مرکز خرید ایران زمین کجاست؟ بهترین نحوه استفاده از زمان، انجام بیشترین کار در کمترین وقت ممکن است. ما در زندگی پر سرعت و ماشینی، برای بیشترین بازدهی در کمترین فرصت، ارزش زیادی قائلیم و سعی داریم از زمان، نهایت بهره را ببریم.

saadatrent

فرض کنید در صبح یک روز کاملا عادی که برای برگزاری جشن تولد فرزند عزیزتان در خانه مانده‌اید؛ ناگهان همزمان با خراب شدن یخچال‌تان، متوجه شوید که غذای حیوان دست‌آموزتان تمام شده، فراموش کرده‌اید که ابزارآلات تزئین خانه را تهیه کنید و مهمان‌هایتان، کمتر از ده ساعت دیگر زنگ خانه را به صدا در می‌آوردند. شما، حدود ده ساعت فرصت دارید تا نگاهی به لوازم خانگی جدید بیاندازید، غذای حیوان خانگی‌تان را تهیه کنید و باقی لوازم که برای برگزاری تولد کودکتان نیاز دارید را تهیه کنید و از همه مهم‌تر، یک هدیه مناسب برای کودکتان انتخاب کنید. در این موقعیت، زمان ارزشمندترین عنصر موجود خواهد شد و جمله معروف «وقت، طلاست» با تمام اجزای گوشت و خون، احساس می‌شود.

مرکز خرید ایران زمین، یکی از محبوبترین مراکز خرید تهران است. این مرکز خرید، در شهرک غرب، واقع شده و شامل فروشگاه‌های متنوعی است. در این مرکز خرید، می‌توانید برای رفع بیشتر نیازهای روزمره خود یک فروشگاه مجزا بیابید و با خیال راحت، مایحتاج خود را تهیه کنید.

محدوده قیمتی در این مرکز خرید، متوسط است و می‌توانید بدون نگرانی از خالی شدن جیب‌تان، در آن خرید کنید.

در این مقاله، با سفرزون همراه باشید تا مرکز خرید ایران زمین، یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مجموعه‌های تجاری غرب تهران را بیشتر بشناسید.

 مرکز خرید ایران زمین؛ نگینی میان دو انگشتر

 مرکز خرید ایران زمین؛ نگینی میان دو انگشتر 
مرکز خرید ایران زمین؛ نگینی میان دو انگشتر

مرکز خرید ایران زمین، یک ساختمان ۹ طبقه‌ای، با نزدیک به ۲۵ سال سابقه است. استارت بنا نهادن این مرکز خرید باشکوه، از سال ۱۳۷۰ زده شد و پنج سال پس از آن هم بهره‌برداری از آن، رسما آغاز شد و از همان سال، واحدهای تجاری مرکز خرید ایران زمین با تمام پتانسیل‌های پیش‌بینی شده‌اش در حال فعالیت است.

مرکز خرید ایران زمین در ۹ طبقه شامل فضاهای متفاوت و متنوع تجاری و اداری، طراحی و ساخته شده است. این طبقات، شامل ۸۵ واحد تجاری در سه طبقه، ۴۳ واحد اداری در چهار طبقه و دو طبقه پارکینگ اختصاصی است. این قسمت از شهر، بهشت عاشقان خرید است زیرا از یک طرف، مرکز خرید گلستان و مرکز خرید ایران زمین، دقیقا رو‌به‌روی هم و در یک سمت میدان صنعت واقع شده‌اند و مرکز خرید میلاد نور هم درست در سمت دیگر میدان صنعت و نزدیک به این دو مرکز خرید است. بنابراین پیشنهاد سفرزونی ما برای صرفه‌جویی در وقت شما، مخاطبان محترم، خرید در غرب تهران و گشت و گذار میان این سه مرکز خرید بزرگ است.

 

فروشگاه های مرکز خرید ایران زمین؛ لذت خرید اجناس متنوع

فروشگاه های مرکز خرید ایران زمین؛ لذت خرید اجناس متنوع
فروشگاه های مرکز خرید ایران زمین؛ لذت خرید اجناس متنوع

این ساختمان، در ۹ طبقه ساخته شده است و بخش تجاری آن، در سه طبقه اول، یعنی زیرزمین، همکف و اول، قرار گرفته‌اند.

زیرزمین این مجموعه، شامل فروشگاه‌ زیورآلات، فروشگاه نقره‌جات، فروشگاه کیف و کفش، فروشگاه لوازم تخصصی ورزشی، فروشگاه فرش ایران زمین، آرایشگاه مردانه و بوتیک‌ لباس اسپرت است.

فروشگاه‌های پوشاک، قنادی، صرافی نیز طبقه همکف و اول را تشکیل می‌دهند. در این دو طبقه، برای راحتی بیشتر مشتریان بانک‌های مسکن، اقتصاد نوین و سامان یک شعبه اختصاصی دارند و چندین دستگاه خودپرداز نیز در دسترس عموم قرار گرفته است.

اگر به قصد خرید یا حتی وقت‌گذراندن سری به این مرکز خرید زدید، پیشنهاد سفرزون، شروع گشت و گذاراز زیرزمین و سپس به ترتیب، طبقه همکف و طبقات بالاست. از آن جایی که فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی هم در این طبقه قرار گرفته است، قدم زدن در این زیرزمین و نگاه کردن به وسایل شیک و خاص این مجموعه، می‌تواند تبدیل به یک شروع فوق‌العاده برای پاساژگردی شما شود.

