مراکز خرید ارزان در استانبول همیشه با استقبال ایرانی‌ها مواجه می‌شوند. خرید ارزان در استانبول به گشت‌زدن‌ فراوان نیاز دارد. اگر فقط به یک مرکز خرید بروید، به نتیجه‌ی خوبی نمی‌رسید. سفرزون در چند خط آینده شما را به خرید ارزان در استانبول می‌برد. خریدی که از آن با پیراهن‌های ۱۰ لیری و ژاکت‌هایی ۵ لیری به خانه برمی‌گردید.

saadatrent

بازار بزرگ استانبول و چانه‌زنی برای خرید ارزان

مراکز خرید ارزان در استانبول و بازارگردی - بازار بزرگ

اگر یک «خریدگردِ» مبتدی باشید در بازار بزرگ استانبول خرید گرانی را تجربه خواهید کرد. خرید از بازار بزرگ استانبول زمانی خوب است که بدانید با فروشنده چه‌طوری چانه بزنید. اما این‌جا همیشه روی فروش نقره‌جات تخفیف خواهید گرفت. اگر با یک دوست تُرک بروید، احتمالا این تخفیف بیش‌تر هم خواهد شد.


برای دریافت راهنمای سفر به استانبول کلیک کنید.


بازار مصری‌های استانبول

مراکز خرید ارزان در استانبول و بازارگردی
این‌جا بهشت کسانی است که عاشق جواهر و شیرینی‌اند.

آدرس بازار مصری ها روی نقشه گوگل

بازار مصری‌ها یا بازار ادویه‌جات هم جای مناسبی برای خرید ارزان اجناس جذاب است. این‌جا بهشت کسانی است که عاشق جواهر و شیرینی‌اند. جنس‌های این بازار معمولا از هندوستان می‌آید؛ مثلا شما می‌توانید بیش‌تر از ۵۰ نوع «چای گُل رُز» را با قیمتی مناسب بخرید.

نمای ۳۶۰ درجه بازار مصری ها

مراکز خرید ارزان در استانبول و خیابان جمهوریت

برای رفتن به خیابان جمهوریت باید کمی قدم بزنید. پیشنهاد می‌کنیم از روی پُلِ «گالاتا» رد بشوید و به «شیشلی» بروید. مستقیم بروید. به میدان «تقسیم» می‌رسید. از آن‌جا خودتان را به خیابان «جمهوریت» برسانید.

آدرس خیابان جمهوریت روی نقشه گوگل

در این خیابان یک خرید واقعی را تجربه کنید. دو طرفِ این خیابان، هم بوتیک‌های معمولی هست و هم بوتیک‌های گران‌قیمت. این‌جا می‌توانید یک روز کامل وقت بگذارید و لباس‌هایی با قیمت مناسب بخرید. قیمت‌ها از فروشگاهی به فروشگاه دیگر متفاوت است. بوتیک‌های زیبایی در خیابان جمهوریت قرار دارد و با کم‌تر از ۲۰ یورو می‌توانید از آن‌ها برای سر تا پای‌تان لباس بخرید. بازارگردی ارزان را در مراکز خرید این قسمت تجربه کنید.

مرکز خرید جواهر و لباس‌های ارزان

مراکز خرید ارزان در استانبول و بازارگردی - جواهر
«جواهر» از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیاست

مرکز خرید «جواهر»، در انتهای خیابان جمهوریت هم گزینه‌ی خوبی است. در برخی از فصل‌های سال می‌توان جواهر را از مراکز خرید ارزان در استانبول به حساب آورد. جواهر از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیاست.

 آدرس مرکز خرید جواهر روی نقشه گوگل

هر چیزی که قبلا پیدا نکرده باشید در این مرکز خرید پیدا می‌کنید. معمولا فروشگاه‌های ۲ برندِ معروف «Cotton» و «Y-London» پیشنهادهای خوبی دارند. گاهی هم حراج‌های خوبی روی جنس‌های‌شان می‌گذارند.

مراکز خرید استانبول در کادیکوی

مراکز خرید ارزان در استانبول و بازارگردی - کادیکوی
کادیکوی جای مناسبی برای خرید سوغاتی است

برای آن‌هایی که علاقه و حوصله‌ی گشتنِ بیش‌تر دارند،بخش آسیایی خوب است. گشت و خرید در منطقه‌ی «اوسکودار» و «کادیکوی» هم بسیار جذاب است. این‌جا جای مناسبی برای خرید سوغاتی است.

آدرس منطقه کادیکوی روی نقشه گوگل

چای، شیرینی و ادویه در این بخش، از بخش اروپایی ارزان‌تر است. پیشنهاد ویژه‌ی ما در کادیکوی خیابانی است که با شیبی تند به کلیسای «سنت یوفومیا» می‌رسد. ارزان‌ترین فروشگاه لباس  برندِ «زارا» آن‌جاست!

یادتان باشد قبل از رفتن به خرید ارزان در استانبول، وضعیت هوا را چک کنید. لباس سبک بپوشید؛ چیزی که عوض کردنش برای امتحان لباس‌های مختلف، آسان باشد. یادتان نرود حتما کفش‌های راحتی بپوشید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های استانبول کلیک کنید.


طبیعت گردی

طبیعت گردی

برای مشاهده‌ی تورهای طبیعت گردی سفرزون کلیک کنید.

null

تور استانبول

برای مشاهده‌ی تورهای استانبول سفرزون کلیک کنید.

null

تور یک روزه

برای مشاهده‌ی تورهای یک روزه سفرزون کلیک کنید.

null

تور چند روزه

برای مشاهده‌ی تورهای چند روزه سفرزون کلیک کنید.