تالار یزد که یکی از قدیمی‌ترین رستوران های یزد است، در بین یزدی‌ها محبوبیت بسیاری دارد و از آن به‌عنوان یک انتخاب لوکس در بین رستوران‌های شهر یاد می‌شود. تالارها و سالن‌های بزرگ، در کنار کیفیت مطلوب غذاها و طراحی خوب فضا، از ویژگی‌هایی است که سبب می‌شود، این رستوران گزینه‌ی خوبی برای برگزاری جشن و مراسم خاص باشد. اگر مسافر یزد شدید، این رستوران را در لیست شکم‌گردی خود بگنجانید و خوردن باقالی پلو با ماهیچه‌ی آن را هرگز فراموش نکنید.

آدرس رستوران تالار یزد: یزد، بلوار جمهوری، نرسیده به دروازه قرآن

تلفن : ۰۳۵۳۵۲۲۶۶۶۱

آدرس رستوران تالار یزد روی نقشه گوگل

 

۳. رستوران خوان دو حد یزد، طعم مدرن و سنتی در فضایی ایرانی

رستوران خوان دو حد یزد
رستوران خوان دو حد یزد

رستوران خان دو حد یزد با فضایی سنتی و معماری تاریخی خود، یکی از جذاب‌ترین رستوران های یزد است که منوی آن تنها به غذاهای سنتی و ایرانی محدود نمی‌شود. در فضای تخت‌ نشین و سنتی رستوران که به سبک خانه‌های قدیم یزد است، می‌توانید فست‌فود سفارش دهید و تضادی نو را تجربه کنید. این رستوران با حیاطی روح‌بخش و با صفا و غذاهای با کیفیت و خوش‌طعم خود، یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های شهر محسوب می‌شود. اگر سراغ خوان دو حد رفتید، حتماً مزه‌ی بهشتی آش شولی را که طعم مخصوص و سنتی یزد است، در این رستوران بچشید.

آدرس رستوران خوان دو حد یزد: یزد، بلوار عاصی زاده، کوچه‌ی سنگزیره

تلفن : ۰۳۵۳۶۲۷۲۹۸۹

آدرس رستوران خوان دو حد روی نقشه گوگل

در سفرزون بخوانید :
کافه های یزد | معرفی ۱۰ مورد از بهترین کافه‌های شهر بادگیرها

 

۴. رستوران سزار یزد، منویی رنگارنگ از غذاهای ایتالیایی و ایرانی

رستوران سزار یزد
رستوران سزار یزد

یکی از محبوب‌ترین رستوران های یزد را باید رستوران سزار دانست که در حوالی میدان ابوذر شهر جا خوش کرده است. این رستوران مجلل مقر طعم‌های دلچسب غذاهای ایتالیایی است، اما منوی آن محدود به این غذاها نیست و انواع غذاهای ایرانی و دریایی و همچنین طعم‌های خوب یک کافه نیز در آن یافت می‌شود تا هر کس با هر سلیقه‌ای، خوشمزگی را در این رستوران تجربه کند. پرسنل و آشپزهای حرفه‌ای سزار، طعمی خوش و لحظاتی آرامش‌بخش را به مشتریان خود عرضه می‌کنند تا تجربه‌ی شکم‌گردی در شهر زیبای یزد جذاب‌تر شود.

آدرس رستوران سزار یزد: یزد، میدان شهدای محراب، خیابان کاشانی، نرسیده به میدان ابوذر، ابتدای کوچه‌ی سنبل

تلفن : ۰۳۵۳۸۲۶۵۶۰۰

آدرس رستوران سزار یزد روی نقشه گوگل

۵. رستوران ترمه و ترنج یزد ، از معروف‌ترین رستوران های یزد

رستوران ترمه و ترنج یزد | حس نوستالژیک سفره‌های ایرانی
رستوران ترمه و ترنج یزد | حس نوستالژیک سفره‌های ایرانی

رستوران ترمه و ترنج یزد، مملو از حس نوستالژیک سفره‌های ایرانی با دست‌پخت بی‌نظیر مردمان یزد است که در فضایی خوش‌رنگ و لعاب، با طراحی اصیل یزد، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. با غذاهای ایرانی و سنتی این رستوران، شکم‌گردی مهیجی را می‌توانید در یزد تجربه کنید و در کنار لذت از خوشمزگی، آرامش دنج محیط رستوران را چاشنی غذای خود کنید.

