یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر، لذت بردن در مراکز تفریحی مقصد است. اگر مسافر شهر اهواز هستید، بهتر است بدانید که علاوه بر جاذبه‌های زیبا و دیدنی این شهر، می‌توانید تجربه‌ی تفریح‌های منحصر به فردی نیز داشته باشید. حتما در سفر به اهواز فرصت گشت و گذار در همه‌ی مراکز تفریحی را ندارید. پس بهتر است قبل از تصیم‌گیری نگاهی به لیست زیر بیندازید تا برای بازدید از مراکز تفریحی اهواز بهترین برنامه را بچینید. در این مطلب از سفرزون شما را با لیستی از مراکز تفریحی اهواز آشنا می‌کنیم تا خاطره‌ای تکرار نشدنی از سفر به این شهر برای خود بسازید.

saadatrent

طولانی ترین آبشار مصنوعی ایران در مراکز تفریحی اهواز

آبشار اهواز- عکس از ایرنا
آبشار اهواز- عکس از ایرنا

شاید در نگاه اول وجود آبشار در این شهر گرم و خشک کمی غیر منطقی به نظر بیاید. اما شما در پل هفتم اهواز طولانی ترین آبشار مصنوعی کشور را می‌بینید. این منطقه محلی برای گشت و گذار عصرانه‌ی محلی‌ها است و معمولا تا نیمه‌های شب خبری از سکوت و خلوتی در آن نیست. بازی آب و نور و موسیقی در شب‌ها باعث زیباتر شدن این آبشار شده است. وجود قایق‌های موتوری، کافه و فضایی برای نشستن، این منطقه را به یکی از پرطرفدارترین مراکز تفریحی اهواز تبدیل کرده است.

شهر بازی پاداد ، لذت هیجان در جنوب ایران

شهربازی پاداداگر اهل هیجان و آدرنالین هستید، در طول سفرتان به اهواز هم فرصت تجربه‌ی این حس را خواهید داشت. شهر بازی پاداد، یکی از قدیم‌ترین شهر بازی‌های اهواز است که پر از بازی‌های مهیج برای عاشقان آدرنالین است. در این شهر بازی انواع وسایل بازی برقی برای سنین مختلف جا خوش کرده‌اند که هر کدام به اندازه‌ی خود، شور و نشاط را در وجودتان زنده می‌کنند. شهر بازی پاداد اهواز، یکی از انتخاب‌های خوب در بین مراکز تفریحی اهواز است.


برای دریافت راهنمای سفر به اهواز کلیک کنید.


 

ایستگاه دوچرخه‌سواری کارون ، شروع سبک سلامت زندگی

ایستگاه دوچرخه سواری کاروندوچرخه‌سواری، تفریح محبوب خیلی از مردم است که حرکت بسیار مفیدی در شیوه‌ی زندگی سالم است. ایستگاه دوچرخه سواری کارون، یک فرصت خوب است تا دوچرخه‌سواران اهوازی یک ورزش مفرح را تجربه کنند. اگر دوچرخه‌سواری در دایره‌ی تفریح‌های مورد علاقه‌ی شما قرار دارد، در زمان سفر به اهواز، این ایستگاه سلامتی را فراموش نکنید و با کرایه دوچرخه از آن، برای زندگی سالم، در طبیعت ساحلی کارون رکاب بزنید.

آدرس ایستگاه دوچرخه سواری کارون روی نقشه گوگل

تجربه‌ی پینت بال و لذت هجوم آدرنالین در اهواز

پینت بال سورناپینت بال یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریح‌های دوست‌داشتنی دنیای امروز است که نوعی ورزش هم محسوب می‌شود. پینت بال یک بازی دست جمعی است که دو تیم در یک جنگ فرضی، با گلوله‌های رنگی به سمت هم شلیک می‌کنند و همدیگر را از دور مسابقه خارج می‌کنند. چالش و هیجان این نبرد مهیج، لذت فوق‌العاده‌ای دارد که خیلی از افراد شیفته‌ی آن هستند. در بین مراکز تفریحی اهواز این بازی جذاب هم به چشم می‌خورد. پینت بال سورنا در اهواز فرصت خوبی است تا در سفرتان، از لذت این بازی غافل نشوید و حسابی خوش بگذرانید.

هیجان راپل در پارک سنگی اهواز

راپل

برای تجربه‌ی لذت فرود در اهواز باید سراغ راپل در پارک سنگی این شهر بروید. راپل یک فرود مهیج از طریق کابل و وسایل مخصوص است و این بازی در بین عاشقان آدرنالین طرفدارهای بسیاری دارد. وجود راپل در پارک سنگی اهواز باعث شده این مکان تبدیل به مقر شور و هیجان و جایی برای تخلیه‌‌ی انرژی شود. تجربه‌ی راپل پارک سنگی در میان مراکز تفریحی اهواز فراموش نشدنی است.

