اصفهان از سال‌ها قبل به عنوان یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای ایران شناخته می‌شد، به همین دلیل بعضی از هتل‌های آن قدمت زیادی دارند و خودشان هم جزو دیدنی‌های این شهر محسوب می‌شونداگر در مدتی که در اصفهان اقامت دارید، بهترین هتل‌های این شهر را رزرو کنید، لذت چند برابری در سفر به اصفهان را تجربه خواهید کردهتلداران اصفهانی به خاطر سابقه طولانی که در پذیرایی از مهمانان ایرانی و خارجی دارند، به خوبی می‌دانند چطور باید بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهنددر این مقاله بهترین هتل‌های اصفهان را معرفی می‌کنیم و روش رزرو آن‌ها معرفی خواهیم کرد.

saadatrent

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی قدیمی‌ترین هتل اصفهان است و یکی از معروف‌ترین هتل‌های این شهر هم محسوب می‌شودفضای داخل هتل به اندازه‌ای دیدنی است که حتی مردم اصفهان هم برای تفریح به کافه و رستوران این هتل مجلل می‌روندعمارت هتل عباسی در زمان صفویه ساخته شده و در سال‌های اخیر چند بار مورد بازسازی قرار گرفتهاما این بازسازی‌ها هیچ‌وقت اصالت هتل را بر هم نزده؛ اتاق‌های هتل عباسی سبک صفوی دارند و نقش و نگار معماری آن دوران را به خوبی به مسافران نشان می‌دهند.

جذابیت‌های هتل عباسی به معماری داخلی آن محدود نمی‌شودحیاط عمارت با آبنمای بزرگ و درختان میوه آن هم به سبک صفوی طراحی شدهبا اقامت در این هتل، فرصت چند روز زندگی در چند چند قرن قبل را به دست می‌آورید و می‌توانید دوران اوج شکوهمندی اصفهان را متصور شوید.

این هتل در خیابان آمادگاه قرار دارد و تنها چند دقیقه با گذرگاه چهارباغ عباسی فاصله دارد، اما برای دسترسی با ماشین باید از خیابان باغ گلدسته به پارکینگ هتل عباسی بروید.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر از دیگر هتل‌های مجلل اصفهان است که در نزدیکی سی و سه پل واقع شده و تنها چند صد متر با زاینده رود فاصله دارداگر در فصل بهار در این هتل اقامت داشته باشید، ویوی پنجره اتاقتان شبیه به بهشت می‌شوددر این هتل هم چند کافه و رستوران وجود دارد؛ سرو صبحانه برای مسافران هتل رایگان است و برای سایر وعده‌های غذایی هم امکان خرید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی وجود دارد.

یکی از جذابیت‌های اصفهان باغ درختان میوه‌ای است که در آن قرار داردیکی از کافه رستوران‌های این هتل در باغ قرار گرفته و فصل‌های بهار و تابستان طرفداران بسیاری دارداکثر مسافران ترجیح می‌دهند میان وعده عصرانه‌شان را در باغ زیبای هتل سرو کنند.

هتل کوثر در بلوار ملت اصفهان، نبش خیابان چهارباغ بالا قرار گرفته استاین هتل برای مسافران پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته است.

هتل پیروزی اصفهان

اگر دوست دارید با چند دقیقه پیاده‌روی به نقش جهان زیبای اصفهان یا گذرگاه محبوب چهارباغ برسید، هتل پیروزی انتخاب مناسبی برای اقامت استهتل پیروزی اصفهان هم از دیگر هتل‌هایی است که بسیاری از مهمانان آن، گردشگران خارجی هستندعلاوه بر آن خدمات رستوران و کافه هتل هم کیفیت بالایی دارد و پذیرای مسافرانی است که داخل هتل اقامت می‌کنندالبته مسافرانی که در هتل‌های دیگر اقامت دارند یا شهروندان اصفهان هم می‌توانند مهمان رستوران و کافه این هتل باشند.

هتل پیروزی در میدان امام حسین، ابتدای خیابان چهارباغ پایین، جنب بانک ملی واقع شده استخیابان چهارباغ پایین یکی از پر رفت و آمدترین خیابان‌های اصفهان است، اما مسئولین هتل امکان پارک کردن خودروی مسافران را فراهم کرده‌اندهمچنین در نزدیکی هتل چند پارکینگ بزرگ قرار دارد.

 هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

اقامت در چهارباغ زیبا یکی از زیباترین تجربه‌هایی است که در سفر به اصفهان می‌توانید داشته باشیدبعضی از افراد تصور می‌کنند با اقامت در این هتل، به‌خاطر اینکه در میان پیاده روی چهارباغ قرار گرفته، نمی‌توانند جایی برای ماشینشان پیدا کنندمسئولین هتل عالی قاپو از پارکینگ بازار افتخار که در نزدیکی هتل قرار گرفته، برای وسیله نقلیه مسافران استفاده می‌کننددسترسی به این پارکینگ از سمت خیابان شمس آبادی ساده استاین هتل در انتهای خیابان عباس آباد قرار گرفته.

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان جزو هتل‌های خوب اصفهان است که خدمات مختلفی به مسافران داخلی و خارجی ارائه می‌دهدپنجره‌های این هتل به گذرگاه چهارباغ اشراف دارداگر در این هتل اقامت داشته باشید، می‌توانید برای بازدید از تمام دیدنی‌های اصفهان پیاده بروید.

هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر اصفهان در نزدیکی هتل عباسی واقع شده و از دیگر هتل‌هایی است که در بهترین موقعیت برای دسترسی به دیدنی‌های شهر قرار دارددر این هتل هم می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به اکثر جاهای دیدنی اصفهان برسیدهتل سفیر جزو هتل‌های لوکس اصفهان است که خدمات متنوعی به مسافران ارائه می‌دهدجالب است بدانید که خدمات این هتل به گونه‌ای ارائه می‌شود که هم برای مسافران داخلی و هم مسافران خارجی کاربردی باشدیکی از مشهورترین جذابیت‌های هتل سفیر حمام سنتی ایرانی و اتاق ماساژ آن است.

هتل سفیر در خیابان آمادگاه اصفهان قرار گرفته است و مثل هتل عباسی از یک سمت به گذرگاه چهارباغ دسترسی دارد و از سمت دیگر به خیابان باغ گلدسته می‌رسد.

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان یکی از هتل برج‌های اصفهان استیکی از جذاب‌ترین قسمت‌های هتل بالاترین طبقه آن است؛ در این طبقه رستوران گردان قرار داردبخشی از نمای رستوران به زاینده رود و آبادی‌های اطراف آن اشراف دارد و بخشی دیگر به خیابان‌‌های اطراف مشرف است.

هتل آسمان یکی از مجموعه‌هایی است که از مسافران خارجی که برای کنفرانس‌ها و مراسم‌های مختلف به اصفهان می‌آیند، پذیرایی می‌کندبه همین دلیل پذیرایی این هتل کیفیت بالایی دارد و اتاق‌های آن هم لوکس است و به صورت حرفه‌ای طراحی شدهنزدیکی هتل آسمان به جاذبه‌های گردشگری اصفهان از دیگر نکات مثبت آن است.

هتل آسمان در اصفهان، پل فلزی، چهار راه قلم‌زنی، ابتدای خیابان مطهری قرار گرفته است.

برای اقامت در اصفهان کدام هتل ها را انتخاب کنیم؟1

رزرو بهترین هتل‌های اصفهان

همه هتل‌هایی که در لیست وجود داشتند، جزو بهترین‌های اصفهان محسوب می‌شوند و مسافران از اتاق‌های این هتل‌ها استقبال زیادی می‌کنندبه همین دلیل افرادی که قصد اقامت در این هتل‌ها را دارند، باید پیش از سفر به اصفهان برای رزرو اتاق اقدام کنند، به خصوص اگر قصد داشته باشند در روزهای پرمسافر مثل نوروز یا تعطیلات چندروزه به اصفهان سفر کنندرهی نو سیستم رزرواسیون بهترین هتل‌های کشور است که خدمات رزرو اتاق در هتل‌‌های شهر اصفهان را هم ارائه می‌دهدبا استفاده از این پلتفرم، به راحتی می‌توانید اتاق مورد نظرتان را در تاریخی که قصد سفر به اصفهان دارید، رزرو کنید.