آدرس رستوران ترمه و ترنج یزد: یزد، خیابان امام خمینی، خیابان فهادان

تلفن : ۰۳۵۳۶۳۰۱۸۰۰

آدرس رستوران ترمه و ترنج یزد روی نقشه گوگل

۶. کافه عدسی پناهنده ، تجربه‌ی دلنشین سادگی در یزد

کافه عدسی پناهنده
کافه عدسی پناهنده

یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های شهرکه یزدی‌ها از کوچک و بزرگ طرفدارش هستند، کافه عدسی پناهنده است. این کافه به طعم معرکه‌ی عدسی‌هایش معروف است و در فضای دنج خود، خوش‌ترین لحظه‌ها را برای مردم می‌سازد. از نکات قابل توجه این ‌کافه‌ی نوستالژیک، باز بودن همیشگی آن و پذیرایی در همه‌ی ساعات از مشتریان است. رفتار پرسنل پناهنده، بسیار دلنشین و حرفه‌ای است و باعث انتشار آرامش در فضای دنج این کافه می‌شود. در سفرتان به یزد سری به کافه عدسی پناهنده بزنید تا متفاوت‌ترین و خوشمزه‌ترین عدسی عمرتان را نوش جان کنید. فراموش نکنید که پناهنده در دو شعبه فعالیت می‌کند؛ شعبه‌ی اصلی آن در خیابان قیام و بازار خان است و شعبه‌ی دیگرش در بلوار دانشگاه واقع شده است.

آدرس شعبه ۱ کافه عدسی پناهنده: یزد، خیابان قیام، میدان خان، بازار خان

تلفن : ۰۳۵۳۶۲۲۲۶۰۲

آدرس شعبه ۲ کافه عدسی پناهنده: یزد، بلوار دانشگاه، بین چهارراه پژوهش و میدان اطلسی

تلفن : ۰۳۵۳۸۲۶۲۲۴۵

آدرس شعبه اصلی کافه عدسی پناهنده یزد روی نقشه گوگل

۷. کافه رستوران فوکا ، لذت خوشمزگی در یزد

کافه رستوران فوکا یزد
کافه رستوران فوکا یزد

یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در بین رستوران های یزد را باید کافه رستوران فوکا دانست که مجموعه‌ای از خوشمزگی‌ها را در منوی خود جمع کرده است. این کافه رستوران، با تنوع مطلوبش در منوی غذاهای ایرانی و فرنگی و طعم‌های خوشحالی منوی کافه‌اش، لحظه‌هایی دوست داشتنی برای مشتریان خود به‌وجود می‌آورده است. طراحی و چیدمان جذاب فوکا، خوشمزگی طعم غذا و دسرهایش را دو چندان کرده و ثانیه‌های فراموش نشدنی از حس ‌و حال خوش یزدگردی را در ذهن کافه‌نشین‌ها و رستوران‌گردها می‌سازد.

