یلدا آیینی است که بنا بر امید دارد، امید به پایان حتی طولانی‌ترین شب سال و رسیدن سحر و روشنایی. مهمانیهای این شب پر امید و پرمهر با هدیه های باارزش، زیباتر می‌شوند. هدیه ای که می توان برای یک دوست، خانواده و یا کسانی که از آنها دوریم ارسال کرد. رستوران ارکیده این سنت بسیار پسندیده را در سال ۱۳۹۹ با طراحی یک پک یلدایی و گرفتن سفارش از ایرانیان مقیم کشورهای خارجی شروع کرد. این پک هدیه با استقبال کم نظیری مواجه شد و آنهایی که نمیتوانستند این شب را در کنار خانواده شان جشن بگیرند توانستند مهر و محبت خود را از طریق این پک به خانواده شان منتقل کنند. امسال نیز این رویه ادامه خواهد یافت. این پک حتی بین مدیرانی که به دنبال یک هدیه مناسب در یکی از مهمترین رویدادهای تاریخ ما هستند یک هدیه سازمانی بسیار در خور و شایسته است. این رستوران علاوه بر این پک، ضیافتی با همان حس و حال خانه بزرگترهای فامیل تدارک دیده تا این شب را تبدیل به یکی از خاطره انگیزترین شب های زندگی تان بکند.

saadatrent

 

تجربه برگزاری شب یلدا در بهترین لوکیشن های ایران

 

تجربه برگزاری شب یلدا رستوران ارکیده 1

 

تا به حال به برگزاری شب یلدا در یک رستوران گردان فکر کرده اید؟ شما در عرض دو الی سه ساعت یک دور کامل میزنید و در هر لحظه از مراسم شب یلدا نظاره گر تمام آنچه برایتان در این شب تدارک دیده شده خواهید بود. یا اینکه بالای یک برج باشید و در کنار لذت بردن از یک مراسم به یاد ماندنی و پخش موسیقی، نظاره گر یکی از بهترین ویوهای شهری باشید. یا مثلا نزدیک ساحل باشید و غذاهای محلی نوش جان کنید. علاوه بر این بودن در دل طبیعت هم جذابیت های خاص خودش را دارد. همه اینها را می توان در هفت شعبه رستوران های ارکیده تجربه کرد که هر کدام برای سلایق مختلف طراحی شده است و با ترکیب فضای بسیار شیک و زیبا و همین طور غذاهای بسیار متنوع مثلث طلایی یک رستوران تمام عیار را تشکیل می دهد. رستوران های ارکیده بیش از ۶۴ سال است با افتتاح هر شعبه به سلایق مختلف توجه می کند و هر کدام از شعباتش تنها یک رستوران نیستند بلکه همچون یک جاذبه گردشگری هستند. در شب یلدای ۱۴۰۰ نیز این مجموعه رستوران ها، جهت پذیرایی از مهمانان خود سفره رنگین یلدایی با تم مناسب این رویداد مهم پهن کرده و آن را با هندوانه، انار دانه سرخ، آجیل و انواع تنقلات تزئین نموده است. پرسنل مجرب و کارآزموده مجموعه ارکیده، با ادب و احترام از مهمانان پذیرایی کرده و تلاش می‌کنند تا شب یلدا در ارکیده هرچه باشکوه‌تر برگزار شود. طبخ غذا با مواد اولیه باکیفیت و توسط سرآشپزان حرفه‌ای ارکیده انجام می شود. اجرای موزیک زنده همراه با نوش جان کردن غذاهای متنوع ترین منوی رستورانی و کافه ای در کنار عزیزانتان یک شب رویایی را برایتان خلق خواهد کرد. حتی برای کسانی که مایلند مهمانی خصوصی برگزار کنند، سالن های VIP هفت شعبه ارکیده آماده پذیرایی است. برای این شب اصلا نگران پارکینگ نباشید. پارکینگ رایگان و اختصاصی رستوران های ارکیده نگرانی تان را برطرف می کند. حتی این مجموعه فضای بازی را برای کودکان دلبندتان در شعبات شهریار، جاده چالوس، متل قو و مهستان فراهم کرده تا خیالتان از بابت سرگرمی های کودکانتان راحت شود. تنها کافی است شعبه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 

پک هدیه شب یلدا برای خانواده و کارمندان

 

تجربه برگزاری شب یلدا رستوران ارکیده 2

رستوران های ارکیده برای دومین سال پیاپی، یک پک هدیه شب یلدایی برای تمامی آنهایی که از خانواده شان دورند و یا دلشان می خواهد یک هدیه باارزش به عزیزانشان بدهند تدارک دیده است. این پک با یک بسته بندی جذاب و زیبا به درب منزل عزیزانتان ارسال می شود.حتی برای شما که مدیر یک مجموعه هستید و میخواهید از کارکنانتان به دلیل همراهی همیشگی شان تشکر کنید نیز هدیه ای بسیار در خور و جذاب خواهد بود.

اما یک یلدای ۱۴۰۰ کافه و رستوران های ارکیده شامل چه مواردی است؟

  • آجیل
  • پشمک
  • باسلق گردویی
  • مارشمالو
  • فرنی شکلاتی
  • پاناکوتا
  • پودینگ کدو حلوایی
  • برگه زردالو+ انجیر
  • انار دون شده
  • آب انار و پرتقال
  • فال حافظ

 

قیمت این پک، فقط و فقط ۲۹۰ هزار تومان می باشد که به صورت سالنی و بیرون بر قابل سفارش است.

علاوه بر پک یلدا، در صورتی که مهمان رستوران های ارکیده در این شب مهم هستید، می توانید علاوه بر سفارش پک یلدا، از خدماتی همچون موارد زیر بهره ببرید:

سبد میوه چهار نفره: ۱۰۰ هزار تومان

سبد میوه دو نفره:   ۵۰ هزار تومان

ظرف انار یکنفره:     ۲۵ هزار تومان

دیس هندوانه:       ۵۰هزار تومان

 

رستوران ارکیده در سه استان تهران‌، البرز و مازندران با هفت شعبه آماده پذیرایی و ارائه خدمت به مهمانان گرامی می‌باشد. شما می‌توانید برای رزرو میز شب یلدا و یا سفارش پک یلدا با شماره  ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید.

 

  1. شعبه جاده چالوس: جاده چالوس، کیلومتر ۱۲
  2. شعبه میدان آرژانتین: ابتدای خیابان الوند
  3. شعبه اقدسیه: بلوار ارتش، شمیران سنتر، طبقه ۱۰
  4. شعبه شهریار: شهریار، میدان نماز، خیابان مطهری، تقاطع بهشتی
  5. شعبه متل قو: مازندران، عباس آباد، متل قو، بعد از برج‌های عظیم‌زاده
  6. شعبه کرج: کرج، میدان نبوت، مجتمع تجاری مهستان
  7. شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان کاج (شهید طهرانی مقدم)، ابتدای خیابان علامه شمالی،نبش خیابان اقبال ملی
  8. آرزو می‌کنیم تفألی که امسال در رستوران های ارکیده، به دیوان حافظ می‌زنید پایان یافتن دوری و انتظار، بیماری و ناخوشی، و آغاز دیدارها، خوشی‌ها و سلامتی را به شما نوید دهد.