شیراز و زیبایی‌های آن نیاز به توصیف ندارد و هر‌کس برای قدری هم شده با شهر نارنج‌ها آشنا است. بدون‌شک اگر بخواهیم برای سفر بعدی خود مقصدی را مشخص کنیم، شیراز یکی از گزینه‌های قطعی روی میز ما خواهد بود. پس اگر تصمیم گرفته‌اید در سفر بعدی خود، سری به شهر علم و ادب بزنید، قبل از جستجو برای قیمت هتل بزرگ شیراز حتما این‌مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

saadatrent

شیراز یکی از شهر‌های محبوب ایران برای مسافران، توریست‌ها و گردشگران است. مسافران زیادی با سلیقه‌های مختلف، به شیراز سفر می‌کنند. به دلیل تعداد زیاد مسافرانی که به شیراز سفر می‌کنند، هتل‌ها و اقامتگاه‌های متفاوتی برای اقامت میهمانان ایجاد شده است.

در این‌مقاله می‌خواهیم درباره تعدادی از هاستل‌ها و مهمان‌سرا‌های شیراز صحبت کنیم. اگر دوست دارید درباره اقامتگاه‌های شیراز اطلاعات بیشتری داشته باشید، این‌مطلب را بادقت مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از قیمت هتل‌‎ها و مهمان‌پذیرهای شیراز مانند قیمت هتل الیزه شیراز کافی است سری به سایت علی بابا بزنید.

رزرو مهمانپذیر یا هاستل در شیراز

نوعی از اقامتگاه‌های اقتصادی که مسافران زیادی از آنها استفاده می‌کنند، هاستل‌ها یا مهمان‌سرا‌ها هستند. معمولا مهمانپذیر‌ها، قیمت کمتری از هتل‌های چند‌ستاره دارند و همین موضوع نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند. اگر نگاهی به قیمت هتل بزرگ شیراز یا دیگر هتل‌ها داشته باشید شاید ترجیح دهید هزینه هتل را برای موارد دیگری صرف کنید و برای محل اقامت خود هاستل یا مهمانپذیری ساده را انتخاب کنید.

البته مهمانپذیر‌ها نیز انواع مختلف دارند و شما باشید بسته به شرایط و نیاز خود مواردی را انتخاب کنید. معمولا هاستل‌های برای مواردی که شما سفری برای کار یا انفرادی به شهری دارید انتخاب مناسبی هستند و شما از یک فضای اشتراکی برای اقامت استفاده می‌کنید.

در ادامه درباره تعدادی از مهمانپذیر‌های شیراز صحبت خواهیم کرد. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها مانند قیمت هتل الیزه شیراز داشته باشید، کافی است نام آن‌ها را در سایت علی بابا جستجو کنید.

 

مهمانپذیر و هاستل در شیراز1

 

مهمانپذیر سعید شیراز

یکی از مهمانپذیر‌های محبوب در شیراز که مسافران زیادی از آن استفاده کرده‌اند، مهمانپذیر سعید شیراز است. این‌محل فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرده و یکی از محل‌های قدیمی شیراز برای مسافران به شمار می‌رود.

مهمانپذیر در سال‌های بعد بازسازی نیز شده و در حال حاضر با حدود ۲۶ واحد اقامتی آماده پذیرایی از میهمانان شهر شیراز است. مهمانپذیر سعید موقعیت خوبی در شهر دارد و مسافران به‌راحتی به بسیاری از نقاط دیدنی و مهم شهر دسترسی دارند.

اماکنی مانند حرم شاه‌چراغ، بازار و حمام وکیل در فاصله مناسبی از مهمانپذیر قرار دارند و اگر در این‌مهمانپذیر ساکن بودید حتما سری به آنها بزنید‍. مهمانپذیر سعید یکی از محل‌های درجه‌یک برای اقامت مسافران است. اگر با پله‌‌ها مشکل دارید دقت داشته باشید که ورودی همکف این‌مهمانپذیر حدود ۱۵ پله دارد. اتاق یک‌تخته تا واحد دو‌خوابه برای پنج نفر از واحد‌هایی هستند که در مهمانپذیر سعید برای مسافران مهیا هستند.

مهمانپذیر نصر شیراز

بیش از سی‌سال است مهمانپذیر نصر در شیراز از میهمانان شهر زیبای شیراز پذیرایی می‌کند و فضای مناسبی را برای اقامت آن‌ها فراهم کرده است. مهمانپذیر نصر سه طبقه دارد و حدود ۲۰ واحد اقامتی متنوع را باتوجه‌به ظرفیت به مسافران ارائه می‌دهد.

یکی از نکات جالب مهمانپذیر نصر این است که در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده و بسیاری از امکانات را برای راحتی و آسایش مهمانان فراهم کرده است. مهمانپذیر ممتاز و درجه یک نصر موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد و از آن به بسیاری از نقاط شهر می‌توان به‌راحتی دسترسی داشت. مهمانپذیر نصر تا حرم شاه‌چراغ و بازار وکیل حدود دو کیلومتر فاصله دارد. توصیه می‌شود قبل از رزرو مهمانپذیر در شیراز حتما از یکی از سایت‌های معتبر مانند علی بابا درباره آن‌‎ها مطالعه کنید و نظرات مسافران اخیر آن را نیز ببینید.

 

مهمانپذیر و هاستل در شیراز2

 

مهمانپذیر پردیس شیراز

یکی دیگر از مهمانپذیر‌های قدیمی شیراز که حین مقایسه هتل‌های شیراز و قیمت آن‌ها مانند بررسی قیمت هتل الیزه شیراز بهتر است نگاهی به آن داشته باشید، مهمانپذیر پردیس شیراز است. پردیس در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده تا امکانات بهتری را برای آسایش مسافران فراهم کند.

مهمانپذیر تا بسیاری از نقاط دیدنی و مهم شهر فاصله مناسبی دارد و شما با اقامت در این‌محل تا ارگ کریم خان، حمام و بازار وکیل، خانه زینت الملوک، آرامگاه حافظ و نارنجستان قوام فاصله‌ای کمتر از ۴ کیلومتر خواهید داشت. در‌هنگام رزرو اتاق‌های مهمانپذیر پردیس دربار امکانات و تفاوت‌های اتاق‌ها مطالعه کنید.

سخن آخر

دیدنی‌ها و جاذبه‌های شیراز به حدی زیاد هستند که برای تماشای آن‌ها باید حداقل چند‌روزی را در این‌شهر باشید. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سفر به شیراز رزرو اقامتگاهی مناسب است. در این‌مقاله درباره تعدادی از مهماپذیر‌های شیراز صحبت کردیم.

اگر دوست دارید درباره هاستل‌ها، مهمانپذیر‌ها و هتل‌های شیراز بیشتر بدانید یا از جزئیات آن‌ها بیشتر بدانید کافی است به سایت علی بابا مراجعه کنید. مثلا اگر دوست دارید درباره قیمت هتل بزرگ شیراز جزئیات دقیقی را داشته باشید نام آن را در سایت جستجو کنید.