وقتی جریان زندگی به ریتمی ثابت و کند می‌رسد، آدم‌ها به دنبال راهی برای جبران این رخوت و روزمرگی می‌گردند. یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توان برای چند ساعت خوش گذراند و یک هیجان واقعی را تجربه کرد، رفتن به شهربازی است. شهربازی‌ها با انواع وسایل‌ هیجان‌انگیز، متفاوت و جذاب، بهترین جایی هستند که می‌توانید یک تخلیه انرژی واقعی را تجربه کنید.در میان شهربازی‌های سرپوشیده تهران ، شهربازی فان تایم طرفداران زیادی دارد. یک شهربازی جدید با وسایل نو و متنوع که تفریحی به یادماندنی و جذاب را برایتان به وجود می‌آورد. بد نیست در زمان‌هایی از سال، بدنمان پذیرای مقداری آدرنالین باشد و این هیجان را آزاد کند. برای داشتن یک تفریح دل‌پذیر و دسته جمعی، می‌توان شهربازی سرپوشیده و بین‌المللی فان تایم را انتخاب کرد. اگر دوست دارید این شهربازی مجهز را بشناسید و درباره آن بیشتر بدانید، در ادامه با سفرزون همراه باشید:

saadatrent

 

شهربازی فان تایم کجاست؟

شهربازی فان تایم
شهربازی فان تایم کجاست ؟

فان تایم نام شهربازی سرپوشیده مجتمع تجاری لوکس پالادیوم است که در محدوده زعفرانیه قرار دارد. این شهربازی جدید و مجهز، مکان خوبی برای همه سنین به شمار می‌رود که یک روز خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنند.

فان تایم در حقیقت یک شرکت بین‌المللی است که در دیگر کشورهای دنیا هم شهربازی‌هایی را افتتاح و راه‌اندازی کرده است.

محیط بزرگ و ۳۰۰ متر مکعبی شهربازی، امکان وجود ۵۱ بازی مختلف و هیجان‌انگیز را فراهم کرده که می‌توانید هر آنچه را که دوست دارید در آنجا امتحان کنید.


برای دریافت راهنمای سفر به تهران کلیک کنید.


در فان تایم چه بازی‌هایی را امتحان کنیم؟

شهربازی فان تایم
بازی‌های فان تایم

انواع زیادی از بازی‌های جذاب در این شهربازی سرپوشیده وجود دارد که افراد را به خودشان جذب کرده‌‌اند. از جمله بازی‌های شهربازی فان تایم برای بزرگسالان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فوتبال دستی: فوتبال دستی، یکی از بازی‌های پرطرفدار و نوستالژیک این شهربازی، خصوصا برای رده سنی ۲۵ سال به بالا است. هیجان، حس و حال و نشاطی که این بازی به افراد می‌بخشد، خستگی روزهای تکراری را از تن بیرون می‌کند.

شبیه ساز فرمول یک فراری: از دیگر بازی‌های جذاب این شهربازی می‌توان به شبیه ساز فرمول یک فراری اشاره کرد. سرعت و هیجان را می‌توان با این بازی مهیج و جذاب تجربه کرد.

شهربازی فان تایم
بازی‌های فان تایم

مسابقات ایر هاکی: این بازی نیز در زمره جذاب‌ترین‌ و پرطرفدارترین‌ها قرار دارد؛ بازی متفاوتی که می‌تواند طیف‌های مختلفی از سنین را در بربگیرد و برای چند دقیقه افراد را از روزمرگی‌هایشان دور کند.

فریز بی، شبیه ساز هواپیمای جنگی، مسابقات اتومبیل‌رانی، ماشین‌های کوبنده و… از جمله بازی‌های مهیج این شهربازی است.

شهربازی فان تایم
بازی‌های فان تایم

برای کودکان نیز تعداد زیادی از بازی‌های جذاب و کودکانه در این شهربازی وجود دارد که می‌توانند آن‌ را تجربه کنند. رینی دیز، فایربال، فریزبی، بتمن، موتور کورسا، قطار کودکان و… از انواع بازی‌های کودکانه شهربازی جذاب فان تایم است. علاوه‌بر وسایل بازی در این شهربازی، کودکان می‌توانند لگو بازی را انتخاب کنند و اشکال خلاقانه‌ای را بسازند.

در کنار این جذابیت‌ها، یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اسباب‌بازی ایران نیز در پالادیوم وجود دارد که انواع بازی‌های فکری، آموزشی و جذاب را برای کودکان و نوجوانان به فروش می‌رسانند.

