بی شک سفر به کیش را می‌توان مفرح ترین سفر داخلی دانست. تمام کسانی که به کیش سفر می‌کنند، تنها قصد تفریح و خوش‌گذرانی دارند. البته در بسیاری از موارد خرید هم در کیش به عنوان یک جاذبه محسوب می‌شود. اما امروز قصد داریم تنها به جنبه تفریحی کیش بپردازیم. مراکز تفریحی کیش آنقدر متنوع و گسترده هستند که اکثر مسافران از وجود تمام آنها آگاهی ندارند. از طرفی سفر به کیش معمولا خیلی طولانی نیست. پس باید یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید تا از لحظه به لحظه سفرتان لذت ببرید. به همین خاطر سفرزون قصد دارد تا شما را با تمامی مراکز تفریحی کیش آشنا کند. پس با ما همراه شوید تا یک برنامه‌ریزی دقیق برای تفریح‌تان در کیش داشته باشید.

saadatrent

سرفصل های مقاله

مراکز تفریحی کیش ، از تفریحات آبی گرفته تا لذت قدم زدن در ساحل مرجان

مراکز تفریحی کیش
کیش

تفریحات موجود در کیش بسیار گسترده هستند. شما حتی اگر لحظه به لحظه سفر خود را در حال گشت و گذار باشید، باز هم زمان کافی برای بازدید از تمامی مراکز تفریحی کیش را نخواهید داشت. شاید بسیاری از  افراد که تجربه سفر به این جزیره را دارند نیز از وجود برخی مراکز تفریحی آن آگاهی نداشته باشند. متاسفانه اطلاع‌رسانی در مورد تفریحات کیش همیشه ناقص بوده و به همین دلیل مسافران تنها تفریحاتی را در سفر خود تجربه می‌کنند که بیش از همه مورد توجه گردشگران قرار گرفته. اما ما در اینجا قصد داریم تا همه مراکز تفریحی کیش را به شما معرفی کنیم تا حق انتخاب گسترده‌ای داشته باشید.


برای دریافت راهنمای سفر به کیش کلیک کنید.


سافاری کیش ، یک سرگرمی هیجان‌انگیز برای تمام اعضای خانواده

مراکز تفریحی کیش
سافاری کیش

در نزدیکی فرودگاه بین المللی کیش و داخل خیابان توسعه، مجموعه بزرگی به نام سافاری کیش وجود دارد. سافاری کیش را به جرات می‌توان یکی از مهم‌ترین مراکز تفریحی کیش دانست. در این مجموعه تفریحی می‌توانید از سرگرمی های متنوعی استفاده کنید. البته همانند یک شهربازی بزرگ، باید به ازای استفاده از آیتم‌های مختلف آن، هزینه جداگانه‌ای پرداخت کنید. شما در این مجموعه می‌توانید حدود چهار ساعت سرگرم باشید. مزیت اصلی سافاری کیش در تنوع آیتم‌های آن است. شما با هر سلیقه‌ای، می‌توانید به نوبه خود در اینجا تفریح کنید. در این میان می‌توان به تور باگی، شتر سواری، موتور چهار چرخ سواری، زورب بال، بانجی شوتینگ، واقعیت مجازی، موتور دریفت، ترامپولین و موتور ۵۰ سی سی مخصوص کودکان اشاره کرد.

آدرس سافاری کیش : اتوبان خلیج فارس، بلوار امام، بلوار توسعه

شماره تماس : ۰۷۶۴۴۴۵۰۴۴۰

ساعت کار : ۱۶-۲۱

هزینه بازدید : ۱۵ هزار تومان ورودی به علاوه آیتم‌های انتخابی

کشتی تفریحی ، لذت شناور بودن در آب‌های نیلگون خلیج فارس

مراکز تفریحی کیش
کشتی تفریحی

در برخی مراکز تفریحی کیش، شما می توانید از کشتی های گردشگری استفاده کنید. کشتی‌های تفریحی مختلفی در کیش مشغول به کار هستند. هر یک از آنها ظاهری متفاوت دارند و برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کنند. همه این کشتی‌ها از بندر اصلی کیش حرکت می‌کنند و بعد از حدود سه ساعت شما را مجددا به بندر می‌رسانند. معمولا برنامه کشتی‌های تفریحی در سه شیفت نهار، عصرانه و شام برگزار می‌شود. البته بهترین زمان ممکن برای کشتی سواری، زمان غروب آفتاب است. پس حتما زمان کشتی سواری خود را با غروب آفتاب تنظیم کنید تا از دیدن منظره ای شگفت انگیز در دل خلیج همیشه فارس لذت ببرید. در این کشتی‌ها معمولا برنامه‌های شاد و موسیقی زنده برگزار می‌شود و در نهایت با یک وعده غذایی کامل از مسافران پذیرایی می‌کنند.

