بخش زیادی از خوش گذرانی در سفر به انتخاب هتل مناسب بازمی‌گردد. جایی که بتوان به راحتی در آن استراحت کرد و انرژی لازم برای گشت و گذار را بازیافت. سفر به اهواز با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی زیبایش می‌تواند سفری بی نظیر برای شما باشد. سفری که در آن می‌توانید از مردم خونگرم و سرزمین زیبایش انرژی بسیاری دریافت کنید. اگر می‌خواهید همه‌ی بخش‌های سفر شما بی نظیر و درست مطابق با سلیقه‌تان باشد بهتر است در انتخاب هتل دقت کنید. هتل های اهواز اگرچه زیاد نیستند اما هرکدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. سفرزون در این مطلب شما را با این اقامتگاه‌های معتبر آشنا می‌کند.

saadatrent

تجربه‌ی بهترین اقامت در هتل های اهواز

خوب یا بد بودن یک هتل می‌تواند به طور مستقیم با سلیقه و اولویت‌های شما مرتبط باشد. بنابراین برای شناسایی اینکه کدام هتل برای شما مناسب‌تر است باید اول اولویت‌های خود ( شامل بودجه، تعداد روزهای اقامت ، خدمات مورد نیاز و…) را بشناسید. در ادامه هتل های اهواز را مرور کنید و بهترین اقامتگاه را برای سفر خود انتخاب کنید.

هتل پارس اهواز ، اقامتی بی دغدغه و مرفه

هتلی معتبر به چشم انداز زیبا به رود کارون و پل سفید اهواز است. این هتل در سال ۱۳۴۷ با نام هتل فجر شروع به کار کرده است. اما گذر سال‌ها فعالیت نه تنها از کیفیت آن کم نکرده بلکه اعتبار بسیاری را نیز به دست آورده است. این هتل پنج ستاره در حال حاضر یکی از لوکس‌ترین هتل های اهواز با بهترین نوع خدمت رسانی است. کافی شاپ، سالن اجتماعات، استخر روباز، سالن بیلیارد و کافی نت بخشی از خدمات هتل پارس اهواز است. اگر این هتل انتخاب شماست می‌توانید بعد از صرف شام در رستوران بی نظیر این هتل، در کنار رود کارون پیاده روی کنید و از شب‌های اهواز لذت ببرید. قیمت یک شب اقامت در اتاق دو تخته هتل پارس از ۵۶۰ هزار تومان شروع می‌شود.

آدرس: اهواز، خیابان بیست و چهار متری، خیابان شهید عابدی

هتل نادری ، اقامتگاه ۶۰ ساله‌ی اهواز

هتل های اهواز
هتل های اهواز

هتل نادری نامی است که در ذهن همه ما آشناست. هتل نادری اهواز یکی از مجموعه هتل‌های نادری است که میزبان مهمانان شهر اهواز است. این هتل در سال ۴۲ شروع به فعالیت کرد و از همان زمان تا امروز یکی از هتل‌های محبوب شهر به حساب می‌آید. این هتل در سال ۹۲ بازسازی شد و بسیاری از فضاهای آن با دکوراسیون جدید به مسافران خدمت رسانی می‌کند. اگر به دنبال یک هتل با کیفیت نسبتا بالا و خدمات متنوع هستید اما بودجه هم برایتان مهم است ، هتل نادری بهترین انتخاب برای شما است. این هتل یکی از مهم‌ترین هتل های اهواز است و کافی شاپ، سالن بیلیارد و اینترنت پر سرعت در شمار خدماتی است که هتل نادری ارائه می‌کند. رستوران آینه که یکی از معروف‌ترین رستوران‌های اهواز است زیر مجموعه‌ی هتل نادری اهواز به حساب می‌آید. قیمت یک شب اقامت در اتاق دو تخته از ۲۹۷ هزار تومان شروع می‌شود.