سرزمین بازی برایت کیدو از دیگر امکانات متفاوت و پرطرفدار برای کودکان است که امکان بازی در محیطی آرام، شاد و خلاق را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

امکانات شهربازی بازی فان تایم

فودکورت پالادیوم

شهربازی فان تایم به دلیل قرار گرفتن در مجتمع تجاری پالادیوم، مکان مناسبی برای یک تفریح کامل است.

فود کورت بزرگ مجتمع، کافه و رستوران‌های موجود در پالادیوم، فضای خوبی را برای ساعت‌های پس از تفریح و بازی در شهربازی فراهم می‌کند. اگر بعد از یک بازی هیجان‌انگیز در شهربازی، نیاز به تجدید قوا و نوش جان کردن یک وعده غذای خوش طعم داشتید، می‌توانید انواع فست‌فودها و یا غذاهای سنتی ایرانی را سفارش دهید.

این مجموعه تجاری، انواع امکانات رفاهی همچون نمازخانه، پارکینگ و سرویس بهداشتی را دارا است. این ویژگی‌ها باعث شده تا شهربازی فان تایم بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

برای رفتن به این شهربازی جذاب می‌توانید از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۳ شب در آنجا حضور پیدا کنید.

آدرس‌یابی؛ از چه راهی به فان تایم برسیم

فان تایم

شهربازی فان تایم در محله زعفرانیه، بعد از میدان الف، جنب کوچه عرضی و در طبقه سوم میانی مجتمع تجاری پالادیوم قرار دارد.

برای رفتن به این مجتمع، سریع‌ترین و آسان‌ترین راه استفاده از مترو خط ۱ (کهریزک-تجریش) است که پس از بیرون آمدن از ایستگاه تجریش، می‌توانید با استفاده از تاکسی‌ها خودتان را به پالادیوم برسانید.

آدرس شهر بازی فان تایم پالادیوم روی نقشه گوگل

نکاتی درباره فان تایم پالادیوم

شهربازی فان تایم
نکاتی درباره فان تایم پالادیوم

شهربازی سرپوشیده فان تایم بسیار پرطرفدار است و معمولا شب‌ها و یا روزهای تعطیل، عده زیادی از علاقه‌مندان به آنجا می‌روند. بنابراین اگر در این زمان‌ها به شهربازی مراجعه می‌کنید، خودتان را برای اندکی شلوغی و منتظر ماندن در صف آماده کنید.

تمامی وسایل این شهربازی دارای استاندارد و جدید هستند. بنابراین خیالتان از بابت ایمنی و سلامت دستگاه‌ها، خصوصا در بخش بازی کودکان راحت باشد.

فان تاین محیطی شاد، جذاب و خانوادگی را برای شما فراهم می‌کند و می‌توانید با خیال راحت همراه با خانواده و یا دوستانتان به آنجا بروید.

فراموش نکنید که کودکان به دلیل کنجکاوی، علاقه‌مند به دست زدن به انواع وسایل هستند. بنابراین برای حفاظت از آن‌ها و همچنین جلوگیری از آسیب دیدن وسایل بازی، مراقب کودکانتان باشید.

چنانچه با جمع به این شهربازی می‌روید و عده‌ای از همراهانتان علاقه‌مند به شرکت در بازی‌های شهرباری نیستند، می‌توانند از طبقات پاساژ دیدن و یک خرید دلپذیر را در آنجا تجربه کنند.

کافه‌های این مجموعه نیز محل مناسبی برای قرارهای دسته جمعی و چند دقیقه استراحت پس از بازی در شهربازی است.

فان تایم به دیگر مکان‌های دیدنی تهران، از جمله تجریش، امامزاده صالح ، کاخ‌ موزه سعدآباد و کاخ نیاوران نیز نزدیک است. اگر دوست دارید در طول یک روز به مکان‌های مختلفی از شمال تهران و نزدیک به فان تایم سر بزنید، می‌توانید این گزینه‌ها را نیز انتخاب کنید.

شما برای ما بنویسید

آیا رفتن به شهربازی و تجربه هیجان‌انگیز بازی در آن برایتان جذاب است؟ آیا تا به حال به شهربازی فان تایم رفته‌اید؟ چه شهربازی‌های سرپوشیده دیگری را در تهران می‌شناسید که محیطی مناسب و خانوادگی برای یک تفریح جذاب دارند؟ به نظر شما شهربازی‌های سرپوشیده تا چه اندازه می‌توانند در تخلیه هیجان و جذابیت بازی سرآمد باشند؟ اگر تجربه و یا نکته ارزشمندی درباره این شهربازی و ویژگی‌های منحصر به فرد آن دارید، با سفرزون و دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.