بولینگ بوستان ، جایی برای حیات شور و نشاط در اهواز

بولینگ بوستان

بولینگ مدت‌هاست که به‌عنوان یک ورزش و تفریح جذاب در بین مردم جا باز کرده است. انداختن ردیفی از میله‌های سفید با پرتاب توپی بزرگ در مسیر صیقلی معینی که به دریچه‌ی میله‌ها منتهی می‌شود، انتظار جذابی است که افراد بسیاری را سرگرم می‌کند. این ورزش سال‌هاست که در ایران هم جا افتاده و نزدیک به نیم‌قرن از ورود آن می‌گذرد. در اهواز هم مثل بسیاری از شهرهای ایران، سالنی مخصوص بولینگ وجود دارد که پاتوق شیفتگان این ورزش است. بولینگ بوستان اهواز انتخابی جذاب برای تفریح در این شهر است. در روزهای اهوازگردی‌تان، رفتن به بولینگ بوستان و غلتاندن گوی‌های بزرگ را برای سرنگونی میله‌ها از دست ندهید.

خوش‌گذرانی در پارک آبی اهواز

پارک آبی اهوازبرای تجربه‌ی لحظه‌های پر از خوشحالی در اهواز، پارک آبی این شهر یک انتخاب فوق‌العاده است. به این شهر که رسیدید، سراغ پارک آبی بروید. این پارک آبی با روزهایی مخصوص بانوان و آقایان، لحظات مفرحی را برای همگی به‌وجود آورده است. این پارک آبی، مراکز تفریحی اهواز را رونق بخشیده و بسیاری از گردشگران و بومیان منطقه، این پارک را برای تفریح انتخاب می‌کنند.

پارک جزیره ، طبیعتی در حاشیه‌ی کارون

پارک جزیره اهوازدر کنار رود کارون و در اتمسفر مطبوع هوای حاصل از جریان آب، پارک زیبای جزیره واقع شده که پاتوق دلنشین شهر محسوب می‌شود. پارک جزیره اهواز در شب، بسیار دیدنی است و نورپردازی‌های رود کارون و پل‌های دیدنی آن، رنگ‌ولعاب جذابی به پارک داده و گشت در آن را دلچسب کرده است. در این پارک امکانات تفریحی سرگرم کننده‌ای وجود دارد که خوشحالی‌تان را کامل می‌کند.

آدرس پارک جزیره روی نقشه گوگل

اسکله مجموعه تفریحی اهواز ، خلوتی با رنگ جنوب

بازیلاسکله بازیل

نزدیک پل طبیعت اهواز، اسکله‌ای زیبا جا خوش کرده که حال‌وهوای خوش جنوب را به مسافران منتقل می‌کند. این  اسکله از مفرح‌ترین مراکز تفریحی اهواز است که امکانات قابل توجهی مثل موسیقی زنده، رستوران، کافه و… برای وقت‌گذارنی و تجربه‌ی حس خوب در آن وجود دارد. کافه و رستوران بازیل در این منطقه شهرت فراوان در بین مردم دارد و یکی از پاتوق‌های اصلی اهوازی‌ها محسوب می‌شود. لذت خوردن یک غذای خوشمزه را در کنار رود کارون در این رستوران از دست ندهید.

پارک چوبی اهواز ، نمایی دلفریب در شهر

پارک چوبی ساحلیدر ساحل کیانپارس اهواز، پارکی با سازه‌های چوبی جذاب واقع شده است. این پارک جای خوبی برای خوش‌گذرانی به‌خصوص برای کودکان محسوب می‌شود و با سرسره‌های چوبی حسابی آن‌ها را سرگرم می‌کند. برای رفاه مسافران در پارک ساحلی اهواز ، پارکینگ‌های بزرگ و کوچکی وجود دارد. حتماً سری به ساحل کیانپارس و این پارک چوبی بزنید و در این فضای تفریحی خاص اهواز، وقت بگذرانید.

مجتمع فرهنگی تفریحی فجر

زمانی که صحبت از مراکز تفریحی اهواز به میان می‌آید، حتماً باید یادی از مجتمع فرهنگی تفریحی فجر کنیم. مجتمع فجر برای خوش‌گذرانی و تفریح جان می‌دهد. اصلاً اگر بخواهیم خیلی سرراست و راحت آدرس تفریح در اهواز را به شما دهیم، باید مجتمع فرهنگی و تفریحی فجر را به شما معرفی کنیم. این مجموعه یک مرکز بسیار کامل و مجهز به حساب می‌آید. در این مجموعه می‌توانید یک روز کامل یا حتی چند روز مختلف و ساعت‌ها مشغول تفریح و خوش‌گذرانی باشید. باور نمی‌کنید!؟ خب حق دارید؛ اما تصور کنید که در این مجموعه می‌توانید از امکاناتی همانند پیست کارتینگ، زمین حرفه‌ای پینت بال، شهربازی، پارک کودک و غیره استفاده کنید.

