مرکز خرید روشا کجاست؟ تجربه گشت‌و‌گذار و خرید به یکی از تفریحات روزمره شهرهای مدرن بدل شده است. ازین نظر کلان‌شهرهای دنیا بیش از پیش به‌دنبال ساخت مراکز خرید لوکس و چندمنظوره برای شهروندان هستند. تصویر سنتی ما از یک مرکز خرید ساختمان چند‌طبقه‌ای است متشکل از کوریدور‌های عریض که در هر سمت آن مغازه‌ها و واحدهای تجاری جداگانه‌ای قرار دارند. حالا مرکز خریدی را تصور کنید که در هر طبقه میان فروشگاه‌های آن هیچ دیوار و مرزی نیست و تمام اجناس و کالا‌ها در کنار یکدیگر به صورت غرفه قرار گرفته‌اند. مرکز خرید روشا، فروشگاهی بدون مرز است که در بدو ورود شما را شگفت‌زده می‌کند. این مرکز خرید شباهتی به اغلب مرکز خرید‌هایی که در تهران و سایر شهرهای بزرگ دیده‌ایم ندارد و تمام پیش ‌فرضهای‌تان از یک مرکز خرید را به هم می‌ریزد. با سفرزون همراه باشید تا این مرکز خرید منحصر به فرد را بیشتر بشناسیم.

saadatrent

 

معرفی مرکز خرید روشا

معرفی مرکز خرید روشا
معرفی مرکز خرید روشا

روشا از متفاوت‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید در شمال تهران است که سبک تازه‌ای از فروش و خدمات را در میان مراکز خرید کشور ارائه می‌کند. مرکز خرید روشا در مهرماه سال ۱۳۹۴ به همت چند تن از کارآفرینان ایرانی در فرمانیه تهران تأسیس شد. روشا با معرفی برندها، محصولات باکیفیت ایرانی و خارجی و همچنین سیاست‌های جدید فروش به دنبال پاسخگویی به سلیقه‌های متنوع تمامی مشتریان است. این مرکز خرید، تمرکز خود را بر کسب رضایت حداکثری مشتریان از طریق ایجاد تجربه جدیدی از خرید لذت بخش قرار داده است.              ظرفشویی صنعتی هودتایپ پورتابیانکو 

در سفرزون بیشتر بخوانید :
مرکز خرید سمرقند: تحفه‌ای کمیاب در غرب تهران

مرکز خرید سانا ، نگینی ارزنده در شمال تهران

مرکز خرید روشا اولین دپارتماناستور ایران

مرکز خرید روشا اولین دپارتمان‌استور ایران
مرکز خرید روشا اولین دپارتمان‌استور ایران

شاید تا به حال کلمه دپارتمان‌استور به گوشتان خورده باشد! دپارتمان‌استورها مراکز فروش بزرگی هستند که بازه گسترده‌ای از کالاهای مصرفی، در دسته‌بندی‌های گوناگون را در دپارتمان‌های خود زیر یک سقف جای می‌دهند. هر دپارتمان، مختص نوعی از کالا یا برندی خاص است. تمام این دپارتمان‌ها به صورت متمرکز هدایت می‌شوند و تحت یک مدیریت واحد فعالیت می‌کنند. دپارتمان‌استورها در اواسط قرن نوزدهم میلادی به شکلی قابل توجه در شهرهای بزرگ و مدرن یکی پس از دیگری پدید آمدند و عادات خرید و مفهوم خدمات را برای همیشه تغییر دادند.

 

دپارتمان‌استور روشا هم به نوعی اولین مرکز خرید به این سبک در ایران است. بدین‌صورت که برخلاف سایر مراکز خرید، بین فروشگاه‌ها و غرفه‌ها دیواری وجود ندارد. این ویژگی موجب راحتی در خرید می‌شود و به خریداران اجازه می‌دهد که تمامی آنچه را که می‌خواهند زیر یک سقف بیابند. به این شکل در زمان صرفه جویی می‌شود و نیازی به سر زدن به فروشگاه‌های متعدد نیست. چرا که مشتریان امکان انتخاب و مقایسه کالاهای برندهای مختلف با یکدیگر را دارند.

 

تجربه متفاوت خرید در مرکز خرید روشا

تجربه متفاوت خرید در مرکز خرید روشا
تجربه متفاوت خرید در مرکز خرید روشا

تجربه خرید گاهی با پیچیدگی‌ها و سردرگمی‌هایی همراه است. ساعت‌ها از فروشگاهی به فروشگاه دیگر می‌رویم، همه اجناس یک مغازه را می‌بینیم اما خرید نمی‌کنیم تا بتوانیم اجناس سایر مغازه‌ها را هم ببینیم و بهترین ترکیب‌ها را متناسب با بودجه‌مان انتخاب کنیم. بعد از پایان خرید با خستگی فراوان به خانه باز می‌گردیم، در حالی که هنوز اطمینان نداریم که آیا همه چیز را دیده‌ایم و بهترین‌ها را خریده‌ایم؟ اما در مرکز خرید روشا این مشکلات به حد قابل قبولی برطرف شده است.

