پس از ساعت‌ها خرید و گشت و گذار در جزیره قشم حالا وقت آن رسیده که با مراکز تفریحی این جزیره آشنا شویم و خود را مهمان لحظاتی شاد و بی‌تکرار کنیم. مراکز تفریحی قشم هر کدام بخشی از خاطرات خوب سفر به این جزیره را می‌سازند پس برای شناخت بیشتر از مکان‌های تفریحی با سفرزون همراه باشید.

saadatrent

مجتمع گردشگری و تفریحی هامون ، یک مرکز تفریحی پر طرفدار

مجتمع گردشگری و تفریحی هامون | مراکز تفریحی قشم
مجتمع گردشگری و تفریحی هامون

این مجتمع در میان مراکز تفریحی قشم طرفداران بیشتری دارد و با توجه به امکانات بسیاری که در این مجموعه در نظر گرفته شده است بازدیدکنندگان بسیاری را فرا می‌خواند. رستوران‌ها و کافی شاپ‌های این مجموعه از دیگر عوامل محبوبیت آن هستند.
بخش انتهایی این مجموعه به ساحل می‌رسد و شما می‌توانید از تفریحات آبی استفاده کنید. تفریحاتی مانند: جت اسکی، قایق رانی، اسکی روی آب و.. همچنین سالن‌های فوتسال، زمین والیبال ساحلی، سالن پینگ پنگ و فوتبال دستی و ورزش‌های بر امکانات این مجموعه افزوده‌ است.
آدرس مجتمع تفریحی و گردشگری هامون : جزیره قشم، جاده قشم به سمت درگهان

پیست سافاری قشم ، هیجان و سرعت

پیست سافاری قشم | مراکز تفریحی قشم
پیست سافاری قشم | مراکز تفریحی قشم

این پیست حدود ۵۲۰ هکتار مساحت دارد و یکی از استانداردترین پیست‌های سافاری ایران است. اگر بین مراکز تفریحی قشم دنبال جایی برای کشف جنون سرعت هستید این گزینه بهترین انتخاب است.

مدرسه غواصی قشم ، آموزش‌هایی از جنس هیجان

مدرسه غواصی قشم |مراکز تفریحی قشم
مدرسه غواصی قشم | مراکز تفریحی قشم

اگر می‌خواهید غواصی را به شکلی استاندارد و حرفه‌ای بیاموزید در کنار انتخاب مراکز تفریحی قشم به مدارس آموزش غواصی هم سر بزنید. این مدارس دوره‌های آموزشی دارند که طی یک هفته می‌توانید خیلی خوب غواصی را یاد بگیرید.

پلاژ سیمین ، استراحت و تفریح در مراکز تفریحی قشم

پلاژ سیمین
این پلاژ که قدمت زیادی در منطقه دارد یک مرکز تفریحی و هتل محسوب می‌شود. پلاژ سیمین ویلاهای کوچکی برای اجاره دارد و با وجود ساحل اختصاصی لحظاتی شاد و بی‌تکرار در پیش خواهید داشت.

شهر بازی سیتی سنتر قشم ، اولین شهربازی

مراکز تفریحی قشماین شهر بازی یکی از اولین شهربازی‌های جزیره است و در ردیف پر طرفدارترین مراکز تفریحی قشم به شمار می‌آید. شهربازی سیتی سنتر قشم از سال ۱۳۹۰ در یک مجتمع تجاری آغاز به کار کرد و در حال حاضر ۲۴۰ دستگاه بازی مدرن دارد.

پارک ساحلی سوزاء ، محلی برای لذت بردن از طبیعت

این پارک ساحلی در سوزاء قرار دارد و با توجه به امکاناتش یکی دیگر از مکان های تفریحی قشم محسوب می‌شود. شما می‌توانید علاوه بر تفریحات آبی و ساحل گردی به استراحت بپردازید.

پارک کروکدیل قشم ، تجربه‌ای خاص از جزیره

پارک کروکدیل قشم
پارک کروکدیل نوپک قشم تنها پارک کروکدیل خاورمیانه است که در سال ۱۳۹۰ کار خود را آغاز کرد. در میان مکان های تفریحی قشم، پارک کروکدیل خاص‌ترین آن‌ها است. در این مجموعه بیش از ۱۰۰ کروکودیل از نوزاد تا بزرگترین کروکودیل ایران زندگی می‌کنند. در کنار کروکدیل‌ها سایر حیوانات مانند: میمون، سوسمار، پرندگان و.. زندگی‌می‌کنند. این پارک دنیایی از شگفتی‌را در مقابل شما قرار می‌دهد.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های قشم کلیک کنید.