سفر به کیش را می‌توان یکی از تفریحی‌ترین سفرهای داخلی دانست. سرمایه گذاران جزیره کیش همواره در تلاش بوده‌اند تا تفریحاتی خاص و منحصربه‌فرد را در آن ایجاد کنند. به همین دلیل می‌توانیم شاهد انواع و اقسام تفریحات آبی و غیر آبی در کیش باشیم. تفریحاتی که شاید در هیچ کجا از ایران عزیزمان نمی‌توانیم آنها را ببینیم و تجربه کنیم. یکی از این تفریحات خاص و منحصربه‌فرد جزیره، سافاری در کیش نام دارد. مجموعه سافاری در کیش ، گزینه‌های تفریحی مختلفی را برای تفریح مراجعین خود در نظر گرفته. تنوع تفریحات در مجموعه سافاری کیش آنقدر زیاد است که قطعا هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. پس با سفرزون همراه شوید تا سافاری کیش را به صورت کامل بشناسید.

saadatrent

آشنایی با تفریحات مختلف سافاری در کیش

سافاری در کیش یک مجموعه تفریحی بسیار کامل و حرفه‌ای به شمار می‌آید. در این مجموعه گزینه‌های تفریحی زیادی وجود دارند. هر گزینه برای یک سلیقه و گروه سنی خاص طراحی شده است. به همین دلیل شما می‌توانید به صورت خانوادگی از این مجموعه زیبا دیدن فرمایید و همگی در نهایت با لبخندی بر لب از آنجا خارج شوید.

آفرود لندکروز

در این تفریح شما همراه با سه نفر دیگر سوار بر یک لندکروز مخصوص آفرود خواهید شد. البته امکان رانندگی کردن برای بازدیدکنندگان وجود ندارد. یک راننده حرفه‌ای پشت فرمان نشسته و آدرنالین خون شما را حسابی بالا می‌برد. این گزینه تفریحی، تجربه ای مشابه آفرودسواری در دبی یا کویر‌های ماسه‌ای ایران را برای شما تداعی می‌کند.

هزینه:۷۰ هزار تومان

آفرود لندکروز
آفرود لندکروز

برای دریافت راهنمای سفر به کیش کلیک کنید.


پینت بال در کیش

پینت بال
پینت بال

سافاری در کیش، محیطی برای بازی پینت بال نیز تعبیه کرده. البته به یاد داشته باشید که برای بازی پینت بال باید به صورت تیمی شرکت کنید. در غیر این صورت شاید سخت بتوانید با افراد غریبه یک تیم کامل تشکیل دهید.

هزینه:۵۰ هزار تومان

تور باگی ۲۵۰ سی سی دو نفره | سافاری در کیش

باگی
باگی

باگی نام نوعی موتور چهار چرخ با ظرفیت دو نفر است که برای آفرود سواری طراحی شده است. در این تور شما می‌توانید خودتان پشت فرمان بنشینید. البته اگر قصد استفاده از این گزینه تفریحی را دارید، بهتر است پیش از غروب آفتاب از آن لذت ببرید. با وجود اینکه آفرود سواری در تاریکی هم هیجان منحصربه‌فرد خود را دارد، اما ممکن است برای افرادی که به رانندگی آشنایی ندارند، کمی مشکل ایجاد شود. برای راندن این باگی ۲۵۰ سی سی، نیازی به داشتن گواهی‌نامه و دانستن اصول رانندگی نیست. اگر تعداد نفرات خانواده شما زیاد است، می‌توانید از باگی‌های ۵ نفره با قیمت ۲۵۰ هزار تومان استفاده کنید.

هزینه: ۱۲۵ هزار تومان

بانجی شوتینگ | سافاری در کیش

سافاری در کیش
بانجی شوتینگ

قطعا تا به حال تیرکمان سنگی را دیده‌اید. حال تصور کنید که این تیرکمان در ابعاد بزرگ ساخته شده باشد و شما هم سنگ درون آن باشید! بانجی شوتینگ تجربه هیجان محض است. یک کش بسیار بزرگ به دو تیرک بلند بسته شده‌ است. شما به وسیله کابل‌های مخصوص به وسط این کش بسته خواهید شد. در نهایت با یک خودروی سنگین تا جایی که امکان دارد به عقب کشیده شده و رها می‌شوید. بعد از حدود سه دقیقه نوسان پی در پی، نهایتا در ارتفاع حدود چهار متری می‌ایستید و تیم سافاری شما را پایین می‌آورند. اگر مشکل قلبی دارید، این گزینه را امتحان نکنید.

