اگر از طرفداران هتل های لوکس پنج ستاره هستید، احتمالا نام هتل قصر طلایی مشهد به گوشتان خورده باشد. این هتل باشکوه و زیبا یک قصر مجلل در مشهد است که به گردشگران و زائران خدمت رسانی می کند. امکانات کم نظیر این هتل باعث شده افراد زیادی خواهان اقامت در آن باشند و هنگام سفر به مشهد، آن را رزرو کنند. اگر شما هم قصد رزرو هتل قصر طلایی مشهد را دارید، در این مطلب با ما همراه باشید تا با ویژگی های فوق العاده آن آشنا شوید. در ضمن، برای رزرو این هتل مجلل کافی است به مرجع رزرو اقامتگاه سفربازی سر بزنید.

saadatrent

معرفی هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد که یکی از لاکچری ترین هتل های ایران به شمار می آید، از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. امکانات متنوع هتل به قدری زیاد است که می توانید بخشی از سفرتان را در هتل بگذرانید و از این امکانات استفاده کنید. معماری هنرمندانه هتل، به آن شکوه خاصی بخشیده و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. دسترسی خوب هتل قصر طلایی به جاذبه های دیدنی مشهد، یکی دیگر از مزیت های آن می باشد. اگر دوست دارید قبل از سفر برنامه ریزی دقیقی انجام دهید، می توانید به صفحه مشهد کجا بریم مراجعه کنید و نقاط گردشگری و تفریحی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هتل قصر طلایی مشهد چه امکاناتی دارد؟

امکانات این هتل پنج ستاره مشهد، به شما امکان این را می دهد که از تمامی اوقات سفر خود لذت ببرید و تجربه اقامتی منحصر به فرد را داشته باشید. این امکانات شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن اسپا، اتاق نمک، رستوران های متنوع، کافی شاپ های باکیفیت، باشگاه بدنسازی، سالن بیلیارد، مکان بازی کودکان، سالن زیبایی و آرایشگاه، آژانس مسافرتی، سالن بازی های رایانه ای، کتابخانه، بیزینس سنتر، بانک و… می باشد. خدمات ترانسفر فرودگاهی و راه آهن، خشک شویی و خانه داری نیز برای رفاه حال مهمانان در نظر گرفته شده است. به طور خلاصه، هر چیزی که برای یک اقامت لذت بخش نیاز دارید، در این هتل گرد هم آمده است.

هتل قصر طلایی مشهد، یک انتخاب منحصر به فرد برای اقامت!1

اتاق های هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد بازه وسیعی برای انتخاب واحد اقامتی در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب، دستتان باز است تا بهترین گزینه را مطابق سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید و مطمئن باشید که همه چیز باب میل شما خواهد بود. اتاق های این هتل مجلل شامل گزینه های زیادی شامل دبل لندسکیپ، دبل لاکچری، دبل پانوراما، دبل پانوراما تراس دار، کانکت دبل لاکچری، دبل لاکچری تراس دار، دبل آتریوم و اتاق سینگل می شود. هر کدام از این اتاق ها امکانات و فضای به خصوصی دارند که می توانند لحظاتی به یاد ماندنی برایتان در مشهد بسازند. همچنین برای ایجاد دیگر لحظات به یاد ماندنی با بررسی برچسب رزرو هتل و ویلا در مشهد – اطراف حرم انواع اقامتگاه های نزدیک به حرم را مشاهده کنید.

سوئیت های هتل قصر طلایی مشهد

اگر دوست دارید فضای بیشتری از اتاق های هتل در اختیار داشته باشید، انتخاب از بین سوئیت های حیرت انگیز این مجموعه می تواند گزینه خوبی برایتان باشد. این سوئیت ها دارای ظرفیت و امکانات متفاوتی هستند و محیطی گرم و صمیمی دارند. سوئیت های هتل قصر طلایی شامل آپارتمان رویال، کیدز سوئیت، جونیور سوئیت، سنیور سوئیت، قاجاری سوئیت، وسترن سوئیت، پرزیدنت سوئیت، پرنسس سوئیت، امپریال سوئیت و پرنسس رویال می باشد.