آدرس کافه رستوران فوکا یزد: یزد، خیابان مسجد جامع، نرسیده به مسجد جامع

تلفن : ۰۳۵۳۶۲۰۸۵۲۰

آدرس کافه رستوران فوکا یزد روی نقشه گوگل

۸. کافه رستوران بام یزد ، طعم لذت‌بخش غذا با منظره‌ای جذاب از شهر

کافه رستوران بام یزد
کافه رستوران بام یزد

در کافه رستوران بام یزد شانس این را دارید که منظره‌ای زیبایی از شهر خوش‌‌طرح بادگیرها را پیش روی‌تان ببینید. به‌خصوص اگر در شب به این رستوران بروید، خوشمزگی شام با نمای چراغانی شهر دلنشین‌تر خواهد ‌شد. این کافه رستوران سنتی با منویی از خوش‌طعم‌ترین غذاهای سنتی، از گردشگرها و مردمان شهر پذیرایی می‌کند و دست‌پختی فراموش نشدنی از یزد را برای مهمانان خود سرو می‌کنند.

آدرس کافه رستوران بام یزد: یزد، ابتدای خیابان مسجد جامع، بعد از بانک ملی

تلفن : ۰۳۵۳۶۲۱۶۴۴۶

آدرس کافه رستوران بام یزد روی نقشه گوگل

۹. کافه رستوران ایرانی قدیمی ، جذابیت تاریخ و نوستالژی‌ها در یزد

کافه رستوران ایرانی قدیمی
کافه رستوران ایرانی قدیمی

کافه رستوران ایرانی قدیمی یزد یکی از خواستنی‌ترین فضاها را دارد و با طراحی خاصی که المان‌های سنتی یزد را نمایش می‌دهد، با منویی از خوشمزگی‌های سنتی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این کافه رستوران در بافت اصیل و کهنی از شهر قرار گرفته است و تجربه‌ی خوشی از کافه‌نشینی و رستوران‌گردی در سفرتان به یزد خواهد ساخت.

آدرس کافه رستوران ایرانی قدیمی یزد: یزد، انتهای خیابان مسجد جامع، انتهای بازارچه صراف‌ها

تلفن : ۰۳۵۳۶۲۰۵۰۸۴

آدرس کافه رستوران ایرانی قدیمی یزد روی نقشه گوگل

۱۰. رستوران مارکوپولو

رستوران مارکوپولو | رستوران های یزد
رستوران مارکوپولو

مارکوپولو یکی از رستوران‌ های یزد است که آوازه آن در میان اهالی یزد و همچنین گردشگران این شهر بلند است. این رستوران که متعلق به هتل شرق است، جزو محبوب‌ترین رستوران‌های سنتی در یزد به شمار می‌رود که هر روزه عده زیادی به آنجا می‌روند.

رستوران مارکوپولو فضایی دلنشین، جذاب و متفاوت دارد که بر بالای بام هتل قرار گرفته. چشم‌انداز رستوران آنقدر زیبا و دیدنی است که شما را به وجد می‌آورد و آن را به یک پاتوق همیشگی برایتان تبدیل می‌کند. منوی مارکوپولو، پر از غذاهای خوش طعم ایرانی و سنتی است. محبوب‌ترین غذای این رستوران کباب و نان تازه است که مشتریان برای نوش جان کردنش سر و دست می‌شکنند. به جز کباب، سوپ عدس یزدی نیز از گزینه‌های پرطرفدار این رستوران است که می‌توانید آن را امتحان کنید و از طعم خوبش لذت ببرید. البته فراموش نکنید که این غذا، فقط در روزهای خاصی از هفته طبخ می‌شود.

اگر به یزد سفر می‌کنید، نام رستوران محبوب مارکوپولو را به خاطر داشته باشید و یک وعده را در آنجا نوش جان کنید.

