برای شروع هر سفر و پیش از آن که سفر آغاز شود، یکی مهم‌ترین موارد بررسی، محل اقامت است. شهر رشت ، به عنوان یکی از پر توریست‌ترین شهرهای کشور، هتل‌های زیادی با کیفیت بالا و امکانات کامل فراهم آورده که مورد انتخاب بسیاری از گردشگران است. هتل های رشت با امکانات رفاهی سطح بالا و قیمت‌های مناسب،برای استفاده گردشگران در این شهر بنا شده‌اند و هر فرد می‌تواند بسته به سلیقه و نیاز خود و هزینه هتل‌ها، با خیالی آسوده یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. مسافران می‌توانند هر یک از این هتل‌ها را در شهر محل زندگی‌شان رزرو کنند و با خیال راحت به رشت سفر کنند.

saadatrent

انتخاب محل اقامت چند نوع دارد و فرد به فرد بر اساس سلیقه، نوع شخصیت و هزینه‌ها متفاوت است. بسیاری از افراد علاقه‌مند به سفرهای هیچهایکی و اقامت در هاستل‌های ارزان قیمت هستند. دسته‌ای دیگر اقامتگاه‌های بومگردی و سنتی را ترجیح می‌دهند و دسته سوم که عموما محل اقامت‌شان را پیش از سفر انتخاب می‌کنند، طرفدار هتل‌ها هستند.

در ادامه برای آشنایی با هتل های رشت، شرایط و امکانات آن‌ها، با سفرزون همراه باشید:

هتل کادوس؛ مجلل و باشکوه

هتل کادوس | هتل های رشت
هتل کادوس | هتل های رشت

هتل ۴ ستاره کادوس یا گراندهتل رشت، از بزرگترین و شیک‌ترین هتل های رشت است. هتل کادوس با نمایی زیبا و مجلل دارای ۹۶ اتاق است. این هتل با دارا بودن بهترین امکانات اقامتی جزو برترین هتل های رشت است.

از امکانات هتل کادوس می‌توان به دارا بودن استخر روباز، محوطه باغ، ۴ زمین تنیس، پارک کودکان و رستوران اشاره کرد. علاوه‌بر آن، هتل کادوس چند سالن برای برگزاری مراسم‌های مختلف و همچنین اتاق عقد و عروسی دارد. این هتل با امکانات رفاهی کامل و محیطی آرام بهترین گزینه برای مسافران رشت است. محل قرارگیری هتل و موقعیت جغرافیایی و دسترسی آن به شهر، بازارها و اماکن دیدنی نیز بسیار عالی است.

آدرس این هتل لوکس را یادداشت کنید تا یک شب اقامت آرام را در آن تجربه کنید: رشت، منظریه، هتل بزرگ کادوس.

نمای ۳۶۰ درجه از هتل کادوس

آدرس هتل کادوس روی نقشه گوگل


برای دریافت راهنمای سفر به رشت کلیک کنید.


هتل شبستان؛ انتخابی به یادماندنی

هتل شبستان
هتل شبستان

هتل شبستان رشت، هتلی ۴ ستاره با موقعیتی عالی در این شهر است. این هتل مساحتی در حدودی ۱۵۰۰ متر مربع دارد و در سال ۱۳۹۱ افتتاح شده‌است. محیط هتل آرام است و اتاق‌ها از نظر بهداشت و پاکیزگی عالی هستند. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به جکوزی هستند و در برخی اتاق‌ها نیز وسایل ورزشی قرار دارد. منظره هتل شبستان در میان هتل های رشت زبانزد است و پنجره اتاق‌ها به چشم‌اندازی فوق‌العاده زیبا از شهر باز می‌شود.

در این هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی سرو می‌شود و کافی‌شاپ نیز در طبقه همکف قرار دارد. اینترنت پرسرعت نیز یکی دیگر نکات مثبت این هتل است. پرسنل هتل شبستان رشت، کادری مجرب و آموزش‌دیده‌اند که با برخوردی مناسب و محترمانه به استقبال‌تان می‌آیند.

نکته مهم درباره این هتل قرارگیری در مکان مناسب و نزدیک به مکان‌های دیدنی از جمله موزه رشت ، عمارت کلاه‌فرنگی، آرامگاه میرزا کوچک‌خان جنگلی و … است. اگر مسافر رشت بودید، حتما برای اقامت این هتل زیبا را انتخاب کنید.

آدرس هتل ۴ ستاره شبستان را در دفترچه سفرتان یاددداشت کنید و به همراه داشته‌باشید: رشت، فلکه گلسار، ابتدای خیابان بنت‌الهدی.

