اهواز و حال‌وهوای بازارهای آن جذاب و دوست داشتنی است و شلوغی آن حسابی دلچسب است. شور و حال خرید و ذوق مردم بومی شهر در مراکز خرید اهواز یکی از زیباترین نماهای شهری است. در روزهای اهوازگردی  فرصتی برای خرید بگذارید و به دل اقتصادی شهر بروید، در بازارهای متنتوع گشت بزنید و از خریدتان لذت ببرید. با سفرزون تا پایان مطلب همراه شوید تا با هم سری به بازارهای مختلف در کوی و برزن شهر بزنیم.

saadatrent

بازار امام خمینی ، زیبایی معماری سنتی در مراکز خرید اهواز

بازار امام خمینی | مراکز خرید اهواز
بازار امام خمینی

یک از زیباترین معماری‌های سنتی اهواز را می‌توانید در بازار امام خمینی آن ببینید. در در دل معماری چشمگیر این بازار قدیمی، نزدیک به ۲۵۰ مغازه فعالیت می‌کنند و این مجموعه را می‌توان یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید اهواز دانست. این بازار که از دوره‌ی پهلوی باقی مانده به بازار شاه هم معروف بوده و هنوز هم به رونق سابق، پذیرای مردم اهواز است. این بازار دو طبقه جایی برای تهیه‌ی انواع پوشاک، مواد خوراکی، لوازم منزل، محصولات بهداشتی و… است؛ بنابراین می‌توانید یک خرید راضی کننده را در خیابان امام خمینی اهواز تجربه کنید.

سیتی سنتر مهزیار ، دنیایی از خریدهای راضی کننده

مرکز خرید مهزیار | مراکز خرید اهواز
مرکز خرید مهزیار

در این مرکز خرید ۱۱ طبقه‌ی اهواز، بیش‌‌تر خریدهای‌تان را می‌توانید انجام دهید و از انتخاب‌تان راضی باشید. کالاهای برندهای معتبر روز در این فروشگاه به فروش می‌رسند و انتخاب را سهل می‌کنند. برای خرید پوشاک بانوان، کیف و کفش آقایان، لباس کودکان، اسباب بازی، ساعت، عینک و… این مرکز خرید مکان مناسبی است. از جذابیت‌های دلنشین سیتی سنتر مهزیار ، سفره خانه سنتی عربی است که در بام آن جا خوش کرده و لحظه‌های دلنشینی برای مردم می‌سازد. در این مجموعه علاوه بر طبقه‌های تجاری، طبقه‌هایی برای شهر بازی و همچنین رستوان و فودکورت وجود دارد تا خوشحالی گشت‌وگذار و لذت خریدتان را کامل کند. سیتی سنتر مهزیار در تقاطع خیابان حجت و خیابان زمزم واقع شده است.

مرکز خرید زیتون ، یک خرید به‌صرفه در اهواز

مرکز خرید زیتون

در بین مراکز خرید اهواز ، مجموعه‌ی زیتون نسبتاً قیمت به‌صرفه‌ای دارد و در عین حال با وجود تنوع کم، تقریباً می‌شود بیش‌تر کالاهای مورد نیاز را در آن یافت. در طبقه‌های مختلف این مرکز خرید می‌توان اجناسی مانند لباس، کیف و کفش، لوازم آرایشی و… خرید و در کافه و رستوران آن استراحت کرد و وقت گذراند. مرکز خرید زیتون در فلکه سنگر، خیابان خاقانی قرار دارد.

 

مرکز خرید زهره ، مجموعه تازه تأسیس اهواز

مرکز خرید زهره | مراکز خرید اهواز
مرکز خرید زهره

مرکز خرید زهره در زمره‌ی مجموعه‌های تازه تأسیس اقتصادی اهواز جای می‌گیرد و نمای به روزتری دارد. در این مجموعه اجناس مختلفی همچون لباس و لوازم خانگی به فروش می‌رسد. این مرکز در خیابان شهیدابراهیم انوشه، نبش بوعلی واقع شده و از ۸ صبح تا ۱۱ شب باز است.

مرکز خرید کارون ، تنوع بالای کالا در اهواز

مرکز خرید کارون

اگر تنوع کالا و تعدد حق انتخاب در خرید برای‌تان الویت دارد، در بین مراکز خرید اهواز ، سراغ مجموعه‌ی کارون بروید. در این مرکز خرید شلوغ اهواز می‌توانید بازه‌ی قیمتی متنوعی را مشاهده کنید و اجناسی مثل لباس، کیف و کفش، لوازم آرایش، عینک، اسباب بازی و… را تهیه کنید. ابن مجتمع تجاری در خیابان نادری اهواز واقع شده و تمرکز بیش‌تر مغازه‌های آن روی لباس و کیف و کفش است و بنابراین در بین مراکز خرید اهواز یک انتخاب محبوب برای خرید پوشاک است.