سوئیت ها برای خانواده های پرجمعیت یک گزینه عالی محسوب می شوند. به علاوه، زوج ها و کسانی که تعداد همراهان زیادی ندارند نیز می توانند از مزایای اقامت در سوئیت بهره مند شوند. در نتیجه، افراد می توانند در واحد بزرگ تری اقامت داشته باشند و فضاهای مختلفی برای استراحت، نشیمن، خواب و… در اختیارشان قرار گیرد. معمولا وقتی مهمانان در سوئیت اقامت می کنند، حس می کنند در خانه خودشان هستند و هر چیزی که نیاز داشته باشند برایشان فراهم است.

هتل قصر طلایی مشهد، یک انتخاب منحصر به فرد برای اقامت!2

سالن های برگزاری مجالس و همایش هتل قصر طلایی مشهد

افراد زیادی وجود دارند که به دلایل کاری به مشهد سفر می کنند و در کارگاه ها، همایش ها و… شرکت می کنند. به علاوه، افرادی به دنبال سالن ها و تالارهای لوکس مشهد می گردند که بتوانند مجالس و ضیافت های خود را به نحو احسن برگزار کنند. سالن های هتل بین المللی قصر طلایی برای برگزاری هرگونه همایش، کنفرانس، مراسم، ضیافت و… آماده هستند و بهترین خدمات را به مهمانان ارائه می دهند.

سالن های هتل قصر طلایی شامل سالن کفرانس الیزه، سالن هیوا، سالن پرستیژ، سالن اشراف، سالن آمفی تئاتر آذین و میتینگ روم می شوند. معماری باشکوه و ظریف به کار رفته در این سالن ها در کنار امکانات، وسایل و چیدمان به خصوص آن ها، یک ترکیب منحصر به فرد می سازد.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل قصر طلایی مشهد

یکی از هیجان انگیز تجربه های هر سفر، تجربه چشیدن غذاها، دسرها، خوراکی ها و نوشیدنی های خوش طعم در آن شهر می باشد. این تجربه می تواند سفر را خاطره انگیزتر کند و لحظات دلپذیری به ارمغان بیاورد. از طرف دیگر، پیدا کردن رستوران و کافی شاپ خوب در شهر مقصد معمولا یک چالش محسوب می شود. بسیاری از مجموعه های غذایی کیفیت خوبی ندارند و خدمات مناسبی ارائه نمی دهند.

هتل قصر طلایی مشهد، یک انتخاب منحصر به فرد برای اقامت!3

رستوران ها و کافی شاپ های متنوع هتل قصر طلایی خیال مهمانان را از بابت صرف غذای باکیفیت راحت می کنند. مجموعه غذایی این هتل از بخش های مختلفی تشکیل شده که سلیقه های زیادی را تحت پوشش قرار می دهد. رستوران های ضیافت، ترنم، زوشا، بارگاه، ترمه و فرانسیسکو در هتل قصر طلایی می توانند گزینه های هیجان انگیزی برای صرف وعده های غذایی محسوب شوند. انواع غذاهای سنتی، مدرن، ایرانی، فرنگی و… در این رستوران ها تهیه می شود که باب میل مهمانان قرار می گیرد.

کافی شاپ های هتل قصر طلایی نیز شامل لانژ، آتریوم مینوتا، لابی و کافی شاپ مجموعه تفریحی و اسپا می شوند. انواع نوشیدنی های گوارا، دسرها و کیک های جذاب، غذاهای مدرن و… در آن ها سرو می شود. هیچ چیز بهتر از نوشیدن یک نوشیدنی داغ نمی تواند پس از یک روز شلوغ، خستگی را از تنتان بیرون کند. اوقاتی از سفر خود را به این کافی شاپ ها اختصاص دهید و از سپری کردن لحظاتتان در کنار دوستان، خانواده و یا آشنایان لذت ببرید.