نمای ۳۶۰ درجه از هتل شبستان

آدرس هتل شبستان روی نقشه گوگل

هتل پردیس؛ هتلی که از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد

هتل پردیس
هتل پردیس

هتل پردیس رشت، هتلی با قدمت زیاد است که به دلیل امکانات خوب و خدمات عالی در میان گردشگران این شهر محبوب است. هتل پردیس از آن دسته هتل های رشت است که می‌تواند مسافران را راضی نگاه دارد و آن‌ها را از انتخابشان خرسند کند. این هتل ۳ ستاره، با ۵۰ باب اتاق در بهترین منطقه رشت قرار دارد و به بسیاری از مکان‌های دیدنی این شهر دسترسی دارد.

رستوران هتل پردیس با انواع غذاهای ایرانی‌اش معروف است و کافه تریای این هتل، محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد. اگر برای اقامت به دنبال هتلی آرام، با امکانات کامل  و دسترسی عالی هستید، هتل پردیس رشت انتخاب رضایت‌بخشی برایتان خواهد بود.

برای رسیدن به هتل پردیس باید به رشت، بلوار امام خمینی (ره)، نبش بلوار آزادی بروید.

آدرس هتل پردیس روی نقشه گوگل

هتل ساحلی بهارستان؛ خاطره یک شب با موسیقی آرامبخش دریا

هتل ساحلی بهارستان
هتل ساحلی بهارستان

اگر به دنبال هتلی در نزدیکی دریا می‌گردید تا از صدای موج‌های آب و منظره زیبای دریا لذت ببرید، هتل ساحلی بهارستان بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این هتل ۳ ستاره که در زیبا کنار قرار دارد، در نزدیکی قرار گرفته و مسافرانی که هتل ساحلی بهارستان را انتخاب می‌کنند ،می‌توانند از بالکن هتل، به نظاره دریا بنشینند.

در میان هتل های رشت ، هتل ساحلی بهارستان به دلیل مجاورت با دریا و امکان انجام ورزش‌های ساحلی بسیار محبوب است. تفریحاتی که می‌توان در هتل ساحلی بهارستان به آن مشغول شد، عبارتند از: فوتبال ساحلی، دوچرخه سواری، اسکی روی آب و قایق سواری و سوار کاری. رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و سنتی را سرو می‌کند که طعم فوق‌العاده آن همیشه در خاطرتان می‌ماند. هتل ساحلی بهارستان تجربه‌ای متفاوت در میان هتل های رشت است که برای یک اقامت به یادماندنی بهترین مکان به شمار می‌رود.

آدرس این هتل ساحلی زیبا را به خاطر بسپارید: رشت ، جاده بندر انزلی ، سه راه لیجارکی (حسن رود) ، کیلومتر ۱۴ جاده زیباکنار ، ۳۰۰ متر بعد از پمپ بنزین.

آدرس هتل ساحلی بهارستان روی نقشه گوگل

هتل صبوری رشت؛ تجربه یک اقامت عالی در رشت

هتل صبوری
هتل صبوری

هتل صبوری رشت هتلی نوساز در این شهر است که از سال ۱۳۹۴ فعالیت خودش را آغاز کرده. این هتل از جمله پرطرفدارترین هتل های رشت است. امکانات و خدمات ارائه شده در هتل صبوری رشت متناسب با نیاز گردشگران است و هدف مدیریت آن، به وجود آوردن محیط آرام و خاطرات خوب برای مسافران است.

این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت است و وجود خشکشویی در این هتل، اغلب مسافران را غافلگیر و خوشحال می‌کند. کافی‌شاپ هتل صبوری با ارائه خدمات مناسب به گردشگران از محبوب‌ترین مکان‌های این هتل است. این هتل ۳ ستاره دسترسی خوبی به مکان‌های دیدنی و گردشگری شهر رشت دارد و یکی از انتخاب‌های عالی برای گردشگران به شمار می‌رود.

آدرس هتل صبوری رشت را به خاطر بسپارید: رشت – خیابان رسالت – رودبارتان – مقابل پارک شهید گلستانی.