آدرس: اهواز، خیابان امام خمینی شرقی، بین ادهم و گندمی

هتل اکسین ، سه ستاره‌ی با کیفیت

از نمای بیرونی ساختمان هتل متوجه می‌شویم که پا به یک هتل تمیز و با کیفیت گذاشته‌ایم. هتل اکسین یکی از هتل های محبوب اهواز است که در کوی ملت قرار دارد. این هتل بعد از بازسازی در سال ۸۸ به یکی از مهم‌ترین مراکز رفاهی تبدیل شد. از این هتل تا فرودگاه تنها ۵ دقیقه فاصله است. قیمت یک شب اقامت در اتاق دو تخته از ۳۴۴ هزار تومان شروع می‌شود.

آدرس: اهواز، بلوار پاسداران، کوی ملت، بالاتر از شرکت ملی حفاری.


برای دریافت راهنمای سفر به اهواز کلیک کنید.


 

هتل پرشیا ، همسایه‌ی کارون

در هتل پرشیای اهواز می‌توانید آسوده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین اقامت را داشته باشید. رستوران، سالن اجتماعات، سالن بیلیارد و اینترنت رایگان از خدمات این هتل است. روز کارون تنها یک کیلومتر با هتل پرشیا فاصله دارد. بنابراین می‌توانید صبحانه‌ی خود را با چشم انداز زیبای کارون صرف کنید. شروع قیمت اتاق‌های دو تخته در این هتل از ۲۹۷ هزار تومان است.

آدرس : اهواز، چهار راه امام، خیابان دکتر شریعتی، خیابان صدر السادات (سیروس)

هتل نیشکر ، دسترسی آسان به جاذبه‌های اهواز

اگر به دنبال هتلی با صفا و زیبا برای اقامت در شهر اهواز هستید هتل نیشکر انتخاب مناسبی برای شما است. نیشکر یکی از هتل های اهواز است که با وجود کیفیت و خدمات مناسب هزینه‌ای متناسب دارد. مهم‌ترین عامل محبوبیت این هتل برخورد پرسنل با مهمانان است. قیمت یک شب اقامت در اتاق دو تخته از ۳۶۵ هزار تومان آغاز می‌شود.

آدرس: اهواز – جاده گلستان – سه راهی گلستان – جنب اداره توسعه نی شکر

هتل هدیه ، آپارتمانی برای پذیرایی از مهمانان

یکی از دنج‌ترین هتل های اهواز است که در منطقه‌ی کیانپارس قرار دارد. این هتل با سوئیت‌ها و آپارتمان‌هایی در ظرفیت‌های مختلف و امکانات رفاهی استاندارد می‌تواند اقامتگاه خوبی برای مسافران شهر اهواز باشد. شروع قیمت آپارتمان‌های دو تخته از ۴۲۷ هزار تومان است.

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان ۲۰ غربی

هتل ایران ، دسترسی به مراکز تجاری

این هتل ۶ طبقه‌ی اهوازی می‌تواند یکی از بهترین اقامتگاه‌های آسوده‌ برای شما باشد. هتل ایران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین هتل های اهواز است که در خیابان شریعتی قرار دارد. اطراف هتل محل قرارگیری بهترین مراکز خرید اهواز است. بنابراین می‌توانید به سادگی در اطراف هتل بگردید و خرید کنید. هزینه‌ی یک شب اقامت در اتاق دو تخته این هتل از ۲۹۰ هزار تومان شروع می‌شود.

آدرس: اهواز – خیابان شریعتی – چهار راه امام خمینی

هتل باغ معین ، اقامت در باغ

فضای این هتل با اقامتگاه‌های دیگر اهواز کمی متفاوت است. محوطه‌ی هتل باغی باصفا است که می‌توانید در آن بنشینید و چای صرف کنید. رستوران سنتی و کافی شاپ فضای باز پرطرفدارترین بخش این هتل باغ است. هتل باغ معین حدود ده سال است که شروع به فعالیت کرده و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن دسترسی آسان به مرکز شهر است. اگر مهمان این مجموعه هستید بهتر است بدانید که هزینه‌ی یک شب اقامت در اتاق دو تخته از ۲۹۷ هزار تومان شروع می‌شود.

آدرس: اهواز، ۲۴ متری، خیابان نظام وفا، پشت پمپ بنزین


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های اهواز کلیک کنید.