مازندران، از جمله استان‌های شمالی کشور محسوب می‌شود که به به دلیل زیبایی طبیعی و جاذبه‌های بی‌شمار گردشگری در میان گردشگران و مسافران بسیار پرطرفدار است.برای آشنایی بیشتر با مراکز خرید مازندران و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها با سفرزون همراه باشید تا بهترین اطلاعات را از مراکز خرید این استان دریافت کنید:

saadatrent

این استان زیبا، با ظرفیت بالای گردش‌پذیری، در پی گسترش امکانات رفاهی و تفریحی برای مسافران، توان گردشگری خود را افزایش داده‌است. یکی از حوزه‌های مهم گسترش این توان، تعداد بسیار بالای مراکز خرید این استان است. مراکز خرید مازندران با تنوع بالا، کیفیت بی‌نظیر و حضور در شهرهای مختلف استان، گردشگران زیادی را به خودش جذب کرده‌است.

مرکز خرید آرامش رامسر؛ مهمان عروس شهرهای ایران

مرکز خرید آرامش
مرکز خرید آرامش

اگر به دنبال مرکز خریدی متفاوت و مجلل در میان مراکز خرید مازندران هستید، پیشنهاد ما به شما، مرکز خرید آرامش رامسر است. این مجموعه، در سال ۹۰ در شهر رامسر افتتاح شد و یکی از زیباترین، بزرگترین و مجهزترین مراکز خرید مازندران است. مرکز خرید آرامش رامسر، با دارا بودن ۱۵۰ واحد تجاری مختلف، امکان تهیه انواع محصولات را به شما می‌دهد. از جمله کالاهایی که می‌توانید در مرکز خرید آرامش رامسر تهیه کنید و از کیفیت آن مطمئن باشید؛ می‌توان به پوشاک بانوان و آقایان، اسباب بازی، کیف و کفش، طلا و جواهرات، اکسسوری، عطر و لوازم آرایشی-بهداشتی اشاره کرد.

این مجموعه با دارا بودن سالن سینما، به یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید رامسر در میان گردشگران تبدیل شده‌است. همچنین وجود کافه در مرکز خرید آرامش رامسر، امکان استراحت و نوش جان کردن یک عصرانه خوب را به مسافران می‌دهد. این مجموعه دارای یک هایپرمارکت بزرگ است که برای تهیه مایحتاج مورد نیاز مسافران بسیار کارآمد و عالیست. از دیگر امکانات مرکز خرید آرامش رامسر می‌توان به محوطه بازی برای کودکان و بانک اشاره کرد.

مرکز خرید آرامش رامسر می‌تواند بهترین گزینه برای خرید، گردش، تفریح و استراحت باشد. اگر به این شهر زیبا سفر می‌کنید، حتما این مرکز خرید را انتخاب کنید.

آدرس مرکز خرید آرامش روی نقشه گوگل

مرکز خرید قو الماس خاورمیانه؛ نگین مازندران

الماس قو خاورمیانه
الماس قو خاورمیانه

مرکز خرید قو الماس خاورمیانه، یکی از متفاوت‌ترین و هیجان‌انگیزترین مراکز خرید مازندران است. این مرکز خرید شیک و مجلل در مجتمع معروف قو الماس خاورمیانه، معروف به برج‌های عظیم‌زاده قرار دارد. این مجتمع دارای سه برج است که دو برج آن به واحدهای مسکونی و یک برج آن به یک هتل مجلل ۳۸ طبقه اختصاص دارد. مرکز خرید قو الماس خاورمیانه در طبقه‌های زیرین برج‌‌های مسکونی قرار دارد که به خاطر طراحی بنا و معماری بی‌نظیرش، زبانزد و معروف است و جلوه خاصی دارد.

این مرکز خرید دارای ۳ طبقه و ۴۸۶ واحد تجاری است که البته هنوز بخش‌هایی از آن به طور کامل به بهره‌برداری نرسیده‌است. گردشگران می‌توانند انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی را از این مرکز خرید تهیه و از امکانات رفاهی آن مانند شهربازی، فوت‌کورت و رستوران استفاده کنند و یک روز خاطره‌انگیز را کنار عزیزانشان رقم بزنند.