آدرس رستوران مارکوپولو : یزد، خیابان امام خمینی، خیابان مسجد جامع، کوچه ششم، هتل سنتی شرق (اورینت)

۱۱. کافه خانه دوست یزد ؛ چشم‌اندازی از یزد

کافه خانه دوست یزد
کافه خانه دوست یزد

از دیگر رستوران‌ های یزد که جایگاه ویژه‌ای در میان گردشگران و اهالی این شهر دارد، می‌توان به کافه خانه دوست اشاره کرد. این کافه سنتی و زیبا در یکی از خانه‌های تاریخی یزد قرار گرفته.  کافه سنتی یزد، محیطی متفاوت و جذاب خصوصا برای گردشگران به شمار می‌رود‌. در کافه خانه دوست یزد می‌توانید انواع غذاهای سنتی، نوشیدنی‌های گرم و سرد، پیش غذا و دسر را نوش جان کنید. این کافه فقط جایی برای خوردن غذا و خوراکی نیست، بلکه با دکوراسیون سنتی خود، افراد را با بخشی از زندگی مردم کویر آشنا می‌کند و همچنین با راه‌اندازی یک گالری کوچک داخل کافه، محصولات سنتی یزدی را ارائه می‌دهد.

محیط آرام و دلنشین، تنوع غذاها و کیفیت بالای آن‌ها، محصولات سنتی جذاب و دیدنی و پرسنل حرفه‌ای و با اخلاق، تمام ویژگی‌هایی است که این کافه را از سایر کافه‌ها جدا کرده.

آدرس کافه خانه دوست : یزد، خیابان سید گلسرخ، کوچه حسینیه شاه ابوالقاسم، جنب کافی شاپ مروارید

۱۲. رستوران هتل مشیرالممالک یزد ؛ مجلل و باشکوه

رستوران هتل مشیرالممالک یزد پ رستوران های یزد
رستوران هتل مشیرالممالک یزد

اگر در یزد به دنبال رستورانی سنتی، لوگس و باشکوه می‌گردید که بتوانید غذایتان را در محیطی متفاوت و مجلل میل کنید، رستوران هتل مشیرالممالک یزد، منتظر شماست.

رستوران مشیرالممالک، از جمله رستوران های یزد به شمار می‌رود که محبوبیت خاصی میان افراد دارد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی، فرنگی و دریایی را نوش جان کنید. کباب‌ها، جوجه کباب و شنیسل رستوران مشیرالممالک بسیار معروف است و از امتحان کردنش پشیمان نخواهید شد.

صدای آب، آواز پرندگان و سایه درختان تنومند همگی از جمله جذابیت‌های این باغ رستوران هستند که می‌توانید آن‌ها را در کنار یک غذای بی‌نظیر تجربه کنید.

آدرس رستوران هتل مشیرالممالک یزد : یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک

۱۳. رستوران ایتالیایی دراگون ؛ خش فود

رستوران ایتالیایی دراگون
رستوران ایتالیایی دراگون

رستوران ایتالیایی دراگون در شهر یزد قرار دارد که رستوران محبوب فست فود دوستان است. دراگون از معروف‌ترین رستوران های یزد است که با تنوع زیاد و کیفیت بالای غذاها، مورد توجه قرار گرفته است. این رستوران، اولین رستوران ایتالیایی یزد است که از سال ۱۳۸۸ فعالیت خودش را آغاز کرده و با همان کیفیت تا کنون آماده خدمت رسانی است.

از منوی این رستوران می‌توانید انواع پاستاها، پیتزاهای ایتالیایی، ساندویچ‌ها و پیش‌ غذاهای خوشمزه را انتخاب و نوش جان کنید. اگر از طرفداران فست فود و پیتزا هستید، برای رفتن به رستوران دراگون عجله کنید.

آدرس رستوران ایتالیایی دراگون : یزد، صفائیه، بلوار دانشگاه، خیابان مجدالعلماء، ۲۴ متری سوم

۱۴. رستوران نگین یزد ؛ اصیل و با کیفیت

رستوران نگین یزد
رستوران نگین یزد

رستوران نگین یزد از جمله قدیمی‌ترین رستوران های یزد است که از زمان آغاز فعالیتش تا کنون در حدود ۱۳ سال می‌گذرد. در این رستوران دنج و دلنشین می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه و بی‌نظیر ایرانی یا سنتی یزدی را نوش جان کنید. غذاهای این رستوران آنقدر تنوع و کیفیت دارند که می‌توانید با خیال راحت آن را انتخاب کرده و میل کنید. در رستوران نگین می‌توانید مراسم‌های خاص را با رزرو قبلی و هماهنگی برگزار کنید. یادتان باشد این رستوران، سرویس بیرون‌بر نیز دارد و به راحتی می‌توانید غذایتان را از آنجا سفارش دهید.

