ونکوور یکی از شهرهای پرجمعیت و توریستی کانادا است. به‌همین‌دلیل مراکز خرید بسیاری در این شهر قرار دارند که مورد‌علاقه گردشگران از سراسر دنیا هستند. یکی از علاقه‌مندی‌های اصلی توریست‌ها در کنار بازدید از مناظر طبیعی و جاذبه‌های تاریخی، خرید و گشت‌وگذار در مراکز خرید است. به‌همین منظور تصمیم گرفته‌ایم تا شما را با مراکز خرید ارزان در ونکوور آشنا کنیم. اگر قصد سفر به ونکوور کانادا و خرید از مجتمع‌های تجاری این شهر را دارید، با کمک این راهنما خرید راحت‌تر و لذت‌بخش‌تری را تجربه خواهید کرد.

saadatrent

۱- مرکز خرید متروپلیس؛ پادشاه مراکز خرید ارزان در ونکوور

مرکز خرید متروپلیس یکی از بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین مراکز خرید ارزان در ونکوور کانادا است. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۶ با بیش از ۱ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری فعالیت خود را آغاز کرد. در مرکز خرید متروپلیس بیش از ۳۵۰ فروشگاه و رستوران وجود دارد. برندهای مطرحی همچون Apple، Sephora، H&M، Zara، Microsoft، Lululemon و Tesla در این مرکز خرید مشغول به فعالیت هستند.

اگر قصد مهاجرت به کانادا و زندگی در شهر ونکوور را دارید، مرکز خرید متروپلیس گزینه مناسبی برای پاسخگویی به نیازهایتان و خرید محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب محسوب می‌شود. این مرکز خرید فقط ۲۰ دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد. با استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند قطار، اتوبوس و تاکسی می‌توانید به‌راحتی خودتان را به مرکز خرید متروپلیس برسانید.

۲- مرکز خرید پسفیک سنتر مال؛ یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ونکوور در مرکز شهر

یکی دیگر از بزرگ‌ترین بازارهای ونکوور پسفیک سنتر مال است. این مرکز خرید در سال ۱۹۹۷ و در زمینی به مساحت بیش از ۲۰۰.۰۰۰ متر مربع تاسیس شد. مجموعه‌ای از ۳۰۰ فروشگاه، رستوران و سالن سینما در مرکز خرید پسفیک مشغول به کار هستند.

در پاسیفیک سنتر مال ونکوور، برندهای بسیاری از جمله Gucci، Burberry، Prada، Louis Vuitton، و Hugo Boss وجود دارند. برای اینکه هزینه مهاجرت به کانادا را کاهش دهید، خرید وسایل منزل و کالاهای سنگین را می‌توانید به بعد از سکونت به این کشور موکول کنید. با مراجعه به پسفیک سنتر مال امکان خرید کالای مورد‌نظرتان را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خواهید داشت.

۳- مرکز خرید ریچموند سنتر؛ بزرگ‌ترین مرکز خرید منطقه ریچموند

ریچموند سنتر به‌عنوان یکی از مراکز خرید ارزان در ونکوور در قلب ریچموند و در امتداد جاده شماره ۳ قرار دارد. این مرکز خرید فعالیت خود را از سال ۱۹۸۹ آغاز کرد و به‌سرعت به یکی از مراکز خرید محبوب برای اهالی شهر و مهاجران تبدیل شد. قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه ریچموند سنتر برای دانشجویان بین‌المللی که موفق به اخذ بورسیه تحصیلی کانادا شده‌اند، بسیار مناسب و جذاب است.

در سال ۲۰۱۲، یک فودکورت جدید ۳۰ میلیون دلاری به نام «تراس غذاخوری» در طبقه دوم این مرکز خرید ساخته شد. فرنچایزهای محبوب مانند A&W، New York Fries، Edo Japan، Opa! یونان، و بسیاری از فروشگاه های دیگر در داخل فودکورت جدید افتتاح شدند.

۴- ابردین سنتر؛ بزرگ‌ترین مرکز خرید آسیایی در ونکوور

آبردین سنتر یک مرکز خرید آسیایی و ارزان در ونکوور و در دل شهر ریچموند است. این مرکز خرید در سال ۱۹۸۹ و با هدف ایجاد یک تجربه خرید آسیایی در سرزمین کانادا تاسیس شد. در این مرکز خرید بهترین‌های شرق و غرب در کنار هم قرار گرفته‌اند. این مرکز خرید در خیابان نامتان، نزدیک به تقاطع Highway 99 و Cambie Road واقع شده و دسترسی به آن با استفاده از طریق وسایل نقلیه عمومی مانند قطار، اتوبوس و تاکسی امکان‌پذیر است.