آدرس هتل صبوری رشت روی نقشه گوگل

هتل پامچال رشت؛ نگین هتل‌های رشت

هتل پامچال | هتل های رشت
هتل پامچال | هتل های رشت

هتل پامچال رشت با نمایی زیبا و باشکوه هر چشمی را به خودش خیره می‌کند. این هتل بزرگ و لوکس که در شهر رشت قرار دارد با امکانات رفاهی مناسب و خدمات بسیار عالی، جز اولین انتخاب‌های مسافران در میان هتل های رشت است. هتل پامچال رشت ۳ ستاره است و اتاق‌هایی از ۲ تا ۵ تخت دارد. اتاق‌ها دارای تجهیزات کامل هستند و برای گذراندن یک شب خاطره‌انگیز در کنار اعضای خانواده مناسب است.

اینترنت رایگان، خدمات خانه‌داری، پذیرش ۲۴ ساعته و رستوران در طبقه همکف هتل با غذاهای عالی از دیگر امکانات این هتل است. اگر انتخاب شما هتل پامچال رشت است به آدرس زیر مراجعه کنید:

رشت،بلوار امام خمینی،میدان مصلی.

آدرس هتل پامچال رشت روی نقشه گوگل

هتل دو ستاره پارک؛ پرطرفدار و محبوب

هتل دو ستاره پارک
هتل دو ستاره پارک

هتل دو ستاره پارک در مرکز شهر قرار دارد و یکی از مناسب‌ترین هتل های رشت برای اقامت گردشگران این شهر است. هتل دو ستاره پارک ، با امکانات رفاهی مناسب، موقعیت جغرافیایی مرکزی و همچنین دسترسی مناسب به مراکز تفریحی و خرید رشت، طرفداران زیادی دارد.

رستوران این هتل انواع غذاهای گیلانی را سرو می‌کند و برای علاقه‌مندان به غذاهای محلی این استان بسیار مناسب است. این رستوران شرایطی را فرهم کرده تا افرادی که دوست دارند غذایشان را در  اخل اتاق میل کنند، از این امکان استفاده کنند. هتل دو ستاره پارک قیمت مناسبی دارد و برای گردشگران رشت، مکان مناسبی برای اقامت محسوب می‌شود.

آدرس این هتل را به خاطر بسپارید: رشت، خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان شهرداری.

آدرس هتل دو ستاره پارک روی نقشه گوگل

هتل اردیبهشت؛ ارزان‌قیمت و مناسب در هتل های رشت

هتل اردیبهشت
هتل اردیبهشت | هتل های رشت

هتل اردیبهشت رشت واقع در میدان شهرداری معروف این شهر است. این هتل برای کسانی که به دنبال محل اقامتی ارزان با دسترسی بالا می‌گردند بسیار مناسب است. هتل اردیبهشت با موقعیت عالی و خدمات رسانی مناسب، انتخاب بسیاری از مسافران از میان هتل های رشت است. این هتل ۲ ستاره، انواع غذاهای محلی و سنتی گیلان و شهرهای شمالی را سرو می‌کند و طعم لذیذ آن‌ها همیشه زیر زبانتان می‌ماند.

اگر می‌خواهید به این هتل زیبا بروید، همین حالا آدرس آن را یادداشت کنید: رشت، میدان شهدای ذهاب، جنب مخابرات.

آدرس هتل اردیبهشت روی نقشه گوگل

هتل غدیر رشت

هتل غدیر
هتل غدیر

هتل غدیر رشت، هتلی نوساز است که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۳ آغاز کرده‌است. این هتل در ۱۵ کیلومتری شهر رشت و در منطقه کوچصفهان قرار دارد. کوچصفهان یکی از زیباترین و خوش آب‌و‌هواترین مناطق شمالی کشور است که به سبب همین مورد، هتل الغدیر مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته‌است.

از نکات مثبت این هتل، قرارگیری در محلی است که به دیگر شهرهای شمالی نزدیک هستند. هتل الغدیر محیط آرامی دارد و و آب‌و‌هوای بی‌نظیر آن می‌تواند گردشگران را چند روزی از آلودگی‌ شهرهای بزرگ دور کند. اگر به شهر رشت آمدید، حتما هتل الغدیر را انتخاب کنید و مطمئن باشید هرگز پشیمان نخواهید شد.

آدرس هتل الغدیر رشت را در دفترچه سفرتان یادداشت کنید: رشت، کوچصفهان، کمربندی امام رضا، نرسیده به میدان امام رضا(۱۵ کیلومتری رشت).

آدرس هتل غدیر رشت روی نقشه گوگل

آیا تا به حال به رشت سفر کرده‌اید؟ اگر طرفدار  اقامت در هتل هستید، تجربه خودتان را از گذراندن سفرتان در هتل های رشت با سفرزون درمیان بگذارید و نکات مفید سفری را با ما به اشتراک بگذارید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های رشت کلیک کنید.