عکاسی لاتاری از مراحل مهم در فرایند کسب شهروندی یا همان گرین کارت آمریکا محسوب می‌شود که اغلب از سوی متقاضیان مورد غفلت قرار می‌گیرد. این بار شاید شانس به شما رو کند و بدون اینکه کار خاصی انجام دهید، حضور در کشور آمریکا با پاسپورتی معتبر را تجربه نمایید. اگرچه این راه نیز چندان آسان نیست و باید یک سری مقدمات را برای تکمیل مراحل ثبت نام فراهم کنید. افزودن عکس پرسنلی مناسب یکی از مراحل مهم جهت تکمیل فرم ثبت نام لاتاری است. عکس لاتاری آمریکا از قواعد خاصی پیروی می‌کند که تخطی از هر کدام، کل مراحل را دچار مشکل می‌سازد. نکته جالب اینکه عکستو تمام فرایندهای لازم برای سفارش عکاسی لاتاری را ساده نموده و شما به راحتی قادر به گذر از این فرایند پردردسر خواهید بود.

saadatrent

در سال‌های اخیر بر اجرای روند کسب گرین کارت آمریکا سخت‌گیری عجیبی از سوی کشور مقصد صورت می‌گیرد و بی‌توجهی به عکس مناسب لاتاری آمریکا یکی از عوامل تعیین کننده ابطال درخواست است. همانطور که تجربه نشان داده افراد زیادی در همین اواخر به علت عکاسی لاتاری نامناسب از گردونه قرعه کشی حذف شدند و امکان ارسال دوباره تصویر از آنها سلب گردیده است. عکس لاتاری آمریکا شما را ملزم به رعایت پارامترهای زیادی می‌کند و اگر هر کدام از آنها اجرایی نشود، روند ثبت نام شکست خواهد خورد.

در عکاسی لاتاری نگاه مستقیم به دوربین داشته باشید و صاف بشینید

عکاسی لاتاری چیست؟

عکاسی لاتاری به شرایط ویژه یا ژست خاص نیاز ندارد بلکه شما باید یکسری نکات قانونی عکس پرسنلی را مدنظر قرار دهید. این تصویر به عنوان احراز هویت در نظر گرفته می‌شود و قواعد آن بسیار سختگیرانه است. در واقع عکس لاتاری آمریکا زیرمجموعه‌ای از عکس پرسنلی به حساب می‌آید با این تفاوت که قوانین مربوط آن توسط پلیس فدرال و دولت آمریکا مشخص می‌گردد. توجه داشته باشید علاوه بر خودتان باید عکس تمام اعضای خانواده را بارگذاری فرمایید. در این فرایند سن ملاک نیست و حتی نوزادان از این اقدام معاف نشده‌اند، بنابراین باید به موضوع عکس نوزاد برای ثبت نام لاتاری نیز توجه نمایید.

اگر تعریف ساده‌ای در این مورد ارائه دهیم، عکس لاتاری آمریکا به تصویری گفته می‌شود که تمام شرایط لازم را داشته باشد. دولت آمریکا به صورت سالیانه شانس بزرگی را با دادن مجوز اقامت دائم فراهم کرده و در این میان بسیاری از افراد در داخل کشورمان برای استفاده از این رویداد بین المللی لحظه شماری می‌نمایند. جهت ثبت نام به مدارک مهمی مانند عکس لاتاری آمریکا نیاز دارید.

اهمیت عکس لاتاری آمریکا

سهل انگاری از سوی متقاضیان در مورد عکاسی لاتاری آمریکا فرصت زندگی و اقامت دائم را از آنها خواهد گرفت، نکته مایوس کننده اینکه در صورت حذف از قرعه‌کشی، فرصتی برای ویرایش تصویر داده نمی‌شود. شرایط زندگی و فرصت‌های بیشمار در آنجا هر شخصی را وسوسه می‌کند اما آمریکا قواعد خاصی برای شهروندی و اقامت دائم دارد. در حالت عمومی شرایط وضع شده تا حدی برای کشورهای جهان سوم و در حال توسعه سخت و ناممکن است. عکس لاتاری آمریکا یکی از موارد مهم و تعیین کننده در انجام این فرایند است.

