مرکز خرید سمرقند کجاست؟ اگر در یک روز تعطیل در خانه مانده‌اید احتمالا متوجه می‌شوید که نیازهای اعضای خانه با یکدیگر متفاوت است. ممکن است یکی از اعضای خانه ترجیح دهد آخر هفته خود را در شهربازی و سالن بیلیارد بگذراند، دیگری سالن سینما و تئاتر را به شهربازی ترجیح دهد و یکی دیگر از اعضا، دوست داشته باشد شام را خارج از خانه و در یک رستوران زیبا، میل کند.مرکز خرید سمرقند، یک مجموعه تجاری، تفریحی و فرهنگی است که می‌تواند به همه نیازهای برشمرده شده پاسخ دهد.

saadatrent

اگر قصد دارید از روزمرگی‌های کسل‌کننده زندگی فرار کرده و زمان کافی برای گردش برون شهری ندارید، مرکز خرید سمرقند، دقیقا همان چیزی است که شور، نشاط و هیجان را به زندگی شما تزریق می‌کند.

محدوده قیمتی در این فروشگاه بزرگ، متوسط بوده و کاملا مناسب خریدهای روزانه است.اگر تا پایان این مطلب همراه ما باشید، سفرزون جاذبه‌های تفریحی مرکز خرید سمرقند را به شما نشان خواهد داد.

 

مرکز خرید سمرقند ؛ مجموعه ای مفرح و جذاب

مرکز خرید سمرقند؛مجموعه ای مفرح و جذاب
مرکز خرید سمرقند؛مجموعه ای مفرح و جذاب

مرکز خرید سمرقند، یکی از قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید در غرب تهران است. مرکز خرید سمرقند، مساحتی حدود ۳۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع داشته و شامل ۱۱ طبقه است.

مرکز خرید سمرقند، صرفا یک مرکز خرید نیست؛ این مرکز خرید، شامل بخش‌های تجاری، فرهنگی، اداری، رفاهی و تفریحی است. ترکیب امکانات رفاهی و تفریحی و نورپرداری‌های زیبا و چشم‌نواز این مجموعه، باعث تبدیل این مکان به یک مرکز تجاری تفریحی جذاب و دیدنی شده است.

در سفرزون بیشتر بخوانید :
پاساژ گلدیس: پاساژ بزرگ و قدیمی غرب شهر

مرکز خرید سانا ، نگینی ارزنده در شمال تهران

معماری مرکز خرید سمرقند؛ آمیزه ای از هنر و مدرنیته

معماری مرکز خرید سمرقند؛ آمیزه ای از هنر و مدرنیته
معماری مرکز خرید سمرقند؛ آمیزه ای از هنر و مدرنیته

اولین نکته‌ای که بعد از ورود به این مرکز خرید، چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. معماری زیبا و نورپردازی‌های جذاب ساختمان است. خطوط درهم ریخته روی سقف، به شما احساس رهایی می‌دهد. انگار یک نفر با استفاده از خطوط منقطع شده در معماری ساختمان، تلاش کرده تا مدرنیته را با تمام اجزا و جزئیاتش، تمام و کمال به تصویر کشد.

اگر از بالا به پایین نگاه کنید، پله‌برقی‌های این ساختمان هر یک موازی با دیگری بالا می‌روند. در این مجموعه زیبایی، شکوه و هندسه با شما حرف می‌زند!

تلفیق نورپردازی‌های فوق‌العاده در مرکز خرید سمرقند با معماری زیبای ساختمان و استفاده از عناصر زیبای بصری مانند آبنما، این مرکز خرید را تبدیل به یکی از زیباترین مراکز خرید تهران کرده است.

 

فروشگاه‌ های مرکز تجاری سمرقند؛ تحفه ای کمیاب

فروشگاه‌ های مرکز خرید سمرقند؛ تحفه ای کمیاب
فروشگاه‌ های مرکز خرید سمرقند؛ تحفه ای کمیاب

در قسمت تجاری مجتمع تجاری سمرقند، فروشگاه‌های متعددی برای عرضه و فروش پوشاک، شال و روسری، کیف و کفش، ساعت و عینک، طلا و جواهر، عطر و ادکلن، لوازم خانگی و لوازم ورزشی وجود دارند. تکثر در فروشگاه‌های این مجموعه باعث باز شدن دست شما در انتخاب کردن خواهد شد و در نهایت، می‌توانید از بین چندین برند، کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید.