مرکز خرید برج ، کالای برند اهواز

مرکز خرید برج

مرکز خرید برج اهواز متشکل از طبقات اداری و تجاری مختلفی است و در آن انواع برندهای اجناسی مثل لباس، کیف و کفش، لوازم آرایش و… وجود دارد. این بنای هفت طبقه در کیانپارس اهواز واقع شده و محدوده‌ی قیمت‌های کالاهای آن کمی بالاست، به همین دلیل اگر در الویت بندی خریدتان، قیمت بعد از کیفیت قرار دارد، می‌توانید کالاهای‌تان را از این مرکز خرید تهیه کنید.

بازار امام رضا ، از بهترین مراکز خرید اهواز

این بازار پنج طبقه در کیانپارس اهواز واقع شده و می‌توان آن را یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید در بین مردم بومی دانست. تنوع کالاهای مورد نیاز زندگی در بازار امام رضا بالاست و به همین دلیل می‌شود بیش‌تر اقلام یک لیست خرید متنوع را در زمانی که در این مکان گشت می‌زنید به راحتی تهیه کنید. فرش، مبلمان، سرویس خواب، لوازم خانه، پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و… در این فروشگاه عرضه می‌شود. وجود پارکینگ و شعبه‌های مختلف بانکی نیز از دیگر ویژگی‌های این بازار محسوب می‌شود.

بازار کاوه اهواز ، خیابانی از خوشمزگی‌های محلی

بازار کاوه | مراکز خرید اهواز
بازار کاوه

بازار کاوهخیابان کاوه اهواز را باید مقر خوشمزگی‌های محلی دانست که با هر قدمی که در آن برمی‌دارید، وسوسه‌ی خریدن خوراکی‌های تازه و خوشمزه دست از سرتان بر نمی‌دارد. بازار کاوه در این خیابان، بازمانده از دوره‌ی پهلوی است و شلوغی و شور و انرژی خرید، عنصر جذاب این بازار محلی است. در حد فاصل طالقانی و خیابان امام خمینی، خیابان کاوه رنگ و بویی از سبزی تازه محلی، ماهی و میگو، میوه‌های خوش‌رنگ‌ولعاب، خرما، ارده، ادویه‌های تند وتیز اهوازی و ترشی‌های مخصوص خطه گرم ایران را دارد. در این بازار خیابانی می‌توانید علاوه بر تهیه‌ی مواد غذایی تازه، دیگر کالاهای مصرفی مورد نیاز و همچنین سوغاتی‌های اهواز را هم تهیه کنید و از یک خرید محلی در یک بازار خوش‌رنگ و صمیمی اهوازی لذت ببرید.

مرکز خرید هیراد ، بورس تجهیزات الکترونیکی

این مرکز خرید به روز اهواز در ۷ طبقه بنا شده که در ۳ طبقه‌ی تجاری آن، بورس آی‌تی و لوازم الکترونیکی به چشم می‌خورد و یکی از مکان‌ها منتخب مردم  اهواز برای تهیه‌ی این نوع کالاها است. در این پاساژ علاوه بر لوازم الکترونیک، دیگر نوع کلاهای مورد استفاده هم وجود دارد تا اهالی شهر یک خرید کامل را برای سایر اجناس مورد نیاز خود تجربه کتتد. این سیتی سنتر در پاداد شهر اهواز وقع شده و از امکانات مناسبی همچون رستوران، کافه، پارکینگ، آسانسور، پله برقی و… برخوردار است.

گشت‌وگذار در کوچه و خیابان اهواز با آن حال‌وهوای جذاب جنوب، به حدی لذت‌بخش است که تا مدت‌ها این سفر برای‌تان خاطره‌ای فراموش نشدنی خواهد بود. اگر در طول روزهای سفر، فرصتی برای خرید پیدا کردید، حتماً از دیگر مراکز خرید اهواز برای سفرزون بنویسید و از ویژگی‌های مثبت و منفی آن ما را مطلع کنید. سفرزون مشتاق دانستن نظرات و تجربه‌های شما از اهوازگردی‌تان است.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های اهواز کلیک کنید.