آدرس بندرگاه کشتی‌های تفریحی کیش : اتوبان خلیج فارس، بلوار میرمهنا، بلوار ایران

شماره تماس : ۰۷۶۴۴۴۲۲۳۰۰

ساعت کار : ۸-۱۶

هزینه بلیت ورودی : بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان

سایت های غواصی کیش ، دیدن پوشش جانوری و گیاهی خلیج فارس

یکی از مهم‌ترین مراکز تفریحی کیش ، سایت‌های غواصی آن هستند. اگر به غواصی و تجربه‌های بی‌نظیر آن علاقه دارید، حتما باید به سایت‌های غواصی کیش سری بزنید. اما منطقی به نظر می‌رسد که غواصی تنها در مکان‌های خاصی امکان‌پذیر باشد. پس با ما همراه شوید تا سایت‌های مختلف غواصی کیش را بهتر بشناسید.

  • سایت ساترن کرک

مراکز تفریحی کیش
ساترن کرک

شکاف جنوبی یا همان ساترن کرک نام یکی از سایت‌های مهم غواصی کیش است. ساترن کرک حدود پنج کیلومتر از خط ساحلی جزیره فاصله دارد اما شما می‌توانید تا عمق ۲۲ متری زیر آب غواصی کنید و همین دلیل جذابیت آن است.

  • بیگ کوراک و ژوراسیک پارک | جاهای تفریحی کیش

بیگ کوراک و ژوراسیک پارک مراکز تفریحی کیش
بیگ کوراک و ژوراسیک پارک

اگر به دنبال دیدن اکوسیستم منحصر به فرد خلیج همیشه فارس و جزیره کیش هستید، حتما باید برای غواصی، بیگ کوارک و ژوراسیک پارک را انتخاب کنید. در این دو سایت شما می‌توانید تا عمق پنج یا هشت متری غواصی کنید.

  • سایت کشتی یونانی

مراکز تفریحی کیش
سایت کشتی یونانی

کشتی یونانی یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های کیش محسوب می‌شود. حال تصور کنید که تا عمق هشت متری غواصی کنید و پروانه‌های کشتی بر گل نشسته یونانی را از نزدیک نظاره گر باشید. پس قطعا می‌توان سایت کشتی یونانی را یکی از بهترین سایت‌های غواصی کیش دانست.

  • کلبه هور

کلبه هور
کلبه هور

کلبه هور در غربی‌ترین دماغه جزیره کیش قرار دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت سایت کلبه هور، وجود غار کوچکی به طول پنج متر در محدوده آن است.

آدرس سایت‌های غواصی کیش: مراجعه به ساحل سیمرغ یا اسکله تفریحی

شماره تماس: ۰۹۰۲۸۰۸۸۸۱۱

ساعت کار: ۹-۱۷

هزینه غواصی: ۱۵۰-۲۵۰ هزار تومان

نکته: شما باید از طریق کلوپ‌های مختلف مثل کلوپ آتلانتیس برای غواصی اقدام کنید. آنها به شما تجهیزات لازمه را کرایه می‌دهند و شما را برای غواصی همراهی می‌کنند تا دچار مشکل نشوید. پس به هیچ وجه لازم نیست خودتان به سایت‌های غواصی مراجعه کنید. تنها کافیست که به کلوپ غواصی، سایت مورد علاقه خود را معرفی کنید.

تفریحات آبی کیش ، ثبت خاطراتی فراموش نشدنی

پاراسل مراکز تفریحی کیش
پاراسل

یکی از مهم‌ترین مراکز تفریحی کیش ، مراکزی هستند که تفریحات آبی را ارائه می‌دهند. این تفریحات، بی‌نظیر و کاملا خاطره‌انگیز هستند و تنوع زیادی دارند. برخی از مراکز تفریحی کیش، تنها تفریحات آبی هیجان انگیز همانند پاراسل، بنانا، شاتل یا تیوپ سواری را ارائه می‌دهند. در حالی که برخی از کلوپ‌ها گزینه‌های خاص‌تری را برای انتخاب در اختیار مسافران قرار می دهند. شما می‌توانید سوار بر کشتی بادی شده و حس فیلم‌های هالیوودی را تجربه کنید. یا حتی برخی از کلوپ‌ها امکان ماهیگیری در خلیج همیشه فارس را به صورت انفرادی یا گروهی برای شما فراهم می‌کنند. تفریحات آبی کیش بسیار گسترده و متنوع هستند و پیش از انتخاب باید با همه آنها آشنا شوید. برای استفاده از این تفریحات، باید به کلوپ‌های مخصوص آنها که در تمامی سواحل کیش قرار دارند، مراجعه کنید.

شاتل
شاتل

بانجی جامپینگ | مراکز تفریحی کیش

بانجی جامپینگ
بانجی جامپینگ

مدتی است که بانجی جامپینگ در بین ایرانیان، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده. به همین دلیل است که یکی از پرطرفدارترین مراکز تفریحی کیش نیز ، بانجی جامپینگ است. بانجی جامپینگ، شامل سکوهایی با ارتفاع ۴۰ و ۶۰ متر است که پریدن از آنها هیجان بسیار زیادی دارد. اگر حس می‌کنید که تفریحات آبی کیش ضربان قلب شما را بالا نمی برند، باید حتما به بانجی جامپینگ سری بزنید. همیشه در بانجی جامپینگ منظره روبروی شما یک صخره یا دره است. اما در این مورد، به سوی خلیج همیشه فارس شیرجه خواهید زد!

