مرکز خرید سانا کجاست؟  امروزه مراکز خرید چیزی بیشتر از مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها برای خرید کالا یا غرفه‌هایی برای ارائه خدمات هستند. مجتمع‌های تجاری تازه‌تأسیس در شهرهای بزرگ، مراکزی چندمنظوره برای برآوردن نیازهای مختلف مشتریان پرشمار خود شده‌اند. مرکز خرید سانا در تهران، پاساژی بزرگ و جذاب در شمال پایتخت است که در مدت زمان کوتاه تأسیس خود، توانسته جایی در میان رقبای سرسختش پیدا کند. از این مرکز خرید، حر‌ف‌های زیادی داریم تا برایتان بگوییم. پس مثل همیشه سفرزون را همراهی کنید.

saadatrent

مرکز خرید سانا کجاست؟

مرکز خرید سانا کجاست
مرکز خرید سانا کجاست

مرکز خرید سانا یکی از پاساژ‌های تجاری تازه تأسیس در شمال پایتخت، واقع در منطقه فرمانیه است. این مجتمع، مرکز خریدی ساده و البته جذاب در بلوار اندرزگو است که انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، اسباب بازی، زیورآلات، لوازم خانگی و … را می توانید در آن بیابید.، ایجاد تجربه‌­ای لذت­ بخش و منحصر بفرد برای مشتری، استفاده از ابزارهای هوشمند، بازدیدها و نظارت بر کیفیت فضاهای عمومی، سرویس­ دهی واحدهای تجاری و کنترل ارتباط مؤثر همکاران با مشتریان، از ویژگی‌های مهم این مرکز خرید است.

در سفرزون بیشتر بخوانید :
مرکز خرید سمرقند: تحفه‌ای کمیاب در غرب تهران

پاساژ گلدیس: پاساژ بزرگ و قدیمی غرب شهر

معرفی مرکز خرید سانا

معرفی مرکز خرید زیبای سانا
معرفی مرکز خرید زیبای سانا

عملیات ساخت مرکز خرید سانا از سال ۱۳۹۰ کلید خورد و ۶ سال طول کشید. سادگی در عین جذابیت، مدیریت صحیح در ارتباط با مشتریان و استفاده از جدیدترین فناوری­‌ها، مرکز خرید سانا را خیلی زود پس از افتتاح آن در سال ۹۶، به پاساژی محبوب در شمال شهر تهران تبدیل کرد. ۱۰۵۰۰ مترمربع واحد تجاری، ۹۴۰۰ مترمربع واحد اداری و ۳۰۰۰ مترمربع رستوران و فودکورت سرباز و سرپوشیده، بخش‌های اصلی مرکز خرید سانا را تشکیل می‌دهند.

کلمۀ سانا به معنای سهل و آسان است. نام‌گذاری مرکز خریدی در بلوار اندرزگوی تهران شاید نشانه‌ای از عزم سرمایه‌گذاران آن، برای گشت‌و‌گذار و خریدی آسان و همگام با مد روز توسط جوانانی است که برای گذراندن اوقات فراغت خود به اندرزگو می‌آیند. این سهل و آسانی با دیدن طراحی و چیدمان واحدها هم به خوبی حس می‌شود. در اینجا تلاش شده تا محیطی ساده و در دسترس ایجاد شود و هر کسی با هر سلیقه‌ای بتواند اوقات فراغت خود را در آن بگذراند و یا خریدی لذت‌بخش انجام دهد.

 

 

فروشگاهها و برندهای مرکز خرید سانا

فروشگاه‌ها و برند‌های مرکز خرید سانا
فروشگاه‌ها و برند‌های مرکز خرید سانا

تمام واحدهای تجاری سانا در سه طبقه: همکف یک، همکف دو و طبقه اول جای گرفته‌اند. سانا دو طبقه همکف دارد چراکه هرکدام از این طبقات در واقع یک سالن مجزا هستند که ورودی‌های جداگانه‌ای دارند. یکی از طبقات همکف از بلوار اندرزگو ورودی دارد و ورودی دیگری از طرف خیابان علوی است.