هزینه:۷۰ هزار تومان

ترامپولین | سافاری در کیش

ترامپولین
ترامپولین

در این گزینه تفریحی شما می‌توانید از یک ترامپولین بسیار بزرگ استفاده کنید و حسابی تا آسمان بالا و پایین بپرید. البته این آیتم بیشتر مخصوص کودکان است. فراموش نکنید که سافاری در کیش برای تمامی گروه‌های سنی طراحی شده است.

هزینه: ۱۵ هزار تومان

 زورب بال

زورب بال کیش
زورب بال کیش

زورب بال یکی از هیجان انگیزترین گزینه‌های سافاری است. یک توپ بسیار بزرگ پر از آب سرد می‌شود. شما باید لباس‌های مخصوص پوشیده و داخل توپ شوید. ظرفیت هر توپ دو نفر است. سپس این توپ در یک شیب با طول حدود ۸۰۰ متر به سمت پایین رها می‌شود. زورب بال تجربه بسیار هیجان‌انگیز و خنکی خواهد بود!

هزینه:۶۰ هزار تومان

شتر سواری

سافاری در کیش
شتر سواری

در بخشی از سافاری شما می‌توانید سوار بر شتر شده و کمی حس و حال کویر‌های عربستان را به خود بگیرید.

هزینه: ۲۰ هزار تومان

کارتینگ | سافاری در کیش

کارتینگ کیش
کارتینگ کیش

علاوه بر کارتینگ پارک شهر کیش، یک کارتینگ دیگر که در پیست کاملا آسفالته طراحی شده را می‌توان داخل مجموعه سافاری در کیش یافت. ظرفیت ماشین‌های کارتینگ ۱۰۰ سی سی بوده و قدرت کششی بالایی دارند. طول پیست این کارتینگ حدود ۱۰۰ متر از کارتینگ اصلی کیش کمتر است و ۷۰۰ متر طول دارد. در ضمن باید بدانید که کودکان زیر ۱۵ سال، افراد با قدی کوتاه‌تر از ۱۴۰ سانتی متر و کسانی که بیش از ۹۰ کیلوگرم وزن دارند، نمی‌توانند از کارتینگ سافاری در کیش استفاده نمایند.

هزینه: ۴۵ هزار تومان

موتور چهار چرخ ATV

ATV
ATV

سواری با موتور‌های چهارچرخ یا همان ATV، تجربه‌ای بسیار هیجان‌انگیز است. این بار شما می‌توانید این تجربه شگفت‌انگیز را در مجموعه سافاری در کیش داشته باشید. پیست سافاری در کیش کاملا بیابانی و آفرود طراحی شده تا شما را به اوج هیجان برساند. شما می‌توانید از بین موتورهای ۹۰ سی سی ، ۱۰۰ سی سی و اتوماتیک، گزینه مطلوب خودتان را انتخاب کنید. اگر مهارت زیادی در رانندگی و راندن وسایل نقلیه ندارید، بهتر است از نوع اتوماتیک این موتورها استفاده کنید که نیازی به دنده زدن ندارند. در این تفریح هیجان‌انگیز، باید از کلاه کاسکت مخصوص استفاده کنید و آماده این باشید که حسابی خاکی شوید!

هزینه: ۴۵ هزار تومان

موتورهای سه چرخه دریفت

موتورهای سه چرخه دریفت
موتورهای سه چرخه دریفت

نظرتان در مورد دستی کشیدن با وسایل نقلیه و به جای گذاشتن خط چرخ چیست؟ اگر به این هیجان علاقه زیادی دارید، می‌توانید به سراغ موتورهای سه چرخه دریفت سافاری در کیش بروید. این موتورها به نوعی طراحی شده‌اند که هرکس با هر مهارتی می‌تواند با آن دستی بکشد و هیجان آن را تجربه کند. این موتور‌ها ۱۰۰ سی سی هستند و فقط برای یک نفر ظرفیت دارند. افراد کوچک‌تر از ۱۵ سال و کسانی که بیش از ۹۰ کیلوگرم وزن دارند، نمی‌توانند از این موتورها استفاده کنند.

هزینه: ۴۵ هزار تومان

فوتبال حبابی

فوتبال حبابی سافاری در کیش
فوتبال حبابی

در فوتبال حبابی، یک حباب بزرگ، همانند توپ زورب بال، روی سر هر یک از بازیکنان قرار می‌گیرد. این توپ تا کمر پایین آمده و به این ترتیب در صورت زمین خوردن، همانند یک توپ روی زمین قل می‌خورید! پس در حین اینکه باید برای بردن تیم خود و گل زدن تلاش کنید، مجبور به حفظ تعادل نیز خواهید بود که اصلا کار ساده ای نیست! البته باید به یاد داشته باشید که برای اجرای این آیتم سافاری در کیش ، باید حداقل دو تیم پنج نفره تشکیل دهید.