در سفر به شهر زیبای یزد، رستوران نگین را از یاد نبرید.

آدرس رستوران نگین یزد : یزد، میدان شهدای محراب، بلوار مدرس

۱۵. رستوران سنتی حمام خان یزد

حمام خان یکی از قدیمی‌ترین ابنیه تاریخی یزد محسوب می‌شود. قدمت این حمام عمومی به دوران قاجار باز می‌گردد. این حمام تاریخی در میدان خان یزد قرار دارد. حمام خان را می‌توان جزو جاهای دیدنی یزد دانست. این حمام را در سال ۱۳۷۳ پس از بازسازی کامل، به یک رستوران سنتی تبدیل کردند. در حال حاضر رستوران سنتی حمام خان یک رستوران سنتی با ۱۲۰ نفر ظرفیت است.

اگر اهل چای و قلیان هستید، می‌توانید سری به این رستوران بزنید و کمی وقت‌گذرانی کنید. همچنین می‌توانید انواع غذاهای سنتی از قبیل انواع کباب، ماهی و … را سفارش دهید. در ضمن انواع غذاهای سنتی نیز در این رستوران سرو می‌شود. پس اگر دلتان یک غذای خوشمزه همانند آش شولی یزدی را می‌خواهد هم باید مستقیم به رستوران سنتی حمام خان بروید. این رستوران هم فال است هم تماشا. همچنین به یاد داشته باشید که دیزی‌های این رستوران هم شهرت بسیاری دارد و بسیار پرطرفدار است. دیزی‌ها به سبک سنتی در ظروف سنگی سرو می‌شوند و مزه خاصی می‌دهند.

آدرس: یزد، خیابان قیام، جنب مسجد ملا اسماعیل

تلفن: ۰۳۵۳۶۲۲۵۱۹۵

ساعت کاری: از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰

۱۶. رستوران هتل جاده ابریشم

هتل جاده ابریشم از جمله هتل‌های سنتی یزد است که از قضا طرفداران بسیاری هم دارد. در حقیقت یک ساختمان قدیمی که قدمت آن به دوران قاجرا باز می‌گردد را به یک هتل و اقامتگاه بسیار زیبا تبدیل کرده‌اند. یزد شهری آرام و بسیار زیبا است. به همین خاطر حضور در اقامت‌های سنتی شما را به یاد صدها سال پیش می‌اندازد. انگار که زمان را به عقب برگدانید و در همان دوران زندگی کنید. هتل جاده ابریشم دارای یک رستوران اختصاصی است. این رستوران در حیاط هتل میز و صندلی قرار داده و فضای زیبا را به وجود آورده‌ است.

تصور کنید که می‌توانید دور حوضی فیروزه‌ای و کنار گلدان‌های شمعدانی بنشینید و از تماشای نمای ساختمانی قدیمی لذت ببرید. در عین حال طعم غذاهای سنتی یزد را بچشید و در نهایت یک چای دارچین خوشمزه و تازه دم نوش جان کنید. رستوران هتل جاده ابریشم یکی از بهترین هتل های یزد است. این هتل انواع غذاهای سنتی از مرغ هندی تا کباب شتر و خوراک بادمجان را سرو می‌کند. غذاهای رستوران هتل جاده ابریشم بسیار خاص و منحصر‌به‌فرد هستند. پس حتماً طعم غذاهای مختلف آن را بچشید.

