تبریز یکی از دیدنی‌های جذاب ایران محسوب می‌شود و دیدن آن برای گردشگران همیشه لذت‌بخش بوده است. برای تجربه سفر به تبریز شما باید یکی از هتل ‌های تبریز را انتخاب کرده و با رزرو هتل تبریز انتخاب خود را قطعی کنید. امروزه رزرو هتل تبریز خیلی آسان‌تر و سریع‌تر از چیزی که فکر می‌کنید، انجام می‌شود. با رزرو هتل تبریز به‌شکل آنلاین می‌توانید پیش از شروع سفر وضعیت اقامتگاه‌تان را مشخص کنید؛ به‌این‌ترتیب رزرو هتل دیگر برای شما دغدغه محسوب نمی‌شود. پس با خیال راحت فقط تاریخ سفر خود را مشخص کنید و چمدان خود را برای این سفر جذاب ببندید. درادامه به معرفی یکی از هتل ‌های تبریز، هتل ارک تبریز می‌پردازیم.

saadatrent

معرفی هتل ارک تبریز

شهر تبریز

شهر تبریز را شهر نخستین‌های ایران می‌دانند. اولین ساختمان آتش‌نشانی، اولین دانشگاه اسلامی و… در شهر تاریخی تبریز ساخته شده‌اند. این شهر محل سکونت خانواده‌های اصیل و بافرهنگی است که همیشه با اتحادشان اتفاق‌های مهمی در تاریخ این شهر و حتی تاریخ ایران رقم زده‌اند. بازدید از جاذبه‌های طبیعی این شهر را ازدست ندهید، شهر تبریز جنگل‌ها و فضاهای سبز شگفت‌انگیزی دارد که شما را متحیر می‌کند. جاذبه‌های تاریخی این شهر نیز ازنظر زیبایی و اهمیت دست‌کمی از سایر جنگل‌های تبریز ندارند. کافی است یک‌بار به این شهر سفر کنید و سری به جاذبه‌های گردشگری آن بزنید؛ آن‌گاه سفر به شهر تبریز را در برنامه‌های هرساله خود قرار خواهید داد.

معرفی هتل ارک تبریز

 

این هتل دو ستاره در پنج طبقه و ۳۰ واحد اقامتی ساخته شده است. اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته برای پذیرایی از مسافران آماده شده‌اند. اتاق‌های دو تخته شامل یک تخت دابل یا دو تخت سینگل، سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی و حمام می‌شود؛ ظرفیت و امکانات این اتاق را برای دو نفر تعریف کرده‌اند. حداکثر ظرفیت تخت اضافه برای این اتاق یک نفر است. اتاق سه تخته شامل سه تخت جدا از هم یا یک تخت دابل و یک تخت سینگل می‌شود و سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی و حمام از امکانات موجود در این اتاق هستند. ظرفیت این واحد سه نفر است. درنهایت اتاق پنج تخته شامل دو تخت دابل و یک تخت سینگل می‌شود و از امکانات آن می‌توان به سرویس بهداشتی ایرانی و یا فرنگی و حمام اشاره کرد. ظرفیت این اتاق همان پنج نفر تعریف شده و امکان اضافه‌شدن نفر دیگر به اتاق وجود ندارد. اگر همراه خانواده سفر به تبریز را تجربه می‌کنید، اقامت در هتل ارک تبریز، از قدیمی‌ترین هتل های تبریز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

هتل های تبریز :معرفی هتل شهریار تبریز

امکانات موجود در اتاق‌های هتل اینترنت در لابی و اتاق، حمام، تاکسی سرویس، تلفن، تلویزیون، رستوران، کافی‎شاپ و یخچال است. موقعیت مکانی هتل اقامت در شهر تبریز را راحت‌تر می‌کند؛ شما با انتخاب هتل ارک تبریز به موزه و بازار سنتی تبریز، مسجد کبود، میدان ساعت، ارگ علی‌شاه، بازار ارگ و خانه شهریار دسترسی مناسبی دارید. اگر مسیر هتل تا هریک از این جاذبه‌ها را با پای پیاده طی کنید، تنها پنج دقیقه در راه خواهید بود. این هتل به‌دلیل امکانات رفاهی، قیمت مناسب و قرارگیری در مرکز شهر تبریز معروف است. به‌دلیل همین جاگیری در مرکز شهر فاصله هتل ارک تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا مرکز شهر پنج دقیقه خواهد بود.

خدمات ویژه‌ای که برای مسافران ترتیب داده شده، عبارت است از تور گردشگی منطقه، اینترنت در همه بخش‌های هتل و تخفیفات ویژه برای اقامت بیش از چهار شب! اگر به‌شکل آنلاین به مشاهده قیمت هتل تبریز و رزرو آن بپردازید، می‌توانید از تخفیف‌های سایت علی‌بابا استفاده و در سفرتان صرفه‌جویی کنید. برای کسانی که بودجه زیادی برای سفرشان کنار نگذاشته‌اند، هتل ارک تبریز یکی از اقتصادی‌ترین گزینه‌های اقامتی است که می‌توانند داشته باشند. دکوراسیون اتاق‌ها به‌شدت ساده هستند و رنگ‌ولعاب خاصی ندارند؛ این چیدمان حس صمیمیت را به مسافران القا می‌کند. رستوران این هتل سعی دارد تا غذا را با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه کند. این شعار همراه با بیش از ۱۰ سال فعالیت و تجربه در صنف غذا همراه شده و سرلوحه‌ کار این رستوران است.

معرفی هتل ارک تبریز ۲

قوانین هتل ارک تبریز

  • مسافرین گرامی باید بعد از ساعت ۱۴:۰۰ اتاق خود را تحویل گرفته و قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اتاق خود را تحویل دهند. درصورت تخلیه دیرهنگام اتاق، هزینه اضافه دریافت خواهد شد.
  • هزینه اقامت کودک خردسال تا سن پنج سال رایگان محاسبه می‌شود.
  • قانون کنسلی در این هتل به‌این‌صورت است که تا ۷۲ ساعت پیش از پذیرش با یک شب جریمه و بعد از ۷۲ ساعت با صددرصد جریمه ابطال خواهد شد.
  • به‌راحتی با رزرو هتل از https://www.alibaba.ir/hotel این هتل را که یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین هتل‌ های تبریز محسوب می‌شود، انتخاب کرده و از اقامت خود در این هتل لذت ببرید.

آدرس

آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان امام خمینی، چهارراه شریعتی، شریعتی‌جنوبی، کوچه ارک، هتل ارک تبریز