۵- مرکز خرید اوک ریج سنتر؛ اتصال مستقیم به متروی ونکوور

اگر به‌دنبال مرکز خریدی ارزان در ونکوور هستید، ما به شما مرکز خرید اوک ریج سنتر (Oakridge Centre) را معرفی می‌کنیم. برندهای معروفی همچون Apple، Sephora و H&M در این مرکز خرید وجود دارد. همچنین اوک ریج سنتر برای خرید لباس گرم در کانادا انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. علاوه‌بر قیمت‌های ارزان، یکی از مزایای مرکز خرید اوک ریج سنتر، اتصال متروی ونکوور به این مرکز خرید است.

۶- مرکز خرید دلاراما؛ خرید ارزان در یک گردش چند ساعته

مرکز خرید دلاراما (Dollarama) یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید شهر ونکوور است. بعد از چند ساعت گردش در این مرکز هر‌آنچه نیاز دارید، از لوازم خانگی گرفته تا لوازم التحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی، وسایل الکترونیکی و لوازم جانبی گوشی موبایل را می‌توانید با قیمت‌های مناسب و بسیار ارزان تهیه کنید. همچنین در Dollarama محصولات فانتزی و تزئینی بسیاری وجود دارد که برای تزئین خانه، برگزاری جشن تولد و مهمانی‌ها مناسب هستند.

۷- خرید ارزان از فروشگاه‌های والمارت در ونکوور کانادا

والمارت یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرده‌فروشی در ونکوور کانادا است. انواع محصولات از لوازم خانگی تا لباس‌های زنانه و مردانه در این فروشگاه‌ها با قیمت مناسب به‌فروش می‌رسند. این فروشگاه در بیش از ۱۰ نقطه شهر ونکوور قرار دارد. همچنین Walmart یک بخش مجزا برای فروش لوازم ورزشی، لوازم باغبانی و ابزارآلات نیز مجهز است. این مرکز خرید باتوجه‌به حجم فروش بالا، معمولا تخفیف‌های بسیار خوبی را در فصل‌ها و مناسب‌های مختلف روی محصولات خود اعمال می‌کند.

۸- فروشگاه وینرز ونکوور با تخفیف‌های روزانه

فروشگاه وینرز (Winners) یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای کانادایی است که در شهر ونکوور نیز فعالیت دارد. این فروشگاه متعلق به شرکت TJX Companies Inc. است و محصولات متنوعی از جمله لباس، کفش، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و اسباب بازی را به فروش می‌رساند. خرید کالا از کانادا از فروشگاه‌های وینرز بسیار مقرون‌به‌صرفه است و تخفیف‌ها به‌صورت روزانه روی محصولات اعمال می‌شود. برندهای مشهوری همچون Calvin Klein، Puma، Adidas و Nike در این مرکز خرید وجود دارد.

۹- مرکز خرید سوپر استور در ونکوور، از فروشگاه‌های زنجیره‌ای ارزان کانادایی

یکی دیگر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کانادایی که محصولات خود را با تخفیفات ویژه و قیمت‌های مناسب به‌فروش می‌رساند، فروشگاه Superstore است. این فروشگاه در سراسر کانادا از جمله ونکوور فعالیت دارد و متعلق به شرکت Loblaw Companies Limited است. با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانید محصولات متنوعی از جمله مواد غذایی، لباس، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و اسباب بازی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

۱۰- مرکز خرید Dollar Tree؛ خرید از فروشگاه‌های یک دلاری ونکوور

شاید شما هم درباره خرید از فروشگاه یک دلاری کانادا شنیده باشید. فروشگاه Dollar Tree یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های دلاری در شهر ونکوور است. در این فروشگاه بیشتر محصولاتی از جمله لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی، اسباب‌بازی، لوازم دکوری و وسایل مدرسه به‌فروش می‌رسند. همه محصولات در این فروشگاه با قیمت یک دلار عرضه می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مرکز خرید دلار تری، قیمت مناسب در ازای کیفیت بالای محصول است. به‌همین‌دلیل این فروشگاه در بین مشتریان محبوبیت بالایی دارد.

خرید مقرون‌به‌صرفه از فروشگاه‌های محبوب ونکوور کانادا

در این مقاله به معرفی مراکز خرید ارزان در ونکوور پرداختیم. بسیاری از افرادی که به‌تازگی به کانادا مهاجرت کرده‌اند، به‌دنبال این هستند که هزینه‌های زندگی خود را مدیریت کنند. شناخت مراکز خرید ارزان که محصولات متنوع و باکیفیت عرضه می‌کنند، دستیابی به این هدف را تا حد قابل‌توجهی امکان‌پذیر خواهند کرد.

قبل از اقدام به مهاجرت، برای انتخاب کشور مورد‌نظر، اطلاع از هزینه‌های زندگی و راه‌هایی که منجر‌به کاهش هزینه‌های شما می‌شوند، بهتر است با کارشناسان حوزه مهاجرت مشورت کنید. با مراجعه به سایت ویزا موندیال به آدرس visamondial.com جواب بسیاری از سوالات خود را دریافت خواهید کرد. همچنین با تکمیل فرم ارزیابی رایگان شرایط شما برای مهاجرت به کانادا توسط کارشناسان این مجموعه مورد بررسی قرار می‌گیرد.