پیست کارتینگ این مجموعه، پیست کارتینگ سورنا نام دارد. این پیست کارتینگ یکی از بهترین و استانداردترین پیست‌های کارتینگ در تمام اهواز به حساب می‌آید. ماشین‌های کارتینگ این مجموعه همگی سالم، نو و پرسرعت هستند. پس می‌توانید ساعت‌ها از رانندگی هیجان‌انگیز و پرسرعت نهایت لذت را ببرید. در بخش کارتینگ تمام تجهیزات ایمنی و همچنین آموزش‌های ابتدایی به‌صورت رایگان در اختیار مراجعین قرار می‌گیرد.

درباره زمین پینت بال که دیگه نگو! زمین پینت بال این مجموعه بسیار وسیع است و سنگرهای مختلفی دارد. به این ترتیب می‌توانید بهترین استراتژی را برای نبرد استفاده کنید. خلاصه که این مجموعه برای ساعت‌ها تفریح طراحی شده و حتماً باید از آن دیدن کنید.

آدرس: اهواز، ملی راه،خیابان زاویه، مجتمع فرهنگی تفریحی فجر

شماره تماس: ۰۹۱۶۷۴۰۲۲۵۲

ساعت کار: ۱۰ صبح الی ۲۴ بامداد

اتاق فرار تابوت

واقعاً که اسم این اتاق فرار هم لرزه به اندام آدم می‌اندازد! خب اتاق فرار یکی از بازی‌های جدیدی است که به تازگی بین جوانان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اتاق تابوت در ابتدا داخل کشورهای خارجی شهرت پیدا کرد و به سرعت شاهد حضور آن در کشور خودمان نیز بودیم. آیا تا به حال حین تماشای یک فیلم ترسناک یا هیجان انگیز دوست داشتید که جای شخصیت اصلی داستان باشید؟ خب قطعاً کسی دلش نمی‌خواهد در واقعیت داخل یک داستان ترسناک و جنایی قرار بگیرد؛ اما با شبیه‌سازی آن می‌توانید هیجان واقعی را تجربه کنید! همین موضوع باعث به‌وجود‌آمدن انواع مختلف اتاق فرار شد.

اتاق فرار در حال حاضر داخل شهرهای مختلف کشور طرفداران بسیاری دارد. در هر اتاق فرار چند سناریو داستانی مختلف آماده می‌شود. برخی از آن‌ها معمایی، برخی پلیسی، برخی جنایی و برخی ترسناک هستند. اتاق فرار تابوت یکی از مراکز تفریحی اهواز است. در این اتاق فرار شما به خانه یک تابوت ساز می‌روید و با داستانی ترسناک و مهیج رو‌به‌رو می‌شوید.

آدرس: اهواز، کیانپارس ،مرداد شرقی پلاک ۵۱

شماره تماس: ۰۹۳۰۳۳۹۴۴۱۵

ساعت کار: هرروز هفته ۱۰ الی ۲۳ | روزهای تعطیل ۹:۳۰ الی ۲۳

باشگاه بیلیارد هفت

بیلیارد یکی از بازی‌های بسیار پرطرفدار در بین جوانان محسوب می‌شود. این بازی نیاز به مهارت بسیار بالایی دارد. حتی مسابقات جهانی بیلیارد نیز با حضور ورزشکاران بسیار حرفه‌ای همه‌ساله برگزار می‌رود. بیلیارد دارای انواع مختلفی است که در نوع ۸ بال و اسنوکر طرفداران بسیاری دارند. برای آنکه بتوانید در بازی بیلیارد موفق شوید، باید مهارت و تمرکز بالایی داشته باشید. اگر در حین سفرتان به اردبیل دلتان برای یک دست بازی بیلیارد تنگ شد، می‌توانید سری به باشگاه بیلیارد ۷ بزنید.

باشگاه بیلیارد ۷ یکی از بهترین باشگاه‌های بیلیارد در اهواز به حساب می‌آید. این باشگاه دارای فضایی بسیار بزرگ است و چندین و چند میز مختلف دارد. تمامی تجهیزات این باشگاه جدید هستند و می‌توانید از بازی خود نهایت لذت را ببرید. تهیه در فضای باشگاه به‌خوبی انجام می‌شود و بعد از یک دست بازی کامل می‌توانید سری به بوفه آن بزنید و کمی استراحت کنید. فضای کافی پارک خودرو نیز جلوی باشگاه وجود دارد و لازم نیست نگران جای پارک ماشین خودتان باشید.

آدرس: کیانپارس، خیابان ۷ غربی، نبش وهابی

شماره تماس: ۰۹۳۵۹۶۹۱۷۰۰

ساعت کار: ۱۱ صبح الی ۲۴ بامداد

سفر به اهواز با دیدنی‌ها، غذاهای خوشمزه و مراکز تفریحی آن کامل می‌شود. به این شهر جنوبی و دوست داشتنی بروید و از هر جایی که از مراکز تفریحی شهر محسوب می‌شود، برای ما بنویسید. سفرزون منتظر نظرات و تجربه‌های شما از اهوازگردی‌تان است.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های اهواز کلیک کنید.