منتخبی از به روز‌ترین مدل‌های برند‌های محبوب دنیا در روشا دور هم جمع شده‌اند و خریداران می‌توانند از بین این برندها، کالای مورد نظرشان را انتخاب کنند. شما می‌توانید از کیفیت همه مدل‌ها و برندها اطمینان داشته باشید و خیالتان همیشه از احترام و برخورد حرفه‌ای فروشندگان راحت باشد. در روشا آزادید تا تعداد فراوانی از مدل‌های روز برندهای مورد علاقه‌تان را در کنار هم ببینید، انتخاب‌های‌تان را با یکدیگر تطبیق دهید و در خریدتان آزاد باشید.

در سفرزون بیشتر بخوانید :
پاساژ گلدیس: پاساژ بزرگ و قدیمی غرب شهر

مرکز خرید اپال ؛ تجربه خریدی مدرن در فضایی سراسر رنگ و نور

طبقات و دپارتمانهای مرکز خرید روشا

طبقات و دپارتمان‌های مرکز خرید روشا
طبقات و دپارتمان‌های مرکز خرید روشا

مرکز خرید روشا یک ساختمان ۱۷ طبقه است که از ۷ دپارتمان مختلف تشکیل شده است. از این طبقات، ۱۰ طبقه مختص به پارکینگ است و نگرانی خریداران این مرکز برای پیدا کردن جای پارک رفع شده است. چهار طبقه‌ مرکز خرید هم مربوط به دپارتمان‌هاست که به این صورت تعریف شده است:

دپارتمان کیف‌و‌کفش، دپارتمان ساعت و زیورآلات و دپارتمان لوازم آرایش، عطر و ادکلن در طبقه زیر همکف (GF)

دپارتمان لباس زنانه در طبقه همکف (G)

دپارتمان لباس مردانه و دپارتمان لباس کودک  (طبقه ۱)

دپارتمان پوشاک و لوازم ورزشی (طبقه ۲)

 

در طبقات هشتم تا دهم نیز رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعددی وجود دارند که محل دنج و خوبی برای استراحت، صرف غذا و برگزاری قرارهای دوستانه و کاری هستند.

 

برندها و کالکشنهای جذاب در مرکز خرید روشا

برندها و کالکشن‌های جذاب در مرکز خرید روشا
برندها و کالکشن‌های جذاب در مرکز خرید روشا

در مرکز خرید روشا می‌توانید محصولاتی از بهترین برندهای دنیا را تهیه کنید. در طبقه زیر همکف که مربوط به ساعت، زیورآلات و انواع عطرهاست برندهای بزرگ و مطرحی مانند ایوروشه، گوچی، کریستین دیور، دی‌اندجی و شنل حضور فعالی داشته و تقریبا کالکشن‌های کاملی دارند.

در طبقه دوم هم که به پوشاک و لوازم ورزشی اختصاص دارد برندها و پک‌های کاملی برای اهالی ورزش و سفر وحود دارد. در این طبقه تا دلتان بخواهد تجهیزات سفر را یک‌جا و کنار هم اینجا خواهید دید. از چادر تا ست کامل کمپ، انواع کوله‌ها، انواع ظروف مورد نیاز در سفر و لباس‌هایی که احتمالاً در سفرهای طبیعت گردی و کوهنوردی لازم‌تان می‌شود.

در سفرزون بیشتر بخوانید :
پاساژ کوروش تهران ؛ مشهورترین مجتمع تجاری در غرب پایتخت

ایران مال تهران ، قطب گردشگری و پنجمین مرکز تجاری بزرگ جهان

کافه، رستوران و فودکورتهای مرکز خرید روشا

فودکورت مرکز خرید روشا
فودکورت مرکز خرید روشا

در طبقه دهم، یکی از خاص‌ترین فضاهای روشا، یعنی رستوران بزرگ دهکده روشا که روی بام مجموعه طراحی شده را خواهید دید. از بام روشا تهران زیر پایتان خواهد بود و اگر عاشق غذا خوردن در ارتفاع با یک منظره عالی از شهر هستید باید حتماً سری به اینجا بزنید. اگرچه کمی قیمت‌ها بالاست اما کیفیت غذا و فضای خاصش هم به همان نسبت عالی است.

در طبقه نهم هم دو رستوان خوب به نام‌های راه‌ ابریشم و تهران-بیروت قرار دارد که غذاهای لذیذ و خوشمزه‌ای در آن‌ها سرو می‌شود. در طبقه منفی یک هم فود کورتی با مجموعه‌ای از رستوران‌ها و کافه‌ها هست که می‌توانید به همراه خانواده یا دوستان دقایقی را در آنجا آسوده باشید. در طبقه دوم پاساژ هم یک شعبه از کافه ویونا حضور دارد که برای از تن در کردن خستگی‌تان بعد از یک خرید حسابی می‌تواند گزینه خوبی باشد.