نمای ۳۶۰ درجه از مرکز خرید قو الماس خاورمیانه

ادرس مرکز خرید قو الماس خاورمیانه روی نقشه گوگل

بازار روز آمل؛ عطر و بوی واقعی زندگی

بازار روز آمل
بازار روز آمل
بازار روز آمل
بازار روز آمل

یکی از زیباترین و جذاب‌ترین قسمت‌های هر سفر، خصوصا سفر به شهرهای شمالی کشور، بازار روز شهرهاست. بازار روز در هر شهری، با بافت سنتی خود و حضور مردم محلی یکی از زیباترین مکان‌ها برای گردشگران است که در آن امکان گفت‌و‌گو و دیدن فرهنگ‌های مختلف برای آن‌ها میسر می‌شود. بازار روز آمل یکی از مراکز خرید مازندران است که به سبب همین بافت سنتی و محصولات بی‌نظیرش در میان مسافران معروف شده‌است.

بازار روز آمل از جمله مراکز خرید مازندران است که با قدمت زیاد همچنان پابرجاست و در آن انواع محصولات کشاورزی، بهترین میوه‌ها و تازه‌ترین سبزی‌های محلی و کوهی را می‌توان خریداری کرد. پرتقال‌ها و نارنگی‌های خوش‌ رنگ و طعم مازندرانی را می‌توانید در بازار روز آمل پیدا کنید و تنوعی از انواع میوه‌ها و سبزیجات را ببینید. همچنین انواع ماهی‌های شمالی فرد اعلا مانند ماهی کپور، ماهی قزل آلا، ماهی ازون برون، ماهی کولی و ماهی دودی در این بازار با بهایی بسیار کمتر از تهران عرضه می‌شود و همین امر باعث متفاوت بودن بازار روز آمل از دیگر مراکز خرید مازندران است.


برای دریافت راهنمای سفر به مازندران کلیک کنید.


جزئیات دیگر از بازار روز آمل

اگر تا به حال سوپ اردک را امتحان نکرده‌اید، می‌توانید از بازار روز امل اردک تهیه کنید و با آن یک سوپ بی‌نظیر درست کنید. همچنین انواع مرغ و خروس‌ها از جمله لاری و ماشینی در این مرکز خرید به فروش می‌رسد. یکی از مهم‌ترین محصولاتی که در بازار روز آمل  عرضه می‌شود و طرفداران زیادی هم دارد، ترشی‌های مازنی هستند که شاید در هیچکدام از مراکز خرید مازندران با این عطر و طعم پیدا نشوند. هر نوع ترشی که فکرش را بکنید در این بازار به فروش می‌رسد و اگر طرفدار تجربه طعم‌های جدید هستید پیشنهاد می‌کنیم ترشی گردو، ترشی توت فرنگی، ترشی پرتقال، ترشی سیر، ترشی کلم، ترشی بادمجان، ترشی سیب و … را حتما امتحان کنید.

محصولاتی که در بازار روز آمل به فروش می‌رسد، توسط دست‌فروشان و در غرفه‌های بازار عرضه می‌شوند. پیش از رفتن به بازار روز یادتان باشد که حتما هواشناسی را نگاه کنید، چرا که روزهای بارانی در استان مازندران و خصوصا شهر آمل زیاد است.در بازار روز آمل انواع امکانات رفاهی مانند پارکینگ، نمازخانه، سرویس بهداشتی، تاکسی و هایپر مارکت برای گردشگران وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و از بازدید نیم‌روزه‌تان از بازار روز آمل لذت ببرید. این بازار روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ باز است. آدرس بازار روز آمل را همین حالا یادداشت کنید: مازندران، آمل، میدان امام خمینی، بازار شهید عراقی.

آدرس بازار روز آمل روی قشه گوگل

مرکز خرید تنکابن؛ قدیمی و پابرجا

مرکز خرید تنکابن
مرکز خرید تنکابن

مرکز خرید تنکابن، همانطور که از نامش پیداست در تنکابن قرار دارد و مرکز خریدی با قدمت تاریخی زیاد است. مرکز خرید تنکابن نیز در میان مراکز مازندران پرطرفدار و معروف است و می‌توانید انواع محصولات از جمله پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه، کیف، کفش و … را تهیه کنید.

البته باید گفت در فاصله‌ای نه چندان دور از مرکز خرید تنکابن، چند مرکز خرید جدیدتر احداث شدهاند که باعث شده این مجموعه اندکی از رونق بیفتد، اما همچنان طرفداران زیادی دارد و برای تهیه لوازم ضروری بسیار مناسب است. این مرکز خرید در  مازندران، تنکابن، سه راه خرم آباد قرار دارد.