بانجی جامپینگ
بانجی جامپینگ

آدرس بانجی جامپینگ : کیش، میدان المپیک، خروجی شهر زیر زمینی کاریز، مجموعه جاذبه کیش

شماره تماس: ۰۹۱۲۱۵۷۰۰۱۴

ساعت کار: ۱۶-۲۳

هزینه بلیت: ۲۳۰ هزار تومان

حداقل سن مجاز: ۱۴ سال

وزن مجاز: ۳۵ تا ۹۰ کیلو گرم

تم پارک آبی اوشن ، هیجان کنترل شده در کیش

مراکز تفریحی کیش
تم پارک آبی اوشن

یکی از مهم‌ترین مراکز تفریحی کیش ، پارک آبی اوشن محسوب می‌شود. شاید تفریحات آبی مختلف برای برخی افراد، مخصوصا کودکان، خطرناک باشند. به علاوه اینکه گاهی ممکن است طوفانی بودن آب خلیج، باعث کنسل شدن تفریحات آبی شود. در این مواقع می‌توانید با خیال آسوده به پارک آبی اوشن مراجعه کنید. این پارک آبی با استاندارد‌های روز اروپایی رقابت می‌کند و تفریحات بسیار متنوع، گسترده و منحصر به فردی دارد. شما می‌توانید در این پارک، هیجان را با خیال آسوده تجربه کنید. تمامی دستگاه‌های تفریحی، کنترل شده هستند و هیچ خطری برای مراجعه کنندگان ندارند. فقط به یاد داشته باشید که این مجموعه در دو سانس خانم‌ها و آقایان فعالیت می‌کند. پس حتما پیش از مراجعه در این مورد، اطلاعات لازم را کسب کنید.

تم پارک آبی اوشن
تم پارک آبی اوشن

آدرس تم پارک آبی اوشن : جزیره کیش، جاده جهان، پارک آبی اوشن کیش

شماره تماس: ۰۹۰۲۸۰۸۸۸۱۱

ساعت کار سانس کامل صبح: ۹ تا ۱۵

ساعت کار سانس کامل عصر: ۱۵:۳۰ تا ۲۱

ساعت کار نیم سانس عصر دوشنبه و چهارشنبه: ۱۲ تا ۱۷

هزینه بلیت: ۱۸۰ هزار تومان

توجه: این مجموعه یکشنبه‌ها تعطیل است

پارک دلفین‌ها

پارک دلفین‌ها
پارک دلفین‌ها

بی شک پارک دلفین ها جزء معروف‌ترین مراکز تفریحی کیش محسوب می‌شود. با وجود اینکه مراکز تفریحی کیش بسیار گسترده هستند، اما پارک دلفین ها طرفداران زیادی دارد و می‌تواند چندین ساعت شما را سرگرم کند. این پارک برای همه گروه های سنی جذاب و دیدنی است. پس شما می‌توانید به صورت خانوادگی از آن دیدن فرمایید. شاید برخی تصور کنند که بلیت ورودی این پارک نسبتا گران است. اما پارک دلفین‌ها در چهار بخش مختلف شما را سرگرم می‌کند. علاوه بر دیدن برنامه‌های شاد و مفرح با محوریت این پستانداران جذاب و دوست داشتنی، شما می‌توانید از برنامه‌هایی همچون کلاسیک شو و دلفین شو نیز لذت ببرید و یا در ساعات خاصی، از پارک پرندگان و تونل آکواریوم دیدن کنید. به این ترتیب با یک تیر چهار نشان خواهید زد.

پارک دلفین‌ها
پارک دلفین‌ها

آدرس پارک دلفین ها : جزیره کیش،  انتهای ساحل سیمرغ، پارک دلفین کیش

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۸۲۰۹۲

ساعت کار: ۱۶-۲۰:۳۰

هزینه بلیت ورودی: ۲۸۰ هزار تومان

ساعت حضور برای پذیرش: ۱۵:۵۰

ساعت پذیرش: ۱۶:۰۰

پارک پرندگان: ۱۶:۰۰ الی ۱۶:۴۵

کلاسیک شو: ۱۷:۱۵ الی ۱۸:۰۰

دلفین شو: ۱۹:۰۰ الی ۲۰:۰۰

تونل آکواریوم و خروج: ۲۰ الی ۲۰:۳۰

اسکله تفریحی | جاهای تفریحی کیش

اسکله تفریحی
اسکله تفریحی

اگر بخواهیم یک لیست از مراکز تفریحی کیش داشته باشیم، قطعا اسکله تفریحی را باید در مقام‌های نخست قرار دهیم. این اسکله یکی از مراکز تفریحی کیش است که برای بازدید از آن نیازی به پرداخت هزینه نیست. اسکله تفریحی کیش، ۴۳۷ متر طول و ۱۸ متر عرض دارد. بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند که لحظه طلوع و غروب آفتاب را از این اسکله نظاره کنند. همچنین در اطراف این اسکله، مراکز تفریحی زیادی مثل پیست دوچرخه سواری، رستوران و کافه نیز وجود دارند. تا نزدیکی صبح، اکثر رستوران‌ها باز هستند و به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند. شما می‌توانید ساعت‌ها روی صندلی‌های اسکله بنشینید و با امواج دریا آرام شوید.

