شهر رشت، این روزها به یکی از قطب‌های فعال گردشگری ایران تبدیل شده و به سبب آب‌و‌هوای مطبوع و جاذبه‌های فراوان گردشگری، مورد استقبال گردشگران قرار گرفته‌است. با فراهم بودن امکانات رفاهی، تفریحی و همچنین طبیعتی بکر و بی‌نظیر، در این منطقه، گردشگری رونق فراوانی گرفته و به همین دلیل، مراکز تفریحی رشت رو به فزونی است.

saadatrent

مراکز تفریحی رشت شامل مجموعه‌ای از انواع سرگرمی‌های جدید است که به شدت مورد استقبال افراد و به خصوص جوان‌تر قرار گرفته. مسافران رشت، علاوه بر لذت بردن از محیط طبیعی، می‌توانند با انتخاب یکی از این مراکز تفریحی، سفر خود را خاطره‌انگیزتر و تفریحات جدیدی را تجربه کنند. اگر شما همراهان سفرزون طرفدار تفریحات جدید و آشنایی با مراکز تفریحی رشت برای یک تجربه بی‌نظیر در سفرتان هستید، همراه ما باشید:

پینت‌ بال جنگلی سراوان؛ تجربه مهیج مبارزه در جنگل

پینت بال پارک جنگلی سراوان
پینت بال پارک جنگلی سراوان

یکی از جذاب‌ترین و پرمخاطب‌ترین مراکز تفریحی رشت، پینت‌بال جنگلی سراوان است. از ویژگی‌های اصلی پینت‌بال سراوان که ان را منحصر به فرد کرده‌است، تجربه بازی در پارک جنگلی سراوان است. این مرکز اولین پینت‌ بال جنگلی ایران است که تجربه یک بازی هیجان‌انگیز را در محیط جنگلی به شما می‌دهد.

پارک جنگلی سراوان
پارک جنگلی سراوان

از جمله دیگر ویژگی‌های پینت بال جنگلی سراوان، امکان قایق سواری در برکه است که   تجربه‌ای جدید و ماندگار را برای هر فرد به وجود می‌آورد.

نمای ۳۶۰ درجه از پارک جنگلی سراوان

این‌مجموعه، در سه سانس ویژه بانوان، ویژه آقایان و خانوادگی به شکلی همه جانبه عمل کرده‌است. گردشگران می‌توانند با تعداد حداقل ۸ و حداکثر ۲۴ نفر در این مجموعه شرکت کنند. فراموش نکنید که برای رفتن به پینت بال جنگلی سراوان حتما از قبل رزرو کنید. پینت بال جنگلی سراوان با محیط بزرگ و طبیعی جنگلی می‌تواند لحظات شیرینی را برای شما رقم بزند. آن را از دست ندهید.

آدرس پارک جنگلی سراوان روی نقشه گوگل

پارک قصربازی رشت؛ جایی برای همه خانواده

یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین مراکز تفریحی رشت، پارک قصر بازی رشت است. این مکان که در سال ۱۳۹۰ به طور رسمی افتتاح شد، محلی با امکانات تفریحی کامل برای گردشگران است. پارک قصر بازی رشت، اولین پارک مسقف و سرپوشیده در شمال ایران است.

قصر شادی
قصر بازی

این پارک در دو طبقه ساخته شده‌است و یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریح کودکان و نوجوانان و در کنار آن‌ها کل خانواده است. اگر از آن دسته افراد علاقه‌مند به بازی‌هایی مانند بولینگ و بیلیارد هستید، حتما به پارک قصر بازی رشت سر بزنید. امکانات این مجموعه شامل مرکز بازی‌های هیجان‌انگیز و مهیج، کافی‌شاپ، سالن بولینگ با ۱۲ خط استاندارد ورزشی، سالن بیلیارد و سالن آمفی‌تئاتر برای برگزاری جشن‌های خانوادگی، مهدکودک و مدارس و مراسم‌های مختلف فرهنگی با ظرفیت ۱۰۰ نفر می‌شود.