فروشندگان این مجموعه، افراد مودب و خوش‌برخوردی هستند که با روی‌باز تمام توضیحاتی که درباره یک کالا یا برند خاص نیاز دارید، به شما می‌دهند.

در سفرزون بیشتر بخوانید :

مرکز خرید نیایش مال | تجربه‌ای ناب از خریدی خاطره‌ساز + عکس و مسیر دسترسی

مرکز خرید روشا ؛ لذت خریدی متفاوت در دل پایتخت

مرکز خرید اپال ؛ تجربه خریدی مدرن در فضایی سراسر رنگ و نور

مرکز تجاری سمرقند؛ لذت به تماشا نشستن هنر

مرکز خرید سمرقند؛ لذت به تماشا نشستن هنر
مرکز خرید سمرقند؛ لذت به تماشا نشستن هنر

طبقه اول این مرکز خرید شامل ۴۰ واحد جنوبی است که یک سالن سینما و تئاتر هم در کنارشان جا گرفته است. وجود سالن تئاتر و سینما، این مرکز خرید را تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای گذراندن یک روز تعطیل می‌کند. می‌توانید بعد از خرید کردن روی صندلی‌های سینما لم داده و از تماشای یک فیلم کمدی، لذت ببرید یا از قبل نمایش مورد علاقه‌تان را انتخاب کرده و بین از گشت و گذار، روز خود را با دیدن یک نمایش حرفه‌ای تئاتر، تکمیل کنید.

سالن‌های سینما و تئاتر این مجموعه در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده و از آن سال به بعد، با نام پردیس سینمایی سمرقند شناخته شد؛ پس از آن، در سال ۱۳۹۷ و با تکمیل تعمیرات، سالن تئاتر و سینمای این مرکز خرید، تبدیل به سالن‌های با کیفیت و نوسازی شدند. نکنه حائز اهمیت درباره این سالن‌ها این است که دیوار‌ه‌های استاندارد این سالن‌ها، مانع از ورود صدای اضافه به سالن می‌شود؛ بنابراین، می‌توانید با خیال راحت به تماشای نمایش یا فیلم مورد علاقه‌تان بنشینید.

 

طبقه دوم مرکز تجاری سمرقند؛ ضیافت شکم گردی

طبقه دوم مرکز خرید سمرقند؛ ضیافت شکم گردی
طبقه دوم مرکز خرید سمرقند؛ ضیافت شکم گردی

طبقه دوم مرکز خرید سمرقند تنها چند واحد تجاری دارد. علت محبوبیت این طبقه وجود کافی‌شاپ و رستوران مجموعه است. احتمالا، بعد از خریدی طولانی یا دو ساعت تماشای یک فیلم، بسیار گرسنه  خواهید بود و وجود رستوران یا کافی‌شاپی با کیفیت مطمئن، زحمت جستجو برای غذا را از سرتان باز می‌کند.

رستوران و کافی‌شاپ‌های مرکز خرید سمرقند، با استفاده از بهترین مواد اولیه، شما را به یک وعده غذایی دلچسب مهمان کرده و روز شما را تبدیل به یک روز خاطره‌انگیز خوشمزه خواهند کرد.

سفرزون به شما توصیه می‌کند اگر گذرتان به این مرکز تجاری افتاد، بدون امتحان کردن طعم دلچسب خوراکی‌های این مجموعه، آنجا را ترک نکنید!