آدرس مرکز خرید تنکابن روی نقشه گوگل

 ‌پاساژ الهیه ساری؛ مجلل و با شکوه

پاساژ الهیه
پاساژ الهیه
پاساژ الهیه
پاساژ الهیه

پاساژ الهیه ساری یکی از مراکز خرید مجلل و باشکوه در شهر زیبای ساری است که در منطقه اصلی تجاری این شهر قرار دارد. این پاساژ بزرگ و زیبا در شش طبقه ساخته شده که سه طبقه آن تجاری است و سه طبقه دیگر به پارکینگ اختصاص دارد.

در پاساژ الهیه ساری بیش از ۹۰ واحد تجاری قرار دارد که می‌توانید انواع پوشاک زنانه، کیف و کفش را تهیه کنید و بدون نگرانی از جای پارک، خودرویتان را در پارکین این مجموعه پارک کنید. همچنین یکی از طبقات این مجموعه به لوازم آشپزخانه اختصاص دارد می‌توانید انواع ملزومات آشپزخانه را با قیمتی بسیار پایین از آنجا خریداری کنید.

از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به وجود کافی شاپ در آن است که امکان یک فراغت خاطره‌انگیز را بعد از سفر برای مسافران فراهم می‌کند. پاساژ الهیه ساری از پرطرفدارترین و زیبانرین مراکز خرید مازندران است که از اولین نتخاب‌های هر گردشگری حساب می‌شود. آدرس این مجموعه زیبا را در دفترچه سفرتان یادداشت کنید و به خاطر بسپارید: ساری، خیابان قارن، پاساژ الهیه.

آدرس پاساژ الهیه ساری روی نقشه گوگل

مرکز خرید پردیس؛ همسایه دریا

پردیس
پردیس

مرکز خرید پردیس در شهر زیبای ساری و در مجاورت دریا قرار دارد. این مرکز خرید یکی از آرام‌ترین و دلنشنین‌ترین مراکز خرید مازندران است که مسافران می‌توانند بعد از یک گشت و گذار لذت‌بخش در کنار دریا به آنجا بروند. این مرکز خرید، علی‌رغم اینکه تعداد واحدهای تجاری کمی دارد، اما به دلیل ارائه محصولات باکیفیت از برندهای معروف و قیمت‌های عالی، طرفداران زیادی را به خودش جلب کرده‌است. اگر به شهر زیبای ساری سفر کردید، حتما به این مرکز خرید سر بزنید. آدرس مرکز خرید پردیس را همین حالا یادداشت کنید: ساری، جاده‌ی دریا، بعد از دانشگاه آزاد ساری، مرکز خرید پردیس.

پاساژ چهل ستون؛ بازار موبایل

پاساژ چهل ستون
پاساژ چهل ستون

در میان مراکز تجاری مازندران، پاساژ چهل ستون اندکی با دیگر مراکز خرید این استان تفاوت دارد. این تفاوت به دلیل عرضه محصولاتی متفاوت است. پاساژ چهل ستون بورس انواع گوشی‌های موبایل، لوازم جانبی موبایل، تبلت و لب‌تاب است که اجناس مرغوبی عرضه می‌کند و جایی مطمئن برای تهیه اینگونه وسایل است.

اگر به دنبال پاساژی مطمئن در میان مراکز خرید مازندران ، برای تهیه گوشی، تبلت و یا لب‌تاب می‌گردید، پاساژ چهل ستون بهترین گزینه برای شماست. آدرس پاساژ چهل ستون را به خاطر بسپارید: ساری، خیابان جمهوری، حد فاصل بین چهار راه دروازه بابل و میدان ساعت، نبش کوچه‌ی نعلبندان، پاساژ چهل ستون.

آدرس پاساژ چهل ستون روی نقشه گوگل

بازار ترکمن‌های ساری؛ رنگ به رنگ با مردم مهربان ترکمن

بازار ترکمن‌های ساری
بازار ترکمن‌های ساری

از از علاقه‌مندان به محصولات سنتی، صنایع دستی و لباس‌های محلی هستید، بهترین گزینه برای شما بازار ترکمن‌های ساری است. بازار ترکمن‌های ساری یکی از متفاوت‌ترین مراکز خرید مازندران است که انواع محصولات و صنایع دستی مردم ترکمن و همچنین لباس‌های رنگارنگ و زیبای ترکمن را عرضه می‌کند. این بازار با زیبایی‌های بی‌نظیر خود و لباس‌ها و اجناس رنگارنگ می‌تواند مدت زمان زیادی را شما را به خودش مشغول کند.