 

 

امکانات موجود در مرکز خرید روشا

امکانات موجود در مرکز خرید روشا
امکانات موجود در مرکز خرید روشا

در طبقه منفی یک پاساژ، یک سوپرمارکت بزرگ وجود دارد که شما میتوانید نیازهای روزانه خود را از آن جا خریداری کنید. اما شاید ویژه‌ترین بخش جانبی پاساژ، وجود یک مجموعه مجهز ورزشی در طبقه هشتم باشد. این مجموعه تحت نام R8 در مساحت ۱۴۰۰ متر مربع در طبقه هشتم مجتمع روشا با منظره ای زیبا از تهران قرار دارد. به طوری که ورزشکاران هنگام ورزش کردن تهران را زیر پای خود دارند. در باشگاه R8  طیف وسیعی از امکانات و کلاس ها با مربیان مجرب فراهم شده است، تمامی کلاس ها زیر نظر مربیانی در سطح بین الملل با سابقه قهرمانی برگزار می‌شود. تجهیزات موجود در این باشگاه همگی از جدیدترین و مدرن ترین وسایل ورزشی و تمرینی هستند.

 

فروشگاه آنلاین روشا

فروشگاه آنلاین روشا
فروشگاه آنلاین روشا

تصور کنید در دپارتمان‌استور روشا در حال قدم زدن هستید و از گشت‌زدن در فضایی زیبا، خدماتی متفاوت و خرید از برندهای متنو‌ع و برتر بین المللی و ملی لذت می‌برید. فروشگاه آنلاین روشا نیز چنین مرکز خریدی در فضای آنلاین است که در آن مجموعه‌ای از محصولات برتر بهترین برندهای ایران و جهان، انتخاب و گردآوری شده  است. اگر زمان کافی برای گشت زدن در پاساژ روشا را ندارید می‌توانید به راحتی به سایتش مراجعه کنید. این سایت همه آنچه که فروشگاه در خود دارد را عرضه می‌کند. برای رسیدن محموله خریدتان هم دو راه دارید. یکی اینکه خودتان به آنجا بروید و بدون اتلاف وقت در طبقات بسته‌تان را تحویل بگیرید و یا درخواست کنید که برایتان ارسال کنند. کالاهایی که در فروشگاه آنلاین روشا می‌بینید با دقت انتخاب شده‌اند‌ و با همین دقت و جزئیات معرفی، ارائه و تحویل داده می‌شوند.

 

پارکینگ

روشا سنتر هم مانند اغلب مراکز خرید فضای قابل توجهی را برای تأمین پارکینگ در نظر گرفته است. ۱۰ طبقه از این ساختمان ۱۸ طبقه‌ به پارکینگ طبقاتی مدرن اختصاص داده شده است. طبقات منفی دو تا منفی شش به علاوه طبقات سوم تا هفتم همگی پارکینگ هستند. افراد بدون دغدغه جای پارک می‌توانند با خودروی شخصی به دپارتمان استور روشا مراجعه کنند و بدون نگرانی برای جای خودرویشان ساعت‌ها به خرید و وقت گذرانی در کافه، رستوران یا باشگاه روشا بپردازند. ظرفیت بالای این پارکینگ ۱۰ طبقه‌ای به راحتی پاسخگوی نیاز همه مشتریان خواهد بود.

 

باشگاه مشتریان

روشا برای مشتریان خود باشگاهی ویژه در نظر گرفته است که مشتریان با عضویت در آن به ازای هر خرید، امتیاز ویژه‌ای دریافت خواهند کرد. مشتریان با جمع‌آوری امتیازهای خود می‌توانند برخی کالاها را با تخفیف ویژه دریافت کنند و از تخفیف ویژه رستوران‌ها، تست منوی جدید، تخفیف در سینما یا تئاتر، خدمات آرایشی بهداشتی رایگان ماهانه و هزاران سرویس دیگر بهره‌مند شوند. مشتریان می‌توانند با عضویت در باشگاه کارت فیروزه‌ای، نقره‌ای یا طلایی دریافت کنند.

 

اطلاعات بازدید از مرکز خرید روشا

بازدید
بازدید

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۳

آدرس: تهران، نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه، دپارتمان‌استور روشا

تلفن :  ۰۲۱-۲۵۷۱۴۰۰۰

 

مسیر دسترسی به مرکز خرید روشا

موقعیت جغرافیایی مرکز خرید روشا روی نقشه گوگل

اگر با مترو قصد رفتن به روشا را دارید باید با خط یک مترو در ایستگاه تجریش که سر خیابان شریعتی است پیاده شوید و با یک ربع پیاده روی به روشا برسید؛ البته از سر خیابان دزاشیب نیز میتوانید با تاکسی به سمت روشا بروید. راه دیگر این است که با اتوبوس خط راه آهن – تجریش به میدان تجریش رفته و از میدان تجریش تاکسی به سمت دزاشیب بگیرید و بعد از آن خود را به روشا برسانید. راه دیگر هم خودروی شخصی خودتان است که از لحاظ جای پارک خودرو و ترافیک محدوده مرکز خرید می‌تواند خیالتان راحت باشد! پارکینگ مجتمع روشا به اندازه کافی ظرفیت دارد.

 

آیا تا به‌حال از مرکز خرید روشا دیدن کرده‌اید؟ تجربه خریدتان از روشا را با سفرزون در میان بگذارید.