در سفرزون بیشتر بخوانید :
پاساژ کوروش تهران ؛ مشهورترین مجتمع تجاری در غرب پایتخت

ایران مال تهران ، قطب گردشگری و پنجمین مرکز تجاری بزرگ جهان

مرکز تجاری سمرقند؛ خرید و هیجان توامان

مرکز تجاری سمرقند؛ خرید و هیجان توامان
مرکز تجاری سمرقند؛ خرید و هیجان توامان

طبقه سوم مرکز خرید سمرقند، شامل شهربازی سرپوشیده، سالن بیلیارد، سالن تئاتر، سالن سینما و کافی‌نت است. یکی از دغدغه‌های همه ما موقع خرید کردن، مراقبت از فرزند کوچکمان است. بچه‌ها ازبی‌هدف گشتن در مراکز خرید خسته و کلافه می‌شوند؛ برای همین هم بزرگ‌ترها، اغلب ترجیح می‌دهند که بدون حضور کودکانشان به خرید بروند. اگر فقط یک‌ بار، فرزندتان را راضی کنید که با شما به این مرکز خرید سر بزند، کودک عزیزتان، عاشق خرید کردن خواهد شد! در طبقه سوم مرکز خرید سمرقند، یک شهربازی سرپوشیده و مجهز وجود دارد که باعث می‌شود شما و فرزنداتان، هر دو از خرید کردن لذت ببرید. بعد ازتکمیل پروسه خرید کردن، خودتان هم می‌توانید به او بپیوندید یا یک دست بیلیارد بازی کنید. طبقه سوم این مجموعه، پیشنهاد ویژه سفرزونی ما برای شما و کودک دلبندتان است.

طبقه چهارم این مجموعه هم شامل بخش ورزشی است که از سالن بدنسازی و سونا تشکیل شود است. با وجود این طبقه، می‌توانید از یک پایان فوق‌العاده برای یک روز شلوغ بهره ببرید. ورزش، همه آن چیزی است که می‌تواند روز شلوغ و خوب شما را تکمیل کند و شروع خوبی برای ادامه زندگی روزمره و برگشتن به محیط کار باشد.

 

مرکز تجاری سمرقند؛ آسودگی همه‌جانبه خاطر

مرکز تجاری سمرقند؛ آسودگی همه‌جانبه خاطر
مرکز تجاری سمرقند؛ آسودگی همه‌جانبه خاطر

مرکز خرید سمرقند، پارکینگ اختصاصی برای مراجعه کنندگان دارد؛ بنابراین خیال خودتان را بابت جای پارک ماشین راحت کنید و با وسیله شخصی به این مرکز خرید سر بزنید. به جز پارکینگ اختصاصی این مجموعه، در خیابان‌های اطراف و خود جنت آباد هم جای پارک به راحتی پیدا می‌شود. در بازدید از این مجموعه تجاری تفریحی، حتی خیال ماشین‌تان هم راحت خواهد بود!

 

مسیرهای دسترسی به مرکز خرید سمرقند

آدرس مرکز خرید سمرقند روی نقشه گوگل

مرکز خرید سمرقند، یکی از خوش‌ مسیرترین مراکز تجاری غرب تهران است.

اگر ترجیح می‌دهید برای رسیدن به این مرکز خرید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید، ایستگاه مترو صادقیه، نزدیک‌ترین ایستگاه به این مرکز خرید است. بعد از پیاده شدن در ایستگاه صادقیه هم می‌توانید از تاکسی‌های جنت‌آباد استفاده کنید.

از آن جایی که این مرکز خرید مجهز به پارکینگ اختصاصی است، پیشنهاد سفرزون برای راحتی بیشتر شما، استفاده از اتومبیل شخصی است. برای رسیدن به این مرکز خرید، بهترین مسیر، اتوبان‌ همت به سمت غرب تا ستاری جنوب است.  بعد از آن، اولین خروجی از راست همان خیابان لاله و مرکز خرید سمرقند است.

 

اطلاعات بازدید از مرکز تجاری  سمرقند

آدرس مرکز خرید سمرقند: خیابان جنت‌آباد جنوبی، تقاطع کبیرزاده، نبش بلوار لاله، مرکز خرید سمرقند

ساعت کار مرکز خرید سمرقند: از ۱۰:۰۰ صبح تا ۲۳:۳۰ شب

شماره تماس مرکز خرید سمرقند: ۰۲۱-۴۴۴۹۵۱۰۹