علاوه‌بر صنایع دستی ساری و نیز وسایل سنتی مردم ترکمن، در پاساژ ترکمن‌های ساری محصولات دیگری از جمله نواع بدلیجات و وسایل تزئینی، لوازم بهداشتی و آرایشی و… هم عرضه می‌شود. این بازار زیبا، برای علاقه‌مندان به هنرهای دستی و لباس‌های محلی مناسب است و حتما مورد توجهشان قرار می‌گیرد. برای رسبدن به بازار ترکمن‌های ساری باید به شهر ساری و خیابان ملا مجدین بروید.

آدرس بازار ترکمن ساری روی نقشه گوگل

ایران کتان؛ فروشگاه شیک‌پسندان در مراکز خرید مازندران

ایران کتان بابلسر | مراکز خرید مازندران
ایران کتان بابلسر | مراکز خرید مازندران

ایران کتان یکی از مراکز خرید مازندران است که به دلیل کیفیت بالا و مرغوبیت اجناسش بسیار معروف است. بسیاری از گردشگران انواع لباس‌های زیبا با کیفیت بسیار بالا را از نمایندگی‌های ایران کتان استان مازندران تهیه می‌کنند. ایران کتان در سراسر مازندران دارای شعب مختلف است که از جمله ان‌ها می‌تواند به ایران‌ کتاب رامسر، بابلسر، نمک‌آبرود و ساری اشاره کرد. ایران کتان جایی مناسب برای شیک‌پسندان است و با آن که قیمت‌های آن اندکی بالا هستند، اما به خاطر جنس و کیفیت لباس‌ها، بسیار پرطرفداراند.

اگر به استان مازندران سفر کردید، می‌توانید در هر شهر این استان سراغ شعب ایران کتان را بگیرید و یک خرید لذت‌بخش را تجربه کنید.

آدرس ایران کتان بابلسر روی نقشه گوگل

مرکز خرید نگین رامسر؛ بهترین‌ها را از اینجا بخرید

مرکز خرید نگین رامسر
مرکز خرید نگین رامسر

مرکز خرید نگین رامسر، از جمله بزرگترین مراکز خرید مازندران است که در شهر زیبای رامسر واقع شده. این مجتمع بزرگ با ظاهری زیبا و مدرن دارای چند فروشگاه کوچک و بزرگ است که انواع لباس‌های زنانه، مردانه، لوازم بهداشتی–آرایشی و لوازم منزل را عرضه می‌کند. تفاوت مرکز خرید نگین رامسر با دیگر مراکز خرید مازندران، در نوع و جنس محصولاتی است که عرضه می‌کند و هر کدام در جای خود علاقه‌مندان زیادی دارند.

آدرس مرکز خرید نگین رامسر را در دفترچه سفرتان یادداشت کنید و در سفر به این شهر زیبا به همراه داشته‌باشد: مازندران، رامسر، خیابان مطهری، مرکز خرید نگین رامسر.

آدرس مرکز خرید نگین رامسر روی نقشه گوگل

مرکز خرید میلاد نور قائم شهر؛ برای سلیقه‌های گوناگون

مرکز خرید میلاد نور قائم شهر با قابلیتی همه جانبه در شهر زیبای قائم قرار دارد. این مجموعه از جمله مراکز خرید مازندران است که با عرضه محصولات متنوع، نیاز مسافران و گردشگران را برطرف می‌کند. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و با سلیقه‌های متفاوت، آنچه را که نیاز دارید از مرکز خرید میلاد نور قائم شهر تهیه کنید. این مرکز خرید شعبه‌ای از آدیداس و رادو را نیز درون خودش دارد و برای کسانی که اهل خرید اجناس برند هستند مناسب است.

مرکز خرید میااد نور قائم شهر می‌تواند انتخابی مناسب برای هر گردشگر و مسافر این شهر باشد. برای رسیدن به این مرکز خرید باید به آدرس مازندران،قائم شهر، مرکز خرید میلاد نور قائم شهر بروید.

آدرس مرکز خرید میلادنور قائم شهر روی نقشه گوگل

مرکز خرید آریازی؛ نو پا اما پرطرفدار

مرکز خرید آریازی
مرکز خرید آریازی

مرکز خرید آریازی، در شهر زیبای نوشهر از جمله تازه تاسیس‌ترین مراکز خرید مازندران است. این مرکز خرید نو پا، علی‌رغم جدید و کوچک بودن، طرفداران زیادی را به سمت خودش جلب کرده‌است. مرکز خرید آریازی را می‌توان یک مرکز خرید همه‌جانبه برای تهیه انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، کیف و کفش، لوازم کادویی و تزئینی، اسباب بازی و لوازم منزل دانست.

