آسمان خراش‌های بلند و غول پیکر، آب‌نماهای زیبا، ساختمان‌ها و پاساژهای لوکس و پارک‌های جذاب و متنوع از جمله مواردی است که دبی را از دیگر شهرها متمایز می‌کند. فراری پارک دبی نیز یکی از پرطرفدارترین و مهیج‌ترین مکان‌های تفریحی در شهر دبی است. فراری پارک دبی از جمله بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده و بزرگترین مجموعه تفریحی در دنیا است که در ابوظبی قرار دارد و دکور آن از ماشین‌های فراری الهام گرفته است.

saadatrent

 

این روزها، بسیاری از افراد به دنبال سفر به مکان‌های متفاوت و هیجان‌انگیز هستند. جایی منحصر به فرد که تا به حال آن را تجربه نکرده‌اند. در سال‌های اخیر، شهر دبی به یکی از همین مکان‌های متفاوت و پرطرفدار تبدیل شده است. شهری که به سرعت پیشرفت کرد و راه مدرن شدن را در پیش گرفت. دبی، این روزها با ظاهری زیبا، مدرن، متفاوت و جذاب ظاهر شده است که بسیاری از گردشگران، آن را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند.

مشاهده قیمت پرواز دبی به تھران

 

اگر دوست دارید فراری پارک دبی را بیشتر بشناسید و درباره این شهربازی سرپوشیده و هیجان‌انگیز بیشتر بدانید، با سفرزون همراه باشید:

فراری پارک دبی یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین پارک‌های تفریحی ابوظبی است که بسیاری از گردشگران رفتن به آنجا را در برنامه تفریحی خود می‌گنجانند. این شهربازی سرپوشیده و بزرگ، ۲۰۰ هزار متر مربع وسعت دارد و در جزیره یاس ابوظبی قرار گرفته است. در این شهربازی متفاوت، مجموعه‌ای از بازی‌های مهیج و پرسرعت وجود دارد که اگر اهل بازی‌های سرعتی و پرهیجان هستید، بهترین مکان برای شما خواهد بود.

 

فراری پارک دبی
فراری پارک دبی

دکور و وسایل بازی در فراری پارک دبی، به گونه‌ای منحصر به فرد و خلاقانه و در شکل و شمایل ماشین‌های فراری آلبالویی رنگ وجود دارند. هیجان سوار شدن بر ماشین‌های فراری آلبالویی رنگ و تجربه سرعت و حرکت در این شهربازی بزرگ شما را به وجد می‌آورد. در این مجموعه تفریحی مهیج، می‌توانید هر کدام از ماشین‌های جذابی که دوست دارید را امتحان کنید.

کار ساخت فراری پارک دبی در سال ۲۰۰۷ آغاز شد و بعد از ۳ سال، در سال ۲۰۱۰ پایان یافت و به طور رسمی افتتاح شد.

آدرس فراری پارک دبی روی نقشه گوگل

بازی‌های فراری پارک دبی

فراری پارک از قسمت‌های مختلف با وسایل متفاوت ساخته شده است که هر یک از آن‌ها جذابیت و هیجان خاص خود را دارند. ترن هوایی فرمولا روسا یکی از مهیج‌ترین ترن‌های موجود در شهربازی است که سریع‌ترین ترن هوایی دنیا شمرده می‌شود. این ترن جذاب، در عرض ۲ ثانیه شما را به سرعت ۱۰۰ و کمی بعد با سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت جا‌به‌جا می‌کند!

چالش فیونارو جی تی دیگر ترن هوایی پرطرفدار در فراری پارک دبی است که اگرچه سرعت آن به فرمولا روسا نمی‌رسد، اما همچنان پرسرعت حرکت می‌کند‌. نکته جالب درباره این ترن هوایی، شبیه‌سازی کابین‌های آن به ماشین‌های F430 فراری است و ریل این ترن، شبیه به مسیر مسابقات حقیقی ماشین‌سواری ساخته شده است.

ترن هوایی فلایینگ ایس، نوع دیگری از تجربه ترن‌سواری را به شما می‌دهد. این ترن بزرگترین حلقه ترن هوایی دنیا را دارد و با سرعت فراوان شما را درون حلقه می‌چرخاند که برای لحظاتی می‌توانید دنیا را به صورت وارونه و واژگون ببینید.