سانا خانه‌ای برای برترین برندهای پوشاک، کیف و کفش، جواهرات و زیورآلات و لوازم‌خانگی است. اگر به‌دنبال نمایندگی‌های اصیل و قابل‌اعتماد برندهای محبوبتان می‌گردید، بدون‌شک می‌توانید یکی از معتبرترین شعبه‌های آن را در مرکز خرید سانا پیدا کنید. در ادامه واحدهای تجاری و برندهای فعال در مرکز خرید سانا را بررسی می‌کنیم:

برندهای پوشاک زنانه

همانند دیگر مراکز خرید تعداد فروشگاه‌های پوشاک زنانه در سانا بیشتر از سایر فروشگاه‌هاست. پس بررسی برند‌ها را از پوشاک زنانه شروع می‌کنیم. زیبو، آپامه، جین وست، اسپرینگ فیلد، بنتون، پارفوا، په په جینز، پنکو، پیاتزا ایتالیا، تارات، دیزل و … برخی از برندهای پوشاک زنانه‌ای هستند که در سانا حضور دارند.

برندهایپوشاک مردانه

پوشاک مردانهبرندها و فروشگاه های پوشاک مردانه زیادی در سانا وجود دارند که هرچند برخی از آنها با فروشگاه‌های زنانه ادغام شده‌اند، اما تعدادی از آن‌ها اختصاصاً پوشاک مردانه می‌فروشند. برخی از برندهای مردانه حاضر در سانا عبارتند از: جین وست، کانی راش، اسپرینگ فیلد، بنتون، په په جینز، پیاتزا ایتالیا و دیزل،

 برندهای کیف و کفش

اهمیت کیف و کفش در دنیای مد و ست کردن لباس زیاد است. به همین خاطر است که معمولاً فروشگاه‌ها و برندهای تولید کیف و کفش از برندهای تولید لباس متفاوت هستند. دنیلی، پابلوسکی، جی اواکس، درسا، دلسی، کارپیزا و گابر، از مهم‌ترین فروشگاه‌ها و برندهای کیف و کفش حاضر در مرکز خرید سانا هستند.

برندهای ورزشی

ر
انواع برند

در سانا می‌توانید علاوه بر البسه و پوشاک رسمی و مجلسی، برندهای معروف پوشاک و لوازم ورزشی را هم پیدا کنید. برندهایی از قبیل: نایکی، آدیداس، نیوبالانس و هومل.

برندهای عطر، لوازم آرایشی، ساعت، زیورآلات و عینک

عطر
عطر

برندهای عطر و لوازم آرایشی همواره دنبال‌کنندگان زیادی به‌ویژه از دسته خانم‌ها دارند. از جمله برندهای موجود در این حوزه در مرکز خرید سانا می‌توان به روژا و شبر اشاره کرد.

اما فروشگاه‌های ساعت و عینک بیشتر برای مردان جذابیت دارند تا خانم‌ها. برندهای ساعت و عینک حاضر در سانا عبارتند از: سواروسکی، سواچ، عینک الماس، کلبه زیرو آلات پرنسس.

فروشگاههای لوازمخانگی

بیشتر فروشگاه‌های لوازم خانگی مرکز خرید سانا در طبقه اول قرار دارند. مطمئناً برندهای محبوب و لوکسی از لوازم خانگی را در سانا پیدا خواهید کرد. گالری رومی، کالای خواب جواهری، دِ وان (the one)، سارِو و گلدن دیزاین از جمله مهم‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه لوازم خانگی در پاساژ سانا هستند.