هزینه: ۲۰ هزار تومان

هرم مومیایی ( دالان وحشت)

هرم مومیایی
هرم مومیایی

هرم مومیایی یا دالان وحشت، یک نوع اتاق فرار ترسناک است. طراحی این هرم به حدی زیبا و جذاب است که اکثر بازدیدکنندگان ناخودآگاه جذب آن می‌شوند. در این بازی شما باید بتوانید معما را حل کرده و با ترس خود مواجه شوید. کودکان زیر ۱۰ سال و افرادی که دچار بیماری‌های قلبی هستند، اصلا نباید از این آیتم استفاده کنند.

هزینه: ۲۰ هزار تومان

واقعیت مجازی | سافاری در کیش

واقعیت مجازی سافاری در کیش
واقعیت مجازی

قطعا با عینک‌های سه بعدی یا همان واقعیت مجازی آشنا هستید. این آیتم سافاری در کیش انفرادی بوده و در عین حال بسیار هیجان انگیز است. شما باید یک عینک واقعیت مجازی را روی چشم خود بگذارید و در حصار مخصوص بازی قرار بگیرید. سپس یک ویدئوی سه‌بعدی بسیار هیجان انگیز برای شما پخش خواهد شد. با وجود اینکه در جای خود ثابت ایستاده‌اید، می‌توانید هیجان را به صورت کامل لمس کنید.

هزینه: ۲۰ هزار تومان

فیش اسپا

فیش اسپا
فیش اسپا

فیش اسپا نوعی ماساژ پا است که توسط ماهی‌های کوچک انجام می‌شود! برای این کار از انواع ماهی گاراروفا استفاده می‌شود. این نوع ماهی می‌تواند بافت مرده پوست را تشخیص داده و آن را از بین ببرد. برای این کار ابتدا آنزیمی مخصوص را ترشح می کند و نهایتا بافت مرده را می‌مکد. فیش اسپا برای طراوت و جوانی پوست پا بسیار مفید است. تنها کافیست روی یک صندلی بنشینید، پای خود را در لگن آب فرو برده و استراحت کنید!

هزینه: ۳۰ هزار تومان

استوانه جادویی

سافاری در کیش
استوانه جادویی

استوانه جادویی مخصوص استفاده کودکان است. باید بدانید که سافاری در کیش برای کودکان نیز گزینه‌های خاصی را در نظر گرفته است. این یک استوانه بسیار بزرگ است که داخل یک حوضچه آب کوچک شناور شده. کودکان باید تعادل خود را داخل استوانه حفظ کنند و آن را حرکت دهند.

هزینه: ۳۰ هزار تومان

بانجی ترامپولین

بانجی ترامپولین نیز عمدتا مخصوص کودکان و نوجوانان طراحی شده است. در این آیتم فرد با طناب‌های کشی به دو ستون بسته می‌شود و با وزن خود باید بر روی یک ترامپولین بپرد. اگر این آیتم را به خوبی انجام دهید، می‌توانید تا حدود پنج متر از سطح زمین ارتفاع بگیرید!

هزینه: ۳۰ هزار تومان

موتور ۵۰ سی سی کودک

جالب است بدانید مجموعه سافاری در کیش ، برای کودکان نیز موتورهای ATV با ظرفیت ۵۰ سی سی را در نظر گرفته. کودکان می‌توانند سوار بر این موتورها شده و حسابی هیجان را حس کنند.

هزینه: ۴۵ هزار تومان

پکیج‌های مخصوص سافاری در کیش

سافاری کیش
سافاری کیش
  • مدیریت مجموعه سافاری در کیش ، با در نظر گرفتن پکیج‌های ویژه‌، تخفیف‌های خاصی را برای مسافران قائل شده:
  • پکیج طلایی آیتم‌ها : سافاری + باگی + شترسواری + کارتینگ به ارزش ۱۵۰ هزار تومان
  • پکیج خانواده سافاری : سافاری + ترامپولین + پینت بال + باگ به ارزش ۱۵۰ هزار تومان
  • پکیج ماه عسل مخصوص زوج های جوان : شترسواری + باگی ۲ نفره + زورب بال + سافاری به ارزش ۳۵۰ هزار تومان
  • پکیج آدرنالین مخصوص جوانان : تور باگی + سافاری + بانجی شوتینگ + عینک VRبه ارزش ۱۷۵ هزار تومان
  • پکیج نوجوانان : ترامپولین + موتورسواری + زورب بال + بانجی ترامپولین به ارزش ۱۲۰ هزار تومان
  • پکیج مخصوص کودکان : بانجی ترامپولین + موتورسواری + استوانه جادویی به ارزش ۸۵ هزار تومان

امکانات رفاهی و خدماتی سافاری در کیش

سافاری در کیش
سافاری در کیش

در این مجموعه شما می‌توانید از رستوران‌، کافه، سوپرمارکت، سرویس بهداشتی، نمازخانه و آبخوری استفاده کنید. پس اگر به همراه خانواده قصد بازدید از سافاری در کیش را دارید، به هیچ وجه نگران دوری مسافت و نبود امکانات رفاهی نباشید. در ضمن پس از اتمام ساعت کار مجموعه، تاکسی‌های زیادی جلوی درب خروج، منتظر مسافران هستند. در صورتی که با این وجود قادر به گرفتن تاکسی نبودید، مجموعه برای شما تاکسی خبر خواهد کرد.