آدرس: یزد، خیابان مسجد جامع، کوچه‌ نو

تلفن: ۰۳۵۳۶۲۵۲۷۳۰

۱۷. رستوران سنتی فیروزه

رستوران سنتی فیروزه از جمله باصفاترین رستوران های یزد است. این رستوران در بافت سنتی شهر قرار دارد. رستوران سنتی فیروزه در یکی از ساختمان‌های قدیمی و تاریخی یزد قرار دارد. این رستوران در سال ۱۳۹۵ بعد بازسازی کامل، تغییر کاربری پیدا کرد و به یک رستوران زیبا با ظرفیت ۸۰ نفر تبدیل شد. منوی این رستوان بسیار متنوع است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را شامل می‌شود. خب با وجود آنکه اکثر ما از رستوران‌های سنتی انتظار غذاهای ایرونی داریم؛ اما این رستوران سلیقه عموم مردم را در نظر گرفته است.

پس اگر همراه خانواده‌ای با سلیقه‌های مختلف قصد انتخاب رستوران را دارید، می‌توانید رستوران سنتی فیروزه را انتخاب نمایید. در این رستوران حتی انواع پیتزا نیز سرو می‌شود. فضای رستوران سنتی فیروزه بسیار زیبا و دوست‌داشتنی است و حتی حضور در این رستوران باعث می‌شود تا حال بهتری داشته باشید.

آدرس: یزد، خیابان امام، خیابان مهدی، جنب بانک رفاه

تلفن: ۰۳۵۳۶۲۷۲۹۰۲

۱۸. رستوران سنتی شاه مردان

رستوران سنتی شاه مردان از جمله بزرگترین رستوران های یزد است. این رستوران ۲۵۰ نفر ظرفیت دارد و در فضایی کاملاً سنتی واقع شده است. این رستوران می‌توان یکی از معروف‌ترین رستوران‌های شهر دانست که مردم محلی نیز آن را برای دورهمی‌های خانوادگی خود انتخاب می‌کنند. رستوران سنتی شاه مردان مهمانان خارجی بسیار هم دارد. به همین خاطر حتی منو خود را به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه می‌دهد.

تنوع منوی رستوران سنتی شاه مردان بی‌نظیر است. البته فقط انواع غذاهای سنتی ایرونی را می‌توانید سفارش دهید. کیفیت غذاهای این رستوران بی‌نظیر است و مثال آن را در یزد نمی‌توانید پیدا کنید. در ضمن امکان سفارش غذا به‌صورت بیرون بر نیز وجود دارد. همچنین فضای کافی پارک خودرو جلوی رستوران باعث می‌شود تا نگران جای پارک خودرو نباشید.

آدرس: یزد، خیابان کاشانی، نبش بلوار امام جعفر صادق (ع)، ابتدای کوچه مازاری‌ها

تلفن: ۰۳۵۳۸۲۴۴۰۳۹

ساعت کاری: از ساعت ۱۲ تا ۱۵:۳۰؛ از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۱۵

سفر به شهر پر رمز و راز و خوش‌نقش و نگار یزد و تجربه‌ی خوشمزگی‎‌‌های آن را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید. کافه‌ها و رستوران‌های شهر بادگیرها، فرصت جذابی است تا لذت طعم‌های خاص و دوست داشتنی منوهای مختلف را در فضایی مملو از اتمسفر خوش سنتی یزد تجربه کنید. رستوران‌گردی در یزد، نوعی ماجراجویی است که در آن خوشمزگی با معماری سنتی و کهن، پیوند خورده است. اگر مسافر یزد و زیبایی‌های بی‌بدیل آن شدید، حتماً سراغ رستوران و کافه‌های این شهر تاریخی بروید و از تجربه‌های خوشمزه‌تان برای سفرزون بنویسید. ما همیشه منتظر نظرات وایده‌های جذاب شما همراهان عزیز هستیم.


برای آشنایی بیشتر با صنایع دستی یزد کلیک کنید.