فودکورت، رستوران و کافههای مرکز خرید سانا

فودکورت، رستوران و کافه‌های مرکز خرید سانا
فودکورت، رستوران و کافه‌های مرکز خرید سانا

پس از گشت و گذار و لذت بردن از خریدی مطمئن، نوبت به تجربه لذیذترین غذاها در کافه‌ها و رستوران‌های مرکز خرید سانا می‌رسد. البته این رستوران‌ها فقط برای استراحت خریداران نیست، بلکه خیلی از مردم تنها به‌خاطر همین رستوران‌هاست که به سانا می‌آیند. فضای مفرح و لوکس کافه‌ها و رستوران‌های سانا مکانی ایده‌آل برای گذراندن اوقاتی خوش و میل کردن غذاهای متنوع و خوش‌طعم است. غذاخوری‌های پاساژ سانا شامل رستوران‌ها، فودکورت و کافه‌ها می‌شود.

در سفرزون بیشتر بخوانید :
مرکز خرید روشا ؛ لذت خریدی متفاوت در دل پایتخت

مرکز خرید اپال ؛ تجربه خریدی مدرن در فضایی سراسر رنگ و نور

فودکورت مرکز خرید سانا

فودکورت مرکز خرید سانا
فودکورت مرکز خرید سانا

فودکورت سانا یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این مرکز خرید است که در طبقه دوم آن واقع شده و شامل ۹ رستوران کنار هم است. فود کورت سانا در محیطی روباز، بزرگ و البته زیبا قرار گرفته که در آن می‌توان در حین صرف غذا، منظره‌های فوق‌العاده‌ای از شهر تهران را مشاهده کرد. این فودکورت با ارائه انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، انواع ساندویچ، سالاد، و غذاهای گریل در محیطی روباز و بسیار زیبا در خدمت مشتریان است:

 

باربیکیو مغولی راشن، طعمی متفاوت از غذاهای مغولی را در اختیار شما قرار می‌دهد. فیش اند برگر دیوژن مکانی عالی برای کسانی است که مایل‌اند برای وعده غذایی‌شان فست فود باکیفیت سفارش دهند. افراد گیاهخوار معمولاً در پیدا کردن یک رستوران خوب دچار معضل هستند. اما نه در پاساژ سانا. چراکه سالاد بار پامولا در فودکورت سانا می‌تواند لذیذترین سالادها را برای این افراد فراهم بیاورد.

غذاهای ایتالیایی همیشه به لذیذ بودن معروفند. شما می‌توانید این لذت را در آشپزخانه ایتالیایی بونو واقع در فودکورت مجموعه سانا تجربه کنید. چیکولند، بوفه‌ای ایده‌آل برای تمام کسانی است که مایلند غذاهایی مشتق از گوشتِ مرغ برای وعده غذایی خود صرف کنند.

اگر به‌دنبال تجارب جذابی از غذاخوردن در رستوران‌ها و فست فودهای عجیب می‌گردید، مجموعه سانا ته چین‌بار را به شما معرفی می‌کند. این بار جذاب که غذاهای بسیار لذیذی از طعم‌های اصیل ایرانی را به همه سخت پسندان ارائه می‌دهد. چنانچه میلی به غذاهای منوی هیچکدام از بوفه‌های بالا نداشتید، می‌توانید مطمئن باشید که کباب ذغالی گشنیز در فودکورت مجتمع سانا به سلیقه شما پاسخ می‌دهد. چرا که کباب غذایی است که مورد سلیقه هر ایرانی است.

این فودکورت از بهترین فودکورت های تهران بوده و تمامی رستوران‌های آن همه روزه در ساعات کاری واحد‌های غذایی، در محیطی شاد و صمیمی مشغول خدمت رسانی به مشتریان و مراجعین هستند.

 

رستورانهای مرکز خرید سانا

رستوران‌های مرکز خرید سانا
رستوران‌های مرکز خرید سانا

در طبقات بالای این مجتمع تجاری، دو رستوران با انواع غذاهای ایرانی و آسیایی و سه کافه، آماده خدمت رسانی به گردشگران و مشتریان هستند:

رستوران بوفه‌پارک واقع در طبقه دوم مجموعه سانا، رستورانی مجلل با منویی کامل و غذاهای لذیذ است. فضای زیبای روف ‌گاردن این رستوران می‌تواند لذت غذا خوردن در آن را دوچندان کند.

