شیراز یکی از قدیمی‌ترین و با صفاترین شهرهای ایران است و زمانی که نام آن به گوش می‌رسد تمامی افراد ناخودآگاه تخت جمشید و شکوه باستانی‌اش را به یاد می‌آورند. اما باید بدانید آثار باستانی بسیار زیادی در شهر شیراز وجود دارد و شما اگر در مرکز شهر اقامت داشته باشید می‌توانید تمامی جاذبه های آن را مشاهده کنید. در ادامه این مطلب به معرفی هتل‌ های شیراز که در مرکز شهر قرار دارند و به شما کمک می‌کنند به راحتی به تمامی جاهای دیدنی دسترسی داشته باشید، می پردازیم.

saadatrent

هتل آریوبرزن شیراز

وقتی صحبت از هتل‌ های شیراز می‌شود که در نزدیکی مرکز شهر قرار دارند، بی‌شک یکی از آنها هتل آریوبرزن شیراز است. این هتل در سال ۱۳۷۹ ساخته شد و دوباره در سال ۱۳۹۵ تحت بازسازی قرار گرفت. امکاناتی که در این هتل وجود دارد بسیار ویژه است.

مهمترین دلیلی که باعث شده هتل آریوبرزن شیراز به نام شناخته‌شده‌ای تبدیل شود، نزدیکی آن به جاهای دیدنی مانند حافظیه، سعدیه، بازار وکیل، باغ ارم و حرم شاهچراغ است. این مسئله باعث می‌شود شما هزینه کمی را بابت حمل‌ونقل به این محیط‌ها پرداخت کنید.

امکانات اتاق‌ های آریو برزن

هیچ‌کس دوست ندارد در اتاقی سکونت داشته باشد که امکانات بسیار پایینی دارد. هتل آریوبرزن شیراز به این اصل بسیار پایبند است و تمامی اتاق‌هایش دارای امکانات بالایی هستند. فضای نورپردازی در اتاق‌های هتل آریوبزرن شیراز بسیار خاص و ویژه است. در اتاق‎ها ال‌سی‌دی وجود دارد و در صورت تمایل مسافران می‌توانند فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را مشاهده نمایند.

رستوران با کیفیت هتل

از جمله موارد دیگری که هتل آریوبرزن شیراز را به یک هتل مهم در میان مسافران تبدیل کرده است وجود رستوران با کیفیت این هتل است. شما می‌توانید انواع غذای محبوب خود را در هتل آریوبرزن شیراز صرف کنید. همچنین، کافی‌شاپی که در این هتل وجود دارد انواع نوشیدنی گرم و سرد را به شما ارائه می‌دهد.

اتاق بازی ‌های کامپیوتری

از امکانات دیگر هتل آریوبرزن شیراز می‌توان به اتاق بازی‌های کامپیوتری اشاره کرد. این اتاق شرایط مناسبی را برای تمامی گیمرها به وجود می‌آورد و همین امر باعث می‌شود سفر به شیراز و اقامت در هتل آریوبرزن شیراز به تجربه ای متفاوت برای مسافران تبدیل شود.

هتل زندیه شیراز

اگر بخواهیم از دیگر هتل ‌های شیراز نام ببریم که فاصله کمی تا مرکز شهر دارند، بی‌شک باید به هتل زندیه شیراز اشاره کنیم. کادری که در هتل زندیه شیراز حضور دارند آموزش دیده هستند و تمامی دوره‌های لازم را پشت سر گذاشته‌اند.

از طرف دیگر، این هتل دارای امکانات بسیار گسترده‌ای است و خدمات متنوعی را برای مسافرانش در نظر گرفته است. این هتل نزدیک به تمامی مراکز تفریحی و تاریخی شیراز است و شما با اقامت در آن می‌توانید در مدت زمان کوتاه خودتان را به جاذبه های شهر برسانید.

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز از جمله هتل ‌های بسیار مهم شیراز است که دسترسی آسانی دارد. این هتل در نزدیکی مترو است و مسافران به سادگی و با مترو می‌توانند به تمامی مراکز مورد نظر خود برسند. همچنین، شما به راحتی از هتل الیزه شیراز می‌توانید به کوچه‌باغ‌های قصرالدشت برسید و حس­وحال عجیبی را تجربه کنید.

تمامی استانداردهای بین‌المللی در هتل الیزه شیراز رعایت شده‌اند و مسافرانی که در این مرکز حضور دارند می‌توانند لحظات بسیار خوبی را تجربه نمایند. از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌توان به نزدیک بودن آن به نمایشگاه بین ‌المللی شیراز اشاره کرد.

هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز یکی دیگر از هتل‌هایی است که دسترسی بسیار مناسبی دارد و شرایط ایده‌آلی را برای مسافران به وجود می‌آورد. این هتل در سال ۱۳۴۱ در زیربنایی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع ساخته شده و امکانات بسیار بالایی دارد.

نگاهی به تاریخچه هتل پارک سعدی شیراز نشان می‌دهد افراد بزرگی در این هتل اقامت داشته‌اند و همین امر یکی از افتخارات این هتل است. از ویژگی‌های بسیار مهم هتل پارک سعدی می‌توان به نزدیکی آن به دروازه قرآن اشاره کرد. این هتل رو به روی باغ جهان نما قرار است و تنها ۶۰ کیلومتر تا تخت جمشید فاصله دارد.

هتل های شیراز که در مرکز شهر قرار دارند 1

هتل پنج دری شیراز

هتل پنج دری شیراز یکی از اقامتگاه‌هایی است که در دوران قاجار ساخته شده و فضای سنتی آن باعث شده تا بسیار مورد توجه باشد. این اقامتگاه دسترسی آسانی به حرم شاهچراغ و اماکن دیدنی چون مسجد نصیرالملک، بازار و حمام وکیل، سرای مشیر، خانه زینت الملوک، آرامگاه سیبویه، سعدیه و حافظیه دارد و همین امر باعث شده است این هتل به یکی از هتل‌ها مهم در شیراز تبدیل شود.

زمانی­که وارد هتل پنج دری می‌شوید می‌توانید حس دوران قاجار را درک کنید و این مسئله برای کسانی که به دنبال تجارب نوستالژیک هستند بسیار مهم است.

رزرو متنوع ترین هتل های شیراز در فلای تودی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد هتل‌های شیراز که در مرکز شهر قرار دارند در اختیار شما قرار دهیم. همان­طور که متوجه شدید هتل آریوبرزن شیراز از جمله هتل‌هایی است که دسترسی شما را به جاهای دیدنی شهر بیشتر می کند. برای رزرو هتل آریوبرزن شیراز و یا هتل‌ های دیگر این شهر می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. با یک مقایسه ساده میان امکانات و قیمت اتاق ها به راحتی می‌توانید مناسب ترین گزینه را با توجه به بودجه خود رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی ۲۴ ساعته، باکیفیت‌ترین خدمات سفر را در اختیار شما قرار می‌دهد.