می‌توانید پس از یک روز هیجان‌انگیز و پر از بازی، به رستوران این مجموعه بروید و انواع غذاهای سنتی رشتی و مدرن را امتحان کنید.برای رفتن به پارک قصربازی رشت، نگران جای‌ پارک خودرویتان نباشید؛ چراکه این مجموعه دارای پارکینگ با ظرفیت ۳۰۰ خودرو است.

پارک قصر بازی رشت
پارک قصر بازی رشت

اگر تصمیم دارید که با تاکسی خودتان را به این پارک برسانید، می‌توانید از تاکسی‌های میدان شهرداری رشت و میدان فرزانه استفاده کنید.یادتان نرود این مجموعه تمام روزهای هفته به جز روزهای شنبه باز است. پارک قصر بازی رشت را در لیست مراکز تفریحی رشت و در اولویت گردش‌هایتان به این منطقه قرار دهید.

پارک قصر بازی رشت
پارک قصر بازی رشت

آدرس پارک قصربازی رشت روی نقشه گوگل


برای دریافت راهنمای سفر به رشت کلیک کنید.


سینما میرزا کوچک خان رشت؛ تماشای فیلم در دل تاریخ

اگر دوس دارید تجربه دیدن یک فیلم خوب را در یک سینمای تاریخی داشته‌باشید، حتما سینما میرزا کوچک‌خان رشت را انتخاب کنید.

سینما میرزا کوچک خان | مراکز تفریحی رشت
سینما میرزا کوچک خان | مراکز تفریحی رشت

این سینما که در گذشته با نام سینما آسیا معروف بوده، در دهه ۱۳۴۰ ساخته شده‌است. بنای این سینمای قدیمی و تاریخی در شهر رشت و میدان معروف و زیبای شهرداری قرار دارد و ظرفیت سالن این سینما با احتساب سالن اصلی و بالکن در حدود ۷۵۰ نفر است. سینما میرزا کوچک‌خان رشت، در میان مراکز تفریحی رشت به دلیل قدمت تاریخی، بنای ساختمان و دسترسی مناسب به تاکسی و اتوبوس، طرفداران زیادی دارد. اگر از دوستداران فیلم و سینما هستید، حتما سینما میرزا کوچک‌خان را انتخاب کنید.

آدرس سینمای میرزا کوچک خان روی نقشه گوگل

پارک دانشجوی رشت؛ یک روز خاطره‌انگیز در کنار آبگیر

پارک دانشجو
پارک دانشجو

پارک دانشجوی رشت، با مساحت ۷۰ هزار متر مربع، در انتهای شرقی شهر رشت قرار دارد. این پارک به سمت شهرهای تفت و فومن بنا شده و سال تاسیس آن به ۱۳۷۷ برمی‌گردد. پارک دانشجو، از جمله بزرگترین مراکز تفریحی رشت است که برای گردش‌های خانوادگی و دوستانه مناسب است. ویژگی برجسته این پارک که آن را از دیگر پارک‌ها متمایز می‌کند، وجود یک آبگیر طبیعی در امتداد  مرداب عینک است. این آبگیر علاوه‌بر زیبایی بخشیدن به این منطقه، امکان قایقرانی و ماهیگیری را نیز برای گردشگران فراهم آورده است.