اما اگر به‌دنبال طعمی متفاوت و غذاهای لذیذ ژاپنی می‌گردید، پاساژ سانا رستوران ژاپنی ناکایا را به شما پیشنهاد می‌کند. این رستوران با دکورهای زیبایش فضایی غرق در فرهنگ زیبای ژاپنی ایجاد کرده است. فضای روف گاردن غذاخوری این رستوران که در طبقه دوم مجموعه سانا واقع شده می‌تواند تجربه‌ای جذاب از خوردن غذاهای اصیل ژاپنی را برای شما رقم بزند.

 

کافههای پاساژ سانا

اما در پاساژ سانا چنانچه فقط دوست دارید یک لیوان قهوه خوش‌طعم در دست داشته باشید، می‌توانید در طبقه دوم به کافه ویونا مراجعه کنید تا قهوه تیک ایوی درجه یک بگیرید. اگر هم قصد نشستن و ریلکس کردن دارید، می‌توانید به طبقه همکف دو مراجعه کرده و در فضای دلنشین و خوش منظر کافه ویونا بنشینید و از نوشیدن قهوه گرم خود لذت ببرید.

کافی‌شاپ کمپانی در طبقه همکف یک هم با فضایی جذاب و زیبا میزبان و پذیرای عزیزانی است که مایلند مدتی در کافه بنشینند و در حال نوشیدن قهوه استراحت کنند.

تفریح و سرگرمی در پاساژ سانا

تفریح و سرگرمی در مرکز خرید سانا
تفریح و سرگرمی در مرکز خرید سانا

چنانچه در سانا حوصله‌تان کمی سررفت و دوست داشتید کمی تنوع در بین خریدتان تجربه کنید، علاوه بر مراجعه به فودکورت می‌توانید سری هم به ‌سرگرمی‌های سانا بزنید:

شهربازی فانیباس

شهربازی فانی باس یک شهربازی با سبک مدرن است که مجهزترین پارک واقعیت مجازی را در ایران دارد. این شهربازی در طبقه‌ منفی یک قرار دارد.

شهر مشاغل لیتلباس

شهر مشاغل لیتل باس برای راحتی انتخاب شغل آینده‌ کودکان کمک‌کننده است. بچه‌ها در این مکان میزان علاقه و توانمندی خود در کارهای مختلف را متوجه می‌شوند. شهر مشاغل در طبقه‌ منفی پنج واقع است.

اسباب بازی ماتیلوس

در اسباب بازی ماتی لوس هرنوع بازی فکری، سرگرمی و آموزشی که برای رده‌ کودک و نوجوان مناسب است را پیدا خواهید کرد.برندهایی از قبیل هیسبرو، وی تک، لگو وکرایولا. این مجموعه در طبقه اول قرار دارد.

در سفرزون بیشتر بخوانید :
پاساژ کوروش تهران ؛ مشهورترین مجتمع تجاری در غرب پایتخت

ایران مال تهران ، قطب گردشگری و پنجمین مرکز تجاری بزرگ جهان

 امکانات پاساژ سانا

 اما علاوه بر جاذبه‌های اصلی این مجتمع، پاساژ سانا امکانات فوق‌العاده‌ای دارد که درکنار فضای منحصر‌به‌فرد، سطح کیفی این مرکز خرید را به بالاترین درجه رسانده‌اند.

 امکانات مرکز خرید سانا
امکانات مرکز خرید سانا

خانه مشتری سانا

خانه مشتریان سانا، نمادی از تعهد این مرکز خرید به مشتریان خود است. این خانه با تکیه بر تیمی متشکل از ۱۰ کارشناس اداری و اجرایی در بخش CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) در طبقه همکف یک و فودکورت، صدای شما را خواهد شنید و شکایات، انتقادات و پیشنهادات شما پیگیری خواهد شد. استفاده از ابزارهای هوشمند، بازدیدها و نظارت تخصصی بر کیفیت فضاهای عمومی و سرویس‌دهی واحدهای تجاری و کنترل ارتباط موثر همکاران با مشتریان، اصلی­­­‌ترین وظیفه واحد CRM محسوب می‌شود. مسئولین پاساژ، ایجاد تجربه‌ای لذت‌بخش و منحصر بفرد برای مشتری را در گرو احساس تعهد به مشتری می‌دانند.