این مجموعه، شامل چندین فروشگاه‌ پوشاک و کفش زنانه، مردانه و بچگانه است و تنوع فروشگاه‌های این مجموعه، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان شما، باعث ارتقای کیفیت خریدتان هم خواهد شد؛ زیرا این‌گونه، مدل لباس، جنس و کیفیت لباس‌ها را باهم مقایسه کرده و در نهایت، از خریدتان کاملا راضی خواهید بود.

یکی دیگر از مجموعه فروشگاه‌های مرکز خرید ایران زمین، فروشگاه‌های کیف و کفش است. مجموعه فروشگاه‌های مرکز خرید ایران زمین، هم مناسب افراد برندپسند بوده و هم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی که گزینه‌های اقتصادی‌تر را به مارک و برند ترجیح می‌دهند است. در این مجموعه، فروشندگان اطلاعات زیادی درباره جنس و کیفیت اجناسی که می‌فروشند دارند و با خوش‌اخلاقی و صبر فراوان، شما را برای پیدا کردن کالای مورد نیازتان راهنمایی می‌کنند.

حضور در مرکزی که کالاهای اصل ورزشی را با قیمت مناسب عرضه می‌کند به خودی خود، وسوسه‌کننده است. این وسوسه زمانی دو برابر می‌شود که بدانید مدیر یکی از این فروشگاه‌ها، علی دایی، فوتبالیست محبوب و با اخلاق کشورمان است. یکی از مهم‌ترین علت‌های محبوبیت مرکز خرید ایران زمین، همین فروشگاه لوازم ورزشی است که در آن زحمت تشخص لوازم ورزشی اصل را از سرتان باز شده و به اعتبار آقای گل جهان، با اطمینان خاطر خرید می‌کنید.

در دنیای مد و فشن امروز، زیورآلات و اکسسوری‌های مناسب، یکی از مهم‌ترین بخش‌های استایل شما را تشکیل می‌دهند. مثلا شما در قراری کاری، می‌توانید با به دست کردن یک ساعت شیک و کلاسیک، استایل رسمی خود را دو چندان کرده و این گونه، جدیت و نظم‌تان را در شیوه لباس پوشیدن هم نشان دهید.

پیشنهاد سفرزون، برای تهیه زیورآلات و اکسسوری‌ با کیفیت، اصل و خاص هم همین مرکز خرید است. این مجموعه شامل تعداد زیادی فروشگاه زیورآلات است که حتی سخت‌پسندترین افراد و خاص‌ترین سلیقه‌ها را هم راضی خواهد کرد.

بخش اداری اداری این مرکز خرید، شامل چهار طبقه و ۴۳ واحد اداری است. در این قسمت، دفاتر شرکت‌‌های تولیدی و پشتیبانی محصولات از جمله شرکت‌های یاسان ساز رهام، آراد شیمی، پیام همشهری، مشرف، الوند آسایش و شرکت‌ های مختلف ساختمانی قرار گرفته است.

 

امکانات رفاهی مرکز خرید ایران زمین؛ لذت خرید با آسایش خاطر

امکانات رفاهی مرکز خرید ایران زمین؛ لذت خرید با آسایش خاطر
امکانات رفاهی مرکز خرید ایران زمین؛ لذت خرید با آسایش خاطر

با وجود قدمت نسبتا زیاد مرکز خرید ایران زمین، این مجموعه مجهز به بهترین و کامل‌ترین امکانات رفاهی است.

در زمستان و تابستان، سیستم‌های پر قدرت گرمایشی و سرمایشی، تمام وقت روشن بوده و کار می‌کند. این مجموعه، مجهز به سیستم پیشرفته اطفای حریق و سایر ملزومات ایمنی برای مواقع بحرانی است و همچنین، دو دستگاه موتور برق، در انبار این مجموعه قرار گرفته تا در صورت قطع برق، فروشندگان و خریداران از بی‌برقی و مشکلات ناشی از آن، نجات پیدا کنند.

مرکز خرید ایران زمین، برای راحتی بیشتر خریداران سه دستگاه آسانسور مسافربر را در خود جای داده است و برای اطمینان بیشتر از راحتی کار، یک دستگاه پله برقی نیز ساخته است.

 مرکز خرید ایران زمین ؛ دسترسی و خیال راحت

آدرس مرکز خرید ایران زمین روی نقشه گوگل

مجتمع تجاری ایران زمین، درست در شهرک غرب و خیابان ایران زمین واقع شده است. اتوبان‌های همت، حکیم، چمران، یادگار امام و شیخ فضل‌الله از جمله راه‌های دسترسی سریع به این مرکز خرید است.

وجود پارکینگ اختصاصی این مجموعه با حدود ظرفیت ۹۰ دستگاه اتومبیل و در نتیجه، از بین رفتن معضل کمبود جای پارک، اتومبیل شخصی را تبدیل به بهترین گزینه برای رسیدن به مرکز خرید ایران زمین می‌کند.

اطلاعات بازدید از مرکز خرید ایران زمین

آدرس مرکز خرید ایران زمین: شهرک غرب، ضلع غربی خیابان ایران زمین، روبروی خیابان مهستان

تلفن مرکز خرید ایران زمین:

۰۲۱-۸۸۰۹۷۷۷۵

ساعت کاری مرکز خرید ایران زمین:

از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۳:۰۰ ظهر

از ساعت ۱۶:۰۰ عصر تا ۲۳:۰۰ شب

همراه سفرزونی عزیز، حالا نوبت شماست تا از تجربه خرید در مرکز خرید ایران زمین برای ما بگویید. از خرید در این مجموعه راضی بوده‌اید؟ امکانات این مجموعه را چگونه دیده‌اید؟ آیا نقدی به نحوه اداره این مرکز تجاری دارید؟ فراموش نکنید که سفرزون با همراهی شما عزیزان، بهترین خواهد شد.