پارک دانشجو
پارک دانشجو

در این پارک وسایل ورزشی همگانی و بخش کوچکی از زمین بازی برای کودکان وجود دارد. گردشگران می‌توانند برای تفریح و لذت بردن از فضای سبز پارک و استفاده از هوای عالی، به این منطقه بروند و یک روز خاطره‌انگیز خانوادگی را در آن رقم بزنند. آدرس پارک دانشجوی رشت را همین الان یادداشت کنید: رشت، میدان یخسازی ، کمربندی شهید بهشتی، نبش بلوار دانشجو، پارک دانشجو (بوستان دانشجو)

آدرس پارک دانشجو روی نقشه گوگل

شهر شادی رشت؛ تجربه همزمان هیجان و ترس در مراکز تفریحی رشت

افراد پیوسته به دنبال مکان‌های منحصر به فرد و مهیج برای تخلیه هیجانات جمع شده درونشان هستند. بهترین مکان برای آزاد کردن انرژی و تجربه هیجان، ترس و شادی شهربازی‌ها هستند. در این میان، شهر شادی رشت، از جمله بزرگترین و پرهیجان‌ترین مراکز تفریحی رشت است.

شهر شادی
شهرشادی

شهر شادی رشت مساحتی در حدود سه و نیم هکتار دارد و در شمالی‌ترین منطقه رشت، رو به روی فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل قرار گرفته‌است. شهرشادی رشت با امکانات رفاهی و تفریحی، هر ساله میزبان جمع زیادی از گردشگران مسافران رشت است. در این مجموعه، انواع وسایل بازی پرهیجان برای گروه‌های سنی مختلف و فضای سبز برای خانواده‌ها و دیدارهای دوستانه قرار دارد.

شهر شادی رشت با محیط شاد و صمیمی و فضای وسیع خود یکی از بهترین مکان‌ها برای گردش و تفریح در این شهر است. این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی برای افراد است. شهر شادی رشت در دو فصل بهار و تابستان آماده به کار و خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران است. اگر به دنبال هیجان و تجربه یک شب به یادماندنی در شهر رشت هستید، پیشنهاد ما به شما، شهر شادی رشت است.

آدرس شهر شادی رشت روی نقشه گوگل

باشگاه کارتینگ رشت؛ چند دقیقه سرعت و هیجان

کارتینگ و راندن ماشین‌های مسابقه، طرفداران زیادی خصوصا در بین جوان‌ها دارد. کارتینگ با فراهم کردن چند دقیقه پرهیجان سرعت، تجربه جذاب و منحصر به فردی برای افراد فراهم می‌کند. حداقل سن برای استفاده از کارتینگ ۶ سال است و به همین دلیل خانواده‌ها می‌توانند همراه یکدیگر از لحظات جذاب خود در پیست ماشین‌سواری لذت ببرند.

باشگاه کارتینگ رشت، با قیمت بسیار مناسب همه روزه (به جز روزهای بارانی)  از ساعت ۱۳ الی ۲۴ بامداد آماده خدمت‌رسانی به گردشگران است. باشگاه کارتینگ رشت در شهر رشت، جنب فرودگاه سردار جنگل واقع شده‌است. برای تجربه این بازی پرهیجان همین امروز اقدام کنید!

باشگاه کارتینگ | مراکز تفریحی رشت
باشگاه کارتینگ | مراکز تفریحی رشت

شهر رشت به عنوان یک شهر تمام عیار برای گردشگری با زیبایی‌های منحصر به فرد طبیعی، امکانات فراوان رفاهی و تفریحی، غذاهای خاص و خوشمزه و سوغاتی‌های جذابش، شهرت و محبوبیت بسیاری را در میان گردشگران کسب کرده‌است. مراکز تفریحی رشت با تنوع زیاد برای همه سلیقه‌ها در سنین مختلف در این شهر وجود دارند و گردشگران می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند و خاطرات خوشی را در طول سفرشان رقم بزنند.

آیا شما تجربه استفاده از مراکز تفریحی رشت را داشته‌اید؟ سلیقه شما به کدامیک از این مراکز تفریحی نزدیک‌تر است؟ خاطرات و تجربیاتتان را درباره مراکز تفریحی رشت ، تنوع و جذابیت آن‌ها با سفرزون به اشتراک بگذارید.

آدرس باشگاه کارتینگ رشت روی نقشه گوگل


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های رشت کلیک کنید.