اسکله تفریحی
اسکله تفریحی

آدرس اسکله تفریحی کیش: کیش، بلوار دریا، اسکله تفریحی

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۴۲۵۱۰

ساعت بازدید: ۲۴ ساعته

هزینه بازدید: رایگان

قلعه وحشت

قلعه وحشت
قلعه وحشت

قلعه وحشت یکی از خاطره انگیز‌ترین مراکز تفریحی کیش محسوب می‌شود. معمولا کمتر کسی می‌خواهد که بترسد یا در موقعیت‌های خطرناک قرار بگیرد. اما در مورد قلعه وحشت اینطور نیست. بسیاری از مسافران جلوی قلعه وحشت صف می‌کشند تا با تمام وجود بترسند! اگر از محیط‌های تاریک و تنگ هراس دارید، به هیچ وجه وارد قلعه وحشت نشوید. همچنین ورود به قلعه وحشت برای کسانی که بیماری قلبی دارند، اصلا توصیه نمی‌شود. در این مکان یک سناریوی کاملا ترسناک اتفاق می‌افتد. شما می‌توانید سناریوی فول اکشن ( کاملا ترسناک) ، سناریوی معمولی و سناریوی کودکان را انتخاب کنید. بهتر است در مورد سناریوهای آن چیزی به شما نگوییم اما ممکن است حین ایستادن در صف با شنیدن صدای جیغ بازدیدکنندگان، از ورود به آن پشیمان شوید!

قلعه وحشت مراکز تفریحی کیش
قلعه وحشت

آدرس قلعه وحشت: کیش،  بلوار داریوش،  محوطه هتل ارم کیش

شماره تماس: ۰۹۳۴۷۶۸۸۴۹۸

ساعت کار: ۱۸-۲ بامداد

هزینه بلیت: ۴۰ هزار تومان

دوچرخه سواری در کیش | مراکز تفریحی کیش

دوچرخه سواری در کیش
دوچرخه سواری در کیش

بدون شک اکثر کسانی که به کیش سفر کرده اند، دوچرخه سواری در اطراف جزیره را یکی از بهترین تفریح‌ها می‌دانند. پس باید جایگاه های کرایه دوچرخه را یکی از مراکز تفریحی کیش بدانیم. پایگاه های مختلفی در کیش حضور دارند که تنها به ازای دریافت هزینه بسیار اندک و ضمانت ساده‌ای مثل کارت ملی، دوچرخه‌های متنوعی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند. وجود پیست مخصوص دوچرخه سواری در محیط جزیره، باعث شده تا دوچرخه سواری تبدیل به یکی از جاذبه‌های مهم آن شود. هوای پاک، جاده ساحلی و نسیم خنک دریا، چه فضایی بهتر از این برای دوچرخه سواری وجود دارد؟ در ضمن اگر مهارت لازمه برای دوچرخه سواری را ندارید، می‌توانید سه چرخه کرایه کنید. برای هر سن و هر شرایطی، دوچرخه خاصی در این مراکز وجود دارد. پس نگران نباشید. حتی اگر زوج هستید، می‌توانید یک دوچرخه دو نفره کرایه کنید و خاطره منحصر به فردی را تجربه کنید.

آدرس مراکز کرایه دوچرخه: چندین و چند مرکز مختلف در تمامی سواحل کیش

ساعت کار: ۲۴ ساعته

هزینه کرایه دوچرخه: بین ساعتی پنج تا ۱۵ هزار تومان

 لاک پشت های دریایی در جزیره مرجانی کیش

مراکز تفریحی کیش
لاک پشت های دریایی در جزیره مرجانی کیش

در حال حاضر دو نوع لاک پشت دریایی در آب‌های خلیج فارس زندگی می‌کنند. یکی از آنها لاک‌پشت‌های سبز و دیگری لاک‌پشت‌های نوک عقابی هستند. این لاک‌پشت‌ها می‌توانند صدها سال عمر کنند و تا ۶۰۰ کیلوگرم وزن بگیرند. اما متاسفانه با این وجود در حال انقراض هستند. سالهاست که این لاک پشت‌ها، سواحل جزیره کیش را برای تخم گذاری خود انتخاب می‌کنند. حتی در حین غواصی ممکن است این نوع لاک‌پشت‌ها را ببینید. اما بهتر است تا حد امکان فاصله خود را از این گونه در حال انقراض حفظ کنید. زیرا این لاک‌پشت‌ها از انسان‌ها به شدت هراس دارند و اگر احساس خطر کنند ممکن است جزیره را برای همیشه ترک کنند.