شما می‌توانید زیباترین اجناس را از این مرکز خرید تهیه و خریدی لذتبخش را تجربه کنید. آدرس مرکز خرید آریازی: مازندران، نوشهر، بلوار نوشهر، خیابان کریمی.

مراکز خرید جاده چالوس نمک آبرود؛ متنوع و دیدنی

مرکز خرید جاده چالوس
مرکز خرید جاده چالوس

جاده چالوس به نمک آبرو از جمله جاده‌های توریستی مازندران است که نوشهر را به نمک آبرود متصل می‌کند. در این جاده زیبا و توریستی، می‌توان مجموعه‌ای جذاب از مراکز خرید مازندران را دید. جاده چالوس نمک آبرود، هر گردشگری را به خودش جذب می‌کند و مسافران برای دیدن و خرید از مراکز خرید جاده چالوس نمک آبرود مدتی را در این منطقه سپری کنند.

مراکز خرید جاده چالوس نمک آبرود زیاد و متنوع‌اند و مطابق با هر سلیقه‌ای می‌تواند پاسخگوی نیاز گردشگران باشد. از جمله مراکز خرید چالوس نمک‌ آبرود می‌توان به شهر چینی ها، مرکز خرید پوشاک راگا، زارا، میس اسپرت، برند سنتر و یکی از شعبات خانه و کاشانه اشاره نمود. هر یک از این مراکز خرید طرفداران خاص خودشان را دارند و به تنوع زیاد، کار را برای مسافران راحت کرده‌اند.

اگر مسیرتان به این منطقه افتاد، حتما به مراکز خرید جاده چالوس نمک آبرود سر بزنید و مطمئن باشید انچه را که نیاز دارید به راحتی پیدا می‌کنید. آدرس: مازندران، چالوس، جاده چالوس به نمک آبرود، مراکز خرید جاده چالوس نمک آبرود

مراکز خرید اوت لت، تعطیلات و آدیداس

اوت لت گالری | مراکز خرید مازندران
اوت لت گالری | مراکز خرید مازندران

یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید مازندران که در فاصله کوتاهی از یکدیگر قرار دارند، مراکز خرید اوت لت، تعطیلات و آدیداس هستند. این سه مرکز خرید در نزدیکی هم، امکان یک خرید آسان برای افرادی که نیازهای مختلف و سلیقه‌های متفاوتی دارند فراهم می‌کند. گردشگران می‌توانند به جای طی مسافت‌های دور برای رفتن به مراکز خرید مختلف، این سه مرکز خرید را انتخاب و مطابق با نیاز خود خرید کنند.

مراکز خرید اوت لت، تعطیلات و آدیداس اجناسی چون  انواع لباس های ورزشی، لباس های اسپرت، خانگی، کیف، کفش، روسری، لوازم منزل و بدلیجات را عرضه می‌کنند. این سه مرکز خرید به دلیل کیفیت بالای اجناس شهرت زیادی دارند و هر روزه مورد توجه گردشگران و مسافران مازندران قرار می‌گیرند.

اگر به این استان شمالی کشور سفر کردید و قصد خرید از مراکز خرید مازندران داشتید، حتما به مراکز خرید اوت لت، تعطیلات و آدیداس بروید. مطمئن باشید از انتخابتان پشیمان نخواهید شد. آدرس این مراکز خرید را به ذهنتان بسپارید: مازندران، جاده چالوس به تنکابون ، ۲ کیلومتری عباس آباد، مراکز خرید اوت لت، تعطیلات و آدیداس.

استان‌های شمالی کشور، به خصوص استان مازندران در چن سال اخیر پیشرفت قابل توجهی در جهت جذب گردشگر داشته‌است. یکی از پیشرفت‌های مورد توجه این استان در زمینه گسترش مراکز خرید بود که اتفاقا به خوبی مورد استقبال مسافران قرار گرفت. آیا شما تا به حال به مراکز خرید مازندران سر زده‌اید؟ به نظر شما کدامیک از مراکز خرید استان برای گردشگران کاربرد بیشتری دارد؟ تجربیات خود را درباره مراکز خرید مازندران، ویژگی‌ها و امکانات آن با دوستانتان به اشتراک بگذارید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های مازندران کلیک کنید.