خیلی‌ها مشهد را به‌عنوان شهری زیارتی می‌شناسند و شاید مراکزتفریحی آن برای بسیاری از مسافران و گردشگران این شهر تاریخی ناشناس باشد. مراکز تفریحی مشهد در کنار سایر جاذبه‌های این شهر بزرگ لحظاتی مفرح و تکرار نشدنی را برای مردم می‌سازند. برای اینکه با این مراکز تفریحی بیشتر آشنا شوید همراه سفرزون باشید.

saadatrent

پارک و شهربازی ملت ، پارکی مدرن

مراکز تفریحی مشهد
چرخ و فلک مرتفع پارک ملت مشهد

پارک و شهربازی ملت را می‌توان در لیست معروف‌ترین مراکز تفریحی مشهد قرار دارد. این پارک وسیع پیشرفته‌ترین وسایل بازی را در خود دارد و یکی از ویژگی‌های ممتاز آن چرخ و فلک بسیار مرتفع این مجموعه است که هجدهمین چرخ و فلک بلند جهان محسوب می‌شود. وسایل بازی موجود در پارک به سه شکل خانوادگی، هیجانی و مخصوص کودکان تقسیم بندی شده‌اند. از جمله این وسایل بازی می توان ترن هوایی، کشتی دوقلو، سورتمه، چرخ و فلک، قطار خانواده، تاب کودک، کشتی صبا، موتور کراس، آفتاب و مهتاب و … را نام برد.

آدرس پارک و شهربازی ملت روی نقشه گوگل


برای دریافت راهنمای سفر به مشهد کلیک کنید.


 

پارک جنگلی طرق ، سرسبزی مراکز تفریحی مشهد

مراکز تفریحی مشهد

اگر به جنوب شرقی شهر برویم به پارک جنگلی طرق می‌رسیم که یکی از مراکز تفریحی مشهد است و برای بسیاری از گردشگران محبوب است. این بوستان وسیع تقریبا ۱۸۶هکتار زمین سرسبز با امکانات رفاهی فراوان دارد. بخشی از این محیط اختصاص به کمپ طرق دارد که از سوی شهرداری مشهد امکاناتی نظیر سکوی برپایی چادر مسافرتی، فروشگاه، سرویس بهداشتی، روشنایی معابر و‌ زمین بازی کودکان در آن ایجاد شده است.

آدرس پارک جنگلی طرق روی نقشه گوگل

پارک طبیعی هفت حوض ، طبیعتی بکر و آرام

از دیگر مراکز تفریحی مشهد که حالتی طبیعی و بسیار زیبا دارد می‌توان به پارک طبیعی هفت حوض  که در دل کوه‌های خلج قرار دارد اشاره کرد. این پارک هفت حوضچه‌ی طبیعی دارد که همگی در نهایت به حوضی بزرگ‌تر می‌رسند.آرامش و محیط بکری که این پارک به شما هدیه می‌دهد با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست. صدای بال زدن پرنده‌ها، پیچیدن صدای باد و نوازش آب‌های در گذر؛ همه وهمه حال خوبی برای شما می‌‌سازند.

 

آدرس پارک طبیعی هفت حوض روی نقشه گوگل

باغ وحش وکیل آباد

برای رسیدن به این باغ وحش باید به سمت جنوب غربی این شهر حرکت کنید. باغ وحش وکیل آباد یکی از مراکز تفریحی مشهد است که طرفداران بسیاری دارد و تنها باغ وحش استان محسوب می‌شود. در این باغ‌وحش حیوانات گوشتخوار، علف خوار، آبزی، خزنده و پرندگان مختلفی نگهداری می‌شود.

آدرس باغ وحش وکیل آباد روی نقشه گوگل

کلوپ سرزمین سلامتی (Health Land Club)

مراکز تفریحی تهران
روف گاردن کلوپ سلامتی

این مجموعه‌ی خصوصی انواع خدمات اسپا، ماساژ، آرام‌بخشی ذهن و جسم را ارائه می‌دهد و پذیرای حداکثر ۲۰ نفر بصورت همزمان است. این مجموعه دارای سه بخش به نام‌های دریاچه طلائی (سونای خشک و بخار، حوضچه آب سرد، حمام سنتی و جکوزی)، طبقه آرامش (اتاق‌های ماساژ، یوگا و…) و باغ استوایی (کافی‌شاپ، اتاق جلسه و…) است.