 لاک پشت های دریایی در جزیره مرجانی کیش
لاک پشت های دریایی در جزیره مرجانی کیش

محل بازدید از لاک پشت های دریایی کیش: پارک ساحلی میر مهنا

شماره تماس سازمان محیط زیست برای هماهنگی: ۰۷۶۴۴۴۲۳۴۷۶

ساعت بازدید: ۲۴ ساعته

هزینه بازدید: رایگان

سالن بولینگ مریم کیش

سالن بولینگ مریم کیش مراکز تفریحی کیش
سالن بولینگ مریم کیش

سالن بولینگ مریم را به جرات می‌توان یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های بولینگ ایران و از برترین مراکز تفریحی کیش دانست. این سالن در سال ۱۳۸۳ افتتاح شده و فضای بسیار بزرگی دارد. اکثر افراد پس از بازدید از اسلکه تفریحی به این سالن مراجعه می‌کنند، زیرا فاصله کمی بین آنها وجود دارد. اگر به این ورزش جذاب علاقه‌مند هستید، حتما بین مراکز دیدنی کیش ، به این سالن بولینگ نیز مراجعه کنید.

آدرس سالن بولینگ مریم: خیابان سنایی، خیابان دریا، بولینگ مریم

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۲۱۱۲۱

ساعت کار: ۱۱-۲

هزینه ورودی: رایگان

پیست اسکیت روی یخ دامون

مراکز تفریحی کیش
پیست اسکیت روی یخ دامون

کیش را می‌توان سرزمین انواع تفریح‌ها دانست. تقریبا تفریحی نیست که بخواهید اما در کیش پیدا نشود. جالب است بدانید که دومین پیست اسکیت روی یخ بزرگ ایران که بعد از انقلاب ساخته شده، پیست دامون کیش نام دارد. این پیست ۲۰۰ متر مربع مساحت داشته و برای استفاده عموم مردم آزاد است. اسکیت روی یخ یک تفریح کاملا خانوادگی است و حتی اگر مهارت اسکیت کردن ندارید، می‌توانید با کالسکه‌های مخصوص، فرزند خود را روی یخ بگردانید. این پیست که جزء مراکز تفریحی کیش محسوب می‌شود، در طبقه دوم پاساژ دامون قرار دارد. هر گونه امکانات رفاهی و خدماتی در این مجموعه یافت می‌شود، پس نگران خستگی بعد از این تفریح لذت بخش نباشید.

آدرس پیست اسکیت روی یخ دامون: جزیره کیش، بلوار ایران، خیابان وصال، مرکز خرید دامون، طبقه دوم

شماره تماس:‌ ۰۷۶۴۴۴۵۹۸۶۰

ساعت کار: صبح ها: ۱۲- ۱۴ (جمعه ها صبح تعطیل است)

عصرها: ۱۸ – ۲۴

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش مراکز تفریحی کیش
کارتینگ کیش

کارتینگ همیشه جزء تفریح‌های بسیار شاد و جذاب بین خانواده‌های ایرانی و حتی کودکان محسوب می‌شود. اگر به کارتینگ علاقه‌مند هستید، باید بدانید که علاوه بر سافاری کیش، می‌توانید به کارتینگ واقع در پارک شهر جزیره مراجعه نمایید. اینجا را می توان از مراکز تفریحی بسیار شلوغ کیش دانست. پیست این کارتینگ وسیع است و حتی می‌توانید از موتور‌های ATV نیز در آن استفاده کنید. جالب است بدانید که پیست کارتینگ کیش با حدود ۸۰۰ متر طول، یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های ایران و خاورمیانه است. پس در سفر خود بهتر است حتما سری به آن بزنید.

آدرس کارتینگ کیش: میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس، روبروی هتل دریا

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۲۲۲۲۵

ساعت کاری: ۱۸-۲ بامداد

هزینه ورودی: ۴۰ هزار تومان

حداقل سن مجاز: ۱۸ سال

مجموعه‌ی آوای خلیج فارس | جاهای تفریحی کیش

مجموعه‌ی آوای خلیج فارس
مجموعه‌ی آوای خلیج فارس

مجموعه‌ی آوای خلیج فارس یکی از بزرگ‌ترین مراکز تفریحی کیش به شمار می‌آید. این مجموعه دارای سالن سینما با ظرفیت ۲۰۰ نفر، سالن چند منظوره با ظرفیت ۶۰۰ نفر، سالن کنسرت با ظرفیت سه هزار نفر، رستوران، نمازخانه، کافی شاپ و فضای سبز است. همچنین بزرگ‌ترین مزیت مجموعه آوای خلیج فارس که آن را تبدیل به یکی از جاذبه‌های دیدنی و مراکز تفریحی کیش کرده، وجود یکی از بزرگ‌ترین آبنماهای موزیکال آب شور تمام خاورمیانه در آن است. این آبنمای موزیکال بسیار مجهز است و با افکت‌های مختلف آب و آتش، حسابی شما را سرگرم می‌کند.

