غرب تهران پر از مراکز خرید بزرگ و پر‌زرق و برق است. پاساژ‌هایی که میزبان بهترین برند‌های روز دنیا از محصولات مختلف‌اند و طرفداران مد و فشن را به سوی خود می‌کشانند. اما نباید تصور کرد که تمام مراکز خرید غرب تهران پر از تجملات و رنگ و لعاب‌اند. مرکز خریدی که امروز قصد معرفی‌اش را داریم، از قدیمی‌ترین پاساژ‌های غرب تهران است که با گذشت سال‌ها هنوز اصالت خود را حفظ کرده است. مجتمع تجاری گلستان، واقع در شهرک غرب تهران، پاساژی دنج و آرام است که با ظاهری ساده و افتاده، زرق و برق پاساژ‌های لوکس غرب تهران را ندارد. ولی هنوز مشتریان خاص خود را از دست نداده است. این مجتمع تجاری مناسب برای افرادی است که به دور از تجمل و پیچیدگی‌های دنیای مدرن،‌ به دنبال اجناس مرغوب و کالا‌های با‌کیفیت‌اند. قصد داریم تا در این مطلب شما سفرزونی‌های عزیز را با خود همراه کنیم و به اتفاق سری به مرکز خرید گلستان بزنیم.

saadatrent

معرفی مرکز خرید گلستان

با ساخت مجتمع تجاری گلستان در سال ۱۳۷۵ مردم غرب نشین تهران، این مجتمع را به عنوان یکی از اولین مراکز خرید‌شان تجربه کردند. این مرکز خرید شش هزار متر مربع مساحت داشته و با معماری کلاسیک ساخته شده است. این مرکز خرید دارای ۱۸۷ واحد تجاری و ۸۲ غرفه مختص بازارچه است که در سه طبقه تجاری و سه طبقه پارکینگ فعالیت می‌کند.

مرکز خرید گلستان
مرکز خرید گلستان

در مرکز خرید گلستان چه اجناسی یافت میشوند؟

شاید باورتان نشود ولی در مجتمع گلستان از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود! محصولات و فروشگاه‌های مجتمع تجاری گلستان عبارتند از: زیورآلات، شال و روسری، عطر و ادکلن، کفش، کیف و چمدان، موسسات کرایه خودرو، پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، چرم و منسوجات، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، پتو و رومیزی، ساعت، طلا و جواهرات، عینک، صنایع دستی، فرش و تابلو، گل فروشی، رستوران و کافی شاپ، شیرینی و خشکبار، مواد غذایی، اسباب‌بازی، داروخانه، دفتر هواپیمایی، کامپیوتر و الکترونیک، آرایشگاه، مشاورین املاک، بانک‌ها و صرافی.

مرکز خرید گلستان
مرکز خرید گلستان
در سفرزون بخوانید :
مرکز خرید سمرقند: تحفه‌ای کمیاب در غرب تهران

مرکز خرید سانا ، نگینی ارزنده در شمال تهران

برندهای معتبر در مرکز خرید گلستان

در فضای وسیع مجتمع تجاری گلستان برند‌های معتبری در حوزه پوشاک، لوازم آرایشی و لوازم خانگی یافت می‌شوند. از دنیلی ، جی اف، چنل ، بلگاری، دی اند جی و … گرفته تا اکو، نایکی، اسکچرز و کت که از برندهای معتبر کفش‌اند.

مرکز خرید گلستان

امکانات پاساژ گلستان 

  • آسانسور
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • سرویس بهداشتی
  • پارکینگی با ظرفیت ۶۰۰ خودرو

مرکز خرید گلستان

معماری

گلستان یک مرکز خرید دوست داشتنی با معماری سنتی است. کل نمای بیرون و داخل مجتمع آجری است و حکایت از قدیمی بودن آن دارد. معماری مجتمع طوری است که به هنگام قدم زدم در آن به سمت همه مغازه‌ها هدایت می‌شوید و در نهایت می‌توانید به جای اولتان بازگردید. این مرکز خرید دارای دو حیاط غربی و شرقی است که تبدیل به پاتوق خیلی از جوان‌ها و میانسال‌ها شده و در بیشتر عصرها شلوغ است. در حیاط دکه‌های غذایی متعددی میزبان مشتریان مجتمع است که می‌توانند برای رفع خستگی سری به آن‌ها بزنند.

مرکز خرید گلستان
معماری مرکز خرید گلستان
در سفرزون بخوانید :
پاساژ گلدیس : پاساژ بزرگ و قدیمی غرب شهر

ایران مال تهران ، قطب گردشگری و پنجمین مرکز تجاری بزرگ جهان

جاذبههای نزدیک

مجتمع تجاری گلستان در نزدیکی چند مرکز خرید دیگر معروف در غرب تهران نظیر میلاد نور و پلاتین‌سنتر واقع شده است. 

پلاتین‌سنتر
پلاتین‌سنتر
در سفرزون بخوانید :
مرکز خرید روشا ؛ لذت خریدی متفاوت در دل پایتخت

مرکز خرید اپال ؛ تجربه خریدی مدرن در فضایی سراسر رنگ و نور

اطلاعات بازدید از مرکز خرید گلستان :

آدرس: تهران، شهرک غرب، خیابان ایران زمین، ابتدای خیابان مهستان، مجتمع تجاری گلستان

ساعات بازدید : ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

تلفن تماس : ۰۲۱ ۸۸۰۹۰۷۲۹

مسیر دسترسی : برای دسترسی به این مجتمع باید خود را به میدان صنعت در غرب تهران برسانید.

موقعیت پاساژ گلستان روی نقشه گوگل

در صورت تمایل به استفاده از حمل و نقل عمومی، تنها کافی است تا خود را به خط هفت متروی تهران رسانده و در ایستگاه میدان صنعت از قطار پیاده شوید. یا اگر با اتومبیل شخصی سفر می‌کنید از بزرگراه همت وارد بزرگراه شیخ فضل ا… نوری شده و به سمت میدان صنعت می‌رانید. سپس از شرق میدان وارد بلوار خوردین شده و به زودی به بلوار ایران زمین می‌رسیم. مجتمع گلستان درست در نبش تقاطع ایران زمین با خیابان مهستان واقع شده است.

آیا دوست دارید مرکز خرید گلستان را امتحان کنید ؟ نظر خود را با سفرزون در میان بگذارید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.