ویلچر و کالسکه

برای رفاه حال سالمندان و مادران گرامی، هر زمان که بخواهید می‌توانید از ویلچر و کالسکه برای همراهان خودتان استفاده کنید. استفاده از این خدمات هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت.

اشیاء مفقودی

تمامی اشیای پیدا شده در این مرکز به این بخش منتقل می‌شوند. اگر احیاناً وسیله‌ای را گم کرده باشید، می‌توانید آن را در این قسمت بیابید. برای کسب اطلاع از شی خود باید با شماره تلفن ۰۲۱۷۴۴۳۸۱۱۱ تماس بگیرید.

اتاق مادر و کودک

اتاق مادر و کودک تنها برای مادران گرامی طراحی شده است. در این اتاق به راحتی پوشک کودکان خود را تعویض کنید یا بدون هیچ مشکلی به آن‌ها غذا بدهید. استفاده از این اتاق‌ها رایگان است.

بهداری

در صورت بروز هرگونه مشکل از بابت بیماری  یا صدمه، می‌توانید به بهداری مرکز سانا مراجعه کنید. در صورت امکان به شکل سرپایی مورد مداوا قرار می‌گیرید و در صورت وجود مشکل حادتر به نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل می‌شوید.

خدمات معلولین

 خدمات مختص به معلولان گرامی از جمله سرویس‌های بهداشتی مخصوص و مکان پارک مخصوص برای رفاه حال این عزیزان در پاساژ سانا تعبیه شده است.

 

از دیگر امکانات رفاهی مرکز خرید سانا می‌توان به پارکینگ طبقاتی، نمازخانه، اتاق سیگار، سرویس بهداشتی، آسانسور و پله های برقی متعدد، نقشه‌های راهنمای طبقات، کارواش، دستگاه‌های خودپرداز، قسمتی برای شارژ تلفن همراه، اینترنت وای فای رایگان، آرایشگاه زنانه، صرافی و… اشاره داشت.

 

اطلاعات بازدید از مرکز خرید سانا

اطلاعات بازدید از مرکز خرید سانا
اطلاعات بازدید از مرکز خرید سانا

ساعات کاری:

واحدهای تجاری : ۱۰ الی ۲۳

واحدهای غذایی : ۱۱ الی ۲۴

واحد‌های سرو کننده صبحانه: از ۹ صبح

آدرس: تهران، بلوار اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی، مرکز خرید سانا.

تلفن: ۰۲۱۷۴۴۳۸۱۱۱

مسیر دسترسی به مرکز خرید سانا

موقعیت جغرافیایی مرکز خرید سانا روی گوگل مپ

اگر قصد دارید با خودروی شخصی به مرکز خرید سانا بروید می‌توانید از طریق اتوبان‌های امام علی، صدر، نیایش و صیاد، و یا از طریق خیابان‌های شریعتی، دیباجی، قیطریه و بلوار کاوه به فرمانیه برسید. با توجه به شلوغ بودن منطقه هم جای پارک بسیار محدود است و بهتر است از پارکینگ طبقاتی پاساژ استفاده کنید. مترو بهترین وسیله برای رسیدن به پاساژ سانا است. با استفاده از مترو خط ۱ خود را به ایستگاه قیطریه برسانید، سپس از ایستگاه خارج شده و از تاکسی‌های خطی برای رسیدن به پاساژ استفاده کنید. همچنین اتوبوس‌های خطی نیز برای رسیدن به مرکز خرید سانا در دسترس هستند.

 

آیا خاطره‌ای از حضور در مرکز خرید سانا دارید؟ آن را با سفرزون به اشتراک بگذارید.