آدرس مجموعه آوای خلیج فارس: جزیره کیش، انتهای بلوار اندیشه ، مجموعه آوای خلیج فارس

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۵۵۶۷۴

ساعت کار: ۲۴ ساعته

هزینه بازدید: رایگان

پارک‌های ساحلی کیش

از آنجا که کیش یک جزیره مرجانی است و دور تا دور آن را آب فراگرفته، سواحل مختلفی در آن وجود دارد. اما در این میان حتما باید از چهار پارک ساحلی دیدن فرمایید.

  • پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا
پارک ساحلی میرمهنا

بزرگ‌ترین پارک ساحلی جزیره و یکی از برترین مراکز تفریحی کیش ، پارک ساحلی میرمهنا است. این پارک ساحلی برای تفریحات خانوادگی بسیار عالی است. در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید به این پارک آمده و از آن لذت ببرید. نورپردازی آن در شب بی‌نظیر است. همچنین می‌توانید به اسکله مراجعه کنید و سوار قایق‌های تفریحی شوید. مهم‌تر از هر چیز اینکه پارک ساحلی میرمهنا محل تردد لاک پشت‌های دریایی خلیج فارس است و می‌توانید در حین پیاده روی آنها را از نزدیک ببینید.

آدرس پارک ساحلی میرمهنا: کیش، بلوار دریا

ساعت بازدید: ۲۴ ساعته

هزینه بازدید: رایگان

  • پارک ساحلی مرجان

پارک ساحلی مرجان
پارک ساحلی مرجان

قطعا یکی از زیبا‌ترین پارک‌های ساحلی جزیره و از بهترین مراکز تفریحی کیش ، پارک ساحلی مرجان است. آلاچیق‌هایی با سقف‌های خاص، گل‌های صورتی رنگ، نمای زیبایی از خلیج فارس، ساحلی مرجانی و اکوسیستمی دیدنی، همه و همه باعث شده تا ساحل مرجان تبدیل به یکی از زیباترین پارک‌های ساحلی کیش شود. اطراف این پارک رستوران و کافه‌های زیادی وجود دارند که همگی رو به دریا هستند. در ضمن به یاد داشته باشید که بهترین نمای طلوع آفتاب را می‌توانید از ساحل مرجان داشته باشید.

آدرس پارک ساحلی مرجان: کیش، میدان مرجان

ساعت بازدید: ۲۴ ساعته

هزینه بازدید: رایگان

مرد ماهیگیر مراکز تفریحی کیش
مرد ماهیگیر

قطعا تمام کسانی که به کیش سفر کرده‌اند، مجسمه ۱۲ متری مرد ماهیگیر را دیده‌اند. این مجسمه در بخش شرقی جزیره قرار گرفته و یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریحات خانوادگی، پیاده‌روی و دوچرخه سواری محسوب می‌شود.

آدرس ساحل مرد ماهیگیر: کیش، خیابان سنایی، بلوار ساحل، پارک ساحلی

ساعت بازدید: ۲۴ ساعته

هزینه بازدید: رایگان

تقریبا اکثر کلوپ‌های تفریحات آبی کیش در ساحل سیمرغ قرار دارند. به همین دلیل پارک ساحلی سیمرغ را می‌توان یکی از بهترین مراکز تفریحی کیش دانست. در این پارک ساحلی انواع امکانات رفاهی و تفریحی به چشم می‌خورد. وجود آلاچیق‌های فراوان، کافه و رستوران‌های متنوع، محل کرایه دوچرخه و مسیر ویژه دوچرخه سواری و پیاده‌روی باعث شده هر کس با هر سلیقه‌ای در این مجموعه سرگرم شود. پس حتما در سفر خود به کیش، از این پارک ساحلی زیبا دیدن فرمایید.

آدرس پارک ساحلی سیمرغ: کیش، اتوبان خلیج فارس، خیابان حافظ، خیابان مرجان (جهان)

ساعت بازدید: ۲۴ ساعته

هزینه بازدید: رایگان

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش
شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند یکی دیگر از مراکز تفریحی کیش محسوب می‌شود. این شهربازی بزرگ، برای هر گروه سنی مناسب است. شما می‌توانید از اتاق فرار، لیزر ماز، شبیه ساز خلبانی ۷۲۰ درجه، اتاق ارواح سرگردان، ترامپولین، هندیکس، سینما هفت بعدی و بخش کودک استفاده کنید. همچنین در نهایت می‌توانید به کافه رستوران شهربازی مراجعه کنید که روی پشت بام مجموعه قرار دارد. در شهربازی هایلند کیش می‌توانید به صورت خانوادگی ساعت‌ها مشغول باشید و از سفر خود لذت ببرید.

آدرس شهربازی هایلند کیش: کیش، بلوار خلیج فارس، شهربازی هایلند

شماره تماس: ۰۹۳۴۷۶۸۱۳۶۲

ساعت کار: سانس صبح : ۱۱ تا ۱۴

سانس عصر: ۱۷ تا ۱ بامداد

هزینه بازدید: بر اساس آیتم‌های انتخاب شده باید کارت خود را شارژ کنید اما هزینه ورودی مجانی است.

