اگر اهل سفر به جاهای فوق‌العاده ایران هستید، ایرانزون یک فرصت استثنایی است. در کمپین ایرانزون شما می‌توانید تنها با برنامه ریزی و گشت و گذار اینترنتی در برنامه ریز سفرزون یکی از ۵ مسافر “سفر مجانی” به هر جایی از ایران که دل‌تان خواست، باشید و سفری لذت‌بخش‌ را به جاهای بکر ایران تجربه کنید. کافی‌ست سفرتان را از این‌جا planner.safarzon.com شروع کنید و با هم ایران را بهتر و لذت‌بخش‌تر ببینیم.

saadatrent
Loading the player...

چندتا سفر را این‌طوری از دست داده‌اید؟!

همه ما سفر کردن را دوست داریم و عاشقش هستیم، اما در این دوره و زمانه سفر کردن خیلی هم راحت نیست. باید کلی برنامه بریزید و مشخص کنید، کجا بروید؟ با چه کسی بروید؟ چه زمانی بروید؟ چطوری بروید و اصلا وقتی هم که به مقصد رسیدید، آّیا فرصت دارید همه‌جا را ببینید؟ یا اصلا همسفر‌های‌تان از آن مکان‌های گردشگری خوش‌شان می‌آید؟ این فکرها گاهی از خیر سفر رفتن منصرف‌تان می‌کند و پیش خودتان می‌گوید: «بگذار توی خانه و روی همین کاناپه دراز بشکم و استراحت بکنم.» راستی چندتا سفر را به همین راحتی از دست داده‌اید؟!

دستیار هوشمند سفرزون ؛ تور مجازی ایرانزون

روش کار با برنامه ریز سفرزون بسیار آسان است و در یک چشم به‌هم زدن شما آن را می‌آموزید
روش کار با برنامه ریز سفرزون بسیار آسان است و در یک چشم به‌هم زدن شما آن را می‌آموزید

حالا اما اوضاع تغییر کرده، با ایرانزون قرار است همه این‌ها به تاریخ بپیوندند. ایرانزون یک برنامه ریز هوشمند سفر ( دستیار هوشمند سفر ) است که با یک تور مجازی شما را به تمام جاهای دیدنی مقصدتان می‌برد، در مورد خصوصیات مکان‌های دیدنی‌اش برای‌تان می‌گوید، بهترین زمان بازدید را هوشمندانه برای‌تان مشخص می‌کند، هزینه‌های بازدید را به شما می‌دهد و از همه مهم‌تر طوری بازدید از این مکان‌های دیدنی را برای‌تان برنامه ریزی می‌کند که هم زمان استراحت داشته باشید، هم ناهار، هم شام و هم صبحانه. با الگوریتم‌های هوشمندش بازدید از مکان‌های گردشگری را طوری کنار هم می‌چیند که کم‌ترین زمان را برای بازدید صرف کنید و بتوانید جای دقیق‌شان را روی نقشه گوگل پیدا کنید.

برنامه سفر را برای بچه ها بفرستید!

برنامه سفرتان را می‌توانید در موبایل‌تان به هرکجا ببرید
برنامه سفرتان را می‌توانید در موبایل‌تان به هرکجا ببرید

تمام این‌ها را بگذارید کنار مزیت فرستادن نقشه برای همسفرهای‌تان که امتیاز فوق‌العاده‌ای‌ست. همسفرهای‌تان اگر از وسواسی‌ترین‌ها هم باشند بازهم برنامه ریز سفرزون آن‌ها را مشتاق سفر رفتن می‌کند؛ چون همه‌ی سفر را کامل و دست‌نخورده می‌گذارد جلوی روی‌شان تا بینند و فقط باید جاهایی را که دوست دارند یا ندارند از آن کم و زیاد کنند. شما در یک چشم به‌هم زدن لینک برنامه سفرتان را برای‌شان می‌فرستید و آن‌ها می‌توانند از آن خروجی PDF یا گوگل مپ بگیرند و کل برنامه سفر را در جیب‌شان داشته باشند.

سفر مجانی برای ۵ خوش شانس برنامه ریز سفرزون

شما هم می‌توانید ییک از برندگان خوش شانس ایرانزون باشید
شما هم می‌توانید یکی از برندگان خوش شانس ایرانزون باشید

این آخر کار نیست. اگر شما هم از گشت و گذار مجانی و مجازی توی برنامه ریز سفرزون و ایرانزون خوش‌تان آمده است، پس این خبر را بشنوید: سفرزون برای هر پلن، بلیط یا فعالیت در برنامه ریز سفرزون (معرفی به دوستان یا برنامه ریزی در ایرانزون) یک امتیاز به شما می‌دهد و آخر هر ماه امتیاز همه را جمع می‌کند و دست آخر به ۵ نفری که بیش‌ترین امتیاز را در برنامه ریز سفرزون داشته‌اند، سفر مجانی به برنامه سفر رویایی به هرجای ایران که خواستند می‌دهد.

شما می‌توانید یکی از این ۵ نفر باشید. فقط کافی‌ست بگویید کجا می‌خواهید بروید. سفرزون در کمپین بزرگ ایرانزون شما را به سفر رویایی‌تان می‌فرستد تا خاطره‌های خوب‌تان از سفرزون کامل شود.