افراد مختلفی با توجه به قواعد وضع شده در زمینه عکاسی لاتاری فعالیت می‌نمایند اما اکثر آنها اطلاعات زیادی از نکات و ترفندهای لازم جهت پرکردن فرم و عکس لاتاری آمریکا ندارند. سفارس عکاسی لاتاری بیشتر به سبب درخواست بالای مردم در داخل کشور نقش پررنگی گرفت و به صورت سبکی مجزا دامنه فعالیتش را توسعه داد.

طبق اطلاعات بدست آمده به علت مدارک ناقص هنگام ثبت نام لاتاری بیش از ۵۰ درصد متقاضیان به مرحله قرعه کشی نمی‌رسند که درصد بالایی از این موارد مربوط به بی‌توجهی به اهمیت عکس لاتاری آمریکا است.

شانس دریافت گرین کارت آمریکا را با ترفندهای عکاسی لاتاری افزایش دهید2
عکس لاتاری هیچ گونه سایه، ادیت، بریده شدن یا روتوش نباید داشته باشد

نکات مهم عکس مناسب لاتاری آمریکا

به طور حتم تا قبل از مطالعه این مطلب در مورد نکات مهم عکس مناسب لاتاری آمریکا جستجو نموده‌اید اما اینجای کار به نکاتی اشاره خواهیم کرد که اساس موفقیت در ثبت نام لاتاری خواهد بود. علاوه بر این ترفندهایی را گوشزد می‌کنیم که اغلب از سوی متقاضیان مورد غفلت قرار می‌گیرد. تقریبا متقاضیان از تمام ویژگی‌های فنی عکس لاتاری آمریکا مانند مربعی و شناور بودن ابعاد تصویر در بازه ۶۰۰*۶۰۰ تا ۱۲۰۰*۱۲۰۰ پیکس، رعایت حجم حداکثری ۲۴۰ کیلوبایت، فرمت Jpeg و سایر خبر دارند. اما ترفندهای زیر برای گرفتن عکس لاتاری اهمیت بالایی دارد:

  • عکاسی در نزدیک‌ترین تاریخ ممکن به ثبت نام لاتاری
  • پس زمینه سفید و بدون الگو
  • نمایش فضای خالی عرض کتف و مقداری بالای سر
  • حالت چهره معمولی
  • حداقل فاصله سوژه با دوربین ۱.۲۵ متر
  • نگاه مستقیم به دوربین بدون کوچکترین زاویه‌ای
  • عدم استفاده از کلاه گیس، زیورآلات، عینک و اکسسوری هنگام عکاسی لاتاری
  • تصویر بدون روتوش
  • عکاسی تا حد امکان بدون ریش و سبیل
  • خالی نبودن فضای اطراف عکس بیش از حد
  • واضح و بدون تاری
  • حذف نور بیش از حد روی صورت
  • حذف هر گونه سایه روی عکس
  • عمودی بودن عکس لاتاری آمریکا
  • مشخص بودن گردی صورت در صورت داشتن حجاب
  • عدم استفاده از آرایش زیاد
شانس دریافت گرین کارت آمریکا را با ترفندهای عکاسی لاتاری افزایش دهید3
عکس لاتاری باید پشت زمینه سفید داشته باشد و صورت با مو پوشیده نشده باشد و آرایش نداشته باشد یا کم باشد

عکاسی لاتاری با عکستو

در ظاهر اینگونه به نظر می‌رسد که آمریکا بدون هیچگونه قانون اضافی، اصول خاصی را برای عکاسی لاتاری در نظر گرفته است. به همین سبب بسیاری از افراد خود اقدام به عکاسی می‌کنند یا اغلب به مراکزی مراجعه کرده که اطلاعاتی از ترفندهای قبولی عکس لاتاری آمریکا ندارند. در نتیجه با هزاران امید و آرزو در  همان مرحله اول حذف شده و از ورود آنها به گردونه قرعه کشی جلوگیری می‌شود. توجه به یکسری جزئیات و ترفندهای مربوط به قبولی لاتاری، جزو رازهای موفقیت عکاسان حرفه‌ای محسوب می‌شود که به طور معمول پس از کسب مهارت و تجربه لازم به دست می‌آید. عکستو با فراهم آوردن بستری مطمئن، مجموعه‌ای از عکاسان حرفه‌ای را گرد هم آورده که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند و فرایند عکاسی لاتاری را آسان نموده‌اند. با عکستو در هر زمان و مکانی می‌توانید عکاسی لاتاری را با ساده‌ترین روش انجام دهید.