کشتی آکواریوم | مراکز تفریحی کیش

کشتی آکواریوم مراکز تفریحی کیش
کشتی آکواریوم

یکی از مراکز تفریحی کیش ، یک تور کوتاه کشتی سواری منحصر به فرد ارائه می‌دهد. این کشتی به شکلی خاص طراحی شده و بخش‌هایی از کف کشتی با شیشه ساخته شده‌اند. به این ترتیب شما می‌توانید حین حرکت کشتی، از نزدیک شاهد اکوسیستم منحصر به فرد خلیج همیشه فارس باشید. زمانی که سوار این کشتی می‌شوید، انگار که وارد یک آکواریوم آب شور بزرگ شده‌اید. به همین خاطر است که به آن کشتی آکواریوم گفته می‌شود. قطعا کشتی آکواریوم می‌تواند تبدیل به یک خاطره فراموش نشدنی در سفر شما شود.

محل ثبت نام: کیش، انتهای بلوار دریا، اسکله بزرگ تفریحی کیش

شماره تماس: ۰۹۳۴۷۶۸۸۹۰۶

ساعت کار: ۱۰-۱۷

هزینه بلیت: ۴۰ هزار تومان به ازای هر نفر

فلای بورد ، پرواز در آب

۱

یکی از مهیج‌ترین و البته جدید‌ترین تفریحات آبی کیش، فلای بورد است. همانطور که از نام این تفریح آبی می‌توانید متوجه شوید، بر روی یک صفحه می‌ایستید و در آسمان پرواز می‌کنید! سواری فلای بورد کمی دشوار است و شاید باید ابتدا چند بار در آب بیافتید تا بتوانید تعادل خود را نگه دارید! اما باور کنید که این تفریح آنقدر مهیج است که تا آخر عمر خود آن را فراموش نخواهید کرد! فلای بورد در حقیقت یک صفحه است که به یک شلنگ ۱۸ متری متصل می‌شود. روی این صفحه، دو گیره وجود دارد که پای خود را با کفش در میان این گیره‌‌ها قرار می‌دهید تا در آب سقوط نکنید. این صفحه با فشار آب بالا می‌رود و باید فرد با هماهنگی حرکات خود و حرکات فلای بورد، بتواند تعادلش را روی صفحه حفظ کند. این کار نیاز به تمرین و البته عضلات آماده و ورزیده دارد! پس اگر آمادگی جسمانی بالایی ندارید، بهتر است تفریحات آبی دیگر را امتحان کنید. برای تجربه این تفریح هیجان انگیز، باید به پلاژ‌های کیش سر بزنید.

آدرس فلای بورد: کیش، خیابان جهان، پارک ساحلی سیمرغ

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۴۲۵۱۰

ساعت کار: ۹ صبح تا ۱۷ عصر

هزینه: ۱۵۰ هزار تومان

کریزی بوت ، دیوانه بازی روی آب!

در مورد قایق سواری در کیش به صورت کامل صحبت کردیم اما جالب است بدانید که نوعی قایق تندرو به نام کریزی بوت یا همان قایق دیوانه در کیش وجود دارد که بسیار سریع هست و آدرنالین را در خون شما ترشح می‌کند! پس اگر به تجربه سرعت علاقه دارید، می‌توانید سوار بر این قایق‌ها، در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس، حسابی هیجان را احساس کنید. قایق‌های دیوانه ظرفیتی بین ۱۰ تا ۱۵ نفر دارند و می‌توانید همراه با خانواده این تفریح مهیج را تجربه کنید.

آدرس کریزی بوت: کیش، خیابان جهان، پارک ساحلی سیمرغ

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۴۲۵۱۰

ساعت کار: ۹ صبح تا ۱۷ عصر

هزینه: ۱۰ دقیقه ۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر

کایت بوردینگ ، تجربه ترکیبی

خب شاید در نگاه اول این تفریح مهیج و عجیب را با اسکی روی آب اشتباه بگیرید. در اسکی روی آب شما به یک قایق پر سرعت متصل می‌شوید و با سرعت بر روی آب اسکی می‌کنید. اما کایت بوردینگ تجربه‌ای متفاوت است. در کایت بوردینگ شما به وسیله‌ای مشابه پاراگلایدر متصل خواهید بود. یعنی انگار که یک بادبادک بزرگ هوا کرده‌اید و به جای آنکه شما آن را به سمت خود بکشید، بادبادک شما را روی آب به سمت خود می‌کشد! این تجربه بسیار هیجان انگیز است و البته کسانی که بدن ورزیده و تجربه اسکی روی آب دارند، می‌توانند این تفریح را تجربه کنند.

آدرس کایت بوردینگ: کیش، خیابان جهان، پارک ساحلی سیمرغ

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۴۲۵۱۰

ساعت کار: ۹ صبح تا ۱۷ عصر

هزینه: ۸۰ هزار تومان به ازای ۱۵ دقیقه

بیگ بال ، توپ شناور بزرگ!