نمای ۳۶۰ درجه کلوپ سلامتی مشهد روی نقشه گوگل

آکواریوم شهر دریایی شرق مشهد ، رقص خوش نقش‌ها

اگر از طرفدران آبزیان هستید آکواریوم شهر دریایی شرق مشهد یکی از بهترین مراکز تفریحی مشهد است که به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این مجموعه شما شاهد بزرگ‌ترین نمایشگاه ماهیان آب شور هستید که در میان آن‌ها کوسه ماهی و سفره ماهی هم دیده می‌شود. همچنین هزار ماهی رنگارنگ و خوش نقش در این محیط گسترده دلبری می‌کنند.

آدرس مجتمع تجاری الماس شرق مشهد روی نقشه گوگل

شهربازی هپی لند ، ساعات شاد بی‌تکرار

این شهربازی در مجتمع تجاری آرمیتاژطبرسی قرار دارد و ویژگی مهم آن سرپوشیده بودن این محیط بازی است. این مجموعه چیزی حدود ۵۰ بازی مدرن دارد. از سرگرمی‌های این مجموعه می‌توان به این موارد اشاره کرد: ماجراجویان، کشتی،کاروس، هلی کوپتر، قطار از این دست بازی‌ها هستند سینما ۷ بعدی، سیمیلاتور، دارت، دربی، صخره نوردی، ماشین کوبنده، بیلیارد، فوتبال دستی، تیرو کمان،انگری برد، پلی استیشن، xbox، و دیگر بازی‌های کامپیوتری که هپی لند را به یکی از متنوع‌ترین مراکز تفریحی مشهد تبدیل می‌کند.

آدرس هپی لند مشهد روی نقشه گوگل

در سفرزون بخوانید :
کافه های مشهد | معرفی ۱۰ کافه برتر مشهد

مجموعه‌های آبی مشهد ، مراکزی برای لذت بردن از تفریحات آبی

در کنار سایر تفریحات هیجان انگیز مراکز تفریحی مشهد باید حتما با مجموعه‌های آبی آن آشنا شد.

سرزمین موج های آبی مشهد

آدرس سرزمین موج های آبی مشهد : مشهد ،بزرگراه آسیایی ،قاسم آباد (شهرک غرب) ،بلوار اندیشه ،نبش اندیشه ۸۳ ،سرزمین موج‌های آبی

پارک ساحلی آفتاب مشهد

آدرس پارک ساحلی آفتاب : مشهد ،انتهای بلوار خیام شمالی ،میدان بهارستان ،جنب مجتمع تجاری الماس شرق ،پارک ساحلی آفتاب

پارک آبی ایرانیان مشهد

آدرس مجموعه پارک آبی ایرانیانمشهد ،بزرگراه آسیایی ،قاسم آباد (شهرک غرب) ،بلوار حجاب ،نبش حجاب ۸ ،پارک آبی ایرانیان

سرزمین موج‌های خروشان مشهد

آدرس سرزمین موج‌های خروشان : مشهد ،ابتدای جاده شاندیز ،سرزمین موجهای خروشان

شما هم از مراکز تفریحی مشهد دیدن کرده‌اید؟

اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید سفرزونی‌ها همیشه منتظر نظرات شما هستند.

 


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های مشهد کلیک کنید.


طبیعت گردی

طبیعت گردی

برای مشاهده‌ی تورهای طبیعت گردی سفرزون کلیک کنید.

تور مشهد

تور مشهد

برای مشاهده‌ی تورهای مشهد سفرزون کلیک کنید.

null

تور یک روزه

برای مشاهده‌ی تورهای یک روزه سفرزون کلیک کنید.

null

تور چند روزه

برای مشاهده‌ی تورهای چند روزه سفرزون کلیک کنید.