آیا می‌دانید لقب پایتخت گردشگری ترکیه به کدام شهر نسبت داده شده؟ استانبول، به عنوان قطب گردشگری ترکیه محسوب می‌شود که هرموقع به این شهر سفر کنید با ازدحام جمعیت روبرو می‌شویداین شهر به علت زیبایی تمام نشدی که دارد، توانسته توجه توریستان را به خود جلب کند و همین امر باعث شده مردمان ایران از تهران و دیگر شهرهای ایران به استانبول سفر کننداما پیش از همه این مسائل، اطالاعاتی درباره طول پرواز استانبول دارید؟

saadatrent

در ادامه قصد داریم درباره شهروندانی که از شهر تهران به پایتخت گردشگری ترکیه سفر می‌کنند، معلوماتی را شرح دهیم که باید هر توریستی درباره آن‌ها بداند.

چرا طول پرواز تهران استانبول مهم است؟

این سوال شاید برای بسیاری از توریستان پیش بیاید که چرا این امر مهم تلقی می‌شود؟پیش از اینکه توضیحی دهیم، مثالی را بیان می‌کنیم تا این موضوع را بهتر متوجه شوید.

فرض کنید تور استانبول لحظه آخر را برای سفر به قطب گردشگری ترکیه انتخاب و تهیه کرده‌اید و حدودا ۳  ۴ شب در استانبول اقامت داریداما برنامه‌ریزی برای سفرتان کرده‌اید تا بتوانید سفر پربار و لذت بخش را تجربه کنیددر این حین اگر زمان سفرتان طولانی باشد چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ به احتمال زیاد کلافه و عصبی می‌شوید.

دانستن و اطلاع داشتن درباره زمان سفر می‌تواند به توریستان این آگاهی را بدهد که برنامه‌ریزی بهتر و لذت بیشتری در زمان مستقرشان داشته باشند.

مدت زمان پرواز تهران استانبول چقدر است؟

این عامل بستگی به هواپیما دارد که در کدام یک از فرودگاه‌های استانبول فرود بیایداگر مقصد پایانی، فرودگاه آتاتورک یا استانبول باشد، حدودا ۰۳:۰۰ الی ۰۳:۳۰ در راه هستیدمعمولا بیشتر پروازها به این فرودگاه ختم می‌شود و همچنین ایرلاین‌های دیگری که از تهران استانبول وجود دارد؛ عبارت‌اند از:

  • بوتا ایرویز

  • هواپیمایی امارات

  • ایر عربیا

  • اطلس گلوبال

  • آسترین ایرلاینز

  • عمان ایر

  • لوفتهانزا

  • قشم ایر

  • هواپیمایی ماهان

  • هواپیمای بین‌المللی اوکراین

  • پگاسوس ایرلاینز

  • قطر ایرویز

طول پرواز تهران استانبول 1

برای سفر به استانبول به کدام فرودگاه ایران باید مراجعه داشته باشیم؟

هنگامی که تور مدنظرتان را تهیه کردید، باید در زمان تعیین شده به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ایران مراجعه داشته باشید تا بتوانید سفر به این شهر را تجربه کنید.

تور ترکیه و سفر به استانبول!

همانطور که چندی پیش اشاره کردیم، استانبول یکی از شلوغ‌ترین شهرهای ترکیه محسوب می‌شود و بسیاری از توریستان برای گشت و گذار، تفریح و خرید به این منطقه سفر می‌کننداما برخی توریستان هم هستند که با استفاده از تور ترکیه به استانبول می‌روند و از این شهر شلوغ دیدن می‌کننددر صفحه تور ترکیه لحظه آخر می‌توانید انواع تورهای این کشور را مشاهده کنید که یکی از آن‌ها تور استانبول است.

تور زمینی برای استانبول وجود دارد؟

خیر، تور زمینی برای استانبول وجود ندارد؛ اما با استفاده از تورهای زمینی دیگر شهرها مانندوان، آنکارا و …. می‌توانید به استانبول هم سفر کنید؛ ولی با توجه به محدودیت زمانی که برای تورها وجود دارد این کار پیشنهاد نمی‌شود!

چه زمانی تور استانبول خریداری کنیم؟

شهر اوراسیایی استانبول از چهارفصل سال تشکیل شده که این امر بدین معناست این شهر در فصل‌های مختلف، آب‌و‌هوا مختلفی داردبهترین زمان سفر را توریستان تعیین می‌کنند و هرفرد با توجه به سلیقه‌ای که دارد می‌تواند آب‌و‌هوای خوب را تعیین کند

طول پرواز تهران استانبول 2

اگر پیشنهاد ما را بخواهید، بهترین زمان سفر به استانبول فصل بهار و پاییز است که هم می‌توانید به گردش و هم برخی تفریحات استانبول را انجام دهیداما فصل‌های زمستان استانبول هم ویژگی‌ها و زیبایی‌های زیادی دارد که از این عوامل می‌توان به حراج زمستانه و پوشش سفید شهر دانست؛ این حراجی‌ها در فصل تابستان هم ارائه می‌شود که معمولا از ۳۰ درصد شروع می‌شود.

تورهای لحظه آخر استانبول در فصل زمستان ارزان می‌شوند، اما در فصل بهار و اوایل تابستان این تورها به حداکثر قیمت خود می‌رسند!