بیگ بال یکی دیگر از تفریحات آبی هیجان انگیز کیش است که البته نیازی به آمادگی جسمانی ندارد و اصلا خطرناک نیست. در بیگ بال شما داخل یک توپ بسیار بزرگ می‌شوید که چند لایه است و در بین لایه‌های مختلف آن هوا تزریق کرده‌اند. به این طریق، توپ حتی با وجود وزن شما در آب فرو نمی‌رود و روی آب شناور خواهد بود. البته نگران نباشید، توپ‌ها قرار نیست در خلیج فارس شناور باشند و در یک حوضچه بزرگ حضور خواهید داشت! حتی اگر در خلیج هم باشید، کاملا تحت نظارت خواهید بود و اصلا جای نگرانی نیست. این تفریح برای کودکان و نوجوانان نیز تفریحی مفرح و هیجان انگیز است و می‌توانید به صورت خانوادگی در این تفریح شرکت کنید. البته منطقی است که برای استفاده از این بازی، باید محدودیت وزنی را رعایت کنید.

آدرس بیگ بال: کیش، خیابان جهان، پارک ساحلی سیمرغ

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۴۲۵۱۰

ساعت کار: ۹ صبح تا ۱۷ عصر

هزینه: ۸۰ هزار تومان به ازای ۱۵ دقیقه

انواع جنگ‌های شبانه ، خنده از ته دل

یکی دیگر از موارد بسیار جالب در مورد کیش، برگزاری انواع جنگ‌های شبانه است. برخی از این جنگ‌ها تئاتر کمدی و برخی دیگر شو و استندآپ کمدی هستند. به هر حال اگر کمی در برنامه جنگ‌های شبانه کیش جستجو کنید، می‌توانید به ازای هر شب، یک برنامه جذاب را بیابید. معمولا این جنگ‌ها در مراکزی همانند اسکله تفریحی یا هتل‌هایی همانند هتل شایگان برگزار می‌شوند و قیمت بلیت آنها نیز متفاوت است. اما همه آنها معمولا از ساعت ۸ الی ۱۰ شب آغاز می‌شوند و تا ساعت ۱ الی ۲ بامداد ادامه خواهند داشت. جالب است بدانید که حتی با وجود شرایط بد این روزها و شیوع ویروس کرونا، جنگ‌های شبانه به جای سالن‌های بسته، در محیط سرباز آبنمای خلیج فارس برگزار می‌شوند. در میان این جنگ‌ها، می‌توان به جنگ اکبر اقبالی، پازل شو، ستارگان و دینامیت شو اشاره کرد.

آدرس جنگ‌های شبانه: کیش، شرق جزیره، خیابان رشید ایزدی، آب نمای خلیج فارس

شماره تماس: ۰۹۳۴۷۶۸۸۸۵۵

ساعت کار: ۱۰ شب تا ۲ بامداد

هزینه:  ۵۰ الی ۱۵۰ هزار تومان بر اساس نوع نمایش

کنسرت‌های شبانه ، لذت موسیقی

خوشبختانه در جزیره کیش یک سالن کنسرت بسیار بزرگ با ظرفیت حدود ۶۰۰ نفر وجود دارد. به همین خاطر خوانندگان مطرح و معروف پاپ یا سنتی در این سالن حضور پیدا می‌کنند تا تجربه سفر شما را به تجربه‌ای فراموش نشدنی تبدیل کنند. البته به غیر از سالن کنسرت اصلی واقع در آبنمای خلیج فارس، در رستوران‌های بزرگ دیگر همانند میرمهنا، برخی از خوانندگان برنامه اجرا می‌کنند. برای دریافت برنامه کنسرت باید از مراکز گردشگری پرس و جو کنید تا در برنامه یکی از خوانندگان محبوب خود حضور به عمل بیاورید. در حال حاضر نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا، کنسرت‌ها در فضای باز آبنمای کیش برگزار می‌شوند. کنسرت برخی از خوانندگان همانند بهنام بانی، محسن یگانه، محسن ابراهیم زاده و احسان خواجه امیری در میان کنسرت‌های دیگر از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. در این کنسرت‌ها خبری از موسیقی غمگین نیست و فقط باید شادی کنید!

آدرس کنسرت‌های شبانه: کیش، شرق جزیره، خیابان رشید ایزدی، آب نمای خلیج فارس

شماره تماس: ۰۹۳۴۷۶۸۸۸۵۵

ساعت کار: ۱۹ عصر تا ۲ بامداد

هزینه:  ۱۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومان بر اساس نوع نمایش

خب همراهان عزیز سفرزونی، نظرتان در مورد مراکز تفریحی کیش چیست؟ به نظر شما آیا می توان کیش را یکی از بزرگ‌ترین مراکز تفریحی ایران دانست؟ از نقطه نظر شما بهترین مرکز تفریحی کیش کدام است؟ یا اینکه اصلا کدام مرکز تفریحی کیش در این لیست از قلم افتاده؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های کیش کلیک کنید.