اطلاعات بازدید از سافاری در کیش

آدرس مجموعه سافاری در کیش : اتوبان خلیج فارس، بلوار امام، بلوار توسعه

شماره تماس : ۰۷۶۴۴۴۵۰۴۴۰

ساعت کار : ۱۶-۲۱

هزینه بازدید : ۱۵ هزار تومان ورودی (برای هر تفریح باید هزینه جدا بپردازید)

چرا باید به سافاری در کیش برویم؟

سافاری در کیش
سافاری در کیش

سافاری در کیش یک تجربه بسیار منحصر به فرد است. اما در عین حال ممکن است برخی از مسافران آن را در اولویت برنامه‌های خود قرار ندهند. به همین دلیل قصد داریم تا نقاط ضعف و قوت آن را بیان کنیم و تصمیم‌گیری را به شما بسپاریم:

نکاتی که پیش از مراجعه به سافاری در کیش باید در نظر داشته باشید

سافاری در کیش
سافاری در کیش
  • بهتر است بلیت‌های خود را به صورت غیر حضوری تهیه کنید
  • ترجیحا سی دقیقه پیش از باز شدن مجموعه در آنجا حضور داشته باشید
  • بهتر است از قبل درباره انتخاب آیتم های مجموعه تصمیم خود را گرفته باشید. پیش از ورود به مجموعه، به ازای استفاده از هر آیتم، یک کارت اعتباری به شما داده می‌شود. کارت و رسید کاغذی مربوط به شارژ آن را به خوبی حفظ کنید تا دچار مشکل نشوید. تنها با وجود کارت و رسید شارژ آن، می‌توانید از آیتم‌ها استفاده کنید. اگر بخواهید یک آیتم را اضافه کنید، باید مجددا به درب ورودی باز گردید. در هنگام خروج باید کارت‌های اعتباری را تحویل دهید. در صورت مفقود شدن کارت‌ها، باید جریمه پرداخت کنید.
  • بهتر است سی دقیقه پیش از اتمام زمان کار مجموعه، آنجا را ترک کنید تا با ازدحام جمعیت روبرو نشوید و در ضمن بتوانید به راحتی تاکسی بگیرید.
  • اگر تاکسی در محل درب خروجی حاضر نبود، از مدیریت بخواهید که برای شما تاکسی خبر کند.
  • بهتر است هیچ گونه وسیله اضافی، حتی کیف دستی همراه خود نداشته باشید، زیرا قطعا هنگام استفاده از آیتم‌ها برای شما دردسر ساز خواهند بود.
  • بهتر است وسایل ارزشمند، جواهرات و حتی تلفن همراه‌تان را در صندوق امانات هتل بگذارید، زیرا در هنگام استفاده از برخی آیتم‌ها مثل زورب بال، باید تمام وسایل خود را تحویل دهید.
  • عکاسی و فیلم برداری در تمامی بخش‌های مجموعه غیر مجاز است. این سیاست مدیریت بوده و نباید با کارکنان در این مورد بحث کنید. عکاسان حرفه‌ای با وسایل تخصصی در مجموعه حضور دارند و از شما تصویر برداری می‌کنند. در نهایت می‌توانید این تصاویر را چاپ کرده یا روی لوح فشرده آنها را دریافت کنید. البته برای انجام این کار، باید هزینه اضافه پرداخت نمایید.
سافاری در کیش
سافاری در کیش

خب سفرزونی عزیز، نظر شما راجع به مجموعه سافاری در کیش چیست؟ به نظر شما جای چه آیتم‌هایی در این تور سافاری خالی مانده؟ آیا تا به حال از این مجموعه بازدید کرده‌اید؟ به نظر شما سافاری در کیش ارزش پرداخت این هزینه‌ها را دارد؟ نظر خود را در مورد آیتم‌هایی که استفاده کرده‌اید با ما در میان بگذارید تا به این ترتیب راهنمای خوبی برای سایر سفرزونی‌ها باشید! فراموش نکنیدکه ما با تمام وجود عاشق خواندن نظرات شیرین شما هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های کیش کلیک کنید.