آکادمی کارتینگ، بازی چرخش تایر، تجربه فراری سواری، کمپ آموزشی کودکان و ده‌ها بازی مهیج و جذاب دیگر در فراری پارک دبی وجود دارد که هرگز مانند آن را در دیگر شهربازی‌های دنیا تجربه نخواهید کرد. تجربه بازی در این مجموعه سرپوشیده، آنقدر خاص و منحصر به فرد است که لذت آن هیچگاه از خاطرتان نمی‌رود.

دیگر امکانات فراری پارک دبی

مجموعه فراری پارک ، علاوه‌بر انواع بازی‌ها و زمین‌های تفریحی، دارای امکانات رفاهی کامل برای گردشگران است. این مجموعه رستوران‌های مختلفی دارد که رستوران ایتالیایی در میان آن‌ها طرفداران زیادی دارد. همچنین استراحتگاه‌هایی که در این مجموعه تعبیه شده‌اند، این امکان را به مسافران می‌دهد تا بعد از گذراندن یک روز هیجان‌انگیز، چند دقیقه‌ای را استراحت کنند.

سالن تئاتر و نمایش سه بعدی از دیگر امکانات موجود در این مجموعه سرپوشیده است که تجریه‌ای متفاوت و جذاب را برای گردشگران فراهم می‌کند. وجود مغازه‌ها و فروشگاه‌های مختلف در این‌ مجموعه، امکانات آن را کامل می‌کند. مسافران می‌توانند برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه، مقداری از خرید‌ها و سوغاتی‌های خود را از این فروشگاه‌ها تهیه کنند و به اصطلاح با یک تیر چند نشان بزنند!

بهترین زمان سفر به دبی

از آنجایی که دبی، در نواحی بیابانی قرار دارد جزو شهرهای گرم و خشک به حساب می‌رود، بهترین زمان سفر به این شهر، فصول سرد سال، خصوصا فصل زمستان است. در فصل زمستان، هوای دبی معتدل و دلپذیرتر است و می‌توانید بدون نگرانی از گرمازدگی در این شهر زیبا به تفریح بپردازید.

Wild Wadi Water Park یکی از شلوغ ترین جاذبه های گردشگری دبی
دبی

چگونه به دبی سفر کنیم؟

بهترین و راحت‌ترین راه سفر به دبی، سفر با هواپیما است. برای سفر با هواپیما و همچنین رهایی از دغدغه رزرو بلیط برای پرواز و همچنین رزرو محل اقامت، می‌توانید تورهای گردشگری را انتخاب کنید و متناسب با تور مورد نظر خود، به دبی سفر کنید. فراموش نکنید که تور دبی را از آژانس‌های گردشگری معتبر و شناخته شده تهیه کنید تا از کیفیت پرواز، محل اقامت و سفر خود مطمئن باشید.

آنچه در سفر به دبی باید بدانیم

دبی

برای سفر به دبی، از آنجایی که در منطقه‌ای گرمسیری قرار دارد، حتما لباس‌های نخی، نازک و خنک بردارید. کرم ضدآفتاب، کلاه لبه‌دار و همچنین عینک آفتابی وسایلی هستند که حتما به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید. یادتان باشد در سفر به دبی چمدان‌هایتان را سبک و کم حجم ببندید تا برای حمل آن دچار زحمت نشوید و همچنین هزینه اضافه بار را متحمل نشوید.

پیش از سفر، برنامه‌ریزی مناسبی برای گشت‌و‌گذار و تفریح در دبی انجام دهید تا بتوانید از بیشترین مراکز تفریحی دیدن کنید. یادتان باشد برای تخلیه هیجان و یک تجربه عالی و ماندگار، فراری پارک دبی را از دست ندهید. غذاهای عربی یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای دنیا هستند، پس حتما طعم فوق‌العاده این غذاها را امتحان کنید و لذت ببرید.

سفر به دبی، سفر به سرزمینی جذاب و دیدنی است که این جذابیت با وجود شهربازی این شهر، کامل شده است. پس حتما در سفر به این شهر دیدنی، از فراری پارک دبی نیز دیدن کنید.

نظر شما درباره دبی و پیشرفت‌های آن چیست؟ آیا تا به حال بازی در فراری پارک دبی را تجربه کرده‌اید؟ نکات و تجربیات ارزشمند خود را درباره این شهر مدرن، مراکز تفریحی آن و خصوصا فراری پارک با ما در میان بگذارید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های دبی کلیک کنید.